http://www.youtube.com/watch?v=H9z2NDjF-6Qquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb bewijs dat Disana de Antichrist is!![]()
De enorme toeloop aan posters sinds januari heeft de sfeer absoluut veranderd... of dat dan FOK! of DGK newbies zijn doet er vrij weinig toe... kennelijk veranderde het programma toen dusdanig dat het andere streamers en posters trok.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen (de) newbies en het is niet alleen vanaf het moment dat DGK minder werd. Voor het overige kan ik zeggen dat ook ik, alhoewel niet van het eerste uur, de COS steeds minder de moeite waard vind om bij te houden.
Ik CoS sinds eind maart, toen had ik pas internet. Weet nu niet of ik me aangesproken moet voelen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enorme toeloop aan posters sinds januari heeft de sfeer absoluut veranderd... of dat dan FOK! of DGK newbies zijn doet er vrij weinig toe... kennelijk veranderde het programma toen dusdanig dat het andere streamers en posters trok.
Ik kan er nog steeds de vinger niet opleggen of het alleen daar aan ligt, dus: ander programma, andere users, of dat men collectief beïnvloed lijkt te zijn door wat men dagelijks op de streams ziet.
Ik weet alleen wel dat het me stoort, en dat ik er alleen nog ben omdat ik een heel klein aantal users wel waardeer (en dat zijn niet alleen COSsers van het eerste uur) en omdat de SC gelukkig meestal wel leuk en gezellig is.
Suggereer jij nu dat ik het zou weten omdat ik 1 van hen zou zijn??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Mag niet he, privacy.![]()
Vermoed wel dat jij het veel beter weet dan ik.![]()
Je bent nieteens benieuwd naar wat ik verzonnen heb!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=H9z2NDjF-6Q
Fock you!![]()
Jij mag je aangesproken voelen door dit deel van mijn post:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik CoS sinds eind maart, toen had ik pas internet. Weet nu niet of ik me aangesproken moet voelen..
Nou?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent nieteens benieuwd naar wat ik verzonnen heb!?![]()
Het is heel simpel. Sommige kijkers die het programma vanaf het begin volgen hadden in het najaar al in de gaten dat het experiment de verkeerde kant opging.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enorme toeloop aan posters sinds januari heeft de sfeer absoluut veranderd... of dat dan FOK! of DGK newbies zijn doet er vrij weinig toe... kennelijk veranderde het programma toen dusdanig dat het andere streamers en posters trok.
Ik kan er nog steeds de vinger niet opleggen of het alleen daar aan ligt, dus: ander programma, andere users, of dat men collectief beïnvloed lijkt te zijn door wat men dagelijks op de streams ziet.
Ik weet alleen wel dat het me stoort, en dat ik er alleen nog ben omdat ik een heel klein aantal users wel waardeer (en dat zijn niet alleen COSsers van het eerste uur) en omdat de SC gelukkig meestal wel leuk en gezellig is.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag je aangesproken voelen door dit deel van mijn post:
"omdat ik een heel klein aantal users wel waardeer (en dat zijn niet alleen COSsers van het eerste uur)"
Je hebt gvd je "hoe handhaaf ik me op FOK! cursus" van Ian en mij persoonlijk gehad!!
Wat denk je nou zelf??![]()
Kersenbrandewijntje erin dan maar?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
in mij schuilt ook een onzeker meisje
Denk je nou serieus dat er een aantal redactieleden hier zit te posten om de boel te beïnvloeden??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Sommige kijkers die het programma vanaf het begin volgen hadden in het najaar al in de gaten dat het experiment de verkeerde kant opging.
Anderen hebben langer nodig gehad om er achter te komen.
Mensen die zich bedonderd voelen gaan na verloop van tijd navenant reageren.
Het 'niveau' van het programma is al maandenlang hopeloos.
De lamlendigheid van de redactie, EN de invloed die men hier probeert uit te oefenen werken negatief.
Nee hoor, maar als oudgediende 'ken' je veel mensen, dan hoor je wel eens wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat ik het zou weten omdat ik 1 van hen zou zijn??![]()
OMG... vertel me zonder dat ik haar posthistory hoef te checken dat het 666 isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde op het COSnummer van de eerste COS waar je in hebt gepost.
Hier en op andere fora, 100% zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat er een aantal redactieleden hier zit te posten om de boel te beïnvloeden??
Jawohl, Frau Leandra.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... vertel me zonder dat ik haar posthistory hoef te checken dat het 666 is![]()
Wil je iets opbiechten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier en op andere fora, 100% zeker.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kersenbrandewijntje erin dan maar?
Ach ja... als ik m'n tijd besteed had aan het PM'en met half DGK-FOK! dan had ik misschien wel eens zoiets gehoord, maar gezien ik m'n PM box graag relatief leeg houd, weet ik wat dat betreft weinig meer dan jij?!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als oudgediende 'ken' je veel mensen, dan hoor je wel eens wat.![]()
Als kutnewbie, zoals het in het jargon van de oude hap heet, weet ik niks zeker.![]()
Ja, dat ik het bedroevend vind dat ze hun werk zo slecht doen.quote:
Toen had je ook van die mooie OP's waardoor je niet hele COSsen door hoefde te lezen voor een snelle updatequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... als ik m'n tijd besteed had aan het PM'en met half DGK-FOK! dan had ik misschien wel eens zoiets gehoord, maar gezien ik m'n PM box graag relatief leeg houd, weet ik wat dat betreft weinig meer dan jij?
Ik heb alleen een erg goed geheugen voor dingen die ik gezien en/of gelezen heb en kan daardoor wel een hele rits DGK-feitjes zo opdreunen... vroeger waren de COSsen immers nog het nalezen waard en was het ook nog te doen als je een weekendje weggeweest was.
Ik heb het over vroegerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen had je ook van die mooie OP's waardoor je niet hele COSsen door hoefde te lezen voor een snelle update![]()
Wat is dit nou weer voor incrowd gelul!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het over vroeger![]()
Toen jij nog in je luiers liep kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Neen, Ian blijf!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor incrowd gelul!?
Ik ga wel weg.
No kidding... zelfs in de vermomming van simpele aardse ziel kan ik mijn voorkeur dus niet verbloemen!quote:
Neen Ian.. blijf!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor incrowd gelul!?
Ik ga wel weg.
Bijna goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neen Ian.. blijf!!!
Oh shit, verkeerde kloon![]()
Wil je mijn ziel kopen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
No kidding... zelfs in de vermomming van simpele aardse ziel kan ik mijn voorkeur dus niet verbloemen!
Ik kan dit niet handelen... ik ga!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
No kidding... zelfs in de vermomming van simpele aardse ziel kan ik mijn voorkeur dus niet verbloemen!
Schnitzel?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan dit niet handelen... ik ga!!![]()
Wellicht dat het scheelt om te weten dat die kutpuber net thuis is en verwacht dat ik iets met het fornuis ga doen...![]()
Geen kek idee voor een ondertitel?quote:
Gewoon veul ketchup en kaasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Macaroni... kan niet zoveel mis mee gaan
ga je de pitten in het azijn zetten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan dit niet handelen... ik ga!!![]()
Wellicht dat het scheelt om te weten dat die kutpuber net thuis is en verwacht dat ik iets met het fornuis ga doen...![]()
Duh... zonder kaas hier... en natuurlijk niet met ketchup... veel rundergehakt, macaronigroente en dan ook nog een pot pastasaus....... oeps... macaroni niet vergetenquote:
Nou, ga je gang. Ik weet trouwens niet hoe ik tekst in die sig bold of schuin moet maken - gewoon tagjes zetten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen kek idee voor een ondertitel?
Disana
Antichrist
edit: als je dat doet zet ik Disana Disciple in de mijne![]()
Yup.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ga je gang. Ik weet trouwens niet hoe ik tekst in die sig bold of schuin moet maken - gewoon tagjes zetten?
Dat zijn toch ook geen goeie tagjes darling?quote:
Nee, ik was er al achter. Teveel aan het html'len geweest de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook geen goeie tagjes darling?
[ b ] [ /b ] zonder spaties voor bold
[ i ] [ /i ] zonder spaties voor italic
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik was er al achter. Teveel aan het html'len geweest de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |