Allemaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
op welk gedeelte van mijn woorden?
Wat is dat nou leuk zeg... KZ heeft iets uit te praten met BQ, en steeds meer omstanders kunnen het niet laten er nog maar wat andere namen en grieven aan toe te voegen - en ondertussen is KZ aan het koken en oefent BQ nog steeds haar hobby uit in de COS.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
[..]
KZ dat je de cos en de sfeer mist ligt niet aan BQ of Mootie, maar aan DGK zelf. Er valt niet veel te beleven daar en dat merk je ook aan de mensen.
Ik vind je een leuke meid, maar stoor me vaak aan je sneren naar anderen toe en je er dan met een smile mee afdoen.
Vind het jammer dat er nu mensen BQ en Moots de schuld gaan geven van wat er in de COS wordt geschreven, gezegd, gedaan of dat er mensen wegblijven.
Ik irriteer me regelmatig aan Peter, Disana en jou, (sorry ik had geen namen willen noemen, maar jij doet het ook) en toch is dat voor mij GEEN reden om weg te blijven uit de COS. Integendeel, ik vind het juist een uitdaging om juist te blijven posten zonder sneren etc.
Kom op meid je kunt het!!![]()
Het ging over lang geleden, toen ik nog aan het kennismaken was met m'n grafische programma. Er zijn hordes mensen die gek zijn op sigtags of nametags, en van die dingen heb ik er teveel geproduceerd. Niets over jou en avatars dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
AllemaalIk vraag om lieve plaatjes (ava's) en je sarcast me
![]()
![]()
Verrek nu je het zegt, het ligt allemaal aan Coosquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ik mis Peter, maar ook Gert, APK, Jappie, Demins, Henk. Coos, Ian................ smaakmakers
Is de Cos niet genoeg voor jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, jij dan met je kutpokerface![]()
Waarom niet? Ik ben niet belangrijk genoeg voor je he?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging over lang geleden, toen ik nog aan het kennismaken was met m'n grafische programma. Er zijn hordes mensen die gek zijn op sigtags of nametags, en van die dingen heb ik er teveel geproduceerd. Niets over jou en avatars dus![]()
Demins, Gert weet ik nietzijn op vakantie en Henk vind DGK niet boeiend genoeg!! Dat was anders bij BB!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk dat het ook uitmaakt of je streams hebt, terug leest of mee post. Althans daarin zit voor mij het verschil. Als ik meelees en geen streams heb, ik het handig, als ik terug lees is het handig, maar als ik a la minuut COS wil leveren kan het voor mij zeer storend en sfeer bepalend zijn. |Misschien is dat de oorzaak ?
+ dat ik humor en meer meningen/ posters mis, die er wel waren voorheen. Tijdens het streamen is het imo belangrijk om te kunnen lachen en meerder meningen te kunnen delen, zonder een sfeer van blauw die je niet hebt qua bevoegdheid.
En ik mis Peter, maar ook Gert, APK, Jappie, Demins, Henk. Coos, Ian................ smaakmakers
Dat mensen zich ertegenaan bemoeien is niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou leuk zeg... KZ heeft iets uit te praten met BQ, en steeds meer omstanders kunnen het niet laten er nog maar wat andere namen en grieven aan toe te voegen - en ondertussen is KZ aan het koken en oefent BQ nog steeds haar hobby uit in de COS.
Goed verwoord!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
Als ik het hele verhaal goed begrijp dan:Storen bepaalde users zich aan andere users. Vinden sommige users het prettig dat de COS maar volgebaggerd wordt zodat er leesvoer is. Denken andere users dat er minimaal 10 COSsen per dag moeten zijn en doen hun best daarop. Vinden andere users dat helemaal niet, ergeren zich aan het enorme off-topic geblaat en de onderlinge relletjes en ander gezeik en blijven daarom maar helemaal weg.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is de Cos niet genoeg voor je
Kom je hier ook de sfeer verpesten![]()
![]()
Dat bemoeien is niet erg, maar er wordt en passant ook nog maar even gemeld dat men ook nog problemen heeft met die en die.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mensen zich ertegenaan bemoeien is niet meer dan normaal.
Als dat niet de bedoeling was hadden ze lekker kunnen PM'en...
Dat ze nu beide opgetieft zijn is inderdaad iets minder.![]()
Tja ik hou niet van pm'en dus doe het zo. Had je liever gehad dat ik een pm had gestuurd naar KZ ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou leuk zeg... KZ heeft iets uit te praten met BQ, en steeds meer omstanders kunnen het niet laten er nog maar wat andere namen en grieven aan toe te voegen - en ondertussen is KZ aan het koken en oefent BQ nog steeds haar hobby uit in de COS.
Laten gaan!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bemoeien is niet erg, maar er wordt en passant ook nog maar even gemeld dat men ook nog problemen heeft met die en die.
Who the fuck is Henkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Demins, Gert zijn op vakantie en Henk vind DGK niet boeiend genoeg!! Dat was anders bij BB!!!
Je wilt het graag horen, maar je krijgt het lekker toch niet uit me omdat het niet zo isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben niet belangrijk genoeg voor je he?![]()
Ik heb geen problemen met jou, kz en peter!!! Laat dat ff duidelijk zijn, maar ik irriteer me afentoe wel aan jullie!! Maar juist dan denk ik kom op je kunt het peet!! POSTEN!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bemoeien is niet erg, maar er wordt en passant ook nog maar even gemeld dat men ook nog problemen heeft met die en die.
Ja tenminste daar ging ik wel vanuit!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck is Henk
Hebben we het hier over de Henk Jansen
Je moet eens ophouden te zeuren over mij, is dat geen beter idee? Omdat je soms dingen anders interpreteert, wil dat nog niet zeggen dat ik constant bezig ben met wat jou kennelijk dwars zit. Ik vind het flauw dat je er nu alweer mee komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik hou niet van pm'en dus doe het zo. Had je liever gehad dat ik een pm had gestuurd naar KZ ?![]()
Hoest met de kippen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met jou, kz en peter!!! Laat dat ff duidelijk zijn, maar ik irriteer me afentoe wel aan jullie!! Maar juist dan denk ik kom op je kunt het peet!! POSTEN!!!!![]()
Oke nu zeg ik 1x wat !!! en ik zeur????? Kijk ff lekker terug zeg er zijn anderen die langer en meer over jou door discussieren!!! Ik zeur niet ik zeg nu 1x en voor de eerste en laatste x wat ik denk!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden te zeuren over mij, is dat geen beter idee? Omdat je soms dingen anders interpreteert, wil dat nog niet zeggen dat ik constant bezig ben met wat jou kennelijk dwars zit. Ik vind het flauw dat je er nu alweer mee komt.
Mag het een shagje zijn? Ik heb geen chips in huisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten gaan!
Zak chips erbij en vinger op F5![]()
Wordt tijd dat ze weer naar school gaan, maar nog 2,5 weken vrijquote:
Turkije?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze weer naar school gaan, maar nog 2,5 weken vrij![]()
Hoewel we gaan nog lekker op vakantie!!![]()
Ja zo loopt het natuurlijk nooit uit de handquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag het een shagje zijn? Ik heb geen chips in huis![]()
Ik ook koken moet ook gebeurenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja zo loopt het natuurlijk nooit uit de hand![]()
![]()
Dan ga ik ook maar even wat anders doen![]()
Goftedomme, dat ziet er luxe uit...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
[..]
http://www.enka.nl/IndexBoekenb.asp?AccID=2750
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
Peetje, laat het laatste woord aan Disana, anders ben je er tot aan je pensioen druk mee.
Ja he!! vind ik ook, We hebben Kl*te jaar achter de rug dus d8 mezelf en de kids ff verwennenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goftedomme, dat ziet er luxe uit...![]()
Mwah... dat leven en laten leven vind ik bedenkelijk...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Goed verwoord!!!Het is eigenlijk allemaal Bullshit, leven en laten leven!!!
![]()
* Leandra steekt ook nog maar een kameel in de fikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed voor de lijn![]()
Peuk dan maar.
*opsteken doet
Dierenbeul!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra steekt ook nog maar een kameel in de fik![]()
Duh...... van de redactiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is sowieso allemaal de schuld van Huub.
Ja... waarom denk je dat ik die kameel in de fik gestoken heb?? Zelfde excuusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dierenbeul!![]()
Dat beest is deaudt trouwens.
Maar niet voordat hij een dappere ontsnappingspoging richting mijn gezicht deed.
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh...... van de redactie![]()
Waarom denk je dat die niet meer durven posten?! Schuldgevoel![]()
Het zijn niet alleen (de) newbies en het is niet alleen vanaf het moment dat DGK minder werd. Voor het overige kan ik zeggen dat ook ik, alhoewel niet van het eerste uur, de COS steeds minder de moeite waard vind om bij te houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dat leven en laten leven vind ik bedenkelijk...
Het is jammer dat een aantal zeer gewaardeerde users van vooral de eerste 100 COSsen (toen ze nog wel terug te lezen waren en niet vol stonden met allerlei BS) zich niet meer thuisvoelen in het subforum dat mede dankzij hen een succes geworden is.
En ik vermoed dat een deel van hen de veranderingen binnen DGK zelf met lede ogen aangezien heeft, maar een ander deel zal absoluut afgezwaaid zijn dankzij de COSterreur van een hoop (DGK) newbies vanaf het moment dat het in de villa kwalitatief ook minder begon te worden...
Vloog hij uit zichzelf je mond in!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... waarom denk je dat ik die kameel in de fik gestoken heb?? Zelfde excuus![]()
Er zijn er nog veel te veel van de redactie die hier de boel verzieken in een domme poging te redden wat er te redden valt nadat ze eerst het programma naar de knoppen hebben geholpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh...... van de redactie![]()
Waarom denk je dat die niet meer durven posten?! Schuldgevoel![]()
Namen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel te veel van de redactie die hier de boel verzieken in een domme poging te redden wat er te redden valt nadat ze eerst het programma naar de knoppen hebben geholpen.![]()
Dat gaat ver. Het zal de overgang wel wezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb bewijs dat Disana de Antichrist is!![]()
Ik was serieusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat gaat ver. Het zal de overgang wel wezen.![]()
Mag niet he, privacy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |