Ik ben allergisch voor mensen die allergisch zijn voor lange verhalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor lange verhalen
wow je lijkt wel een uil je kan je hoofd helemaal draaienquote:
Jaquote:
ik ben weer allergisch voor mensen die allergisch zijn voor mensen die allergisch zijn voor lange verhalen, maar dat begon pas na mijn vierdequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die allergisch zijn voor lange verhalen![]()
Ik word echt heel snotterig, nieserig als ik in een huis kom, waar katten wonen!! Binnen een kwartierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja![]()
En het raakt mijn vakgebied natuurlijk. Ik ben dierverzorger. Ik kwam met grote regelmaat in asiels en dergelijke. En hoeveel mensen niet hun dieren weg doen onder het mom van allergie![]()
Je kan er prima wat van maken. Ik heb al jaren een hond. En geen naakte ofzo. Neeh gewoon een collie (korthaar dat wel) en ik heb er precies 1 week last van gehad en toen was het over.
Zelfde met katten waar ik oppas. Ik heb er last van als ik ze de eerste 3x aanraak. Daarna is het over.
Ik zei toch dat je er spijt van kreeg..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ben allergisch voor lange verhalen
~quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben weer allergisch voor mensen die allergisch zijn voor mensen die allergisch zijn voor lange verhalen, maar dat begon pas na mijn vierde![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
wow je lijkt wel een uil je kan je hoofd helemaal draaien![]()
Zou ik ook doen. Rot kinderenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
Maar me kid slaapt naast me en ik slaap met me rug naar haar toe!!!!![]()
Dat was kort maar krachtig!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je er spijt van kreeg..
ER stond dat ik je stom vond![]()
ik vind mijzelf ook stom, maar dat begon pas na mijn vierdequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je er spijt van kreeg..
ER stond dat ik je stom vond![]()
hmmz is niet erg hoor, maar ze laat de hele nacht scheten en die stinken !!!!quote:
ben je soms pas na je 4e geboren ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik vind mijzelf ook stom, maar dat begon pas na mijn vierde![]()
Echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn ouders vinden mij heel lief
Je hebt een ademhalings-allergie en geen contact-allergie. Veel mensen hebben daar last van. Maar ook daarvoor telt dat het met de jaren afneemt en dat je je zelf kan desensibiliseren (nog zo'n woord). Tot een jaar of 5 geleden was er een medicijn dat dat deed. Elke 10 jaar haalde je een prik waarin wat van de stoffen in zaten waar je op reageerde. Vervolgens was je 2 dagen ziek en dan was het over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
Ik word echt heel snotterig, nieserig als ik in een huis kom, waar katten wonen!! Binnen een kwartier
Toen pas leerde je in de spiegel kijken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:56 schreef Polonium-120 het volgende:
ik vind mijzelf ook stom, maar dat begon pas na mijn vierde![]()
hmz kan dat ook met hooikoortsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt een ademhalings-allergie en geen contact-allergie. Veel mensen hebben daar last van. Maar ook daarvoor telt dat het met de jaren afneemt en dat je je zelf kan desensibiliseren (nog zo'n woord). Tot een jaar of 5 geleden was er een medicijn dat dat deed. Elke 10 jaar haalde je een prik waarin wat van de stoffen in zaten waar je op reageerde. Vervolgens was je 2 dagen ziek en dan was het over.
Dat is extreem natuurlijk. Maar het werkt.
Dan ligt ze verkeerd om. Dan moet ze met d'r hoofd natuurlijk naar jou kant liggen en niet met d'r kont.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
hmmz is niet erg hoor, maar ze laat de hele nacht scheten en die stinken !!!!![]()
ik was jong dat weet ik allemaal niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
ben je soms pas na je 4e geboren ?
Alleen omdat ze dat moeten zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:58 schreef Polonium-120 het volgende:mijn ouders vinden mij heel lief
~quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan ligt ze verkeerd om. Dan moet ze met d'r hoofd natuurlijk naar jou kant liggen en niet met d'r kont.
als het een ei was welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toen pas leerde je in de spiegel kijken?
Wat weet jij eigenlijk wel !!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik was jong dat weet ik allemaal niet meer![]()
Klopt. Het liep alleen niet zo, mensen houden niet van prikken ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
hmz kan dat ook met hooikoorts
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen omdat ze dat moeten zeggen.
Mijn moeder zegt dat ik een vals kreng ben
Precies!! Ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt. Het liep alleen niet zo, mensen houden niet van prikken ofzo![]()
Ze proberen het nu weer maar dan in pil vorm las ik laatst. Eerst zien dan geloven natuurlijk.
Tot zolang hou ik me hooikoorts wel onder controle met wat geslik en gesnuif![]()
Ze leert het vanzelf af. Het is niet stoer om bij je moeder in bed te liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Of gewoon in haar eigen bed!!! Maar ja ik heb haar verpest, ze was zo verdrietig dat paps weg moest van mij en bij mij in bed genomen.!!!!Eigen schuld dikke bult heet dat![]()
Ja kijk, zulke dingen werkt vast wel bij een moeder maar niet bij mijquote:
Hmzz, denk dat ik maar verstandig doe en je ga volgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:07 schreef Polonium-120 het volgende:
dit engeltjegaat weer naar zijn hemelse bedje
![]()
en jij probeert mij op te vrolijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja kijk, zulke dingen werkt vast wel bij een moeder maar niet bij mij![]()
Ze wilde je boven niet meer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:07 schreef Polonium-120 het volgende:
dit engeltjegaat weer naar zijn hemelse bedje
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz, denk dat ik maar verstandig doe en je ga volgen![]()
Ook al?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
Hmzz, denk dat ik maar verstandig doe en je ga volgen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vooruit opschieten dan![]()
Truste [afbeelding]
Geef ze van katoen onder die dekensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Polonium-120 het volgende:
nu ga ik naar beneden, naar de liefdesgrotten
![]()
Heel raar. En het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
Weird science......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |