Mag ik even weten welke postitie ik op jouw ranglijst heb??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het best wel kut als er 2 mensen die ik allebei even lief heb, op elkaar lopen te katten...
Precies wat mijn arts ook vertelde, duurt idd 7 jaar voordat alles het huis uit is en zwemmen zonder doppen, want water komt toch via neus en mond binnen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut! nou is deze arts sowieso een topper. Ook gewoon doorgaan met zwemles zonder doppen. veel beter dan met van die enorme pluggen!
ik ben blij!
eet smakelijk! hatsjie..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag de familie W. bedanken.
Dankzij het afzeggen van uw reservering mag ik straks genieten van onze heerlijke fondue.
Dat uw vrouw nog maar een keer ziek mag worden.
Smakelijk.
Wat ben je toch een verschrikkelijke mutsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ik even weten welke postitie ik op jouw ranglijst heb??![]()
Disana zomaar naast je vader zetten... waar sta ik dan???![]()
Top of the bill..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ik even weten welke postitie ik op jouw ranglijst heb??![]()
Disana zomaar naast je vader zetten... waar sta ik dan???![]()
Ik leer hier dingen die ik niet wist. Mooi om te vertellen aan mensen die nog zweren bij de stofzuiger en het huisdierloze huis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies wat mijn arts ook vertelde, duurt idd 7 jaar voordat alles het huis uit is en zwemmen zonder doppen, want water komt toch via neus en mond binnen!![]()
Avond darling..quote:
Dames, het is hier de COS niet. Hier kun je toch gemoedelijk naast elkaar staan ongeacht hoeveel buddies je hebt, PM't, of COSt?quote:
Ach ja... ik moet toch ergens mee binnenkomen??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verschrikkelijke muts![]()
![]()
Ik had de hondenbelastingcontroledienst aan de deur vandaag, snel even de hondjes hun kattenpakje aangetrokken, en geen vuiltje aan de lucht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... ik moet toch ergens mee binnenkomen??
Al dat kattenge**** kan ik sowieso nix mee![]()
duits?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Avond darling..![]()
Zit nu even Tennis te kijkenAndy
en ondertussen Duits te chatten
![]()
Ik al 13 jaar bezig me hond te leren miauwen, maar lukt nog steeds nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had de hondenbelastingcontroledienst aan de deur vandaag, snel even de hondjes hun kattenpakje aangetrokken, en geen vuiltje aan de lucht.![]()
Oortjes!! Kinderen hebben geen idee waar ze voor dienen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
duits?
ik ben mijn kinderen aan het overtuigen dat ze naar bed moeten.![]()
ze hebben wel oortjes, maar ik vermoed dat die zijn voor als ze ooit eens een brilletje moeten ofzo...![]()
Ik heb maar 2 buddies... en dat is 1 persoon met kloonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dames, het is hier de COS niet. Hier kun je toch gemoedelijk naast elkaar staan ongeacht hoeveel buddies je hebt, PM't, of COSt?
Je weet toch dat moeders het altijd hebben gedaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 buddies... en dat is 1 persoon met kloon
Maar daar gaat het niet om, Ian en ik hebben Lobasca hier als liefdevolle ouders ontvangen en wegwijs gemaakt... dus alles goed en wel, maar als ze jou nou ineens naast Ian (haar vader) zet dan wil ik graag even weten waar ik (haar moeder) dan sta.
Maar kennelijk zit ik op Bill, en als Ian daar niet moeilijk over doet zal ik er niet moeilijk doen dat hij bij jou op schoot zit![]()
Dat meen je niet?! (zowel het eerste als het laatste)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef petraa het volgende:
Goffer 3 kids in huis en alle 3 te beroerd me vaatwasser in te ruimen!!! Ik ga het maar weerrrrrrrrrrrr zelf doen!
Tuurlijk, maar ze is nog te jong om daar al een trauma van te hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch dat moeders het altijd hebben gedaan?
Maar ik ben al een eind op weg het haar aan te pratenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ze is nog te jong om daar al een trauma van te hebben![]()
Vuil krengquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik ben al een eind op weg het haar aan te praten![]()
Bill Gates,,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 buddies... en dat is 1 persoon met kloon
Maar daar gaat het niet om, Ian en ik hebben Lobasca hier als liefdevolle ouders ontvangen en wegwijs gemaakt... dus alles goed en wel, maar als ze jou nou ineens naast Ian (haar vader) zet dan wil ik graag even weten waar ik (haar moeder) dan sta.
Maar kennelijk zit ik op Bill, en als Ian daar niet moeilijk over doet zal ik er niet moeilijk doen dat hij bij jou op schoot zit![]()
Eerst m'n dochter inpalmen, dan haar vader ook nog van me afpakken??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian (zie mijn sig) heeft me op het idee gebracht. En ik vraag er niets voor.
Ocharme... Je zoon mag je houden.... voorlopigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst m'n dochter inpalmen, dan haar vader ook nog van me afpakken??
WTF is next?? M'n zoon??![]()
Don't even think about it dear....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ocharme... Je zoon mag je houden.... voorlopig![]()
The devil may care <griezelige holle schaterlach>quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Don't even think about it dear....
Lobasca en Ian mag je hebben.... maar van m'n bloedeigen kind blijf je af![]()
May you burn in hellquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
The devil may care <griezelige holle schaterlach>
Tis een puber das te lastig voor haarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik word wel schijtziek van al dat off-topic geouwehoer in de COSquote:
Ban, ban, ban!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
May you burn in hell![]()
Als er nou maar geen humorloze mod langswandelt die er een doodsverwensing in ziet![]()
Je geeft me ook echt gewoon weg...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
I'll chew on your bones like I chewed on those of your ancestors and the dog you never owned. No child from heaven is safe in my neighborhood <moohaha enzo>quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
May you burn in hell![]()
Als er nou maar geen humorloze mod langswandelt die er een doodsverwensing in ziet![]()
Ich bin aber schon da...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
I'll chew on your bones like I chewed on those of your ancestors and the dog you never owned. No child from heaven is safe in my neighborhood <moohaha enzo>
Ik blijf erbij dat dit Ians schuld is. Als hij weer opduikt, kan ik hopelijk mijn eigen lieve zelf weer zijn.
Ik jou weggeven?? Ik kan gvd niet eens ff rustig de keuken in de fik steken of jij duikt al in haar zak!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je geeft me ook echt gewoon weg...![]()
Vragen om ban is ban krijgen!!!quote:
Sollyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik jou weggeven?? Ik kan gvd niet eens ff rustig de keuken in de fik steken of jij duikt al in haar zak!!
Je wist toch dat ik even weg was?! Blijf dan ook bij haar uit de buurt als ik er niet ben![]()
Ach... who gives a shit... m'n favo is weg en verder maakt het me dus ook weinig uit...quote:
Prachtige timing...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
I'll chew on your bones like I chewed on those of your ancestors and the dog you never owned. No child from heaven is safe in my neighborhood <moohaha enzo>
Ik blijf erbij dat dit Ians schuld is. Als hij weer opduikt, kan ik hopelijk mijn eigen lieve zelf weer zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... who gives a shit... m'n favo is weg en verder maakt het me dus ook weinig uit...
Over hoeveel weken moet ik mailen voor een unban??
D'r was bijna een rel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga geloof ik tóch maar even terug lezen...![]()
kindjes met (zachte) dwang naar bedjes gedirigeerd...heb wel ff...
![]()
Ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mis je Gertje zo?
Die komt terug hoor
Die Blauwe is écht weg?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mis je Gertje zo?
Die komt terug hoor
Je favo uit DGK dan?!quote:
Is Gertje met vakantie of gewoon ff time-out?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mis je Gertje zo?
Die komt terug hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |