word je gestalkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef FdW het volgende:
Ter geruststelling van Disana, Leandra c.s.
Ik heb alle PM berichten verwijderd, en mijn PM is niet meer bereikbaar.
Iets van Waar we geen haar meer kunnen zien!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
Ehm... moet zijn [COS # 2291] En dan nog een titel...
M ijn moeder is altijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
Of "Oranje Boven"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Iets van Waar we geen haar meer kunnen zien!!![]()
Caps graag!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
Die roestkleurige scheiding van Amanda....
ik juich COS-vervuiling niet toe,... maar humoristisch getinte opmerkingen over het niks wat er tegenwoordig tussen die hekken afspeelt kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet dan ook een kutnewbie zijn om zulke COSvervuiling toe te juichen...
Of je gaat de rest van FOK! eens ontdekken als je zo graag leesvoer wilt hebben en er in DGK niets gebeurt.
als de wind door heur haren waait dan zie je de witte extensiontouwtjes zitten vlak achter de roestkleurige scheidingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
Die roestkleurige scheiding van Amanda....
Een van mijn favoriete filmsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:54 schreef mootie het volgende:
Hair, hair, hair, hair, hair, hair, hair
Flow it, show it
Long as God can grow it
My hair
Nee, helaas ben ik niet zo knapquote:
in DGK worden de heren ook opgemaakt. Dennis krijgt bijvoorbeeld mascara op...........een goede tip wellicht?quote:
En Huub denkt dat hij er in zijn eentje beter voor zou staan...?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef Py het volgende:
hehe Huub stipt subtiel aan dat Lieke de enige is met 1 dekking en voor de rest alleen maar vijanden
Pfff ze passen goed bijelkaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
nadia kraakt dennis helemaal af in bijzijn van brian en amanda ivm zijn ijdelheid en zijn obsessie voor spiegels make up etc
En dat zegt Miss nada?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
nadia kraakt dennis helemaal af in bijzijn van brian en amanda ivm zijn ijdelheid en zijn obsessie voor spiegels make up etc
Niet op reageren Lena, nur Perle fuer die Schweinequote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef RSie het volgende:
[..]
ik juich COS-vervuiling niet toe,... maar humoristisch getinte opmerkingen over het niks wat er tegenwoordig tussen die hekken afspeelt kan ik wel waarderen.
en de rest van Fok wordt met enige regelmaat bekeken en als je goed had opgelet had je daar ook een enkele posting van mij kunnen terugvinden. maar de reden dat ik voornamelijk in DGKsubforum post is omdat ik dat volg en het boeiend vind. hier vind ik mensen met een gelijke mening dus kan erover gepraat worden.
buiten FOK heb ik daarentegen ook een leven en als er bij DGK geen reet te zien is ga ik gewoon enkele andere hobby's uitoefenen.
zijn we al zoverquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
ja, hij denkt dat amanda en jaap hem er wel in zouden houdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
En Huub denkt dat hij er in zijn eentje beter voor zou staan...?
nou als kutnewbie moet je echt de SC lezen hoor een absolute must!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef RSie het volgende:
[..]
ik juich COS-vervuiling niet toe,... maar humoristisch getinte opmerkingen over het niks wat er tegenwoordig tussen die hekken afspeelt kan ik wel waarderen.
en de rest van Fok wordt met enige regelmaat bekeken en als je goed had opgelet had je daar ook een enkele posting van mij kunnen terugvinden. maar de reden dat ik voornamelijk in DGKsubforum post is omdat ik dat volg en het boeiend vind. hier vind ik mensen met een gelijke mening dus kan erover gepraat worden.
buiten FOK heb ik daarentegen ook een leven en als er bij DGK geen reet te zien is ga ik gewoon enkele andere hobby's uitoefenen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
En Huub denkt dat hij er in zijn eentje beter voor zou staan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |