quote:
Elvis is vandaag 30 jaar geleden overleden, zegt menquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga toch maar even naar de keuken...gaspit schoonmaken en aan de mini soufflees..
Nee ik slaaptypquote:
Ik moet nog 2 uurtjes, en duik dan met het laatste deel van Harry Potter in bedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:40 schreef Soury het volgende:
Mwha... Moet er zo maar es van komen. Ik werk nu in de avond dus laat thuis en dan is het zomaar weer ochtend![]()
Ik probeer wel es te lezen maar dat ben je volgende dag weer kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uurtjes, en duik dan met het laatste deel van Harry Potter in bed![]()
Een boek is een erg goed slaapmiddel hierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer wel es te lezen maar dat ben je volgende dag weer kwijt![]()
Ja hier ook maar krijg ze nooit uit zo..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een boek is een erg goed slaapmiddel hier![]()
Truste Prospera en is Potter niet erg eng voor het slapen gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een boek is een erg goed slaapmiddel hier![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hier ook maar krijg ze nooit uit zo..![]()
voor een kinderboek, ja, echtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste Prospera en is Potter niet erg eng voor het slapen gaan![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen, deze stralende morgen!!!![]()
![]()
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
Moots!!
Je loopt!!!! Het is een wonder!!!!
Lang leven Dr. Pavementquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.![]()
Oeh... en ik dacht nog wel dat het een kwakjeszalver wasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.![]()
Laten we het maar niet over Pavements kwakjes hebben hierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... en ik dacht nog wel dat het een kwakjeszalver was![]()
Ik ben bang van niet... tenzij ze de streamers nu even tot wanhoop willen drijven zodat we volgende week bij de uitzendingen (bij RTL immers) geen flauw idee hebben wat er werkelijk gebeurd is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef mazaru het volgende:
Misschien worden die streamlocks wel minder als het programma naar RTL is.
Die streamlocks zijn allemaal de schuld van Beequeen en mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet... tenzij ze de streamers nu even tot wanhoop willen drijven zodat we volgende week bij de uitzendingen (bij RTL immers) geen flauw idee hebben wat er werkelijk gebeurd is.
Maar ik ben bang dat dit niet alleen met de overgangsperiode te maken heeft![]()
Nee, zeker niet op dit tijdstip.. er lezen kleutertjes mee enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over Pavements kwakjes hebben hier![]()
Stelletje kutwijven zijn jullie ook hèquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Die streamlocks zijn allemaal de schuld van Beequeen en mij![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over Pavements kwakjes hebben hier![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Die streamlocks zijn allemaal de schuld van Beequeen en mij![]()
Ik heb geen streams weet niet of je daar heb gelezen, maar dacht zeg het hier nog maar een keer!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wacht OP BQueen
Ga jij echt naar die zooi kijken ???quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oei, dus dan zal ik ze maar weer aanschaffen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij echt naar die zooi kijken ???
Ga je gang.quote:
Oke danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
KZ begrijpt het.
De SC is om te zwaaien.
Uitverkoop nu al begonnen, gohquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jíj bent dit seizoen uitverkocht.![]()
Wts!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uitverkoop nu al begonnen, goh![]()
Net zo lang als jij over je vraag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wts!?![]()
Hoe lang heb je over die zin nagedacht?
Jij plempt écht maar wat neer hé?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net zo lang als jij over je vraag.
Waar haal je dát nou vandaan!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Dus... als je 'vrij nieuw' bent, mag je maar een beperkt aantal posts plaatsen?
Nee, zeker nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Dan lees ik dit zeker fout:quote:
quote:Je post best heel erg vaak in de cossen
en je bent vrij nieuw !!
Dat is soms storend omdat er posters van jaren wegblijven door jou.
Beste Kz,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Beste BQ
Je post best heel erg vaak in de cossen
en je bent vrij nieuw !!
Dat is soms storend emdat er posters van jaren wegblijven door jou. Helaas heb je die macht ( tijd)
Ik vind het lastig om te posten als je zo ontzettend de COS regeert, qua sfeer en merk dat ik dan heel vervelend kan worden, terwijl ik dat niet wil. Ik ga dan rellen.
Tevens merk ik dat je anderen verwijt dat ze off topic posten, maar het zelf steeds meer doet. Ik waardeer je weergave van de streams, maar de kleur is te veel blauw imo. En meerdere posters van het eerste uur storen zich daar aan. Het is niet verboden, ik kan er niks aan doen, maar ik mis de sfeer die er was.
Ik haat mijn schelden en rellen, maar soms breekt even het lijntje en betrap ik jou op dingen die je mij kwalijk neemt. Peter heeft al op vele malen duidelijk gemaakt dat hij er moeite mee heeft, ik ook en anderen blijven weg.
Is dit tot je doorgedrongen ?. Doe je dit bewust ?
Ik mis de COS zoals hij was en vraag het gewoon aan je, zonder te rellen.
Een quotum van 100 posts per dag zou een mooie zelfregulatie zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan lees ik dit zeker fout:
[..]
Enlighten me. Hoe moet ik het lezen?quote:
Oh?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ian heeft ook kritiek gekregen ( op wat voor manier dan ook, die ik niet weet) dat hij veel post is de SC.
Je maakt je er wel heel gemakkelijk vanaf. Zou het niet zo kunnen zijn dat Kleinzusje gevoelens verwoordt die meer mensen ervaren maar niet uiten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beste Kz,
90% van mijn posts zijn OnTopic. Dat mensen zich storen aan mijn aanwezigheid is hun/jullie probleem, daar ga ik dus echt niet voor wegblijven en nieuw is ook BS, dan let je niet goed op.
Dat jij wilt rellen, je doet je best maar, ik weet niet beter, met je stomme hondjes en roosjes kom je ook een heel eind, echt nivootje dus. Ik maak hier verder geen woorden aan vuil, het stinkt al genoeg .![]()
Dag meid, veel plezier met je nieuwe baan/hobbyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ian heeft ook kritiek gekregen ( op wat voor manier dan ook, die ik niet weet) dat hij veel post is de SC. Het gaat om het sfeer bepalen. Als ik scheldend door de FB bagger, krijg ik 24 uur later 3 SCs die aan mij besteed zijn. Als ik daar niks mee doe en er niks van leer, heb ik een probleem. Maar de uiting is zichtbaarder en misschien wel strafbaar. Iemand kan ook een stempel drukken op een forum zonder grof te zijn , daat zijn geen maatregelen voor. Dat mag. Daarom spreek ik diegene aan. Omdat ik er door weg blijf.......... thats it
Ik zou zeggen, zet een poll op, BQ weg uit de COS. Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt je er wel heel gemakkelijk vanaf. Zou het niet zo kunnen zijn dat Kleinzusje gevoelens verwoordt die meer mensen ervaren maar niet uiten.
Laat ik nou het gevoel hebben dat veel mensen zich ontzettend storen aan KZ en Disana.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt je er wel heel gemakkelijk vanaf. Zou het niet zo kunnen zijn dat Kleinzusje gevoelens verwoordt die meer mensen ervaren maar niet uiten.
Jappie heeft daar een soort 6e zintuig voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er een "check de SC" sein gegeven in de COS ofzo!?
Klopt, weet ik niet zeker, maar maakte ik op uit een klacht in de FB van Prospera over een bagger nacht. Meer weet ik echt niet. Omdat ik niet PM en contact heb achter de schermen. Kan er naast zitten, sorryquote:
Het is irl sociaal gebruikelijk en tevens verstandig! om je enigzins aan te passen aan de omgeving waar je je in gaat mengen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me. Hoe moet ik het lezen?
Allemaal stiekem lurkersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Door kleinzusje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ook jij staat normaal op ignore. Leer een vak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik sluit me volledig aan bij KZ.
Maar goed, dat helpt verder niet.
Vroeger was je een gevarieerde poster in de COS. Toen ging het niet alleen maar over huppeltje. Dat dat veranderd is, vind ik jammer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Laat ik nou het gevoel hebben dat veel mensen zich ontzettend storen aan KZ en Disana.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen reageer eens op zusjes verwoorde emoties...wat voel je er nu eik zelf bij? Los van de makkelijke ik wuif alles van me af; niets deert mij Natasia reacties.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet een poll op, BQ weg uit de COS. Ik wacht in spanning af.
Op internet banjer ik binnen waar ik binnen wil banjeren. Dat is juist het leuke aan dit medium.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef Jappie het volgende:
Het is irl sociaal gebruikelijk en tevens verstandig! om je enigzins aan te passen aan de omgeving waar je je in gaat mengen.
In-te-grasie![]()
Dat zeg ik niet, vandaar mn oprechte aandacht en tijd die ik steek in deze feedback. Ik wil niemand weg hebben. Zo ben ik niet. Daarom probeer ik op een normale manier commentaar te geven. Dat kost tijd, aandacht en inleving. Ik ben een mens dat graag zegt wat zij denkt en kan soms grof zijn. Maar nu probeer ik het netjes. Weggaan is rellen , toch ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze al op ignore staan hoeven ze toch ook niet weg!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook jij staat normaal op ignore. Leer een vak.
Verdwijn lekker samen met kz en disana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me...het werkt echt zo..iig voor mij.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door kleinzusje.
Maar ik snap dus echt niet waarom het vele posten van iemand anderen er toe zet om dan maar weg te blijven.
Copycat is de user die imho de beste postings plaatst.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is irl sociaal gebruikelijk en tevens verstandig! om je enigzins aan te passen aan de omgeving waar je je in gaat mengen.
In-te-grasie![]()
Misschien helpt het als je BQ uitmaakt voor slet en zegt dat ze op moet zouten, is je bij EricaHysterica ook gelukt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, vandaar mn oprechte aandacht en tijd die ik steek in deze feedback. Ik wil niemand weg hebben. Zo ben ik niet. Daarom probeer ik op een normale manier commentaar te geven. Dat kost tijd, aandacht en inleving. Ik ben een mens dat graag zegt wat zij denkt en kan soms grof zijn. Maar nu probeer ik het netjes. Weggaan is rellen , toch ?
Ik vraag je wat.............. en steek er energie in, omdat ik de COS en de Sfeer mis
Ik vind jou nu al na het lezen van slechts 2 posts van jouw hand een enorme bokkelul.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook jij staat normaal op ignore. Leer een vak.
Verdwijn lekker samen met kz en disana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik negeer je in de COS om verschillende redenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt al zoveel onzinnige ruzies gemaakt over OP's dat ik me afvraag wat er met jou mis is...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger was je een gevarieerde poster in de COS. Toen ging het niet alleen maar over huppeltje. Dat dat veranderd is, vind ik jammer.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:04 schreef mootie het volgende:
Misschien helpt het als je BQ uitmaakt voor slet en zegt dat ze op moet zouten, is je bij EricaHysterica ook gelukt.![]()
Wat vervelend voor je. Ik vind het juist altijd wel lekker als BQ post, dan is er altijd wel wat te lezen op een dag als vandaag waarop interviews niet doorgaan, briefings niet gegeven worden waardoor ik amper iets om handen heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef Jappie het volgende:
Geloof me...het werkt echt zo..iig voor mij.![]()
Of mis ik iets en moet ik de posts omgekeerd lezen om de Duivelsche boodschap te zien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Copycat het volgende:
Ik snap ook serieus niet dat je je zo druk kunt maken over onschuldige posts.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of mis ik iets en moet ik de posts omgekeerd lezen om de Duivelsche boodschap te zien?
Met ignore bedoel ik niet meer reageren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ze al op ignore staan hoeven ze toch ook niet weg!?
Ik begrijp echt niet waar je op doelt. Je doet het voor alsof ik de sfeer bepaal in de COS, dat lijkt me toch sterk. Ik ben echt benieuwd wie er wegblijft uit de COS door mij, behalve jij en Peter, de rest post vrolijk mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, vandaar mn oprechte aandacht en tijd die ik steek in deze feedback. Ik wil niemand weg hebben. Zo ben ik niet. Daarom probeer ik op een normale manier commentaar te geven. Dat kost tijd, aandacht en inleving. Ik ben een mens dat graag zegt wat zij denkt en kan soms grof zijn. Maar nu probeer ik het netjes. Weggaan is rellen , toch ?
Ik vraag je wat.............. en steek er energie in, omdat ik de COS en de Sfeer mis
SC/HOOLIGANS...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:08 schreef Leandra het volgende:
Fuck... zit ik een keer een kwartiertje de SC niet te F5'en... is hier een hele rel gaande
Dat vind jij CC..ik denk daar toch anders over..je wandelt een digitale huiskamer/kroeg weet ik veel binnen waar mensen bepaalde gewoontes en gebruiken opbouwen. Niet dat er geen heilige huisjes zijn die niet omver geschopt zouden mogen worden of dat het niet verfrissend zou zijn om af en toe wat nieuwe geluiden te horen....maar daar komt ie....mahaaar...tis wel handig netjes en sociaal wanneer dat gebeurt rekening houdend met de gevoelens van anderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op internet banjer ik binnen waar ik binnen wil banjeren. Dat is juist het leuke aan dit medium.
Opzich is jouw avatar vrij ironisch voor iemand die zo afgrijselijk veel post.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waar je op doelt. Je doet het voor alsof ik de sfeer bepaal in de COS, dat lijkt me toch sterk. Ik ben echt benieuwd wie er wegblijft uit de COS door mij, behalve jij en Peter, de rest post vrolijk mee.
Ik negeer posters die me niet aanstaan en reageer daar ook niet op, misschien ligt daar de oplossing voor jou en Peter.
Ik ben blauw en ik blijf blauw dus de COS ook.
Hou eens op, net alsof Peter en KZ zich ook druk maken om wat anderen denken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat vind jij CC..ik denk daar toch anders over..je wandelt een digitale huiskamer/kroeg weet ik veel binnen waar mensen bepaalde gewoontes en gebruiken opbouwen. Niet dat er geen heilige huisjes zijn die niet omver geschopt zouden mogen worden of dat het niet verfrissend zou zijn om af en toe wat nieuwe geluiden te horen....maar daar komt ie....mahaaar...tis wel handig netjes en sociaal wanneer dat gebeurt rekening houdend met de gevoelens van anderen.
Dat veel mensen op het web zich daar niet aan storen is mijn inziens een negatief asociaal bijeffect. Een verarming voor de samenleving...zeker geen verrijking!![]()
Is het niet fijn dat ik heb geleerd dat dat niet helpt ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je BQ uitmaakt voor slet en zegt dat ze op moet zouten, is je bij EricaHysterica ook gelukt.![]()
Iets anders dat ik zou kunnen aanstippen is het vele PM'men om mensen naar je toe te trekken. Ik weet dat de een daar meer tijd voor heeft dan de ander, maar het trekt de verhoudingen een beetje krom - zelf heb ik in elk geval niet de tijd iedereen te vleien, naar de mond te praten, of over anderen te schrijven. Dus als iemand van me baalt of over me klept, dan kan dat maar zo aan me voorbijgaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij hebt al zoveel onzinnige ruzies gemaakt over OP's dat ik me afvraag wat er met jou mis is...![]()
Hooligans ook nog?? Damn....... dan zoek ik die er ook nog ff bijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
SC/HOOLIGANS...
Who gives a fuck.
Even voor de goede orde...ik reageer op jouw comment over hoe iets te lezen en daar gaan we wat op door...over BQ heb ik vooralsnog geen uitgesproken mening...lolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of mis ik iets en moet ik de posts omgekeerd lezen om de Duivelsche boodschap te zien?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou eens op, net alsof Peter en KZ zich ook druk maken om wat anderen denken.
(behalve wat ze van elkaar denken misschien)
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef Jappie het volgende:
Dat vind jij CC..ik denk daar toch anders over..je wandelt een digitale huiskamer/kroeg weet ik veel binnen waar mensen bepaalde gewoontes en gebruiken opbouwen. Niet dat er geen heilige huisjes zijn die niet omver geschopt zouden mogen worden of dat het niet verfrissend zou zijn om af en toe wat nieuwe geluiden te horen....maar daar komt ie....mahaaar...tis wel handig netjes en sociaal wanneer dat gebeurt rekening houdend met de gevoelens van anderen.
Alsjeblieft zeg, neem je het niet allemaal een tikkeltje te serieus?quote:Dat veel mensen op het web zich daar niet aan storen is mijn inziens een negatief asociaal bijeffect. Een verarming voor de samenleving...zeker geen verrijking!![]()
Gossie, mensen de grond in trappen met scheldwoorden helpt niet? Wat knap van je dat je dat op jouw leeftijd geleerd hebt. Huldequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is het niet fijn dat ik heb geleerd dat dat niet helpt ?
En is het niet fijn dat ik jouw vriendin BQ geen slet noem ?
Is het niet fijn dat ik de tijd en de energie neem om het ( zonder bevoegdheid ) aan te snijden ?
Terwijl ik anders beticht word voor dronken schap ?
Als ik Jappie slet noem, of APK ??? DEnk je dan dat ze weg blijven ???
Dacht het niet
Denk je dat ik men hen PM om vriendjes te worden zodat ik alles maar kan zeggen, ? dacht het niet.
Ik probeer het netjes, kan geen regels maken en val Erica niet aan maar haar Ega/o die dingen plaats die ieder boekje te buiten gaan, imo.
Daar mag iedereen me voor bannen.
Ik word modlikker genoemd: maar een topic wat geopend is door Yvonne en waar ik op kots is verre van modlikken. Een boadelinepsych die met 6 smileys zegt wat hij denkt met het niveau van een natasia en een aanhanbg van een groep loosers, mag ik best in 1 avond aanvallen.
Met BQ probeer ik het netjes, omdat ik haat respecteer en tot haar door wil dringen. Ik neem de tijd en de plek. Ik leer van mn gescheld uit onmacht, Zie dat zal een compliment
Er was tijdens haar vakantie ook veel te lezen - up to date, to the point, en on-topic. Is het niet zo dat er in de COS verbondjes zijn ontstaan om redenen die mensen zelf het best kunnen verklaren? Dat mensen daarom hun voorkeuren hebben, zonder dat het iets zegt over de inhoud van de COS?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je. Ik vind het juist altijd wel lekker als BQ post, dan is er altijd wel wat te lezen op een dag als vandaag waarop interviews niet doorgaan, briefings niet gegeven worden waardoor ik amper iets om handen heb.
Ik snap ook serieus niet dat je je zo druk kunt maken over onschuldige posts.
Kut TT inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hooligans ook nog?? Damn....... dan zoek ik die er ook nog ff bij
Dat komt er van als een of andere kutuser weer een NWS topic opent wat in ONZ hoort te staan![]()
Die zat ik wel te F5'en....... Jos Brink dood en Nu.nl ook natuurlijk...
Je mag op dit soort forums nu eenmaal posten wat je wil zolang je je aan zekere fatsoensnormen houd. Kz is zelf het grote bewijs van het feit dat je zelfs die regels behoorlijk kan oprekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef Jappie het volgende:
Dat veel mensen op het web zich daar niet aan storen is mijn inziens een negatief asociaal bijeffect. Een verarming voor de samenleving...zeker geen verrijking!![]()
Dit duidt op een heel raar sfeertje in de COS. Mensen worden ingedeeld, zijn voor of tegen, favoriet of het haasje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Copycat is de user die imho de beste postings plaatst.
Mijn ervaring leert mij dat beide bovengenoemden dat wel degelijk doen....post-interpretatie heet dat..tis maar net wat je ergens in wil lezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zul je altijd en overal krijgen. Ieder mens heeft nu eenmaal zijn voor- en afkeuren. Die verbondjes zie ik niet zo. Maar dat komt wellicht omdat ik me daar ook totaal niet mee bezighoud.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
Er was tijdens haar vakantie ook veel te lezen - up to date, to the point, en on-topic. Is het niet zo dat er in de COS verbondjes zijn ontstaan om redenen die mensen zelf het best kunnen verklaren? Dat mensen daarom hun voorkeuren hebben, zonder dat het iets zegt over de inhoud van de COS?
1. Peter en ik denken niet hetzelfdequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Typisch Disana redenatie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit duidt op een heel raar sfeertje in de COS. Mensen worden ingedeeld, zijn voor of tegen, favoriet of het haasje.
Ik vind dat niet goed.
En welke users mis je precies, zijn dat de users die ik volgens Peter persoonlijk de cos uitjaag?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Peter en ik denken niet hetzelfde
2. Ik maak me druk om mezelf en users die ik mis
Geen ideequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:
Alsjeblieft zeg, neem je het niet allemaal een tikkeltje te serieus?
Of doe ik dat?
Dat soort redenatie hebben een paar andere Amsterdammers - in DGK - ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Peter en ik denken niet hetzelfde
2. Ik maak me druk om mezelf en users die ik mis
Waarom ben je zo ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Gossie, mensen de grond in trappen met scheldwoorden helpt niet? Wat knap van je dat je dat op jouw leeftijd geleerd hebt. Hulde![]()
Vooralsnog idd wel... hoewel ik denk dat dat niet lang meer zo is....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut TT inderdaad.
Voor zover ik weet leeft de beste man nog?
Is het niet fijn dat ik heb geleerd dat dat niet helpt ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom ben je zo ?
Wat heeft leeftijd met reageren te maken en wat weet je van mij ?
Ik snap je post niet ???
Kun je niet reageren op wat ik schrijf ipv op wie ik ben qua user ???
Maar jij was het die schreefquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zul je altijd en overal krijgen. Ieder mens heeft nu eenmaal zijn voor- en afkeuren. Die verbondjes zie ik niet zo. Maar dat komt wellicht omdat ik me daar ook totaal niet mee bezighoud.
Wat boeit het of Pietje Karel leuker vindt dan Jantje?
Wat een manipulatieve post.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets anders dat ik zou kunnen aanstippen is het vele PM'men om mensen naar je toe te trekken. Ik weet dat de een daar meer tijd voor heeft dan de ander, maar het trekt de verhoudingen een beetje krom - zelf heb ik in elk geval niet de tijd iedereen te vleien, naar de mond te praten, of over anderen te schrijven. Dus als iemand van me baalt of over me klept, dan kan dat maar zo aan me voorbijgaan.
Tussen ons ging het prima, en dat is veranderd. Ik accepteer dat en denk er het mijne over... en ik hoop nog steeds dat je weer eens iets meer gaat bijdragen dan de 'gesettelde' (als in: ik voel me hier thuis dus ik doe dit gewoon) anti-Huub en pro-Lieke posts.
Je sigaartje zegt me genoeg. Ik had niet op je in moeten gaan want het is je niet te doen om eerlijkheidquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Typisch Disana redenatie.
Ik waardeer Cc's bijdragen juist omdat ze onafhankelijk, to the point en scherp zijn.![]()
Ik persoonlijk vind Andy niet zo hot...maar als je wilt kun je wel vast met het eten beginnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft het nog zin om serieus te reageren ? of kan ik beter gaan koken en straks Andy kijken ?
Serieuse vraag ?
Die indruk krijg jij ervan, maar dat is niet wat ik bedoel. Juist omdat BQ zoveel post, is er dus altijd wel wat te lezen. Heel simpel. Niets meer, niets minder. Dat waardeoordeel wat jij er over andere users uithaalt, is niet de mijne.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
Maar jij was het die schreef
"Ik vind het juist altijd wel lekker als BQ post, dan is er altijd wel wat te lezen op een dag als vandaag waarop interviews niet doorgaan, briefings niet gegeven worden waardoor ik amper iets om handen heb."
Je wekte de indruk dat anderen je minder te bieden hebben. Daar stelde ik de prima COSsen tegenover die tijdens haar vakantie liepen.
( kus mindering aangepast)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind andy niet zo hot...maar als je wilt kun je wel vast met het eten beginnen.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
Kun je niet reageren op wat ik schrijf ipv op wie ik ben qua user ???
Nee. BQ heeft dankzij het vele PM'men een clubje om zich heen dat de status quo omhoog houdt. Het lijkt nu meer op een machtsstrijd dan een eerlijke uitwisseling. Ikzelf heb daar ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft het nog zin om serieus te reageren ? of kan ik beter gaan koken en straks Andy kijken ?
Serieuse vraag ?
Hit en run. Wat fijn dat jij altijd goed bent in dit soort dingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Serieuse vraag ?
Nu je het zo schrijft is het me duidelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die indruk krijg jij ervan, maar dat is niet wat ik bedoel. Juist omdat BQ zoveel post, is er dus altijd wel wat te lezen. Heel simpel. Niets meer, niets minder. Dat waardeoordeel wat jij er over andere users uithaalt, is niet de mijne.
Volgens mij hebben Kz en jij een PM obsessie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Nee. BQ heeft dankzij het vele PM'men een clubje om zich heen dat de status quo omhoog houdt. Het lijkt nu meer op een machtsstrijd dan een eerlijke uitwisseling. Ikzelf heb daar ook geen behoefte aan.
Dus volgens jou is Cc niet eerlijk????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je sigaartje zegt me genoeg. Ik had niet op je in moeten gaan want het is je niet te doen om eerlijkheid![]()
"Cc", "Cc","Cc"...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Dus volgens jou is Cc niet eerlijk????
Jij kunt nog heel veel leren van Cc.
Met hoeveel mensen heb je al niet een kwestie gehad?![]()
![]()
Van Cc herinner ik me geen.
Ik vind alle blanken rasistische pleurisschoften..en ik denk dat ca de helft van hun vrouwen hoeren zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hit en run. Wat fijn dat jij altijd goed bent in dit soort dingen.![]()
Klopt, Disana heeft mij een keer verweten dat er een mannen pm club is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Kz en jij een PM obsessie.
Bovendien is het nog met een c ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind alle blanken rasistische pleurisschoften..en ik denk dat ca de helft van hun vrouwen hoeren zijn.![]()
Kijk en daar heb je nou helemaal gelijk inquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef Jappie het volgende:
Ik vind alle blanken rasistische pleurisschoften..en ik denk dat ca de helft van hun vrouwen hoeren zijn.![]()
Denk dat het ook uitmaakt of je streams hebt, terug leest of mee post. Althans daarin zit voor mij het verschil. Als ik meelees en geen streams heb, ik het handig, als ik terug lees is het handig, maar als ik a la minuut COS wil leveren kan het voor mij zeer storend en sfeer bepalend zijn. |Misschien is dat de oorzaak ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die indruk krijg jij ervan, maar dat is niet wat ik bedoel. Juist omdat BQ zoveel post, is er dus altijd wel wat te lezen. Heel simpel. Niets meer, niets minder. Dat waardeoordeel wat jij er over andere users uithaalt, is niet de mijne.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je een intense liefdes verhouding er op na houd via pm met verschillende mannen en vrouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef FdW het volgende:
Klopt, Disana heeft mij een keer verweten dat er een mannen pm club is.
De enige man met wie ik pm contact gehad heb is Demins, die van zijn kant begon over rozen voor Lieke.
Disana blert maar wat, als een oud fregat.
Of in ieder geval met "Cc"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je een intense liefdes verhouding er op na houd via pm met verschillende mannen en vrouwen![]()
Misschien. Ik heb al tijden geen streams meer, dus vind het lekker om via COSsen op de hoogte te worden gehouden. En als dat af en toe gepaard gaat met een hoop nonsens, neem ik voor lief.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
Denk dat het ook uitmaakt of je streams hebt, terug leest of mee post. Althans daarin zit voor mij het verschil. Als ik meelees en geen streams heb, ik het handig, als ik terug lees is het handig, maar als ik a la minuut COS wil leveren kan het voor mij zeer storend en sfeer bepalend zijn. |Misschien is dat de oorzaak ?
Het is toch hun eigen keuze niet of nauwelijks te posten?quote:+ dat ik humor en meer meningen/ posters mis, die er wel waren voorheen. Tijdens het streamen is het imo belangrijk om te kunnen lachen en meerder meningen te kunnen delen, zonder een sfeer van blauw die je niet hebt qua bevoegdheid.
En ik mis Peter, maar ook Gert, APK, Jappie, Demins, Henk. Coos, Ian................ smaakmakers
Dat is dus wat jij onder humor verstaatquote:
Naar mijn weten heb ik nog nooit met fdw gePM-ed.quote:
Wat is er mis met de SC?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is dus wat jij onder humor verstaat![]()
Open een aparte cosS met je groepje.![]()
1e weet ik van jou ! en maak volgens mij uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
Nog ff dan...
[..]
Misschien. Ik heb al tijden geen streams meer, dus vind het lekker om via COSsen op de hoogte te worden gehouden. En als dat af en toe gepaard gaat met een hoop nonsens, neem ik voor lief.
Maar ook toen ik wel streams had, liet ik mijn COSgedrag niet leiden door het postgedrag van andere users. Ik zit hier voor mijn eigen plezier en dat laat zich blijkbaar niet zo snel vergallen.
[..]
Het is toch hun eigen keuze niet of nauwelijks te posten?
Mag ik ook "Cc" zeggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik nog nooit met fdw gePM-ed.
Ik heb geen groepjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is dus wat jij onder humor verstaat![]()
Open een aparte cosS met je groepje.![]()
Met Cc, die ik hoog acht, heb ik voor zover ik me herinner nooit een PM uitwisseling gehad.quote:
Geloof me, dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef FdW het volgende:
Moet wel bekennen dat ik nieuwsgierig ben naar de vrouw achter de nick Copycat.![]()
Weglopen omdat de sfeer je niet bevalt, vind ik nogal makkelijk. Probeer dan iets aan die sfeer te doen. Maar wellicht is dit een beginnetje (alhoewel ik nog steeds het probleem niet zie).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:39 schreef kleinzusje het volgende:
2. Klopt, maar de reden is soms echt de sfeer
Je gaat ook lekker aan de kaap met mijn grap. En dan lullig gaan doenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Met Cc, die ik hoog acht, heb ik voor zover ik me herinner nooit een PM uitwisseling gehad.
Moet wel bekennen dat ik nieuwsgierig ben naar de vrouw achter de nick Copycat.![]()
Iedereen mag Cc zeggen. Als het maar geen CC of cc is. Daar zeik ik overquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je gaat ook lekker aan de kaap met mijn grap. En dan lullig gaan doen![]()
En dat doe je niet omdat je een ban verwacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen wil ik zo graag enorm afrellen, maar ik beheers me , neem mn zen moment en ga koken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weglopen omdat de sfeer je niet bevalt, vind ik nogal makkelijk. Probeer dan iets aan die sfeer te doen. Maar wellicht is dit een beginnetje (alhoewel ik nog steeds het probleem niet zie).
Anywayz, het was me een waar genoegen, maar nu stap ik toch echt in mijn auto.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat doe je niet omdat je een ban verwacht.![]()
Wat is er trouwens gebeurt met niet op de man spelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:42 schreef Veulen het volgende:
En dat doe je niet omdat je een ban verwacht.![]()
En nou slijmen he. Kom is met iets beters.quote:
Jullie zijn beide dames.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er trouwens gebeurt met niet op de man spelen?![]()
Neuken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
En nou slijmen he. Kom is met iets beters.![]()
Verdomt ze heeft nog best wel een beetje humorquote:
Dat had ik dus met Disanaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verdomt ze heeft nog best wel een beetje humor![]()
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn beide dames.
Sarcasme was het eigenlijk.quote:
Tssk, moet je ongesteld worden ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sarcasme was het eigenlijk.
En neeh ik doe niet aan sex over de grens.
Op de vrouw spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er trouwens gebeurt met niet op de man spelen?![]()
Wij zijn heel verschillend, kleinzusje. Maar vanuit die verschillende posities zien we volgens mij wel vaker dezelfde dingen. Je hoeft me niet te mogen, ik 'mot' jouw zoete plaatjes ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
Disana, ondanks dat ik soms je mening niet deel of me stoor aan je reacties![]()
Je bent 1 van de enige die snapt wat mijn mening is en mij beschrijft als iemand die verwoord wat velen denken. Dat waardeer ik![]()
Ik huil met je mee om zoveel onbegripquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarvoor al![]()
Je hebt het nieteens doorgehad![]()
Zoete plaatjes zijn wel ironischquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij zijn heel verschillend, kleinzusje. Maar vanuit die verschillende posities zien we volgens mij wel vaker dezelfde dingen. Je hoeft me niet te mogen, ik 'mot' jouw zoete plaatjes ook niet
Ik heb dergelijke dingen zelf gemaakt voor mensen die erom vroegen, snap je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zoete plaatjes zijn wel ironisch![]()
Niemand snapt dat![]()
Ik ben een man..visueel ingesteld...ik heb dus een excuus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niemand snapt dat![]()
Echtwel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niemand snapt dat![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dergelijke dingen zelf gemaakt voor mensen die erom vroegen, snap je?![]()
![]()
Enneh... mijn sarcasme of ironie worden ook niet altijd herkend.
De conclusie van deze SC episode mag toch wel zijn dat BQ geheel haar eigen gang gaat zonder zich iets van haar omgeving aan te trekken voorzover het geen favorieten betreftquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik negeer je in de COS om verschillende redenen.
In de eerste plaats plaatste je een aanval op mijn persoon die geheel onterecht was, en op mijn weerwoord heb je nooit gereageerd - je kwam terug alsof het nooit had plaatsgevonden.
In de tweede plaats vond ik de COSsen tijdens je vakantie een verademing. Het stempel dat jij erop drukt, samen met het vele PM'men dat je doet zodat er enigszins een OKO sfeer ontstaat, was even weg. Ik vond het niet onprettig dat de COS weer eens meer een echte vrijplaats was zonder een bepaalde sfeer of toon.
Dat laatste sluit dus aan bij wat kleinzusje en ongetwijfeld meer mensen voelen. Het is de toon, de vanzelfsprekendheid, de fauteuil die er staat.
KZ dat je de cos en de sfeer mist ligt niet aan BQ of Mootie, maar aan DGK zelf. Er valt niet veel te beleven daar en dat merk je ook aan de mensen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Allemaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
op welk gedeelte van mijn woorden?
Wat is dat nou leuk zeg... KZ heeft iets uit te praten met BQ, en steeds meer omstanders kunnen het niet laten er nog maar wat andere namen en grieven aan toe te voegen - en ondertussen is KZ aan het koken en oefent BQ nog steeds haar hobby uit in de COS.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
[..]
KZ dat je de cos en de sfeer mist ligt niet aan BQ of Mootie, maar aan DGK zelf. Er valt niet veel te beleven daar en dat merk je ook aan de mensen.
Ik vind je een leuke meid, maar stoor me vaak aan je sneren naar anderen toe en je er dan met een smile mee afdoen.
Vind het jammer dat er nu mensen BQ en Moots de schuld gaan geven van wat er in de COS wordt geschreven, gezegd, gedaan of dat er mensen wegblijven.
Ik irriteer me regelmatig aan Peter, Disana en jou, (sorry ik had geen namen willen noemen, maar jij doet het ook) en toch is dat voor mij GEEN reden om weg te blijven uit de COS. Integendeel, ik vind het juist een uitdaging om juist te blijven posten zonder sneren etc.
Kom op meid je kunt het!!![]()
Het ging over lang geleden, toen ik nog aan het kennismaken was met m'n grafische programma. Er zijn hordes mensen die gek zijn op sigtags of nametags, en van die dingen heb ik er teveel geproduceerd. Niets over jou en avatars dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
AllemaalIk vraag om lieve plaatjes (ava's) en je sarcast me
![]()
![]()
Verrek nu je het zegt, het ligt allemaal aan Coosquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ik mis Peter, maar ook Gert, APK, Jappie, Demins, Henk. Coos, Ian................ smaakmakers
Is de Cos niet genoeg voor jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, jij dan met je kutpokerface![]()
Waarom niet? Ik ben niet belangrijk genoeg voor je he?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging over lang geleden, toen ik nog aan het kennismaken was met m'n grafische programma. Er zijn hordes mensen die gek zijn op sigtags of nametags, en van die dingen heb ik er teveel geproduceerd. Niets over jou en avatars dus![]()
Demins, Gert weet ik nietzijn op vakantie en Henk vind DGK niet boeiend genoeg!! Dat was anders bij BB!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk dat het ook uitmaakt of je streams hebt, terug leest of mee post. Althans daarin zit voor mij het verschil. Als ik meelees en geen streams heb, ik het handig, als ik terug lees is het handig, maar als ik a la minuut COS wil leveren kan het voor mij zeer storend en sfeer bepalend zijn. |Misschien is dat de oorzaak ?
+ dat ik humor en meer meningen/ posters mis, die er wel waren voorheen. Tijdens het streamen is het imo belangrijk om te kunnen lachen en meerder meningen te kunnen delen, zonder een sfeer van blauw die je niet hebt qua bevoegdheid.
Dat mensen zich ertegenaan bemoeien is niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou leuk zeg... KZ heeft iets uit te praten met BQ, en steeds meer omstanders kunnen het niet laten er nog maar wat andere namen en grieven aan toe te voegen - en ondertussen is KZ aan het koken en oefent BQ nog steeds haar hobby uit in de COS.
Goed verwoord!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
Als ik het hele verhaal goed begrijp dan:Storen bepaalde users zich aan andere users. Vinden sommige users het prettig dat de COS maar volgebaggerd wordt zodat er leesvoer is. Denken andere users dat er minimaal 10 COSsen per dag moeten zijn en doen hun best daarop. Vinden andere users dat helemaal niet, ergeren zich aan het enorme off-topic geblaat en de onderlinge relletjes en ander gezeik en blijven daarom maar helemaal weg.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is de Cos niet genoeg voor je
Kom je hier ook de sfeer verpesten![]()
![]()
Dat bemoeien is niet erg, maar er wordt en passant ook nog maar even gemeld dat men ook nog problemen heeft met die en die.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mensen zich ertegenaan bemoeien is niet meer dan normaal.
Als dat niet de bedoeling was hadden ze lekker kunnen PM'en...
Dat ze nu beide opgetieft zijn is inderdaad iets minder.![]()
Tja ik hou niet van pm'en dus doe het zo. Had je liever gehad dat ik een pm had gestuurd naar KZ ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou leuk zeg... KZ heeft iets uit te praten met BQ, en steeds meer omstanders kunnen het niet laten er nog maar wat andere namen en grieven aan toe te voegen - en ondertussen is KZ aan het koken en oefent BQ nog steeds haar hobby uit in de COS.
Laten gaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bemoeien is niet erg, maar er wordt en passant ook nog maar even gemeld dat men ook nog problemen heeft met die en die.
Who the fuck is Henkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Demins, Gert zijn op vakantie en Henk vind DGK niet boeiend genoeg!! Dat was anders bij BB!!!
Je wilt het graag horen, maar je krijgt het lekker toch niet uit me omdat het niet zo isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben niet belangrijk genoeg voor je he?![]()
Ik heb geen problemen met jou, kz en peter!!! Laat dat ff duidelijk zijn, maar ik irriteer me afentoe wel aan jullie!! Maar juist dan denk ik kom op je kunt het peet!! POSTEN!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bemoeien is niet erg, maar er wordt en passant ook nog maar even gemeld dat men ook nog problemen heeft met die en die.
Ja tenminste daar ging ik wel vanuit!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck is Henk
Hebben we het hier over de Henk Jansen
Je moet eens ophouden te zeuren over mij, is dat geen beter idee? Omdat je soms dingen anders interpreteert, wil dat nog niet zeggen dat ik constant bezig ben met wat jou kennelijk dwars zit. Ik vind het flauw dat je er nu alweer mee komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik hou niet van pm'en dus doe het zo. Had je liever gehad dat ik een pm had gestuurd naar KZ ?![]()
Hoest met de kippen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met jou, kz en peter!!! Laat dat ff duidelijk zijn, maar ik irriteer me afentoe wel aan jullie!! Maar juist dan denk ik kom op je kunt het peet!! POSTEN!!!!![]()
Oke nu zeg ik 1x wat !!! en ik zeur????? Kijk ff lekker terug zeg er zijn anderen die langer en meer over jou door discussieren!!! Ik zeur niet ik zeg nu 1x en voor de eerste en laatste x wat ik denk!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden te zeuren over mij, is dat geen beter idee? Omdat je soms dingen anders interpreteert, wil dat nog niet zeggen dat ik constant bezig ben met wat jou kennelijk dwars zit. Ik vind het flauw dat je er nu alweer mee komt.
Mag het een shagje zijn? Ik heb geen chips in huisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten gaan!
Zak chips erbij en vinger op F5![]()
Wordt tijd dat ze weer naar school gaan, maar nog 2,5 weken vrijquote:
Turkije?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze weer naar school gaan, maar nog 2,5 weken vrij![]()
Hoewel we gaan nog lekker op vakantie!!![]()
Ja zo loopt het natuurlijk nooit uit de handquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag het een shagje zijn? Ik heb geen chips in huis![]()
Ik ook koken moet ook gebeurenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja zo loopt het natuurlijk nooit uit de hand![]()
![]()
Dan ga ik ook maar even wat anders doen![]()
Goftedomme, dat ziet er luxe uit...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
[..]
http://www.enka.nl/IndexBoekenb.asp?AccID=2750
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
Peetje, laat het laatste woord aan Disana, anders ben je er tot aan je pensioen druk mee.
Ja he!! vind ik ook, We hebben Kl*te jaar achter de rug dus d8 mezelf en de kids ff verwennenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goftedomme, dat ziet er luxe uit...![]()
Mwah... dat leven en laten leven vind ik bedenkelijk...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Goed verwoord!!!Het is eigenlijk allemaal Bullshit, leven en laten leven!!!
![]()
* Leandra steekt ook nog maar een kameel in de fikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed voor de lijn![]()
Peuk dan maar.
*opsteken doet
Dierenbeul!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra steekt ook nog maar een kameel in de fik![]()
Duh...... van de redactiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is sowieso allemaal de schuld van Huub.
Ja... waarom denk je dat ik die kameel in de fik gestoken heb?? Zelfde excuusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dierenbeul!![]()
Dat beest is deaudt trouwens.
Maar niet voordat hij een dappere ontsnappingspoging richting mijn gezicht deed.
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh...... van de redactie![]()
Waarom denk je dat die niet meer durven posten?! Schuldgevoel![]()
Het zijn niet alleen (de) newbies en het is niet alleen vanaf het moment dat DGK minder werd. Voor het overige kan ik zeggen dat ook ik, alhoewel niet van het eerste uur, de COS steeds minder de moeite waard vind om bij te houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dat leven en laten leven vind ik bedenkelijk...
Het is jammer dat een aantal zeer gewaardeerde users van vooral de eerste 100 COSsen (toen ze nog wel terug te lezen waren en niet vol stonden met allerlei BS) zich niet meer thuisvoelen in het subforum dat mede dankzij hen een succes geworden is.
En ik vermoed dat een deel van hen de veranderingen binnen DGK zelf met lede ogen aangezien heeft, maar een ander deel zal absoluut afgezwaaid zijn dankzij de COSterreur van een hoop (DGK) newbies vanaf het moment dat het in de villa kwalitatief ook minder begon te worden...
Vloog hij uit zichzelf je mond in!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... waarom denk je dat ik die kameel in de fik gestoken heb?? Zelfde excuus![]()
Er zijn er nog veel te veel van de redactie die hier de boel verzieken in een domme poging te redden wat er te redden valt nadat ze eerst het programma naar de knoppen hebben geholpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh...... van de redactie![]()
Waarom denk je dat die niet meer durven posten?! Schuldgevoel![]()
Namen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel te veel van de redactie die hier de boel verzieken in een domme poging te redden wat er te redden valt nadat ze eerst het programma naar de knoppen hebben geholpen.![]()
Dat gaat ver. Het zal de overgang wel wezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb bewijs dat Disana de Antichrist is!![]()
Ik was serieusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat gaat ver. Het zal de overgang wel wezen.![]()
Mag niet he, privacy.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=H9z2NDjF-6Qquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb bewijs dat Disana de Antichrist is!![]()
De enorme toeloop aan posters sinds januari heeft de sfeer absoluut veranderd... of dat dan FOK! of DGK newbies zijn doet er vrij weinig toe... kennelijk veranderde het programma toen dusdanig dat het andere streamers en posters trok.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen (de) newbies en het is niet alleen vanaf het moment dat DGK minder werd. Voor het overige kan ik zeggen dat ook ik, alhoewel niet van het eerste uur, de COS steeds minder de moeite waard vind om bij te houden.
Ik CoS sinds eind maart, toen had ik pas internet. Weet nu niet of ik me aangesproken moet voelen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enorme toeloop aan posters sinds januari heeft de sfeer absoluut veranderd... of dat dan FOK! of DGK newbies zijn doet er vrij weinig toe... kennelijk veranderde het programma toen dusdanig dat het andere streamers en posters trok.
Ik kan er nog steeds de vinger niet opleggen of het alleen daar aan ligt, dus: ander programma, andere users, of dat men collectief beïnvloed lijkt te zijn door wat men dagelijks op de streams ziet.
Ik weet alleen wel dat het me stoort, en dat ik er alleen nog ben omdat ik een heel klein aantal users wel waardeer (en dat zijn niet alleen COSsers van het eerste uur) en omdat de SC gelukkig meestal wel leuk en gezellig is.
Suggereer jij nu dat ik het zou weten omdat ik 1 van hen zou zijn??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Mag niet he, privacy.![]()
Vermoed wel dat jij het veel beter weet dan ik.![]()
Je bent nieteens benieuwd naar wat ik verzonnen heb!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=H9z2NDjF-6Q
Fock you!![]()
Jij mag je aangesproken voelen door dit deel van mijn post:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik CoS sinds eind maart, toen had ik pas internet. Weet nu niet of ik me aangesproken moet voelen..
Nou?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent nieteens benieuwd naar wat ik verzonnen heb!?![]()
Het is heel simpel. Sommige kijkers die het programma vanaf het begin volgen hadden in het najaar al in de gaten dat het experiment de verkeerde kant opging.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enorme toeloop aan posters sinds januari heeft de sfeer absoluut veranderd... of dat dan FOK! of DGK newbies zijn doet er vrij weinig toe... kennelijk veranderde het programma toen dusdanig dat het andere streamers en posters trok.
Ik kan er nog steeds de vinger niet opleggen of het alleen daar aan ligt, dus: ander programma, andere users, of dat men collectief beïnvloed lijkt te zijn door wat men dagelijks op de streams ziet.
Ik weet alleen wel dat het me stoort, en dat ik er alleen nog ben omdat ik een heel klein aantal users wel waardeer (en dat zijn niet alleen COSsers van het eerste uur) en omdat de SC gelukkig meestal wel leuk en gezellig is.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag je aangesproken voelen door dit deel van mijn post:
"omdat ik een heel klein aantal users wel waardeer (en dat zijn niet alleen COSsers van het eerste uur)"
Je hebt gvd je "hoe handhaaf ik me op FOK! cursus" van Ian en mij persoonlijk gehad!!
Wat denk je nou zelf??![]()
Kersenbrandewijntje erin dan maar?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
in mij schuilt ook een onzeker meisje
Denk je nou serieus dat er een aantal redactieleden hier zit te posten om de boel te beïnvloeden??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Sommige kijkers die het programma vanaf het begin volgen hadden in het najaar al in de gaten dat het experiment de verkeerde kant opging.
Anderen hebben langer nodig gehad om er achter te komen.
Mensen die zich bedonderd voelen gaan na verloop van tijd navenant reageren.
Het 'niveau' van het programma is al maandenlang hopeloos.
De lamlendigheid van de redactie, EN de invloed die men hier probeert uit te oefenen werken negatief.
Nee hoor, maar als oudgediende 'ken' je veel mensen, dan hoor je wel eens wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat ik het zou weten omdat ik 1 van hen zou zijn??![]()
OMG... vertel me zonder dat ik haar posthistory hoef te checken dat het 666 isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde op het COSnummer van de eerste COS waar je in hebt gepost.
Hier en op andere fora, 100% zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat er een aantal redactieleden hier zit te posten om de boel te beïnvloeden??
Jawohl, Frau Leandra.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... vertel me zonder dat ik haar posthistory hoef te checken dat het 666 is![]()
Wil je iets opbiechten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier en op andere fora, 100% zeker.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kersenbrandewijntje erin dan maar?
Ach ja... als ik m'n tijd besteed had aan het PM'en met half DGK-FOK! dan had ik misschien wel eens zoiets gehoord, maar gezien ik m'n PM box graag relatief leeg houd, weet ik wat dat betreft weinig meer dan jij?!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als oudgediende 'ken' je veel mensen, dan hoor je wel eens wat.![]()
Als kutnewbie, zoals het in het jargon van de oude hap heet, weet ik niks zeker.![]()
Ja, dat ik het bedroevend vind dat ze hun werk zo slecht doen.quote:
Toen had je ook van die mooie OP's waardoor je niet hele COSsen door hoefde te lezen voor een snelle updatequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... als ik m'n tijd besteed had aan het PM'en met half DGK-FOK! dan had ik misschien wel eens zoiets gehoord, maar gezien ik m'n PM box graag relatief leeg houd, weet ik wat dat betreft weinig meer dan jij?
Ik heb alleen een erg goed geheugen voor dingen die ik gezien en/of gelezen heb en kan daardoor wel een hele rits DGK-feitjes zo opdreunen... vroeger waren de COSsen immers nog het nalezen waard en was het ook nog te doen als je een weekendje weggeweest was.
Ik heb het over vroegerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen had je ook van die mooie OP's waardoor je niet hele COSsen door hoefde te lezen voor een snelle update![]()
Wat is dit nou weer voor incrowd gelul!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het over vroeger![]()
Toen jij nog in je luiers liep kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Neen, Ian blijf!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor incrowd gelul!?
Ik ga wel weg.
No kidding... zelfs in de vermomming van simpele aardse ziel kan ik mijn voorkeur dus niet verbloemen!quote:
Neen Ian.. blijf!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor incrowd gelul!?
Ik ga wel weg.
Bijna goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neen Ian.. blijf!!!
Oh shit, verkeerde kloon![]()
Wil je mijn ziel kopen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
No kidding... zelfs in de vermomming van simpele aardse ziel kan ik mijn voorkeur dus niet verbloemen!
Ik kan dit niet handelen... ik ga!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
No kidding... zelfs in de vermomming van simpele aardse ziel kan ik mijn voorkeur dus niet verbloemen!
Schnitzel?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan dit niet handelen... ik ga!!![]()
Wellicht dat het scheelt om te weten dat die kutpuber net thuis is en verwacht dat ik iets met het fornuis ga doen...![]()
Geen kek idee voor een ondertitel?quote:
Gewoon veul ketchup en kaasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Macaroni... kan niet zoveel mis mee gaan
ga je de pitten in het azijn zetten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan dit niet handelen... ik ga!!![]()
Wellicht dat het scheelt om te weten dat die kutpuber net thuis is en verwacht dat ik iets met het fornuis ga doen...![]()
Duh... zonder kaas hier... en natuurlijk niet met ketchup... veel rundergehakt, macaronigroente en dan ook nog een pot pastasaus....... oeps... macaroni niet vergetenquote:
Nou, ga je gang. Ik weet trouwens niet hoe ik tekst in die sig bold of schuin moet maken - gewoon tagjes zetten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen kek idee voor een ondertitel?
Disana
Antichrist
edit: als je dat doet zet ik Disana Disciple in de mijne![]()
Yup.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ga je gang. Ik weet trouwens niet hoe ik tekst in die sig bold of schuin moet maken - gewoon tagjes zetten?
Dat zijn toch ook geen goeie tagjes darling?quote:
Nee, ik was er al achter. Teveel aan het html'len geweest de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook geen goeie tagjes darling?
[ b ] [ /b ] zonder spaties voor bold
[ i ] [ /i ] zonder spaties voor italic
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik was er al achter. Teveel aan het html'len geweest de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |