Statistiekenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die is helemaal niet verborgen?
Vreemd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: Verborgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd?Is aangepast. Dus mocht je geinteresseerd zijn dan mag je gluren.
Ik wilde eigenlijk meteen overschakelen op fysiek geweld....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
schimpen! schimpen! schimpen!
![]()
![]()
uit de sc van BB geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt vast ergens uit, maar wat?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meteen overschakelen op fysiek geweld....![]()
De uitspraak 'hear hear' werd ooit door iemand hier op FOK! geschreven als 'heir heir'. En sindsdien is de vertaling een gevleugelde uitdrukking.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt vast ergens uit, maar wat?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
De uitspraak 'hear hear' werd ooit door iemand hier op FOK! geschreven als 'heir heir'. En sinsdien is de vertaling een gevleugelde uitdrukking.
Zo ging het toch buuf?![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
De uitspraak 'hear hear' werd ooit door iemand hier op FOK! geschreven als 'heir heir'. En sindsdien is de vertaling een gevleugelde uitdrukking.
Edit: buuf is me voor.Tijd voor terroooooooooooooorrrrrrrrr!
![]()
Duidelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
De uitspraak 'hear hear' werd ooit door iemand hier op FOK! geschreven als 'heir heir'. En sindsdien is de vertaling een gevleugelde uitdrukking.
Edit: buuf is me voor.Tijd voor terroooooooooooooorrrrrrrrr!
![]()
quote:
Agent 005, codenaam Ian_Nickquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Aan: Agent002, codenaam: Disana
Ik ruik kampvuur.
Ga onmiddelijk op onderzoek uit.
Rapporteer z.s.m. bevindingen.
"De zwaluw vloog reeds over de gezonken kist."![]()
![]()
1S5-878A-96W4-B638
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:05 schreef Talitha het volgende:
Ik heb zin in een sappig stukkie vlees.![]()
Heeft iemand trouwens Eend gezien?![]()
Agent 001, codenaam: Disanaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Agent 005, codenaam Ian_Nick
U bent abuis. Ik ben 001 en heb mijn blik gericht op satellietbeelden boven Amersfoort.
Er is daar geen kampvuur te bekennen. Ik zie slechts aangeschoten vrouwen.
PS Zingen ze ook rond dat vuur? Zo ja: onmiddellijk ingrijpen.
1S5-878A-96W4-B639
Hij heeft zich meer dan 7 jaar na mij aangemeld en veel meer posts dan ik heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]Jij hebt je een jaar na mij aangemeld, maar je hebt 2,5 keer zoveel postjes?
![]()
117 maar?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft zich 8 jaar na mij aangemeld en veel meer posts dan ik heb.117 per dag?
![]()
gaat het wel goed.![]()
Die is bij Ian in de fonduepan gegaan!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:05 schreef Talitha het volgende:
Ik heb zin in een sappig stukkie vlees.![]()
Heeft iemand trouwens Eend gezien?![]()
Leuk jou hier te zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft zich meer dan 7 jaar na mij aangemeld en veel meer posts dan ik heb.117 per dag?
![]()
gaat het wel goed.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
117 maar?
Mijn gemiddelde is zwaar naar de knoppen...![]()
Ingeval van mannen in witte gewaden met witte puntmutsen: de hens erin. 'Moeder' geeft toestemming.quote:
Er bestaat een soort van postschaal. Boven de 5000 ben je een beetje vreemd, boven de 10.000 ben je sneu en boven de 20.000 ben je triest.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft zich meer dan 7 jaar na mij aangemeld en veel meer posts dan ik heb.117 per dag?
![]()
gaat het wel goed.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Maar ik moet al weer weg. Naar bed want ik heb mijn 5 jarig nichtje te logeren dus ik moet uitgerust zijn want die staat vroeg bij mijn bed morgen. Tante Marlene, ik wil spelletje doen![]()
hoi, doe nog ff de filmpjes van jezelf en schoffie!? heb je al 2 x niet gedaan, boefje!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. Dank je trouwensBeter dan de cos de laatste tijd.
![]()
![]()
Tja dat is niet fair natuurlijk naar de oldbies, maar ik ben het wel met je eens als we het over het gemiddelde per dag hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er bestaat een soort van postschaal. Boven de 5000 ben je een beetje vreemd, boven de 10.000 ben je sneu en boven de 20.000 ben je triest.
Dus Ian.....![]()
speciaal voor jou!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er bestaat een soort van postschaal. Boven de 5000 ben je een beetje vreemd, boven de 10.000 ben je sneu en boven de 20.000 ben je triest.
Dus Ian.....![]()
Edit: Mijn postcount nu is 9999, da's 6666 maar dan omgekeerd.![]()
huh? schoffie? Ik denk dat je mij met iemand anders verward?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, doe nog ff de filmpjes van jezelf en schoffie!? heb je al 2 x niet gedaan, boefje!
aka schoffie / scholfiletquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
[..]
huh? schoffie? Ik denk dat je mij met iemand anders verward?
Of bedoel je scofield?![]()
ja, is leuk. ik had de linkjes opgeslagen in 'word', doch dat kwam er niet meer uit...anders zou ik ze ('m) een keer per dag posten in uwer naam, dat wel...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij doen de filmpjes het niet meer. Ik zal hem morgen nog eens maken.![]()
en je hebt niet eens muziek gepost...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, sinds ik gepostt heb is het gelijk stil hier....nou ik ga wel weer![]()
Oh, ben ik net te laat weer terug om op je vorige post te reageren. Tot ziens dan maar... in de SCquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Maar ik moet al weer weg. Naar bed want ik heb mijn 5 jarig nichtje te logeren dus ik moet uitgerust zijn want die staat vroeg bij mijn bed morgen. Tante Marlene, ik wil spelletje doen![]()
hoi. ja, laatst zei ik voor de grap:'elvis is vandaag 180 jaar dood', omdat ik zin had om die dikke effe aan te dragen. hoor ik vanoch aldithhh hunkar oid zeggen dat ie vandaag 30 jaar dood is.wist ik totaal niet heel apart!!!. misschien ben ik z'n reincarnatie of bastaadzoon...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je hebt niet eens muziek gepost...![]()
![]()
Ik probeer het toch maar: ik vind de COS ook niet meer zo leuk om te lezen of om er te zijn. Ligt het bij jou aan de streams, dat die niet geen betere COSsen opleveren?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. Dank je trouwensBeter dan de cos de laatste tijd.
![]()
![]()
haha, beetje traag...ik begrijp je nu pasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je hebt niet eens muziek gepost...![]()
![]()
ik denk beide. of je bent de keizer van China.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. ja, laatst zei ik voor de grap:'elvis is vandaag 180 jaar dood', omdat ik zin had om die dikke effe aan te dragen. hoor ik vanoch aldithhh hunkar oid zeggen dat ie vandaag 30 jaar dood is.wist ik totaal niet heel apart!!!. misschien ben ik z'n reincarnatie of bastaadzoon...
,bitchquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, beetje traag...ik begrijp je nu pas![]()
Heb jij eigenlijk nog streams ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer het toch maar: ik vind de COS ook niet meer zo leuk om te lezen of om er te zijn. Ligt het bij jou aan de streams, dat die niet geen betere COSsen opleveren?
hoekandatnou?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, beetje traag...ik begrijp je nu pas![]()
Einz, hier kommt die Sonne...quote:
stuur effe je foto's in bikini etc, misschien is er nog een vacancy als keizerin. (gelijk effe lobasca-lurkert over de pis krijgen haha)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk beide. of je bent de keizer van China.![]()
uhmzzquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kan ik er anders over schrijven, al was het maar in updates![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
speciaal voor jou!![]()
![]()
[afbeelding]
moet je nog wel ff één postje doen...![]()
heb gewerkt met verf de hele dag, denk dat ik wat hersencelletjes heb ingeleverd...nou heb ik er wel genoeg, hoor daar niet van...geintjequote:
ik heb nog een sollicitatie open staan voor prinses van Lombardije. Mocht dat niets worden hoort u nog van me..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
stuur effe je foto's in bikini etc, misschien is er nog een vacancy als keizerin. (gelijk effe lobasca-lurkert over de pis krijgen haha)
ik ben al wel over de helft zag ik...quote:
whateverquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb nog een sollicitatie open staan voor prinses van Lombardije. Mocht dat niets worden hoort u nog van me..
neem een borrel om de boel weer op te fleuren...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb gewerkt met verf de hele dag, denk dat ik wat hersencelletjes heb ingeleverd...nou heb ik er wel genoeg, hoor daar niet van...geintje![]()
En ik weet dat jij ze niet hebt, op z'n minst tot je terug bent van vakantiequote:
Hoi WJ.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[...]
dat komt goed uit, net gedoucht! 'navond![]()
nu heb je een mooie postcount!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi WJ.
Was maar een grapje, ik ben een vegatrutje.![]()
komt goed uit, ik heb een vleesboom voor je in de sale, ouwe vegenist!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi WJ.
Was maar een grapje, ik ben een vegatrutje.![]()
Een beetje vreemd dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben al wel over de helft zag ik...![]()
niets in huis gehaald(bewust).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neem een borrel om de boel weer op te fleuren...![]()
maar wel lekker...quote:
glaasje water dan maar!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niets in huis gehaald(bewust).
ben jij een kloonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niets in huis gehaald(bewust).
Staat ie in de weg? Ik haal even een bijl...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komt goed uit, ik heb een vleesboom voor je in de sale, ouwe vegenist!![]()
ik dacht meer aan....nou laat maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Staat ie in de weg? Ik haal even een bijl...
net als dollyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. niet dat ik weetexplain please?
jij houd wel van ouderwets handwerkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Staat ie in de weg? Ik haal even een bijl...
Lobasca had ook geen drank gehaald...quote:
yeah rightttt!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lobasca had ook geen drank gehaald...![]()
tenissen en sherryquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer eentje uit de oude doos van omaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
omdat ie zo leuk is en joe 1 het niet wist, nog maar is.
http://www.youtube.com/watch?v=v7bFtvsYcnQ
Ik begrijp opeens wat je bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:48 schreef Polonium-120 het volgende:
jammer dat we deel drie niet hebben![]()
ik nog steeds nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begrijp opeens wat je bedoelt denk ik.![]()
ben jij niet zo'n halal slagerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht 'r dood in het bos achtergelaten te hebben...
we hadden billen deel 1, deel 2 en drie is nergensquote:
ik kan me nog wel die foto van dat mensenoor op die muizenrug herinneren, dat was echt onfrisquote:
neuh, vlees moet 'levend' aangeknaagd worden, is gezonderquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben jij niet zo'n halal slager![]()
een muis aan je hoofd luisterd niet zo nauwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik kan me nog wel die foto van dat mensenoor op die muizenrug herinneren, dat was echt onfris
haha delirium, vandaar dat ze er not isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's waarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een muis aan je hoofd luisterd niet zo nauw
vertelvertelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:58 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb weer te veel wijn gedronken, merk ik![]()
nou ik typ met mijn schaamdelen, om mijn handen voor de drank vrij te houdenquote:
door jou linkje net vind ik dit... prachtig..quote:
Dat dus ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we hadden billen deel 1, deel 2 en drie is nergens![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou ik typ met mijn schaamdelen, om mijn handen voor de drank vrij te houden![]()
![]()
![]()
maar drie billen zou toch gek zijn...quote:
ik mis deel driequote:
haha, mooi nummert ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
door jou linkje net vind ik dit... prachtig..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=_wG6Cgmgn5U&mode=related&search=
toepasselijk ook. lend me your ears and i sing you a song..
alleen als ze door een beest is gebetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar drie billen zou toch gek zijn...![]()
gooi anders wat in de diepvries... handig voor de bbq van 2008quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neuh, vlees moet 'levend' aangeknaagd worden, is gezonder
....maar wel lekker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de fok bbq bij jou in de tuin?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gooi anders wat in de diepvries... handig voor de bbq van 2008![]()
djeez, lijkt wel een rollade...quote:
Meen je dat nou? 's Nachts als het rustig is zoeken en roepen wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
m'n kater is weggelopen, daarom deze:
http://www.youtube.com/watch?v=vrfvD7ejY0M
moet ik eerst die hennep plantage ruimenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de fok bbq bij jou in de tuin?
thanx, zal ik doen als het niet meer regent....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou? 's Nachts als het rustig is zoeken en roepen wil wel eens helpen.
schoonheid zit van binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
djeez, lijkt wel een rollade...![]()
neuh muilezel, do not botherquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
Jeeh wat is er hier gebaggerd... Moet ik nog iets terug lezen?
dan zijn die touwtjes zeker van een grote schoonheid...quote:
Te laat ik heb de eerste 5 al uit. Die laatste 6 doe ik ook nog wel even.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
neuh muilezel, do not bother
jij wil ook het naadje van het touw wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zijn die touwtjes zeker van een grote schoonheid...![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te laat ik heb de eerste 5 al uit. Die laatste 6 doe ik ook nog wel even.
Mag ik straks nog ergens met vertraging op reageren?
OMGquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef willem-jozef het volgende:
lang niet bij de 'italiaan' geweest om welke reden dan ook;
iglo pizza uit de vriezert en een fles lambrusco van 1,50:
http://www.youtube.com/watch?v=96zyTXWME0E
Ik ga er van uit dat dat een ja is.quote:
met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheidquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat een ja is.
Eerst nog even een colaatje pakken momento.
ik heb geen geluidquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, maar wel afgeluisterd, toch?!
iets anders... een meter er tussen svpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef Polonium-120 het volgende:
In welke positie's slapen jullie met je liefje?
- ruggen naar elkaar?
- gezichten naar elkaar toe?
- iets anders?
ik slaap altijd met haar op mijn borst![]()
nee, je lult. luister dan deze is, die goed zonder geluidquote:
nee echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, je lult. luister dan deze is, die goed zonder geluid![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lWIeVTs94rI
had je moeder daar geen last van toen ze je nog borstvoeding gafquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
iets anders... een meter er tussen svp, haar op muh rug heb ik al vanf mn derde, btw
smell you laterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
fuck, moet naar bed. vroeg op. was gezellig, veel plezier nog en tot ziens!![]()
nu pas klaar met tennis?quote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef Polonium-120 het volgende:
met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef debuurvrouw het volgende:
yeah, mijn man is ook weer heel thuis gekomen. dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen!
![]()
welterusten![]()
quote:
Ik ben vrijgezel(lig)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef Polonium-120 het volgende:
In welke positie's slapen jullie met je liefje?
- ruggen naar elkaar?
- gezichten naar elkaar toe?
- iets anders?
ik slaap altijd met haar op mijn borst![]()
Jij hebt teruggelezen go girlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mooi [afbeelding]
Daar krijg je spijt van trouwens
Het ging vanmiddag over katten en allergieën. Nou ben ik zelf allergisch voor katten en honden en paarden (en bomen en planten). Maar we hebben jaren lang katten en honden gehad waar ik nooit last van had.
Dat komt door 2 verschillende dingen:
1. Mensen zijn bijna nooit allergisch voor hun eigen dieren. Simpel omdat het immuunsysteem (klote woord) de stoffen gaat herkennen en als vertrouwd beschouwt. De reactie ontstaat dan pas weer als iets het systeem triggert om te werken. Want dat is in heeeeel simpele bewoording een allergie: een overactief immuunsysteem. Die symptomen ziet die er niet zijn en dan aanslaat.
2. Allergieën ontstaan onder invloed van hormonen. Vandaar dat de meeste allergieën zich gaan vertonen in de pubertijd. Het zwakt bij de meeste mensen ook af naar maten ze ouder worden.
Dat is ook de reden dat het niet goed vast te stellen is bij jonge kinderen. Meeste allergie artsen durven past echt de diagnose allergie te stellen als een kind ouder is dan 4. Voro die tijd is de kans groter op andere ziektes of op een pre-allergie waar kinderen overheen groeien.
Zo dat wilde ik nog even kwijt: lekker lang verhaal he![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mooi [afbeelding]
Daar krijg je spijt van trouwens
Het ging vanmiddag over katten en allergieën. Nou ben ik zelf allergisch voor katten en honden en paarden (en bomen en planten). Maar we hebben jaren lang katten en honden gehad waar ik nooit last van had.
Dat komt door 2 verschillende dingen:
1. Mensen zijn bijna nooit allergisch voor hun eigen dieren. Simpel omdat het immuunsysteem (klote woord) de stoffen gaat herkennen en als vertrouwd beschouwt. De reactie ontstaat dan pas weer als iets het systeem triggert om te werken. Want dat is in heeeeel simpele bewoording een allergie: een overactief immuunsysteem. Die symptomen ziet die er niet zijn en dan aanslaat.
2. Allergieën ontstaan onder invloed van hormonen. Vandaar dat de meeste allergieën zich gaan vertonen in de pubertijd. Het zwakt bij de meeste mensen ook af naar maten ze ouder worden.
Dat is ook de reden dat het niet goed vast te stellen is bij jonge kinderen. Meeste allergie artsen durven past echt de diagnose allergie te stellen als een kind ouder is dan 4. Voro die tijd is de kans groter op andere ziektes of op een pre-allergie waar kinderen overheen groeien.
Zo dat wilde ik nog even kwijt: lekker lang verhaal he![]()
Ik ben vrijgezelligquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel(lig)![]()
En ikheb ook nog eens 1 persoonsbed![]()
Ik ben allergisch voor mensen die allergisch zijn voor lange verhalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor lange verhalen
wow je lijkt wel een uil je kan je hoofd helemaal draaienquote:
Jaquote:
ik ben weer allergisch voor mensen die allergisch zijn voor mensen die allergisch zijn voor lange verhalen, maar dat begon pas na mijn vierdequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die allergisch zijn voor lange verhalen![]()
Ik word echt heel snotterig, nieserig als ik in een huis kom, waar katten wonen!! Binnen een kwartierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja![]()
En het raakt mijn vakgebied natuurlijk. Ik ben dierverzorger. Ik kwam met grote regelmaat in asiels en dergelijke. En hoeveel mensen niet hun dieren weg doen onder het mom van allergie![]()
Je kan er prima wat van maken. Ik heb al jaren een hond. En geen naakte ofzo. Neeh gewoon een collie (korthaar dat wel) en ik heb er precies 1 week last van gehad en toen was het over.
Zelfde met katten waar ik oppas. Ik heb er last van als ik ze de eerste 3x aanraak. Daarna is het over.
Ik zei toch dat je er spijt van kreeg..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ben allergisch voor lange verhalen
~quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben weer allergisch voor mensen die allergisch zijn voor mensen die allergisch zijn voor lange verhalen, maar dat begon pas na mijn vierde![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
wow je lijkt wel een uil je kan je hoofd helemaal draaien![]()
Zou ik ook doen. Rot kinderenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
Maar me kid slaapt naast me en ik slaap met me rug naar haar toe!!!!![]()
Dat was kort maar krachtig!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je er spijt van kreeg..
ER stond dat ik je stom vond![]()
ik vind mijzelf ook stom, maar dat begon pas na mijn vierdequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je er spijt van kreeg..
ER stond dat ik je stom vond![]()
hmmz is niet erg hoor, maar ze laat de hele nacht scheten en die stinken !!!!quote:
ben je soms pas na je 4e geboren ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik vind mijzelf ook stom, maar dat begon pas na mijn vierde![]()
Echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn ouders vinden mij heel lief
Je hebt een ademhalings-allergie en geen contact-allergie. Veel mensen hebben daar last van. Maar ook daarvoor telt dat het met de jaren afneemt en dat je je zelf kan desensibiliseren (nog zo'n woord). Tot een jaar of 5 geleden was er een medicijn dat dat deed. Elke 10 jaar haalde je een prik waarin wat van de stoffen in zaten waar je op reageerde. Vervolgens was je 2 dagen ziek en dan was het over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
Ik word echt heel snotterig, nieserig als ik in een huis kom, waar katten wonen!! Binnen een kwartier
Toen pas leerde je in de spiegel kijken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:56 schreef Polonium-120 het volgende:
ik vind mijzelf ook stom, maar dat begon pas na mijn vierde![]()
hmz kan dat ook met hooikoortsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt een ademhalings-allergie en geen contact-allergie. Veel mensen hebben daar last van. Maar ook daarvoor telt dat het met de jaren afneemt en dat je je zelf kan desensibiliseren (nog zo'n woord). Tot een jaar of 5 geleden was er een medicijn dat dat deed. Elke 10 jaar haalde je een prik waarin wat van de stoffen in zaten waar je op reageerde. Vervolgens was je 2 dagen ziek en dan was het over.
Dat is extreem natuurlijk. Maar het werkt.
Dan ligt ze verkeerd om. Dan moet ze met d'r hoofd natuurlijk naar jou kant liggen en niet met d'r kont.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
hmmz is niet erg hoor, maar ze laat de hele nacht scheten en die stinken !!!!![]()
ik was jong dat weet ik allemaal niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
ben je soms pas na je 4e geboren ?
Alleen omdat ze dat moeten zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:58 schreef Polonium-120 het volgende:mijn ouders vinden mij heel lief
~quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan ligt ze verkeerd om. Dan moet ze met d'r hoofd natuurlijk naar jou kant liggen en niet met d'r kont.
als het een ei was welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toen pas leerde je in de spiegel kijken?
Wat weet jij eigenlijk wel !!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik was jong dat weet ik allemaal niet meer![]()
Klopt. Het liep alleen niet zo, mensen houden niet van prikken ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
hmz kan dat ook met hooikoorts
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen omdat ze dat moeten zeggen.
Mijn moeder zegt dat ik een vals kreng ben
Precies!! Ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt. Het liep alleen niet zo, mensen houden niet van prikken ofzo![]()
Ze proberen het nu weer maar dan in pil vorm las ik laatst. Eerst zien dan geloven natuurlijk.
Tot zolang hou ik me hooikoorts wel onder controle met wat geslik en gesnuif![]()
Ze leert het vanzelf af. Het is niet stoer om bij je moeder in bed te liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Of gewoon in haar eigen bed!!! Maar ja ik heb haar verpest, ze was zo verdrietig dat paps weg moest van mij en bij mij in bed genomen.!!!!Eigen schuld dikke bult heet dat![]()
Ja kijk, zulke dingen werkt vast wel bij een moeder maar niet bij mijquote:
Hmzz, denk dat ik maar verstandig doe en je ga volgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:07 schreef Polonium-120 het volgende:
dit engeltjegaat weer naar zijn hemelse bedje
![]()
en jij probeert mij op te vrolijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja kijk, zulke dingen werkt vast wel bij een moeder maar niet bij mij![]()
Ze wilde je boven niet meer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:07 schreef Polonium-120 het volgende:
dit engeltjegaat weer naar zijn hemelse bedje
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz, denk dat ik maar verstandig doe en je ga volgen![]()
Ook al?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
Hmzz, denk dat ik maar verstandig doe en je ga volgen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vooruit opschieten dan![]()
Truste [afbeelding]
Geef ze van katoen onder die dekensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Polonium-120 het volgende:
nu ga ik naar beneden, naar de liefdesgrotten
![]()
Heel raar. En het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
Weird science......
Rechts van mijn quote knop staat niks?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
Je kunt ook niet meer replyen. Ik zie trouwens een vreemde knop, rechts van de quote knop: een /m knop. Ken jij die?
Ik ontdek net dat je toch wel kunt replyen... 't knopje met een ander (nieuw?) ikoontje zit nu links.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Pff he hallo .... Ik zit al me instellingen te checken ziet er niet uit. Ligt niet aan mij gelukkig.
gedoenavond btw
Dag souryquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Pff he hallo .... Ik zit al me instellingen te checken ziet er niet uit. Ligt niet aan mij gelukkig.
gedoenavond btw
Nee, nu niet meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rechts van mijn quote knop staat niks?
Gewoon vage boel. Danny zit ons te neppenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Nee, nu niet meer.
Heeee iedereenquote:
Maar nu weten we dus dat er een geheime * Disana knop is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon vage boel. Danny zit ons te neppen![]()
Oefen knop voor aankomende modjes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Maar nu weten we dus dat er een geheime * Disana knop is.
Vetel esquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
/mequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Daar heb je toch geen knop voor nodig :quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
* Disana volgens mij post ik zo in het rood.
Wat tikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
Maar als ik alleen /me
tik, gebeurt er niets.
* Jij bent ook roodquote:
Gewoon rood posten zie ik ook wel eens (al weet ik niet hoe jullie het doen), maar /mequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Daar heb je toch geen knop voor nodig :
Quote je me nu ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
/Soury
Ik zou niet durven! Nee, ik wou even kijken of ik jou met die slash ook rood kon maken. Figuurlijk dan he.quote:
* * *Het kan nóg toffer. * * *quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon rood posten zie ik ook wel eens (al weet ik niet hoe jullie het doen), maar /me
is mij volkomen vreemd.
Nou gewoon zo dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
Gewoon rood posten zie ik ook wel eens (al weet ik niet hoe jullie het doen), maar /me
is mij volkomen vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
Als je me quote kan je de code zien, darling.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie willen dus niet kwijt hoeMaar ik heb lekker die /me
knop ontdekt![]()
me = stelletje eikelsquote:
* tipsch ja?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
als je overigens zo'n / me post quote kan je daarna niet zelf ook nog gaan /me-en.
Dan verneuk je de boel.
* alleen door experimenteren leer jequote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
HiDiHo nog in town?
Je vergat een =quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
* alleen door experimenteren leer je
Het mag maar 1x per postquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[me]alleen door experimenteren leer je [/me]
Ik wou jou naar een knop vragen die we zagen tijdens de verscrambeling van de opmaak, maar ondertussen is het hier ineens heel druk geworden en leer ik een hoopquote:
byequote:
nee ik slaapquote:
Jij bent mij te hot..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
beetje vreemd dat niemand hier even beaamt dat ik inderdaad vet cool ben. valt me tegen van jullie![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
beetje vreemd dat niemand hier even beaamt dat ik inderdaad vet cool ben. valt me tegen van jullie* HUFTERS
Wil je voor mij ook een bakkie zetten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
denk het wel, ga zo koffie zetten![]()
Ik vind hem geweldig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Oh god, niet die superzielige smiley!
Ik wil mijn vingers niet aan je branden..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat ik hot ben, nooit dat ik té hot ben
Je staat in mijn sig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
beetje vreemd dat niemand hier even beaamt dat ik inderdaad vet cool ben. valt me tegen van jullie* HUFTERS
Die kwam ik laatst tegen, maar ik ben hem weer vergeten. Nou is het midden natuurlijk interessanter (maar ook die ben ik vergeten).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Als we toch fok raadsels doen: Hoe postje een plaatje rechts in beeld?
aan koud vuur kun je je niet brandenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil mijn vingers niet aan je branden..![]()
Maar het schroeit welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
aan koud vuur kun je je niet branden![]()
![]()
![]()
maar volgens heb je daar jezelf gequote in reactie op mij. ik kan het terughalen, het fevarinverhaalquote:
Niet gaan gokken, hè?quote:
Oh ja, dat. Maar slim als je bent, heb je niet gezegd dát je de uitzondering op de regel bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar volgens heb je daar jezelf gequote in reactie op mij. ik kan het terughalen, het fevarinverhaal![]()
Zo blijven fok geheimen natuurlijk geheimquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Die kwam ik laatst tegen, maar ik ben hem weer vergeten. Nou is het midden natuurlijk interessanter (maar ook die ben ik vergeten).
hmjawel toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat. Maar slim als je bent, heb je niet gezegd dát je de uitzondering op de regel bent![]()
Klopt, jij zei dat je daar een omgekeerde libidoverhoging van kreeg en daar reageerde ik op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
maar volgens heb je daar jezelf gequote in reactie op mij. ik kan het terughalen, het fevarinverhaal![]()
Het stond gewoon in de SCquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo blijven fok geheimen natuurlijk geheim![]()
een omgekeerde libidoverhoging - bizarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, jij zei dat je daar een omgekeerde libidoverhoging van kreeg en daar reageerde ik op.![]()
Dát was zijn uitzondering.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat. Maar slim als je bent, heb je niet gezegd dát je de uitzondering op de regel bent![]()
Agent 001, codenaam Disanaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Agent 005, codenaam Ian_Nick
U bent abuis. Ik ben 001 en heb mijn blik gericht op satellietbeelden boven Amersfoort.
Er is daar geen kampvuur te bekennen. Ik zie slechts aangeschoten vrouwen.
PS Zingen ze ook rond dat vuur? Zo ja: onmiddellijk ingrijpen.
1S5-878A-96W4-B639
Ik heb tenminste ballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja hoor, en dat vind JIJ niet lekker![]()
![]()
ga toch lekker tannissen man
![]()
Daar was ik vast niet bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Het stond gewoon in de SC
En er deed ook een modje mee
![]()
* tipsch wenst Leandra succes! *quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Fuck... moet ik nog 6 SC pagina's bijlezen
Tot zo....![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Fuck... moet ik nog 6 SC pagina's bijlezen
Tot zo....![]()
Agent 003, codenaam Leandraquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Agent 001, codenaam Disana
Je weet toch inmiddels wel dat agent 003 niet in Amersfoort woont?!
Ze ging met de fiets naar de kroeg, en dat doet ze op gepaste afstand (666 meter)
Volgende keer graag de juiste satellietbeelden in de gaten houden.
PS We hadden de keuken al in de fik gestoken vanavond, kampvuur overbodig
2S5-594H-12W9-M66-3H3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |