quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind alle blanken rasistische pleurisschoften..en ik denk dat ca de helft van hun vrouwen hoeren zijn.![]()
Geef nou maar toe dat je een intense liefdes verhouding er op na houd via pm met verschillende mannen en vrouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef FdW het volgende:
Klopt, Disana heeft mij een keer verweten dat er een mannen pm club is.
De enige man met wie ik pm contact gehad heb is Demins, die van zijn kant begon over rozen voor Lieke.
Disana blert maar wat, als een oud fregat.
Of in ieder geval met "Cc"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je een intense liefdes verhouding er op na houd via pm met verschillende mannen en vrouwen![]()
Misschien. Ik heb al tijden geen streams meer, dus vind het lekker om via COSsen op de hoogte te worden gehouden. En als dat af en toe gepaard gaat met een hoop nonsens, neem ik voor lief.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
Denk dat het ook uitmaakt of je streams hebt, terug leest of mee post. Althans daarin zit voor mij het verschil. Als ik meelees en geen streams heb, ik het handig, als ik terug lees is het handig, maar als ik a la minuut COS wil leveren kan het voor mij zeer storend en sfeer bepalend zijn. |Misschien is dat de oorzaak ?
Het is toch hun eigen keuze niet of nauwelijks te posten?quote:+ dat ik humor en meer meningen/ posters mis, die er wel waren voorheen. Tijdens het streamen is het imo belangrijk om te kunnen lachen en meerder meningen te kunnen delen, zonder een sfeer van blauw die je niet hebt qua bevoegdheid.
En ik mis Peter, maar ook Gert, APK, Jappie, Demins, Henk. Coos, Ian................ smaakmakers
Dat is dus wat jij onder humor verstaatquote:
Naar mijn weten heb ik nog nooit met fdw gePM-ed.quote:
Wat is er mis met de SC?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is dus wat jij onder humor verstaat![]()
Open een aparte cosS met je groepje.![]()
1e weet ik van jou ! en maak volgens mij uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
Nog ff dan...
[..]
Misschien. Ik heb al tijden geen streams meer, dus vind het lekker om via COSsen op de hoogte te worden gehouden. En als dat af en toe gepaard gaat met een hoop nonsens, neem ik voor lief.
Maar ook toen ik wel streams had, liet ik mijn COSgedrag niet leiden door het postgedrag van andere users. Ik zit hier voor mijn eigen plezier en dat laat zich blijkbaar niet zo snel vergallen.
[..]
Het is toch hun eigen keuze niet of nauwelijks te posten?
Mag ik ook "Cc" zeggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik nog nooit met fdw gePM-ed.
Ik heb geen groepjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is dus wat jij onder humor verstaat![]()
Open een aparte cosS met je groepje.![]()
Met Cc, die ik hoog acht, heb ik voor zover ik me herinner nooit een PM uitwisseling gehad.quote:
Geloof me, dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef FdW het volgende:
Moet wel bekennen dat ik nieuwsgierig ben naar de vrouw achter de nick Copycat.![]()
Weglopen omdat de sfeer je niet bevalt, vind ik nogal makkelijk. Probeer dan iets aan die sfeer te doen. Maar wellicht is dit een beginnetje (alhoewel ik nog steeds het probleem niet zie).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:39 schreef kleinzusje het volgende:
2. Klopt, maar de reden is soms echt de sfeer
Je gaat ook lekker aan de kaap met mijn grap. En dan lullig gaan doenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Met Cc, die ik hoog acht, heb ik voor zover ik me herinner nooit een PM uitwisseling gehad.
Moet wel bekennen dat ik nieuwsgierig ben naar de vrouw achter de nick Copycat.![]()
Iedereen mag Cc zeggen. Als het maar geen CC of cc is. Daar zeik ik overquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je gaat ook lekker aan de kaap met mijn grap. En dan lullig gaan doen![]()
En dat doe je niet omdat je een ban verwacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen wil ik zo graag enorm afrellen, maar ik beheers me , neem mn zen moment en ga koken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weglopen omdat de sfeer je niet bevalt, vind ik nogal makkelijk. Probeer dan iets aan die sfeer te doen. Maar wellicht is dit een beginnetje (alhoewel ik nog steeds het probleem niet zie).
Anywayz, het was me een waar genoegen, maar nu stap ik toch echt in mijn auto.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat doe je niet omdat je een ban verwacht.![]()
Wat is er trouwens gebeurt met niet op de man spelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:42 schreef Veulen het volgende:
En dat doe je niet omdat je een ban verwacht.![]()
En nou slijmen he. Kom is met iets beters.quote:
Jullie zijn beide dames.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er trouwens gebeurt met niet op de man spelen?![]()
Neuken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
En nou slijmen he. Kom is met iets beters.![]()
Verdomt ze heeft nog best wel een beetje humorquote:
Dat had ik dus met Disanaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verdomt ze heeft nog best wel een beetje humor![]()
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn beide dames.
Sarcasme was het eigenlijk.quote:
Tssk, moet je ongesteld worden ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sarcasme was het eigenlijk.
En neeh ik doe niet aan sex over de grens.
Op de vrouw spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er trouwens gebeurt met niet op de man spelen?![]()
Wij zijn heel verschillend, kleinzusje. Maar vanuit die verschillende posities zien we volgens mij wel vaker dezelfde dingen. Je hoeft me niet te mogen, ik 'mot' jouw zoete plaatjes ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
Disana, ondanks dat ik soms je mening niet deel of me stoor aan je reacties![]()
Je bent 1 van de enige die snapt wat mijn mening is en mij beschrijft als iemand die verwoord wat velen denken. Dat waardeer ik![]()
Ik huil met je mee om zoveel onbegripquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarvoor al![]()
Je hebt het nieteens doorgehad![]()
Zoete plaatjes zijn wel ironischquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij zijn heel verschillend, kleinzusje. Maar vanuit die verschillende posities zien we volgens mij wel vaker dezelfde dingen. Je hoeft me niet te mogen, ik 'mot' jouw zoete plaatjes ook niet
Ik heb dergelijke dingen zelf gemaakt voor mensen die erom vroegen, snap je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zoete plaatjes zijn wel ironisch![]()
Niemand snapt dat![]()
Ik ben een man..visueel ingesteld...ik heb dus een excuus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niemand snapt dat![]()
Echtwel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niemand snapt dat![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dergelijke dingen zelf gemaakt voor mensen die erom vroegen, snap je?![]()
![]()
Enneh... mijn sarcasme of ironie worden ook niet altijd herkend.
De conclusie van deze SC episode mag toch wel zijn dat BQ geheel haar eigen gang gaat zonder zich iets van haar omgeving aan te trekken voorzover het geen favorieten betreftquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik negeer je in de COS om verschillende redenen.
In de eerste plaats plaatste je een aanval op mijn persoon die geheel onterecht was, en op mijn weerwoord heb je nooit gereageerd - je kwam terug alsof het nooit had plaatsgevonden.
In de tweede plaats vond ik de COSsen tijdens je vakantie een verademing. Het stempel dat jij erop drukt, samen met het vele PM'men dat je doet zodat er enigszins een OKO sfeer ontstaat, was even weg. Ik vond het niet onprettig dat de COS weer eens meer een echte vrijplaats was zonder een bepaalde sfeer of toon.
Dat laatste sluit dus aan bij wat kleinzusje en ongetwijfeld meer mensen voelen. Het is de toon, de vanzelfsprekendheid, de fauteuil die er staat.
KZ dat je de cos en de sfeer mist ligt niet aan BQ of Mootie, maar aan DGK zelf. Er valt niet veel te beleven daar en dat merk je ook aan de mensen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, vandaar mn oprechte aandacht en tijd die ik steek in deze feedback. Ik wil niemand weg hebben. Zo ben ik niet. Daarom probeer ik op een normale manier commentaar te geven. Dat kost tijd, aandacht en inleving. Ik ben een mens dat graag zegt wat zij denkt en kan soms grof zijn. Maar nu probeer ik het netjes. Weggaan is rellen , toch ?
Ik vraag je wat.............. en steek er energie in, omdat ik de COS en de Sfeer mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |