quote:
Elvis is vandaag 30 jaar geleden overleden, zegt menquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga toch maar even naar de keuken...gaspit schoonmaken en aan de mini soufflees..
Nee ik slaaptypquote:
Ik moet nog 2 uurtjes, en duik dan met het laatste deel van Harry Potter in bedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:40 schreef Soury het volgende:
Mwha... Moet er zo maar es van komen. Ik werk nu in de avond dus laat thuis en dan is het zomaar weer ochtend![]()
Ik probeer wel es te lezen maar dat ben je volgende dag weer kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uurtjes, en duik dan met het laatste deel van Harry Potter in bed![]()
Een boek is een erg goed slaapmiddel hierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer wel es te lezen maar dat ben je volgende dag weer kwijt![]()
Ja hier ook maar krijg ze nooit uit zo..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een boek is een erg goed slaapmiddel hier![]()
Truste Prospera en is Potter niet erg eng voor het slapen gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een boek is een erg goed slaapmiddel hier![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hier ook maar krijg ze nooit uit zo..![]()
voor een kinderboek, ja, echtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste Prospera en is Potter niet erg eng voor het slapen gaan![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen, deze stralende morgen!!!![]()
![]()
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
Moots!!
Je loopt!!!! Het is een wonder!!!!
Lang leven Dr. Pavementquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.![]()
Oeh... en ik dacht nog wel dat het een kwakjeszalver wasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.![]()
Laten we het maar niet over Pavements kwakjes hebben hierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... en ik dacht nog wel dat het een kwakjeszalver was![]()
Ik ben bang van niet... tenzij ze de streamers nu even tot wanhoop willen drijven zodat we volgende week bij de uitzendingen (bij RTL immers) geen flauw idee hebben wat er werkelijk gebeurd is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef mazaru het volgende:
Misschien worden die streamlocks wel minder als het programma naar RTL is.
Die streamlocks zijn allemaal de schuld van Beequeen en mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet... tenzij ze de streamers nu even tot wanhoop willen drijven zodat we volgende week bij de uitzendingen (bij RTL immers) geen flauw idee hebben wat er werkelijk gebeurd is.
Maar ik ben bang dat dit niet alleen met de overgangsperiode te maken heeft![]()
Nee, zeker niet op dit tijdstip.. er lezen kleutertjes mee enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over Pavements kwakjes hebben hier![]()
Stelletje kutwijven zijn jullie ook hèquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Die streamlocks zijn allemaal de schuld van Beequeen en mij![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over Pavements kwakjes hebben hier![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Die streamlocks zijn allemaal de schuld van Beequeen en mij![]()
Ik heb geen streams weet niet of je daar heb gelezen, maar dacht zeg het hier nog maar een keer!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wacht OP BQueen
Ga jij echt naar die zooi kijken ???quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oei, dus dan zal ik ze maar weer aanschaffen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij echt naar die zooi kijken ???
Ga je gang.quote:
Oke danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
KZ begrijpt het.
De SC is om te zwaaien.
Uitverkoop nu al begonnen, gohquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jíj bent dit seizoen uitverkocht.![]()
Wts!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uitverkoop nu al begonnen, goh![]()
Net zo lang als jij over je vraag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wts!?![]()
Hoe lang heb je over die zin nagedacht?
Jij plempt écht maar wat neer hé?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net zo lang als jij over je vraag.
Waar haal je dát nou vandaan!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Dus... als je 'vrij nieuw' bent, mag je maar een beperkt aantal posts plaatsen?
Nee, zeker nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Dan lees ik dit zeker fout:quote:
quote:Je post best heel erg vaak in de cossen
en je bent vrij nieuw !!
Dat is soms storend omdat er posters van jaren wegblijven door jou.
Beste Kz,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Beste BQ
Je post best heel erg vaak in de cossen
en je bent vrij nieuw !!
Dat is soms storend emdat er posters van jaren wegblijven door jou. Helaas heb je die macht ( tijd)
Ik vind het lastig om te posten als je zo ontzettend de COS regeert, qua sfeer en merk dat ik dan heel vervelend kan worden, terwijl ik dat niet wil. Ik ga dan rellen.
Tevens merk ik dat je anderen verwijt dat ze off topic posten, maar het zelf steeds meer doet. Ik waardeer je weergave van de streams, maar de kleur is te veel blauw imo. En meerdere posters van het eerste uur storen zich daar aan. Het is niet verboden, ik kan er niks aan doen, maar ik mis de sfeer die er was.
Ik haat mijn schelden en rellen, maar soms breekt even het lijntje en betrap ik jou op dingen die je mij kwalijk neemt. Peter heeft al op vele malen duidelijk gemaakt dat hij er moeite mee heeft, ik ook en anderen blijven weg.
Is dit tot je doorgedrongen ?. Doe je dit bewust ?
Ik mis de COS zoals hij was en vraag het gewoon aan je, zonder te rellen.
Een quotum van 100 posts per dag zou een mooie zelfregulatie zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan lees ik dit zeker fout:
[..]
Enlighten me. Hoe moet ik het lezen?quote:
Oh?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ian heeft ook kritiek gekregen ( op wat voor manier dan ook, die ik niet weet) dat hij veel post is de SC.
Je maakt je er wel heel gemakkelijk vanaf. Zou het niet zo kunnen zijn dat Kleinzusje gevoelens verwoordt die meer mensen ervaren maar niet uiten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beste Kz,
90% van mijn posts zijn OnTopic. Dat mensen zich storen aan mijn aanwezigheid is hun/jullie probleem, daar ga ik dus echt niet voor wegblijven en nieuw is ook BS, dan let je niet goed op.
Dat jij wilt rellen, je doet je best maar, ik weet niet beter, met je stomme hondjes en roosjes kom je ook een heel eind, echt nivootje dus. Ik maak hier verder geen woorden aan vuil, het stinkt al genoeg .![]()
Dag meid, veel plezier met je nieuwe baan/hobbyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ian heeft ook kritiek gekregen ( op wat voor manier dan ook, die ik niet weet) dat hij veel post is de SC. Het gaat om het sfeer bepalen. Als ik scheldend door de FB bagger, krijg ik 24 uur later 3 SCs die aan mij besteed zijn. Als ik daar niks mee doe en er niks van leer, heb ik een probleem. Maar de uiting is zichtbaarder en misschien wel strafbaar. Iemand kan ook een stempel drukken op een forum zonder grof te zijn , daat zijn geen maatregelen voor. Dat mag. Daarom spreek ik diegene aan. Omdat ik er door weg blijf.......... thats it
Ik zou zeggen, zet een poll op, BQ weg uit de COS. Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt je er wel heel gemakkelijk vanaf. Zou het niet zo kunnen zijn dat Kleinzusje gevoelens verwoordt die meer mensen ervaren maar niet uiten.
Laat ik nou het gevoel hebben dat veel mensen zich ontzettend storen aan KZ en Disana.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt je er wel heel gemakkelijk vanaf. Zou het niet zo kunnen zijn dat Kleinzusje gevoelens verwoordt die meer mensen ervaren maar niet uiten.
Jappie heeft daar een soort 6e zintuig voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er een "check de SC" sein gegeven in de COS ofzo!?
Klopt, weet ik niet zeker, maar maakte ik op uit een klacht in de FB van Prospera over een bagger nacht. Meer weet ik echt niet. Omdat ik niet PM en contact heb achter de schermen. Kan er naast zitten, sorryquote:
Het is irl sociaal gebruikelijk en tevens verstandig! om je enigzins aan te passen aan de omgeving waar je je in gaat mengen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me. Hoe moet ik het lezen?
Allemaal stiekem lurkersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Door kleinzusje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ook jij staat normaal op ignore. Leer een vak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik sluit me volledig aan bij KZ.
Maar goed, dat helpt verder niet.
Vroeger was je een gevarieerde poster in de COS. Toen ging het niet alleen maar over huppeltje. Dat dat veranderd is, vind ik jammer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Laat ik nou het gevoel hebben dat veel mensen zich ontzettend storen aan KZ en Disana.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen reageer eens op zusjes verwoorde emoties...wat voel je er nu eik zelf bij? Los van de makkelijke ik wuif alles van me af; niets deert mij Natasia reacties.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet een poll op, BQ weg uit de COS. Ik wacht in spanning af.
Op internet banjer ik binnen waar ik binnen wil banjeren. Dat is juist het leuke aan dit medium.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef Jappie het volgende:
Het is irl sociaal gebruikelijk en tevens verstandig! om je enigzins aan te passen aan de omgeving waar je je in gaat mengen.
In-te-grasie![]()
Dat zeg ik niet, vandaar mn oprechte aandacht en tijd die ik steek in deze feedback. Ik wil niemand weg hebben. Zo ben ik niet. Daarom probeer ik op een normale manier commentaar te geven. Dat kost tijd, aandacht en inleving. Ik ben een mens dat graag zegt wat zij denkt en kan soms grof zijn. Maar nu probeer ik het netjes. Weggaan is rellen , toch ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze al op ignore staan hoeven ze toch ook niet weg!?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook jij staat normaal op ignore. Leer een vak.
Verdwijn lekker samen met kz en disana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me...het werkt echt zo..iig voor mij.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door kleinzusje.
Maar ik snap dus echt niet waarom het vele posten van iemand anderen er toe zet om dan maar weg te blijven.
Copycat is de user die imho de beste postings plaatst.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is irl sociaal gebruikelijk en tevens verstandig! om je enigzins aan te passen aan de omgeving waar je je in gaat mengen.
In-te-grasie![]()
Misschien helpt het als je BQ uitmaakt voor slet en zegt dat ze op moet zouten, is je bij EricaHysterica ook gelukt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, vandaar mn oprechte aandacht en tijd die ik steek in deze feedback. Ik wil niemand weg hebben. Zo ben ik niet. Daarom probeer ik op een normale manier commentaar te geven. Dat kost tijd, aandacht en inleving. Ik ben een mens dat graag zegt wat zij denkt en kan soms grof zijn. Maar nu probeer ik het netjes. Weggaan is rellen , toch ?
Ik vraag je wat.............. en steek er energie in, omdat ik de COS en de Sfeer mis
Ik vind jou nu al na het lezen van slechts 2 posts van jouw hand een enorme bokkelul.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook jij staat normaal op ignore. Leer een vak.
Verdwijn lekker samen met kz en disana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik negeer je in de COS om verschillende redenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt al zoveel onzinnige ruzies gemaakt over OP's dat ik me afvraag wat er met jou mis is...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger was je een gevarieerde poster in de COS. Toen ging het niet alleen maar over huppeltje. Dat dat veranderd is, vind ik jammer.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:04 schreef mootie het volgende:
Misschien helpt het als je BQ uitmaakt voor slet en zegt dat ze op moet zouten, is je bij EricaHysterica ook gelukt.![]()
Wat vervelend voor je. Ik vind het juist altijd wel lekker als BQ post, dan is er altijd wel wat te lezen op een dag als vandaag waarop interviews niet doorgaan, briefings niet gegeven worden waardoor ik amper iets om handen heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef Jappie het volgende:
Geloof me...het werkt echt zo..iig voor mij.![]()
Of mis ik iets en moet ik de posts omgekeerd lezen om de Duivelsche boodschap te zien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Copycat het volgende:
Ik snap ook serieus niet dat je je zo druk kunt maken over onschuldige posts.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of mis ik iets en moet ik de posts omgekeerd lezen om de Duivelsche boodschap te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |