Nee, ik maak vrienden met mijn onderschriftquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Met mijn nieuwe sig in de COS krijg ik vast een ban.
Ja, da's vragen om problemenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik maak vrienden met mijn onderschrift![]()
![]()
Wrom geen mannenbillen/voorkant!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Tjsa, de billen Sc Van KZ hadden meer dan 3000 vieuws![]()
Dus ach, nu maar de voorkant![]()
Nogmaalsheel veel succes met de Sc en de Cos
![]()
Hoeveel staat het in de 3e set.. ? I'm waiting with you for the hottest boyquote:
Das geen verkeerde vraagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom geen mannenbillen/voorkant!![]()
![]()
Omdat ik erg trots ben op mn voor en achter kantquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom geen mannenbillen/voorkant!![]()
![]()
hmmm, ik wist het ik kan wel goeie vragen stellenquote:
Terecht. Nou ja, de achterkant heb ik niet gezien. Maar die zal wel passend zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik erg trots ben op mn voor en achter kant![]()
Alles kaal , heer flappiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je muts...of zie ik een toefje over het hoofd ?
![]()
Als dat jou voorkant is !!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel vaker schrijf je dingen waar ik iets aan heb, laatst bijvoorbeeld de top 40 op wikipedia, was ik zelf niet op gekomen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef petraa het volgende:
[..]
hmmm, ik wist het ik kan wel goeie vragen stellen![]()
heel soms
[SC #236] billenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Terecht. Nou ja, de achterkant heb ik niet gezien. Maar die zal wel passend zijn![]()
Geen enkel probleem.quote:
Is het ook.... dankzij mij!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat een probleem is...is wereldvrede een utopie![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel vaker schrijf je dingen waar ik iets aan heb, laatst bijvoorbeeld de top 40 op wikipedia, was ik zelf niet op gekomen..![]()
![]()
En terechtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook dus!! ALLE MANNEN KAAL!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem...voor het gezicht prefereer ik toch wel een ietsiepietsie dons..
..maar aan de andere kant ben ik er ook niet zo dol op om nadien te moeten flossen.
![]()
tis me, maar nee, geen kindquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Als dat jou voorkant is !!!Enne volgens mij zie ik een zwangerschapslijntje omhoog!
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook dus!! ALLE MANNEN KAAL!!!![]()
sorryquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem...voor het gezicht prefereer ik toch wel een ietsiepietsie dons..
..maar aan de andere kant ben ik er ook niet zo dol op om nadien te moeten flossen.
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook dus!! ALLE MANNEN KAAL!!!![]()
Vind het mooi om te zien dat jullie allebei een beetje beginnen te smeltenontdooienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was toch al een beetje duidelijk vóórdat Ian me ontmaskerde?
WATTTTTTTTTTTTTTT ??????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijg ik GVD ook nog antwoord op mijn vraag des levens?![]()
Ja ook, maar ook NIET zo'n dikke pluk haar erboven. Dan wel netjes uitgedund!!!quote:
Ja he? Aan de andere kant, in mijn omgeving kún je natuurlijk alleen maar smelten. Voor vleugeltjes en koele wolkjes moet je aan de andere kant zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind het mooi om te zien dat jullie allebei een beetje beginnen te smeltenontdooien![]()
![]()
.......................... ??????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |