ik mis deel driequote:
haha, mooi nummert ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
door jou linkje net vind ik dit... prachtig..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=_wG6Cgmgn5U&mode=related&search=
toepasselijk ook. lend me your ears and i sing you a song..
alleen als ze door een beest is gebetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar drie billen zou toch gek zijn...![]()
gooi anders wat in de diepvries... handig voor de bbq van 2008quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neuh, vlees moet 'levend' aangeknaagd worden, is gezonder
....maar wel lekker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de fok bbq bij jou in de tuin?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gooi anders wat in de diepvries... handig voor de bbq van 2008![]()
djeez, lijkt wel een rollade...quote:
Meen je dat nou? 's Nachts als het rustig is zoeken en roepen wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
m'n kater is weggelopen, daarom deze:
http://www.youtube.com/watch?v=vrfvD7ejY0M
moet ik eerst die hennep plantage ruimenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de fok bbq bij jou in de tuin?
thanx, zal ik doen als het niet meer regent....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou? 's Nachts als het rustig is zoeken en roepen wil wel eens helpen.
schoonheid zit van binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
djeez, lijkt wel een rollade...![]()
neuh muilezel, do not botherquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
Jeeh wat is er hier gebaggerd... Moet ik nog iets terug lezen?
dan zijn die touwtjes zeker van een grote schoonheid...quote:
Te laat ik heb de eerste 5 al uit. Die laatste 6 doe ik ook nog wel even.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
neuh muilezel, do not bother
jij wil ook het naadje van het touw wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zijn die touwtjes zeker van een grote schoonheid...![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te laat ik heb de eerste 5 al uit. Die laatste 6 doe ik ook nog wel even.
Mag ik straks nog ergens met vertraging op reageren?
OMGquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef willem-jozef het volgende:
lang niet bij de 'italiaan' geweest om welke reden dan ook;
iglo pizza uit de vriezert en een fles lambrusco van 1,50:
http://www.youtube.com/watch?v=96zyTXWME0E
Ik ga er van uit dat dat een ja is.quote:
met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheidquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat een ja is.
Eerst nog even een colaatje pakken momento.
ik heb geen geluidquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, maar wel afgeluisterd, toch?!
iets anders... een meter er tussen svpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef Polonium-120 het volgende:
In welke positie's slapen jullie met je liefje?
- ruggen naar elkaar?
- gezichten naar elkaar toe?
- iets anders?
ik slaap altijd met haar op mijn borst![]()
nee, je lult. luister dan deze is, die goed zonder geluidquote:
nee echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, je lult. luister dan deze is, die goed zonder geluid![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lWIeVTs94rI
had je moeder daar geen last van toen ze je nog borstvoeding gafquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
iets anders... een meter er tussen svp, haar op muh rug heb ik al vanf mn derde, btw
smell you laterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
fuck, moet naar bed. vroeg op. was gezellig, veel plezier nog en tot ziens!![]()
nu pas klaar met tennis?quote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef Polonium-120 het volgende:
met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef debuurvrouw het volgende:
yeah, mijn man is ook weer heel thuis gekomen. dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen!
![]()
welterusten![]()
quote:
Ik ben vrijgezel(lig)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef Polonium-120 het volgende:
In welke positie's slapen jullie met je liefje?
- ruggen naar elkaar?
- gezichten naar elkaar toe?
- iets anders?
ik slaap altijd met haar op mijn borst![]()
Jij hebt teruggelezen go girlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mooi [afbeelding]
Daar krijg je spijt van trouwens
Het ging vanmiddag over katten en allergieën. Nou ben ik zelf allergisch voor katten en honden en paarden (en bomen en planten). Maar we hebben jaren lang katten en honden gehad waar ik nooit last van had.
Dat komt door 2 verschillende dingen:
1. Mensen zijn bijna nooit allergisch voor hun eigen dieren. Simpel omdat het immuunsysteem (klote woord) de stoffen gaat herkennen en als vertrouwd beschouwt. De reactie ontstaat dan pas weer als iets het systeem triggert om te werken. Want dat is in heeeeel simpele bewoording een allergie: een overactief immuunsysteem. Die symptomen ziet die er niet zijn en dan aanslaat.
2. Allergieën ontstaan onder invloed van hormonen. Vandaar dat de meeste allergieën zich gaan vertonen in de pubertijd. Het zwakt bij de meeste mensen ook af naar maten ze ouder worden.
Dat is ook de reden dat het niet goed vast te stellen is bij jonge kinderen. Meeste allergie artsen durven past echt de diagnose allergie te stellen als een kind ouder is dan 4. Voro die tijd is de kans groter op andere ziektes of op een pre-allergie waar kinderen overheen groeien.
Zo dat wilde ik nog even kwijt: lekker lang verhaal he![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mooi [afbeelding]
Daar krijg je spijt van trouwens
Het ging vanmiddag over katten en allergieën. Nou ben ik zelf allergisch voor katten en honden en paarden (en bomen en planten). Maar we hebben jaren lang katten en honden gehad waar ik nooit last van had.
Dat komt door 2 verschillende dingen:
1. Mensen zijn bijna nooit allergisch voor hun eigen dieren. Simpel omdat het immuunsysteem (klote woord) de stoffen gaat herkennen en als vertrouwd beschouwt. De reactie ontstaat dan pas weer als iets het systeem triggert om te werken. Want dat is in heeeeel simpele bewoording een allergie: een overactief immuunsysteem. Die symptomen ziet die er niet zijn en dan aanslaat.
2. Allergieën ontstaan onder invloed van hormonen. Vandaar dat de meeste allergieën zich gaan vertonen in de pubertijd. Het zwakt bij de meeste mensen ook af naar maten ze ouder worden.
Dat is ook de reden dat het niet goed vast te stellen is bij jonge kinderen. Meeste allergie artsen durven past echt de diagnose allergie te stellen als een kind ouder is dan 4. Voro die tijd is de kans groter op andere ziektes of op een pre-allergie waar kinderen overheen groeien.
Zo dat wilde ik nog even kwijt: lekker lang verhaal he![]()
Ik ben vrijgezelligquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel(lig)![]()
En ikheb ook nog eens 1 persoonsbed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |