Niet gaan gokken, hè?quote:
Oh ja, dat. Maar slim als je bent, heb je niet gezegd dát je de uitzondering op de regel bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar volgens heb je daar jezelf gequote in reactie op mij. ik kan het terughalen, het fevarinverhaal![]()
Zo blijven fok geheimen natuurlijk geheimquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Die kwam ik laatst tegen, maar ik ben hem weer vergeten. Nou is het midden natuurlijk interessanter (maar ook die ben ik vergeten).
hmjawel toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat. Maar slim als je bent, heb je niet gezegd dát je de uitzondering op de regel bent![]()
Klopt, jij zei dat je daar een omgekeerde libidoverhoging van kreeg en daar reageerde ik op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
maar volgens heb je daar jezelf gequote in reactie op mij. ik kan het terughalen, het fevarinverhaal![]()
Het stond gewoon in de SCquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo blijven fok geheimen natuurlijk geheim![]()
een omgekeerde libidoverhoging - bizarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, jij zei dat je daar een omgekeerde libidoverhoging van kreeg en daar reageerde ik op.![]()
Dát was zijn uitzondering.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat. Maar slim als je bent, heb je niet gezegd dát je de uitzondering op de regel bent![]()
Agent 001, codenaam Disanaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Agent 005, codenaam Ian_Nick
U bent abuis. Ik ben 001 en heb mijn blik gericht op satellietbeelden boven Amersfoort.
Er is daar geen kampvuur te bekennen. Ik zie slechts aangeschoten vrouwen.
PS Zingen ze ook rond dat vuur? Zo ja: onmiddellijk ingrijpen.
1S5-878A-96W4-B639
Ik heb tenminste ballenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja hoor, en dat vind JIJ niet lekker![]()
![]()
ga toch lekker tannissen man
![]()
Daar was ik vast niet bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Het stond gewoon in de SC
En er deed ook een modje mee
![]()
* tipsch wenst Leandra succes! *quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Fuck... moet ik nog 6 SC pagina's bijlezen
Tot zo....![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Fuck... moet ik nog 6 SC pagina's bijlezen
Tot zo....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |