Nee, ik maak vrienden met mijn onderschriftquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Met mijn nieuwe sig in de COS krijg ik vast een ban.
Ja, da's vragen om problemenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik maak vrienden met mijn onderschrift![]()
![]()
Wrom geen mannenbillen/voorkant!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Tjsa, de billen Sc Van KZ hadden meer dan 3000 vieuws![]()
Dus ach, nu maar de voorkant![]()
Nogmaalsheel veel succes met de Sc en de Cos
![]()
Hoeveel staat het in de 3e set.. ? I'm waiting with you for the hottest boyquote:
Das geen verkeerde vraagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom geen mannenbillen/voorkant!![]()
![]()
Omdat ik erg trots ben op mn voor en achter kantquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom geen mannenbillen/voorkant!![]()
![]()
hmmm, ik wist het ik kan wel goeie vragen stellenquote:
Terecht. Nou ja, de achterkant heb ik niet gezien. Maar die zal wel passend zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik erg trots ben op mn voor en achter kant![]()
Alles kaal , heer flappiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je muts...of zie ik een toefje over het hoofd ?
![]()
Als dat jou voorkant is !!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel vaker schrijf je dingen waar ik iets aan heb, laatst bijvoorbeeld de top 40 op wikipedia, was ik zelf niet op gekomen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef petraa het volgende:
[..]
hmmm, ik wist het ik kan wel goeie vragen stellen![]()
heel soms
[SC #236] billenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Terecht. Nou ja, de achterkant heb ik niet gezien. Maar die zal wel passend zijn![]()
Geen enkel probleem.quote:
Is het ook.... dankzij mij!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat een probleem is...is wereldvrede een utopie![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel vaker schrijf je dingen waar ik iets aan heb, laatst bijvoorbeeld de top 40 op wikipedia, was ik zelf niet op gekomen..![]()
![]()
En terechtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook dus!! ALLE MANNEN KAAL!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem...voor het gezicht prefereer ik toch wel een ietsiepietsie dons..
..maar aan de andere kant ben ik er ook niet zo dol op om nadien te moeten flossen.
![]()
tis me, maar nee, geen kindquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Als dat jou voorkant is !!!Enne volgens mij zie ik een zwangerschapslijntje omhoog!
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook dus!! ALLE MANNEN KAAL!!!![]()
sorryquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem...voor het gezicht prefereer ik toch wel een ietsiepietsie dons..
..maar aan de andere kant ben ik er ook niet zo dol op om nadien te moeten flossen.
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook dus!! ALLE MANNEN KAAL!!!![]()
Vind het mooi om te zien dat jullie allebei een beetje beginnen te smeltenontdooienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was toch al een beetje duidelijk vóórdat Ian me ontmaskerde?
WATTTTTTTTTTTTTTT ??????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijg ik GVD ook nog antwoord op mijn vraag des levens?![]()
Ja ook, maar ook NIET zo'n dikke pluk haar erboven. Dan wel netjes uitgedund!!!quote:
Ja he? Aan de andere kant, in mijn omgeving kún je natuurlijk alleen maar smelten. Voor vleugeltjes en koele wolkjes moet je aan de andere kant zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind het mooi om te zien dat jullie allebei een beetje beginnen te smeltenontdooien![]()
![]()
.......................... ??????quote:
Hoezo!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij kan je niet meer vertonen..![]()
![]()
Om je de moeite van het teruglezen te besparen; wil je verkering met me?hoeveel staat het in de partij die vor A- Rod wordt gespeeld?quote:
Wrom Jaap niet in de OP staat geloof ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
.......................... ??????
Je heult met je eigen vijandquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Om je de moeite van het teruglezen te besparen; wil je verkering met me?hoeveel staat het in de partij die vor A- Rod wordt gespeeld?
Ik kat al tijden niet meer op Insana.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je heult met je eigen vijand.
FF serieus, al eerder gezegd, mag jullie beiden graag, en vind het fijn om te zien dat jullie eens niet op elkaar katten..![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je heult met je eigen vijand.
FF serieus, al eerder gezegd, mag jullie beiden graag, en vind het fijn om te zien dat jullie eens niet op elkaar katten..![]()
6-5quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Om je de moeite van het teruglezen te besparen; wil je verkering met me?hoeveel staat het in de partij die vor A- Rod wordt gespeeld?
Ik ben dooierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind ik nou ook
OFFTOPIC ELVIS IS DEAUD!![]()
HMZZ is dat niet omdat je er erg weinig bent tegenwoordig!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kat al tijden niet meer op Insana.![]()
Nein, ik erger me nu geweaun kapot aan andere dingen/userts.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
HMZZ is dat niet omdat je er erg weinig bent tegenwoordig!!!![]()
Wat wil je er in sheet ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom Jaap niet in de OP staat geloof ik.![]()
Goed om te horen. Er is een boek met Elvis CD... ze lieten er iets van horen op de radio, en het was lang zo erg nog niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind ik nou ook
Ja, ik mis je ook, hoor..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik erger me nu geweaun kapot aan andere dingen/userts.
Altijd 2 klontjes maar doe geen moeite..ik loop zelf wel even.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat wil je er in sheet ?
Snel een beetje, andy begint zo![]()
Mooiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik erger me nu geweaun kapot aan andere dingen/userts.
Ik vind het best wel kut als er 2 mensen die ik allebei even lief heb, op elkaar lopen te katten...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind ik nou ook
Maar ik hou van katten... ik heb er vierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het best wel kut als er 2 mensen die ik allebei even lief heb, op elkaar lopen te katten...
The Devil is a Cat Person.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik hou van katten... ik heb er vier![]()
Dat kan ik niet gebruiken. Dus voed je, sterveling.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dinnerzeit, eer ik werkelijk sterf.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Altijd 2 klontjes maar doe geen moeite..ik loop zelf wel even.
Smakelijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dinnerzeit, eer ik werkelijk sterf.
Ik heb er 2, net genoeg, om alles in het gareel te houden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook zo!! Heb ik ook!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het best wel kut als er 2 mensen die ik allebei even lief heb, op elkaar lopen te katten...
Ships ik ben zo allergisch als de pest voor die beesten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een vierde komt er nietquote:
Wij hebben elkaar al beloofd dat mocht ons toekomstig kind allergisch zijn........ we er echt aaaaaaalles aan doen om de katten niet weg te doen. Dan maar een beetje proestenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een vierde komt er niet![]()
Ik zou het vreselijk vinden als ik ineens allergisch voor katten werd.
Dat zou ik hebben met honden. Maar van het weekend was ik bij me broer en zijn vriendin had haar katten bij zich, het ging goed toen we in de tuin zaten, maar binnen moest ik binnen een kwartier niezen, hoesten en snotteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een vierde komt er niet![]()
Ik zou het vreselijk vinden als ik ineens allergisch voor katten werd.
Hopen dat het niet zover komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar al beloofd dat mocht ons toekomstig kind allergisch zijn........ we er echt aaaaaaalles aan doen om de katten niet weg te doen. Dan maar een beetje proesten![]()
Oefff, mocht het kindje echt zo allergisch zijn als ik ben voor katten, dan doe je ze echt weg, zeker weten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar al beloofd dat mocht ons toekomstig kind allergisch zijn........ we er echt aaaaaaalles aan doen om de katten niet weg te doen. Dan maar een beetje proesten![]()
Wij hebben ook voor deze 2 gekozen, 4 jaar en 1 jaar geleden, die popjes gaan echt nergens heen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopen dat het niet zover komt.
Een vroeger 'vriendin' deed haar kat van 17 weg vanwege een nieuwe vriend die geen medicijnen wilde slikken. Die kat zat eerst bij iemand op zolder, waar hij blaasverstopping kreeg. Toen zat hij bij mensen met pitbulls, waar hij wegliep. Nooit meer gezien. Mij wou ze het niet vertellen omdat ze wel wist hoe ik erover zou denken.
De aanleiding: Vrienden van ons gaan hun kat, die ze al jaren hebben, wegdoen, na 6 jaar kwamen ze er achter dat hun dochtertje allergisch is. Ik zou dan echt denken: 6 jaar is het blijkbaar zowat onopgemerkt gebleven, hoezo moet dat diertje nu weg!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oefff, mocht het kindje echt zo allergisch zijn als ik ben voor katten, dan doe je ze echt weg, zeker weten!
Ja na 6 jaar, pfff, maar ik merk na een kwartier al of er ergens katten in huis zijn!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
De aanleiding: Vrienden van ons gaan hun kat, die ze al jaren hebben, wegdoen, na 6 jaar kwamen ze er achter dat hun dochtertje allergisch is. Ik zou dan echt denken: 6 jaar is het blijkbaar zowat onopgemerkt gebleven, hoezo moet dat diertje nu weg!
Vreemd verhaal inderdaad. Ik zou m'n dier er niet zomaar om wegdoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
De aanleiding: Vrienden van ons gaan hun kat, die ze al jaren hebben, wegdoen, na 6 jaar kwamen ze er achter dat hun dochtertje allergisch is. Ik zou dan echt denken: 6 jaar is het blijkbaar zowat onopgemerkt gebleven, hoezo moet dat diertje nu weg!
nou... wij liepen ook af en aan bij de oorarts met oudste zoon. continue oorontsteking en kuren en buisjes en noem maar op. dat kan ook maar beperkt. op zijn 6e allergietest gedaan omdat zijn slijmvliezen gewoon chronisch geiriteerd zijn. Gelukkig niet allergisch....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeeeeeew, nog 7 jaar????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou... wij liepen ook af en aan bij de oorarts met oudste zoon. continue oorontsteking en kuren en buisjes en noem maar op. dat kan ook maar beperkt. op zijn 6e allergietest gedaan omdat zijn slijmvliezen gewoon gronisch geiriteerd zijn. Gelukkig niet allergisch....![]()
reageert gewoon makkelijk op allerhande stoffen. De KNO arts zei trouwens dat het geen zin had de katten (en de hond die we toen nog hadden)weg te doen. de haren (of huidschilfers) zweven nog 7 jaar door je huis, ook al ben je nog zo keurig en netjes...![]()
zelf reageer ik wel steeds meer op de katten. maar ook op huisstof, dus ik geef dat gewoon de schuld.![]()
goeienavond trouwens...![]()
Goedenavond... en het is wel eens mooi een ander verhaal te horen dan het steevaste 'katten moeten de deur uit'.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou... wij liepen ook af en aan bij de oorarts met oudste zoon. continue oorontsteking en kuren en buisjes en noem maar op. dat kan ook maar beperkt. op zijn 6e allergietest gedaan omdat zijn slijmvliezen gewoon gronisch geiriteerd zijn. Gelukkig niet allergisch....![]()
reageert gewoon makkelijk op allerhande stoffen. De KNO arts zei trouwens dat het geen zin had de katten (en de hond die we toen nog hadden)weg te doen. de haren (of huidschilfers) zweven nog 7 jaar door je huis, ook al ben je nog zo keurig en netjes...![]()
zelf reageer ik wel steeds meer op de katten. maar ook op huisstof, dus ik geef dat gewoon de schuld.![]()
goeienavond trouwens...![]()
Graag gedaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de familie W. bedanken.
Dankzij het afzeggen van uw reservering mag ik straks genieten van onze heerlijke fondue.
Dat uw vrouw nog maar een keer ziek mag worden.
Smakelijk.
absoluut! nou is deze arts sowieso een topper. Ook gewoon doorgaan met zwemles zonder doppen. veel beter dan met van die enorme pluggen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedenavond... en het is wel eens mooi een ander verhaal te horen dan het steevaste 'katten moeten de deur uit'.
Mag ik even weten welke postitie ik op jouw ranglijst heb??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Precies wat mijn arts ook vertelde, duurt idd 7 jaar voordat alles het huis uit is en zwemmen zonder doppen, want water komt toch via neus en mond binnen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut! nou is deze arts sowieso een topper. Ook gewoon doorgaan met zwemles zonder doppen. veel beter dan met van die enorme pluggen!
ik ben blij!
eet smakelijk! hatsjie..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de familie W. bedanken.
Dankzij het afzeggen van uw reservering mag ik straks genieten van onze heerlijke fondue.
Dat uw vrouw nog maar een keer ziek mag worden.
Smakelijk.
Wat ben je toch een verschrikkelijke mutsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ik even weten welke postitie ik op jouw ranglijst heb??![]()
Disana zomaar naast je vader zetten... waar sta ik dan???![]()
Top of the bill..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ik even weten welke postitie ik op jouw ranglijst heb??![]()
Disana zomaar naast je vader zetten... waar sta ik dan???![]()
Ik leer hier dingen die ik niet wist. Mooi om te vertellen aan mensen die nog zweren bij de stofzuiger en het huisdierloze huis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies wat mijn arts ook vertelde, duurt idd 7 jaar voordat alles het huis uit is en zwemmen zonder doppen, want water komt toch via neus en mond binnen!![]()
Avond darling..quote:
Dames, het is hier de COS niet. Hier kun je toch gemoedelijk naast elkaar staan ongeacht hoeveel buddies je hebt, PM't, of COSt?quote:
Ach ja... ik moet toch ergens mee binnenkomen??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verschrikkelijke muts![]()
![]()
Ik had de hondenbelastingcontroledienst aan de deur vandaag, snel even de hondjes hun kattenpakje aangetrokken, en geen vuiltje aan de lucht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... ik moet toch ergens mee binnenkomen??
Al dat kattenge**** kan ik sowieso nix mee![]()
duits?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Avond darling..![]()
Zit nu even Tennis te kijkenAndy
en ondertussen Duits te chatten
![]()
Ik al 13 jaar bezig me hond te leren miauwen, maar lukt nog steeds nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had de hondenbelastingcontroledienst aan de deur vandaag, snel even de hondjes hun kattenpakje aangetrokken, en geen vuiltje aan de lucht.![]()
Oortjes!! Kinderen hebben geen idee waar ze voor dienen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
duits?
ik ben mijn kinderen aan het overtuigen dat ze naar bed moeten.![]()
ze hebben wel oortjes, maar ik vermoed dat die zijn voor als ze ooit eens een brilletje moeten ofzo...![]()
Ik heb maar 2 buddies... en dat is 1 persoon met kloonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dames, het is hier de COS niet. Hier kun je toch gemoedelijk naast elkaar staan ongeacht hoeveel buddies je hebt, PM't, of COSt?
Je weet toch dat moeders het altijd hebben gedaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 buddies... en dat is 1 persoon met kloon
Maar daar gaat het niet om, Ian en ik hebben Lobasca hier als liefdevolle ouders ontvangen en wegwijs gemaakt... dus alles goed en wel, maar als ze jou nou ineens naast Ian (haar vader) zet dan wil ik graag even weten waar ik (haar moeder) dan sta.
Maar kennelijk zit ik op Bill, en als Ian daar niet moeilijk over doet zal ik er niet moeilijk doen dat hij bij jou op schoot zit![]()
Dat meen je niet?! (zowel het eerste als het laatste)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef petraa het volgende:
Goffer 3 kids in huis en alle 3 te beroerd me vaatwasser in te ruimen!!! Ik ga het maar weerrrrrrrrrrrr zelf doen!
Tuurlijk, maar ze is nog te jong om daar al een trauma van te hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat moeders het altijd hebben gedaan?
Maar ik ben al een eind op weg het haar aan te pratenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ze is nog te jong om daar al een trauma van te hebben![]()
Vuil krengquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik ben al een eind op weg het haar aan te praten![]()
Bill Gates,,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 buddies... en dat is 1 persoon met kloon
Maar daar gaat het niet om, Ian en ik hebben Lobasca hier als liefdevolle ouders ontvangen en wegwijs gemaakt... dus alles goed en wel, maar als ze jou nou ineens naast Ian (haar vader) zet dan wil ik graag even weten waar ik (haar moeder) dan sta.
Maar kennelijk zit ik op Bill, en als Ian daar niet moeilijk over doet zal ik er niet moeilijk doen dat hij bij jou op schoot zit![]()
Eerst m'n dochter inpalmen, dan haar vader ook nog van me afpakken??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian (zie mijn sig) heeft me op het idee gebracht. En ik vraag er niets voor.
Ocharme... Je zoon mag je houden.... voorlopigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst m'n dochter inpalmen, dan haar vader ook nog van me afpakken??
WTF is next?? M'n zoon??![]()
Don't even think about it dear....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ocharme... Je zoon mag je houden.... voorlopig![]()
The devil may care <griezelige holle schaterlach>quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Don't even think about it dear....
Lobasca en Ian mag je hebben.... maar van m'n bloedeigen kind blijf je af![]()
May you burn in hellquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
The devil may care <griezelige holle schaterlach>
Tis een puber das te lastig voor haarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik word wel schijtziek van al dat off-topic geouwehoer in de COSquote:
Ban, ban, ban!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
May you burn in hell![]()
Als er nou maar geen humorloze mod langswandelt die er een doodsverwensing in ziet![]()
Je geeft me ook echt gewoon weg...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
I'll chew on your bones like I chewed on those of your ancestors and the dog you never owned. No child from heaven is safe in my neighborhood <moohaha enzo>quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
May you burn in hell![]()
Als er nou maar geen humorloze mod langswandelt die er een doodsverwensing in ziet![]()
Ich bin aber schon da...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
I'll chew on your bones like I chewed on those of your ancestors and the dog you never owned. No child from heaven is safe in my neighborhood <moohaha enzo>
Ik blijf erbij dat dit Ians schuld is. Als hij weer opduikt, kan ik hopelijk mijn eigen lieve zelf weer zijn.
Ik jou weggeven?? Ik kan gvd niet eens ff rustig de keuken in de fik steken of jij duikt al in haar zak!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je geeft me ook echt gewoon weg...![]()
Vragen om ban is ban krijgen!!!quote:
Sollyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik jou weggeven?? Ik kan gvd niet eens ff rustig de keuken in de fik steken of jij duikt al in haar zak!!
Je wist toch dat ik even weg was?! Blijf dan ook bij haar uit de buurt als ik er niet ben![]()
Ach... who gives a shit... m'n favo is weg en verder maakt het me dus ook weinig uit...quote:
Prachtige timing...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
I'll chew on your bones like I chewed on those of your ancestors and the dog you never owned. No child from heaven is safe in my neighborhood <moohaha enzo>
Ik blijf erbij dat dit Ians schuld is. Als hij weer opduikt, kan ik hopelijk mijn eigen lieve zelf weer zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... who gives a shit... m'n favo is weg en verder maakt het me dus ook weinig uit...
Over hoeveel weken moet ik mailen voor een unban??
D'r was bijna een rel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga geloof ik tóch maar even terug lezen...![]()
kindjes met (zachte) dwang naar bedjes gedirigeerd...heb wel ff...
![]()
Ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mis je Gertje zo?
Die komt terug hoor
Die Blauwe is écht weg?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mis je Gertje zo?
Die komt terug hoor
Je favo uit DGK dan?!quote:
Is Gertje met vakantie of gewoon ff time-out?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mis je Gertje zo?
Die komt terug hoor
Nee joh! Hij komt terug, ziekjes.quote:
Maar niet echt wég dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh! Hij komt terug, ziekjes.
Toch niet ernstig he!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh! Hij komt terug, ziekjes.
Hmzz volgens mij heb jij ook teveel tikken tegen je kop aan gehad gezien je onderschriftquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk teveel rosé gedronken![]()
Achter de wijven aan!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk teveel rosé gedronken![]()
Afaik niet nee.quote:
Doe eens niet zo in de warquote:
Gelukkig... ik maakte me al zorgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Afaik niet nee.
Maar als hij opgeknapt is, komt hij weer terug.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz volgens mij heb jij ook teveel tikken tegen je kop aan gehad gezien je onderschrift![]()
Als je um mailt, spreekt of faxt geef hem dan een dikkequote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Afaik niet nee.
Maar als hij opgeknapt is, komt hij weer terug.
Wat heb jij tegen de Antichrist!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz volgens mij heb jij ook teveel tikken tegen je kop aan gehad gezien je onderschrift![]()
ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r was bijna een rel.
Dat was wel porno.
Niks, maar om er nu zo te koop mee te lopen !!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen de Antichrist!?![]()
Extreme Modlikkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je um mailt, spreekt of faxt geef hem dan een dikkevan mij!
Duurt vast niet langquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Niks, maar om er nu zo te koop mee te lopen !!!![]()
Tss zou ik bij jou ook doen, als je ziekies bent hoor eikeltje!!!! En likken doe ik alleen aan salmiak lolliesquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
Sorry, ik was even irl bezig met enge verhalen.
Dus: Ian is terug, en daarmee ben ik het ook.
Meet the old and unimproved sweet Disana![]()
Oh ja, en gevoel voor humor heb ik natuurlijk ook niet![]()
Insana!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
Sorry, ik was even irl bezig met enge verhalen.
Dus: Ian is terug, en daarmee ben ik het ook.
Meet the old and unimproved sweet Disana![]()
Oh ja, en gevoel voor humor heb ik natuurlijk ook niet![]()
Gevalletjequote:
Nu je toch hier bent, de nieuwe cos moet 2291 zijn en nog een titel hebbenquote:
Dat moet hij van mij. Hij heeft het zelf niet door en denkt dat het zijn vrije keus isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Niks, maar om er nu zo te koop mee te lopen !!!![]()
Voodoo poppetje ofzo??? Of hypnose!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet hij van mij. Hij heeft het zelf niet door en denkt dat het zijn vrije keus is![]()
Oh wacht, de oude Disana zou terug zijn.
Ik stalk Gert al tijden niet meerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
GevalletjePot verwijt de ketel?? It takes one to know one?? Zo de waard is...
Moet ik nog verder gaan??![]()
Duivelse memenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Voodoo poppetje ofzo??? Of hypnose!!![]()
Ik heb net zo'n kekke ondertitel onder mijn nick staanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nickie!![]()
Wat doen we, gelijk oversteken naar de goedekant?
Hou van Je, Niet te Breken, Wil Je Nooit Meer Kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stalk Gert al tijden niet meer![]()
Gertje, als je dit leest: HvJ(L)NtB(L)WjNMK
Toch niet tegen mij? Coldplay, remember.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, als mensen het niet leuk vinden dat ik nu vriendelijk ben ga ik wel weer knorrig doen enzo.
Kut, dat wou ik weg-editten zodat alleen die Blauwe het kan lezen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Hou van Je, Niet te Breken, Wil Je Nooit Meer Kwijtslijmbal
Ik vind alles best, je bent er weer eens. Is vakantiedrukte al beetje voorbij ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, als mensen het niet leuk vinden dat ik nu vriendelijk ben ga ik wel weer knorrig doen enzo.
Loopt op z'n eind.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind alles best, je bent er weer eens. Is vakantiedrukte al beetje voorbij ?![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, dat wou ik weg-editten zodat alleen die Blauwe het kan lezen!![]()
En ik deed nog zo mijn best het te verbergenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Iedereen kan nu zien wat een MOD-likker je bent
![]()
Hoelang blijf je in Deutschland ????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Loopt op z'n eind.
Nog een paar weekjes en dan kan ik mijn schildersezel weer tevoorschijn toveren![]()
Euh, voorlopig woon ik hier gewoonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoelang blijf je in Deutschland ????
Doe ik!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je um mailt, spreekt of faxt geef hem dan een dikkevan mij!
Ik zie het.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
Wacht... ik ga er wel ff over MSN'en![]()
Oeps snel msn uit dan!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ik zit me wel zo in te houden om in de COS niet iemand de huid vol te schelden....![]()
Duh... ik heb maar 5 FOK!kers in m'n lijst... en t zijn allemaal mannenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Oeps snel msn uit dan!!!![]()
edit: Oh hoef niet heb je nie eens!!!![]()
Ik zie het net ook en vind het wel erg ver gaan. Men heeft het over de 'ouwe' hap terwijl het duidelijk is dat men zelf een kliekje vormt rond 1 persoon. De COS is niet leuk zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ik zit me wel zo in te houden om in de COS niet iemand de huid vol te schelden....![]()
Haha ik ook 6 en daarvan 2 vrouwen en 4 mannenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... ik heb maar 5 FOK!kers in m'n lijst... en t zijn allemaal mannen![]()
Niet op reageren, dan waait het vanzelf over!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het net ook en vind het wel erg ver gaan. Men heeft het over de 'ouwe' hap terwijl het duidelijk is dat men zelf een kliekje vormt rond 1 persoon. De COS is niet leuk zo.
Ik ben ff gaan teruglezen want ik heb dat 1 - 2tje gemist!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
Ik kots trouwens op dat een - tweetje in de COS... de een die vraagt waar de ander zit, en de ander die dan antwoord te lurken omdat "er users weggejaagd zijn"
En dat terwijl het op zeker is dat ze zich er met z'n 2en al PM'end over hebben zitten beklagen... en dan nog zo'n triest toneelstukje opvoeren![]()
En een mod die er helaas in meegaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
Ik kots trouwens op dat een - tweetje in de COS... de een die vraagt waar de ander zit, en de ander die dan antwoord te lurken omdat "er users weggejaagd zijn"
En als het dan toch over passief-agressieve een-tweetjes gaat, dan vraag ik me als voorheen redelijk bijdragende COSser toch wel af waarom dit wel zonder slag of stoot kon:quote:En dat terwijl het op zeker is dat ze zich er met z'n 2en al PM'end over hebben zitten beklagen... en dan nog zo'n triest toneelstukje opvoeren![]()
Het is trouwens minimaal een een-drietje, en maak je geen zorgen, ik ga me daar niet in begeven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben ff gaan teruglezen want ik heb dat 1 - 2tje gemist!![]()
Kom op Disana, ouwe koeien in de sloot laten!!! GEwoon opnieuw beginnen of totaal negeren dat werkt het best!!!! Hoe meer mensen erop ingaan hoe langer zoiets duurt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En een mod die er helaas in meegaat.
[..]
En als het dan toch over passief-agressieve een-tweetjes gaat, dan vraag ik me als voorheen redelijk bijdragende COSser toch wel af waarom dit wel zonder slag of stoot kon:
DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is trouwens minimaal een een-drietje, en maak je geen zorgen, ik ga me daar niet in begeven.
Zie jij mij nog posten in deze COS? Ik negeer het toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom op Disana, ouwe koeien in de sloot laten!!! GEwoon opnieuw beginnen of totaal negeren dat werkt het best!!!! Hoe meer mensen erop ingaan hoe langer zoiets duurt.
Zou het ook niet zo kunnen zijn, dat we te lang op elkaars lip zitten!! Soort gevalletje DGK, maar dan hier op FOK. BB duurde nooit zolang en daardoor ging je je ook niet zo snel irriteren aan mensen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ik stoorde me tot vandaag nog niet eens zo aan de enorme overkill aan posts van een bepaalde user, ik kan echter wel begrijpen dat sommige anderen dan wel doen, en ook waarom....
Maar dit soort dingen kots ik dus echt op![]()
![]()
![]()
![]()
om even in de infantiele sfeer te blijven die aan een bepaald aantal users kleeft.
Ik weet niet hoor, ik post in DGK vanaf COS # 6 en SC # 1, en de users waar ik me voornamelijk aan erger zijn niet degenen die ook al in die COSsen en SC's voorkwamen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn, dat we te lang op elkaars lip zitten!! Soort gevalletje DGK, maar dan hier op FOK. BB duurde nooit zolang en daardoor ging je je ook niet zo snel irriteren aan mensen!![]()
Niet alleen in DGK, maar ook hier gaan egootjes opspelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn, dat we te lang op elkaars lip zitten!! Soort gevalletje DGK, maar dan hier op FOK. BB duurde nooit zolang en daardoor ging je je ook niet zo snel irriteren aan mensen!![]()
Ach ja.. je hebt overal Amanda's en Nadia's die gelijk denken dat de wereld van hun is...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet alleen in DGK, maar ook hier gaan egootjes opspelen.![]()
Okee, ik heb in het begin niet gepost omdat ik DGK niet echt boeiend vond. Maar iid zijn er mensen waar ik me ook aan irriteer, maar we zijn allemaal verschillend, andere humor, andere visie op dingen. Moet toegeven dat er de laatste tijd teveel op de persoon wordt gespeeld en dat irriteert me. Maar goed tis maar een tv programma en ben al meer afstand aan het nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik post in DGK vanaf COS # 6 en SC # 1, en de users waar ik me voornamelijk aan erger zijn niet degenen die ook al in die COSsen en SC's voorkwamen...
Nou ja, zo bedoel ik het niet. Jij hoeft je toch niet met die 2 snollen te vereenzelvigen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja.. je hebt overal Amanda's en Nadia's die gelijk denken dat de wereld van hun is...
Ik ga Hero's kijken!!! Latersssssssssssssssssquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou ja, zo bedoel ik het niet. Jij hoeft je toch niet met die 2 snollen te vereenzelvigen?
Ik hoef me met niemand te vereenzelvigen... ik ben zelf vrouw genoeg om het wel aan te kunnen, en dan hoef ik dus ook niet heel triest een ander voor mijn karretje te spannen om nog een keer te kunnen roepen hoe zielig ik ben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou ja, zo bedoel ik het niet. Jij hoeft je toch niet met die 3 snollen te vereenzelvigen?
Niet huilen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoef me met niemand te vereenzelvigen... ik ben zelf vrouw genoeg om het wel aan te kunnen, en dan hoef ik dus ook niet heel triest een ander voor mijn karretje te spannen om nog een keer te kunnen roepen hoe zielig ik ben.
Ik huil niet hoor... er gebeurt op FOK! niets dat dat zou rechtvaardigen... maar misschien kun je een paar andere dames een troostende schouder bieden? Die kunnen het vast wel gebruiken...quote:
Dag lieverd...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik huil niet hoor... er gebeurt op FOK! niets dat dat zou rechtvaardigen... maar misschien kun je een paar andere dames een troostende schouder bieden? Die kunnen het vast wel gebruiken...![]()
Ja ach... [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9 was idd geschikter geweest, maar gezien het gros het verschil tussen de COS en de SC al niet begrijpt vermoed ik dat het te lastig was geweest om ze uit te leggen dat er ook nog een hooli topic was waar met een glimlach (als een boer met kiespijn) nog meer gezegd kan worden...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, ik ben weer helemaal op de hoogte!
![]()
ik mis het gooed old beschimp- topic. en dat iedereen dat begreep.
![]()
Wat moet jij ongelukkig zijn tussen al die dombo'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ach... [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9 was idd geschikter geweest, maar gezien het gros het verschil tussen de COS en de SC al niet begrijpt vermoed ik dat het te lastig was geweest om ze uit te leggen dat er ook nog een hooli topic was waar met een glimlach (als een boer met kiespijn) nog meer gezegd kan worden...
Voornamelijk omdat een stukje zelfreflectie de meesten volstrekt vreemd is.
Gelukkig zitten er een paar bij met een IQ van ruim boven de 120, zodat ik me nog een beetje thuis voel...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat moet jij ongelukkig zijn tussen al die dombo's![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er een paar bij met een IQ van ruim boven de 120, zodat ik me nog een beetje thuis voel...
quote:Helaas hebben de <100 IQ's een grotere bek...
Jammer dat je met jouw IQ niet meer mooie bijdragen levert aan het COS.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er een paar bij met een IQ van ruim boven de 120, zodat ik me nog een beetje thuis voel...
Helaas hebben de <100 IQ's een grotere bek...
ten tijde van bb was elkaar voor rotte vis uitmaken onderdeel van het spel. Hilarisch! enorme lijsten met puntentelling. Liep geloof ik ook wel eens uit de handquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ach... [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9 was idd geschikter geweest, maar gezien het gros het verschil tussen de COS en de SC al niet begrijpt vermoed ik dat het te lastig was geweest om ze uit te leggen dat er ook nog een hooli topic was waar met een glimlach (als een boer met kiespijn) nog meer gezegd kan worden...
Voornamelijk omdat een stukje zelfreflectie de meesten volstrekt vreemd is.
Met al die off-topic bagger erdoor is het niet meer dan paarlen voor de zwijnen... en daar pas ik voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Jammer dat je met jouw IQ niet meer mooie bijdragen levert aan het COS.![]()
Teveel zuipen is fataal, zie Amandaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zie dat ik nu de enige blauwe in de COS ben
Echnie!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zie dat ik nu de enige blauwe in de COS ben
Ik zou zo overschakelen als er nu een BB kwam.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ten tijde van bb was elkaar voor rotte vis uitmaken onderdeel van het spel. Hilarisch! enorme lijsten met puntentelling. Liep geloof ik ook wel eens uit de hand![]()
niet te vergelijken met nu. Ik hoop dat er weer eens een BB komt. met gratis streams, en demins en jappie en apk en nog meer van die oude bromberen....![]()
Ik heb nooit een BB gedaan... ik heb al die tijd de rest van FOK! onveilig gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ten tijde van bb was elkaar voor rotte vis uitmaken onderdeel van het spel. Hilarisch! enorme lijsten met puntentelling. Liep geloof ik ook wel eens uit de hand![]()
niet te vergelijken met nu. Ik hoop dat er weer eens een BB komt. met gratis streams, en demins en jappie en apk en nog meer van die oude bromberen....![]()
ik ook!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou zo overschakelen als er nu een BB kwam.
Goed dat je t zegt... ik had gisteren beloofd vandaag nog ff de kroeg in te duikenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Teveel zuipen is fataal, zie Amanda![]()
maja, dat zijn ook echte oldbies...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit een BB gedaan... ik heb al die tijd de rest van FOK! onveilig gemaakt
Maar dat soort dingen horen ook gewoon bij FOK! en als dat te hard is, dan gaan ze maar lekker naar VOL.
Juist tijdens BB is die COS/SC scheiding ontstaan, en het is overduidelijk waarom... beetje jammer dat er dan nu weer zoveel off-topic gebagger toegestaan wordt, en dat je er al op veroordeeld wordt als je er wat van zegt... en dan valt het nog mee wie er wat van zeggen, want die bromberen doen dat een stuk minder diplomatiek
* puppieogen maakt je gaat toch nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt... ik had gisteren beloofd vandaag nog ff de kroeg in te duiken![]()
Ja, ook zo een die bijna niets uitvoerde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook!![]()
had jeroen de laatste nou gewonnen??![]()
Jawel.. heb t beloofd... en ze zijn vanavond niet met z'n 2en dus dan wordt mijn aanwezigheid nog meer op prijs gesteldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* puppieogen maakt je gaat toch niet![]()
Show ass, is good we likequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel.. heb t beloofd... en ze zijn vanavond niet met z'n 2en dus dan wordt mijn aanwezigheid nog meer op prijs gesteld
dat heb ik niet gevolgd. wel expeditie Robinson. en natuurlijk wie is de mol..... (heel erg verslaafd is)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ook zo een die bijna niets uitvoerde.
Weet je waar ik ook wel zin in heb? Een nieuwe Peking Express.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel.. heb t beloofd... en ze zijn vanavond niet met z'n 2en dus dan wordt mijn aanwezigheid nog meer op prijs gesteld
nou, dan pak ik maar een biertje uit de kelder...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
Fuck... moet ik nog opschieten ook... krijg al een "kom je nog??" SMSje
Laters all![]()
![]()
Uiteraard!quote:
tuurlijk wel. alleen zitten hier wat meer mensen die geen streams hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
Maar met mate.
![]()
Amanda's haar![]()
Of mag dat niet hier?
Dan heb je de mooiste al gemist. Ik hoop dat er weer een komt, het is spannend en informatief en onderhoudend tegelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb ik niet gevolgd. wel expeditie Robinson. en natuurlijk wie is de mol..... (heel erg verslaafd is)
Doe de groetjes aan de dames in de kroegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
Fuck... moet ik nog opschieten ook... krijg al een "kom je nog??" SMSje
Laters all![]()
![]()
Hiquote:
Soortgenoten dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
alleen zitten hier wat meer mensen die geen streams hebben![]()
ik had niet zo'n puf nóg zo'n program te volgen. de laatste Robinson heb ik al opgegeven geloof ik. keek ook nog het blok...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je de mooiste al gemist. Ik hoop dat er weer een komt, het is spannend en informatief en onderhoudend tegelijk.
Leuk! ik vind het altijd enorm gezellig in de sc...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soortgenoten dus.
Dan kom ik zeker zo nu en dan binnenwandelen.
Tot dan.
Ja snap ik. Gelukkig is Peking Express maar een paar weken, en slechts 1 spannend uur per week, dus dat is nog wel te doen. DGK zou ik laten vallen als er een BB met streams kwam.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had niet zo'n puf nóg zo'n program te volgen. de laatste Robinson heb ik al opgegeven geloof ik. keek ook nog het blok...
alleen BB en wie is de mol kosten me zo enorm veel tijd trouwens...![]()
komst ut Grûn mien wicht?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee mien jong, maar ik woon er al heeeeeel lang (in de stad dan). Jij soms?
Leandra is naar de kroeg, ian is fonduen, en de rest weet ik niet...quote:
Fraai is datquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Leandra is naar de kroeg, ian is fonduen, en de rest weet ik niet...![]()
Ja, zo leer je de dialecten welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar tijdens mijn studie wel. om vervolgens in aansprekende dorpen als Veendam, stadskanaal en hoogezand zieken en zwakken te verplegen. mijn kennis des gronings dialect is toen met sprongen vooruit gegaan. woon nu wel vlakbij nog trouwens. en ga zo vaak ik kan "stadten" m'n oudste beetje wennen. hij gaat over drie schooljaren met de bus naar stad voor school.![]()
Ik heb al mijn kruit al verschoten toen ik tegen een muur stond te praten en van Ian de antichrist (zie sig) moest spelenquote:
maar wij zijn er toch?quote:
evengoed blijft het spannend. maar ja, het is nog niet zover...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo leer je de dialecten welMijn kennis ervan is passief, spreken kan ik het niet.
Groningen is gelukkig een vriendelijke en overzichtelijke stad om een kind naar school te sturen.
Mijn klassen zitten vol.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Wij zijn ook nog hard op zoek naar een goede kleuterschool voor onze jongste poes, ze is bijna 1.
gaat die nog nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Wij zijn ook nog hard op zoek naar een goede kleuterschool voor onze jongste poes, ze is bijna 1.
Moby is 4...... en woont nog steeds thuis...... die jongens blijven tegenwoordig gewoon tot hun 30e hangen.quote:
een tijdje bij martin gaus op internaat misschien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Moby is 4...... en woont nog steeds thuis...... die jongens blijven tegenwoordig gewoon tot hun 30e hangen.![]()
Ik schop Schumpie van ongeveer 12 en Jiepie van ongeveer 8 gewoon de tuin in. Ik snap alleen niet dat ze steeds weer door het luikje binnen komen... ik bedoel, aardige buren genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Moby is 4...... en woont nog steeds thuis...... die jongens blijven tegenwoordig gewoon tot hun 30e hangen.![]()
Je had ook om een uur of 4 moeten beginnen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Willen jullie er terwijl ik weg ben even over nadenken wat ik niet goed doe??
Ik ben in een half uur gedouched, omgekleed, gekapt en gemake-upped... als ik de dagelijkse show op de streams bekijk dan denk ik dat ik iets niet goed doe...
Gaarne verneem ik uw antwoord hier danwel per PM, dan heb ik wat te lezen als ik terug ben![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben haar thuis lesgegeven, maar het is nu tijd dat ze met andere kindjes leert delen.
Moby gaat ook wel buiten spelen, maar een eigen huis en een baan zoeken, ho maar. En maar teren op onze zak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schop Schumpie van ongeveer 12 en Jiepie van ongeveer 8 gewoon de tuin in. Ik snap alleen niet dat ze steeds weer door het luikje binnen komen... ik bedoel, aardige buren genoeg.
heb je wel genoeg getangd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Ik ben in een half uur gedouched, omgekleed, gekapt en gemake-upped... als ik de dagelijkse show op de streams bekijk dan denk ik dat ik iets niet goed doe...
Gaarne verneem ik uw antwoord hier danwel per PM, dan heb ik wat te lezen als ik terug ben![]()
![]()
dat jij daadwerkelijk ergens heengaat daarna?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
![]()
de fondue van familie W is in goede aarde gevallen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
*Burp...
Mensen zijn sukkels.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Moby gaat ook wel buiten spelen, maar een eigen huis en een baan zoeken, ho maar. En maar teren op onze zak.
op weg naar....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, mevrouw is aan de zuip?
Ze heeft van de week een hondje op bezoek gehad, dat was nog een beetje te hoog gegrepen, maar haar 4 jaar oude 'broer' mept ze al van 12 weken oud in elkaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het dan maar niet te laat is
![]()
de meeste plusklasjes zijn voor jongeren![]()
Donnerwetter...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de fondue van familie W is in goede aarde gevallen?![]()
Oi Lithski?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:44 schreef Talitha het volgende:
Ik heb absoluut niks te melden vanavond, maar een extra spampost is nooit weg.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft van de week een hondje op bezoek gehad, dat was nog een beetje te hoog gegrepen, maar haar 4 jaar oude 'broer' mept ze al van 12 weken oud in elkaar.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:44 schreef Talitha het volgende:
Ik heb absoluut niks te melden vanavond, maar een extra spampost is nooit weg.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja Nickski?
Nog 10 stuks en dan ben ik sneu.![]()
Waarom is jouw postcount verborgen!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja Nickski?
Nog 10 stuks en dan ben ik sneu.![]()
Ik ben in een foul mood dus je speelt met vuur.quote:
vinnik wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die golden oldies blijven het goed doen?![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben in een foul mood dus je speelt met vuur.![]()
Hoi Buuf.![]()
![]()
Die is helemaal niet verborgen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is jouw postcount verborgen!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |