nee ik slaapquote:
Jij bent mij te hot..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
beetje vreemd dat niemand hier even beaamt dat ik inderdaad vet cool ben. valt me tegen van jullie![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
beetje vreemd dat niemand hier even beaamt dat ik inderdaad vet cool ben. valt me tegen van jullie* HUFTERS
Wil je voor mij ook een bakkie zetten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
denk het wel, ga zo koffie zetten![]()
Ik vind hem geweldig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Oh god, niet die superzielige smiley!
Ik wil mijn vingers niet aan je branden..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat ik hot ben, nooit dat ik té hot ben
Je staat in mijn sig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
beetje vreemd dat niemand hier even beaamt dat ik inderdaad vet cool ben. valt me tegen van jullie* HUFTERS
Die kwam ik laatst tegen, maar ik ben hem weer vergeten. Nou is het midden natuurlijk interessanter (maar ook die ben ik vergeten).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Als we toch fok raadsels doen: Hoe postje een plaatje rechts in beeld?
aan koud vuur kun je je niet brandenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil mijn vingers niet aan je branden..![]()
Maar het schroeit welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
aan koud vuur kun je je niet branden![]()
![]()
![]()
maar volgens heb je daar jezelf gequote in reactie op mij. ik kan het terughalen, het fevarinverhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |