Einz, hier kommt die Sonne...quote:
stuur effe je foto's in bikini etc, misschien is er nog een vacancy als keizerin. (gelijk effe lobasca-lurkert over de pis krijgen haha)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk beide. of je bent de keizer van China.![]()
uhmzzquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kan ik er anders over schrijven, al was het maar in updates![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
speciaal voor jou!![]()
![]()
[afbeelding]
moet je nog wel ff één postje doen...![]()
heb gewerkt met verf de hele dag, denk dat ik wat hersencelletjes heb ingeleverd...nou heb ik er wel genoeg, hoor daar niet van...geintjequote:
ik heb nog een sollicitatie open staan voor prinses van Lombardije. Mocht dat niets worden hoort u nog van me..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
stuur effe je foto's in bikini etc, misschien is er nog een vacancy als keizerin. (gelijk effe lobasca-lurkert over de pis krijgen haha)
ik ben al wel over de helft zag ik...quote:
whateverquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb nog een sollicitatie open staan voor prinses van Lombardije. Mocht dat niets worden hoort u nog van me..
neem een borrel om de boel weer op te fleuren...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb gewerkt met verf de hele dag, denk dat ik wat hersencelletjes heb ingeleverd...nou heb ik er wel genoeg, hoor daar niet van...geintje![]()
En ik weet dat jij ze niet hebt, op z'n minst tot je terug bent van vakantiequote:
Hoi WJ.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef willem-jozef het volgende:
[...]
dat komt goed uit, net gedoucht! 'navond![]()
nu heb je een mooie postcount!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi WJ.
Was maar een grapje, ik ben een vegatrutje.![]()
komt goed uit, ik heb een vleesboom voor je in de sale, ouwe vegenist!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi WJ.
Was maar een grapje, ik ben een vegatrutje.![]()
Een beetje vreemd dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben al wel over de helft zag ik...![]()
niets in huis gehaald(bewust).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neem een borrel om de boel weer op te fleuren...![]()
maar wel lekker...quote:
glaasje water dan maar!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niets in huis gehaald(bewust).
ben jij een kloonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niets in huis gehaald(bewust).
Staat ie in de weg? Ik haal even een bijl...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komt goed uit, ik heb een vleesboom voor je in de sale, ouwe vegenist!![]()
ik dacht meer aan....nou laat maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Staat ie in de weg? Ik haal even een bijl...
net als dollyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. niet dat ik weetexplain please?
jij houd wel van ouderwets handwerkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Staat ie in de weg? Ik haal even een bijl...
Lobasca had ook geen drank gehaald...quote:
yeah rightttt!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lobasca had ook geen drank gehaald...![]()
tenissen en sherryquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer eentje uit de oude doos van omaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
omdat ie zo leuk is en joe 1 het niet wist, nog maar is.
http://www.youtube.com/watch?v=v7bFtvsYcnQ
Ik begrijp opeens wat je bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:48 schreef Polonium-120 het volgende:
jammer dat we deel drie niet hebben![]()
ik nog steeds nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begrijp opeens wat je bedoelt denk ik.![]()
ben jij niet zo'n halal slagerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht 'r dood in het bos achtergelaten te hebben...
we hadden billen deel 1, deel 2 en drie is nergensquote:
ik kan me nog wel die foto van dat mensenoor op die muizenrug herinneren, dat was echt onfrisquote:
neuh, vlees moet 'levend' aangeknaagd worden, is gezonderquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben jij niet zo'n halal slager![]()
een muis aan je hoofd luisterd niet zo nauwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik kan me nog wel die foto van dat mensenoor op die muizenrug herinneren, dat was echt onfris
haha delirium, vandaar dat ze er not isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's waarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een muis aan je hoofd luisterd niet zo nauw
vertelvertelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:58 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb weer te veel wijn gedronken, merk ik![]()
nou ik typ met mijn schaamdelen, om mijn handen voor de drank vrij te houdenquote:
door jou linkje net vind ik dit... prachtig..quote:
Dat dus ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we hadden billen deel 1, deel 2 en drie is nergens![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou ik typ met mijn schaamdelen, om mijn handen voor de drank vrij te houden![]()
![]()
![]()
maar drie billen zou toch gek zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |