Hoezo!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij kan je niet meer vertonen..![]()
![]()
Om je de moeite van het teruglezen te besparen; wil je verkering met me?hoeveel staat het in de partij die vor A- Rod wordt gespeeld?quote:
Wrom Jaap niet in de OP staat geloof ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
.......................... ??????
Je heult met je eigen vijandquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Om je de moeite van het teruglezen te besparen; wil je verkering met me?hoeveel staat het in de partij die vor A- Rod wordt gespeeld?
Ik kat al tijden niet meer op Insana.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je heult met je eigen vijand.
FF serieus, al eerder gezegd, mag jullie beiden graag, en vind het fijn om te zien dat jullie eens niet op elkaar katten..![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je heult met je eigen vijand.
FF serieus, al eerder gezegd, mag jullie beiden graag, en vind het fijn om te zien dat jullie eens niet op elkaar katten..![]()
6-5quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Om je de moeite van het teruglezen te besparen; wil je verkering met me?hoeveel staat het in de partij die vor A- Rod wordt gespeeld?
Ik ben dooierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind ik nou ook
OFFTOPIC ELVIS IS DEAUD!![]()
HMZZ is dat niet omdat je er erg weinig bent tegenwoordig!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kat al tijden niet meer op Insana.![]()
Nein, ik erger me nu geweaun kapot aan andere dingen/userts.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
HMZZ is dat niet omdat je er erg weinig bent tegenwoordig!!!![]()
Wat wil je er in sheet ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom Jaap niet in de OP staat geloof ik.![]()
Goed om te horen. Er is een boek met Elvis CD... ze lieten er iets van horen op de radio, en het was lang zo erg nog niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind ik nou ook
Ja, ik mis je ook, hoor..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik erger me nu geweaun kapot aan andere dingen/userts.
Altijd 2 klontjes maar doe geen moeite..ik loop zelf wel even.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat wil je er in sheet ?
Snel een beetje, andy begint zo![]()
Mooiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik erger me nu geweaun kapot aan andere dingen/userts.
Ik vind het best wel kut als er 2 mensen die ik allebei even lief heb, op elkaar lopen te katten...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind ik nou ook
Maar ik hou van katten... ik heb er vierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het best wel kut als er 2 mensen die ik allebei even lief heb, op elkaar lopen te katten...
The Devil is a Cat Person.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik hou van katten... ik heb er vier![]()
Dat kan ik niet gebruiken. Dus voed je, sterveling.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dinnerzeit, eer ik werkelijk sterf.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Altijd 2 klontjes maar doe geen moeite..ik loop zelf wel even.
Smakelijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dinnerzeit, eer ik werkelijk sterf.
Ik heb er 2, net genoeg, om alles in het gareel te houden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook zo!! Heb ik ook!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het best wel kut als er 2 mensen die ik allebei even lief heb, op elkaar lopen te katten...
Ships ik ben zo allergisch als de pest voor die beesten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een vierde komt er nietquote:
Wij hebben elkaar al beloofd dat mocht ons toekomstig kind allergisch zijn........ we er echt aaaaaaalles aan doen om de katten niet weg te doen. Dan maar een beetje proestenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een vierde komt er niet![]()
Ik zou het vreselijk vinden als ik ineens allergisch voor katten werd.
Dat zou ik hebben met honden. Maar van het weekend was ik bij me broer en zijn vriendin had haar katten bij zich, het ging goed toen we in de tuin zaten, maar binnen moest ik binnen een kwartier niezen, hoesten en snotteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een vierde komt er niet![]()
Ik zou het vreselijk vinden als ik ineens allergisch voor katten werd.
Hopen dat het niet zover komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar al beloofd dat mocht ons toekomstig kind allergisch zijn........ we er echt aaaaaaalles aan doen om de katten niet weg te doen. Dan maar een beetje proesten![]()
Oefff, mocht het kindje echt zo allergisch zijn als ik ben voor katten, dan doe je ze echt weg, zeker weten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar al beloofd dat mocht ons toekomstig kind allergisch zijn........ we er echt aaaaaaalles aan doen om de katten niet weg te doen. Dan maar een beetje proesten![]()
Wij hebben ook voor deze 2 gekozen, 4 jaar en 1 jaar geleden, die popjes gaan echt nergens heen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopen dat het niet zover komt.
Een vroeger 'vriendin' deed haar kat van 17 weg vanwege een nieuwe vriend die geen medicijnen wilde slikken. Die kat zat eerst bij iemand op zolder, waar hij blaasverstopping kreeg. Toen zat hij bij mensen met pitbulls, waar hij wegliep. Nooit meer gezien. Mij wou ze het niet vertellen omdat ze wel wist hoe ik erover zou denken.
De aanleiding: Vrienden van ons gaan hun kat, die ze al jaren hebben, wegdoen, na 6 jaar kwamen ze er achter dat hun dochtertje allergisch is. Ik zou dan echt denken: 6 jaar is het blijkbaar zowat onopgemerkt gebleven, hoezo moet dat diertje nu weg!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oefff, mocht het kindje echt zo allergisch zijn als ik ben voor katten, dan doe je ze echt weg, zeker weten!
Ja na 6 jaar, pfff, maar ik merk na een kwartier al of er ergens katten in huis zijn!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
De aanleiding: Vrienden van ons gaan hun kat, die ze al jaren hebben, wegdoen, na 6 jaar kwamen ze er achter dat hun dochtertje allergisch is. Ik zou dan echt denken: 6 jaar is het blijkbaar zowat onopgemerkt gebleven, hoezo moet dat diertje nu weg!
Vreemd verhaal inderdaad. Ik zou m'n dier er niet zomaar om wegdoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
De aanleiding: Vrienden van ons gaan hun kat, die ze al jaren hebben, wegdoen, na 6 jaar kwamen ze er achter dat hun dochtertje allergisch is. Ik zou dan echt denken: 6 jaar is het blijkbaar zowat onopgemerkt gebleven, hoezo moet dat diertje nu weg!
nou... wij liepen ook af en aan bij de oorarts met oudste zoon. continue oorontsteking en kuren en buisjes en noem maar op. dat kan ook maar beperkt. op zijn 6e allergietest gedaan omdat zijn slijmvliezen gewoon chronisch geiriteerd zijn. Gelukkig niet allergisch....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeeeeeew, nog 7 jaar????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou... wij liepen ook af en aan bij de oorarts met oudste zoon. continue oorontsteking en kuren en buisjes en noem maar op. dat kan ook maar beperkt. op zijn 6e allergietest gedaan omdat zijn slijmvliezen gewoon gronisch geiriteerd zijn. Gelukkig niet allergisch....![]()
reageert gewoon makkelijk op allerhande stoffen. De KNO arts zei trouwens dat het geen zin had de katten (en de hond die we toen nog hadden)weg te doen. de haren (of huidschilfers) zweven nog 7 jaar door je huis, ook al ben je nog zo keurig en netjes...![]()
zelf reageer ik wel steeds meer op de katten. maar ook op huisstof, dus ik geef dat gewoon de schuld.![]()
goeienavond trouwens...![]()
Goedenavond... en het is wel eens mooi een ander verhaal te horen dan het steevaste 'katten moeten de deur uit'.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou... wij liepen ook af en aan bij de oorarts met oudste zoon. continue oorontsteking en kuren en buisjes en noem maar op. dat kan ook maar beperkt. op zijn 6e allergietest gedaan omdat zijn slijmvliezen gewoon gronisch geiriteerd zijn. Gelukkig niet allergisch....![]()
reageert gewoon makkelijk op allerhande stoffen. De KNO arts zei trouwens dat het geen zin had de katten (en de hond die we toen nog hadden)weg te doen. de haren (of huidschilfers) zweven nog 7 jaar door je huis, ook al ben je nog zo keurig en netjes...![]()
zelf reageer ik wel steeds meer op de katten. maar ook op huisstof, dus ik geef dat gewoon de schuld.![]()
goeienavond trouwens...![]()
Graag gedaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de familie W. bedanken.
Dankzij het afzeggen van uw reservering mag ik straks genieten van onze heerlijke fondue.
Dat uw vrouw nog maar een keer ziek mag worden.
Smakelijk.
absoluut! nou is deze arts sowieso een topper. Ook gewoon doorgaan met zwemles zonder doppen. veel beter dan met van die enorme pluggen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedenavond... en het is wel eens mooi een ander verhaal te horen dan het steevaste 'katten moeten de deur uit'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |