Ja, daar gaan we potten breken tegen een best wel ok spelend team met thuispubliek en geen zin om te voetballen.....quote:
Bremen met Slavia vergelijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt onder de indruk van Werder Bremen.
Nee, die amateur is nog zeker 2 maanden weg....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef peaceman het volgende:
Is Davids al terug bij de return?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME
Erg slim die Youriquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Chivu het volgende:
Overigens is het allemaal wel erg, maar zeker niet onmogelijk om daar twee goals te maken. Wat Youri zegt, twee weken verder met het elftal en twee competitiewedstrijden extra ingespeeld.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME
Slavia is al bezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Erg slim die Youri
Hij vergeet alleen dat Slavia dan ook 2 weken is ingespeeld
- Bij de NOS werken presentatoren die Engels moeten leren sprekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:54 schreef peaceman het volgende:
De conclusies na deze dramatisch verlopen wedstrijd:
- het was de wedstrijd van het net niet
- team is nog totaal niet ingesteld op het ontbreken van Sneijder
- wie heeft Gabri gezien in de wedstrijd? Hij schijnt meegedaan te hebben.
- Suarez kan heel goed worden, maar laat ie die nare valtrekjes aub achterwege
- Huntelaar moet flink oefenen op penaltys
- Colin was tot de 60ste minuut dramatisch, daarna werd het beter
- Rommedahl? onzichtbaar
- Heitinga? Te weinig rendement
- Vermaelen prima
- Urby onder de maat
- Stam voldoende
- Steek goed
- Kennedy redelijk
- Waarom geen Maduro
- Veel supporters blijken toch successupporters helaas....
- Team moet ingespeeld raken!!!!!!!
- Jan Roelfs is de slechtste commentator sinds tijden!
- is het al verloren? Nee, maar ze moeten op hun tellen passen.
Heitinga was prima..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:54 schreef peaceman het volgende:
De conclusies na deze dramatisch verlopen wedstrijd:
- het was de wedstrijd van het net niet
- team is nog totaal niet ingesteld op het ontbreken van Sneijder
- wie heeft Gabri gezien in de wedstrijd? Hij schijnt meegedaan te hebben.
- Suarez kan heel goed worden, maar laat ie die nare valtrekjes aub achterwege
- Huntelaar moet flink oefenen op penaltys
- Colin was tot de 60ste minuut dramatisch, daarna werd het beter
- Rommedahl? onzichtbaar
- Heitinga? Te weinig rendement
- Vermaelen prima
- Urby onder de maat
- Stam voldoende
- Steek goed
- Kennedy redelijk
- Waarom geen Maduro
- Veel supporters blijken toch successupporters helaas....
- Team moet ingespeeld raken!!!!!!!
- Jan Roelfs is de slechtste commentator sinds tijden!
- is het al verloren? Nee, maar ze moeten op hun tellen passen.
Nou dan zijn ze nog meer op elkaar ingespeeldquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Chivu het volgende:
Henk die wil zich gewoon richten op de competitie natuurlijk.
Maar wij hebben wel 50 miljoen! PWNT!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef LongOne het volgende:
Je hebt van die avonden, dan weet je van te voren gewoon dat je op zeker naar 020 moet gaan kijken. Vanavond was zo'n avond.
je moet niet op die billentikkers ingaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Madine het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel 50 miljoen! PWNT!
Wij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Madine het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijk. Na een seizoen vol met zware competitiewedstrijden mag je dan als je succesvol bent eindelijk als beloning daarvoor de CL in. Die weg is veel makkelijker dan twee wedstrijdjes tegen fucking Slavia Praag goed doorstaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Chivu het volgende:
Henk die wil zich gewoon richten op de competitie natuurlijk.
En ik een reden om een biertje te drinkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Madine het volgende:
[..]
0-4, of bedoelde je die wedstrijd vorig jaar oktober niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Happel het volgende:
Hoeveel is het geworden dan?
En jij denkt dat Ajax zijn goede spelers niet zal verkopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef VoreG het volgende:
We hoeven tot 2013 iig niemand meer te verkopen om te overleven. De club is tot dan iig gezond met het geld dat we nu hebben.
Toch fijn om te weten....
Daar hebben we niks aan voor de return, maar die Van Geel mag inderdaad eindelijk wel eens tonen dat hij ballen heeft bij het kopen van spelers. Desnoods lult 'ie alsnog Defour om de komende 24 uur. Braaf blijven luisteren naar spelers die "nee" zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef koningdavid het volgende:
Allemachtig, wat een drama. Gewoon verliezen van een ploeg met dezelfde begroting als Excelsior.![]()
Er was gewoon te weinig creativiteit om iets te forceren. Suarez was de enige die een beetje creatief bezig was maar vergat te scoren. Verder mogen we Huntelaar nooit meer een penalty laten nemen. Al de derde die hij mist voor Ajax.
Graag 1 of 2 creatieve middenvelders Van Geel.![]()
doei!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
We hadden beter AZ kunnen laten spelen, die hebben veel meer recht op de CL dan dit kutteam.
Welke goede spelers? Colin?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ajax zijn goede spelers niet zal verkopen?
hele goede reden. En nu zijn voetbalkwaliteiten analyseren graag.quote:
Ik wil Huntelaar zsm weg.quote:
Sowieso het aankoopbeleid: Babel, linksbuiten vertrekt. Worden als vervangers 2x een rechtsbuiten aangetrokken. En Suarez is geen linksbuiten, je hebt nu gewoon geen linksbuiten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan voor de return, maar die Van Geel mag inderdaad eindelijk wel eens tonen dat hij ballen heeft bij het kopen van spelers. Desnoods lult 'ie alsnog Defour om de komende 24 uur. Braaf blijven luisteren naar spelers die "nee" zeggen
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijk. Na een seizoen vol met zware competitiewedstrijden mag je dan als je succesvol bent eindelijk als beloning daarvoor de CL in. Die weg is veel makkelijker dan twee wedstrijdjes tegen fucking Slavia Praag goed doorstaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef LongOne het volgende:
[..]
En ik een reden om een biertje te drinken![]()
iemand met een juiste visiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik wil Huntelaar zsm weg.
Suarez zal ook wel snel bijdraaien
Heitinga
Stekelenburg
En vast nog een paar spelers
quote:
50 miljoen krijg ik ook een harde plasser vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.
Iedereen blij, behalve de supporters![]()
ajb zeg. Had az vorig jaar tegen Ajax maar beter moeten spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Door AJAX komen de CL-plaatsen in gevaar, ik denk iets verder vooruit dan jij
Ja want dadelijk moet zelfs de kampioen van Nederland nog voorronde spelen en dan komen ze nooit meer in het toernooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Door AJAX komen de CL-plaatsen in gevaar, ik denk iets verder vooruit dan jij
en zo is het.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.
Iedereen blij, behalve de supporters![]()
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen isquote:
op basis van 1 wedstrijd zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Waarom halen jullie die Janda niet, die maakte veel indruk
dat is onzin. KJH wordt gewoon verkeerd gebruiktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen is
Omdat die gozer amper op z'n benen kon staan. Ik heb Suarez nog minder zien vallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Dat bedoel ik ja. De enige manier voor Ajax om in de CL te komen is blijkbaar kampioen worden. Maarja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja want dadelijk moet zelfs de kampioen van Nederland nog voorronde spelen en dan komen ze nooit meer in het toernooi
Wie moet je als vervanger halen dan? Dan heb je wel zo'n 70 miljoen, moet toch iets leuks van te halen zijn. Je kunt toch niet ook nog Huntelaar weg doen, normaal gesproken ook een zekere factor. Dan zijn Sneijder en Babel en Huntelaar weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen is
Speelde onzettend goed inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Zelfs Piet Klaasen van FC Gezelschapsteam maakt nog indruk tegenover Colinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Is nu niet meer Europees inzetbaar voor ons.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Het was een serieuze vraag, maar hé. als jij je pleziertje maar hebt gehad voor vanavond.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
0-4, of bedoelde je die wedstrijd vorig jaar oktober niet?
Ach, als dit niet recht gezet wordt dan hoef je daar bij nieuwe aankopen ook geen rekening meer mee te houden. Wat boeit het nou of je iemand in de UEFA in kunt zetten of niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is nu niet meer Europees inzetbaar voor ons.
Het wordt wel tijd dat Van Geel de centen laat wapperen nu.
Colin heeft wel minuten gemaakt bij PSVquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het doodzonde dat ajax heeft verloren, maar daaat is deels aan hunzelf te wijten naar mijn mening:
Ajax zet ons als Nederland zijnde gewoon zo keihard voor lul in voetballend Europa.
Vroeger stelden de spelers van Ajax nog wat voor maar tegenwoordig zijn de prestaties zo ver onder de maat om over het aankoopbeleid nog maar te zweigen. Ajax heeft exact hetzelfde aankoopbeleid als feyenoord:
Collin: Nooit in het eerste van PSV gespeelt en Ajax dat nota bene met PSV gaat strijden koopt hemHad bij NAC al grote moeite een fatsoenelijke wedstrijd te spelen.
Uraiz: Een bejaarde opa uit Spanje die bij Bilbao speelde dat bijna degradeerde. Is veelste sloom voor Ajax en is ook een miskoop.
Delorge: Presteerde goed bij Ado, maar om hem dan gelijk naar Ajax te halen vind ik zwaar overdreven, kwam in Belgie ook niet verder als Lierse SK.
Kennedy: Was uitblinker bij Twente maar dat team is toch onder Ajax. Kan bij een topclub als Ajax echt geen pottenbreken. Ajax kocht deze ganzengraver omdat hij 1 seizoen goed speelde bij Twente.
Rommedahl: Was bij PSV aardig maar ook geen wereldster. Gaf vaak goede voorzetten daar op Kezman maar daarna in England hebben we niks meer van hem gehoort. Owh ja hij degradeerde met Charlton
Suarez: Is de enige goede aankoop naar mijn inzien. Alhoewel Suarez een type Huntelaar is en pure killer lijkt het me overbodig dat ze hem gehaald hebben
Kortom Ajax heeft perfect in/verkocht om dit seizoen te voelen wat Feyenoord de afgelopen seizoennen voelde. Een slecht seizoen is bij deze gegarandeert. Ajax lay is oke dit seizoen![]()
Er is een manier om Huntelaar te gebruikenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is onzin. KJH wordt gewoon verkeerd gebruikt
Even op fucking teletekst kijken komt zeker niet in je op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, maar hé. als jij je pleziertje maar hebt gehad voor vanavond.
waarom ben je blij met paniek aankopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef Chivu het volgende:
Overigens, hopelijk komen er nu wel wat paniekaankopen. Als het op het dooie akkertje van nu moet gebeuren dan hebben we volgend jaar maart nog geen enkele speler erbij.
Een paniekaankoop is in elk geval een aankoop. Niet elke paniekaankoop is per definitie slecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom ben je blij met paniek aankopen?
haha dat klopt ook weer.. maja dat er 2 man bij moeten is duidelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een paniekaankoop is in elk geval een aankoop. Niet elke paniekaankoop is per definitie slecht.
Zeer herkenbaar, ik heb met volle teugen genoten. Vooral toen die onterechte penalty gemist werd door Huntelaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef LongOne het volgende:
Je hebt van die avonden, dan weet je van te voren gewoon dat je op zeker naar 020 moet gaan kijken. Vanavond was zo'n avond.
ik moest lachenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Chivu het volgende:
Waarom zou Janda naar een club willen die UEFA Cup speelt?
Te lui voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Even op fucking teletekst kijken komt zeker niet in je op?
Die penalty was gewoon terecht. Die penalty van Slavia was ook terecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, ik heb met volle teugen genoten. Vooral toen die onterechte penalty gemist werd door Huntelaar.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die penalty was gewoon terecht. Die penalty van Slavia was ook terecht.
uhmmm...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens Henk ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hou gvd dan gewoon je handen thuis, je weet dat het niet mag, klaar.quote:
aha dus volgens jou zouden er 20 penalty's per wedstrijd gegeven moeten worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hou gvd dan gewoon je handen thuis, je weet dat het niet mag, klaar.
Lijkt wel of er steeds meer homo's in het veld komen die per se met hun handen overal aan moeten zitten
Tja je ziet ze alleen in hun eigen niet-bestaande internationale wedstrijden-topic.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef twi het volgende:
Goh, Feyenoorders. Bestonden die nog?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kan de regels wel nazoeken voor je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
aha dus volgens jou zouden er 20 penalty's per wedstrijd gegeven moeten worden?
Nee, ten eerste hoort Vermaelen daar te staan, ten tweede moet Stam inhouden omdat Emanuelson voor hem langs kruist en de speler over neemt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens is die penalty de schuld van Stam..hij was te laat erbij.
gelukkig worden die dan schijnbaar 99 van de 100 keer niet toegepast, anders had je wat leuksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kan de regels wel nazoeken voor je?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, ten eerste hoort Vermaelen daar te staan, ten tweede moet Stam inhouden omdat Emanuelson voor hem langs kruist en de speler over neemt.
Maar goed, gelukkig staat de verdediging als een huis heb ik vernomen van Henk.
Klopt, maar het verschil tussen daadwerkelijk onderuit getrokken worden en het voelen van een hand op je schouder en onderuit gaan is niet te zien voor een scheids.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
gelukkig worden die dan schijnbaar 99 van de 100 keer niet toegepast, anders had je wat leuks
ja dat klopt zeker.. en daar heb ik zelf ook een hekel aan, maar ik mag toch stellen dat deze twee situaties absoluut geen 11-meters waren, toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil tussen daadwerkelijk onderuit getrokken worden en het voelen van een hand op je schouder en onderuit gaan is niet te zien voor een scheids.
Het wordt wat anders met echte schwalbes, dus dat er totaal geen contact is, daar heb ik een teringhekel aan.
Hij floot de hele avond te snel, dat was gewoon ergerlijk. Het was nooit even gewoon lekker een minuutje doorvoetballen. Ik wil de scheids de schuld niet geven, integendeel, maar Ajax is toch wel meer gebaat bij een scheidsrechter die gewoon lekker door laat spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
Al met al was er weinig aan de hand met de Duitse (jaja! een wonder) scheids. Alleen floot ie soms wel te snel vond ik.
quote:Ten Cate: 'Verliezen is nooit leuk'
woensdag 15 augustus, door highlow, Amsterdam, 23:06u, NOS
Henk ten Cate liet na afloop weten dat de nederlaag een dreun is voor Ajax. Maar hij ziet absoluut nog mogelijkheden om door te komen. 'Verliezen is nooit leuk, maar als je op deze manier verliest, dan komt dat dubbelhard aan.'
'We kregen zes of zeven opgelegde kansen,' treurde Ten Cate na afloop, 'waaronder zelfs een penalty. Als je dan niet scoort, maak je het jezelf onnodig moeilijk.'
'Dit komt wel aan als een dreun. We moeten nu de koppen weer dezelfde kant op krijgen. Maar dat gaat zeker lukken. Ik zie zeker mogelijkheden om door te gaan. We gaan daar ook genoeg kansen krijgen. Dat zien we vandaag. Als je daar de helft van de kansen krijgt, moet dat nog voldoende kunnen zijn. tegen deze ploeg moeten we twee keer kunnen scoren.'
Ten Cate vond dat de penalty die Ajax kreeg een terechte penalty was. Aan de andere kant vond hij de penalty voor de tegenstander onterecht gegeven. Er was in zijn ogen niets aan de hand.
Ik denk dat een vleugje arrogantie ook meespeelt..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:20 schreef Chivu het volgende:
Overigens betwijfel ik of we met Sneijder wel hadden gewonnen. Ajax kan gewoon niet tegen zulke ploegen spelen. Ook met Sneijder niet. Willem II uit was aan het einde van vorig jaar ook zo'n kansloze opgave. Op de een of andere manier heeft deze selectie er het geduld niet voor tenzij ze een tegenslag te verwerken krijgen (penalty gemist in dit geval).
Zo te zien wilden Suarez en die mafkees van Slavia het gras graag van dichtbij bekijken, dus in die zin is het onterecht. De scheids constateert echter dat er wel degelijk contact is, dus dan is het terecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja dat klopt zeker.. en daar heb ik zelf ook een hekel aan, maar ik mag toch stellen dat deze twee situaties absoluut geen 11-meters waren, toch?
ik ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:22 schreef StarGazer het volgende:
Kan godverdomme weer niet zuipen vanavond
Morgenavond dan weer wel gelukkigquote:
Urby moet allang uitstappen, die scheids was een joke, ook de penalty van Ajax, en ik heb het gehad met Henk, weg ermee als we weer geen CL halen. Gaatie weer aanvallers voor aanvallers wisselen, wat wil je nou ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens is die penalty de schuld van Stam..hij was te laat erbij.
Sneijder brengt zoveel meer creativiteit in het team en hij is een speler die een wedstrijd nog altijd kan kantelen. Zijn inbreng was van enorme waarde geweest vandaag. Suarez was de enige speler met nog wat creativiteit, maar voor de rest was het somber. Héél somber.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:20 schreef Chivu het volgende:
Overigens betwijfel ik of we met Sneijder wel hadden gewonnen. Ajax kan gewoon niet tegen zulke ploegen spelen. Ook met Sneijder niet. Willem II uit was aan het einde van vorig jaar ook zo'n kansloze opgave. Op de een of andere manier heeft deze selectie er het geduld niet voor tenzij ze een tegenslag te verwerken krijgen (penalty gemist in dit geval).
Of omkopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie kunnen ook met jullie geld de spelers van slavia praag weg kopen
Jawel, om het te vergeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:22 schreef StarGazer het volgende:
Kan godverdomme weer niet zuipen vanavond
Weer ja. Echt niet te geloven. Volgens mij staat er in het beleidsplan dat Ajax de supporters minimaal 1 keer per 2 seizoenen voor lul moet zetten. Wat dat betreft loopt het dus wel goed bij Ajax. Ze lopen 2 op 1.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Urby moet allang uitstappen, die scheids was een joke, ook de penalty van Ajax, en ik heb het gehad met Henk, weg ermee als we weer geen CL halen. Gaatie weer aanvallers voor aanvallers wisselen, wat wil je nou ?
Verder was Praag de slechtste ploeg die ik in 5 jaar tegen Ajax heb zien spelen en toch verliezen we er weer van![]()
Als we niet van Slavia kunnen winnen hebben we niks te zoeken in de champions leaguequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
We geven gewoon 30 miljoen aan Slavia als zij ons doorlaten
Of homo's die al bij het kleinste trekje of duwtje (quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hou gvd dan gewoon je handen thuis, je weet dat het niet mag, klaar.
Lijkt wel of er steeds meer homo's in het veld komen die per se met hun handen overal aan moeten zitten
Er is nog meer goed nieuws! We hebben 50 mlnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
Het 'goeie' nieuws: we hoeven maar 1x te scoren in Praag, en op dat moment zijn wij in het voordeel, want vanaf dan tellen onze goals zwaarder.
Gevaarlijkste Ajacied van de avond helaas..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
hele goede reden. En nu zijn voetbalkwaliteiten analyseren graag.![]()
Nog simpeler, we moeten gewoon winnen ook al krijgen we een tegengoal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
Het 'goeie' nieuws: we hoeven maar 1x te scoren in Praag, en op dat moment zijn wij in het voordeel, want vanaf dan tellen onze goals zwaarder.
Ja maar 0-1 is niet genoeg als je kijkt wat voor penaltyspecialisten wij hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:29 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nog simpeler, we moeten gewoon winnen ook al krijgen we een tegengoal.
Het boeit me echt niks dat we niks te zoeken zouden hebben in de Champions League. Dat hebben we sowieso niet als kampioenen. Alleen zo'n troosteloze UEFA Cup ronde wanneer je tegen Europese topploegen kan spelen. Een excuus om geen topaankopen meer te doen. Elke dinsdag of woensdag naar PSV moeten kijken terwijl je weet dat je op donderdag tegen een kutclubje moet spelen. Het is dan gewoon weer een verloren seizoen, en Sneijder is dan voor jan lul verkocht. Of nee, voor Maarten Fontein.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als we niet van Slavia kunnen winnen hebben we niks te zoeken in de champions league
Hiek hiek hiek, doe mij maar....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef StarGazer het volgende:
Hup hup hup, tijd voor wederom een jaartje Uefa cup!
Inderdaad, die gasten konden echt niets, behalve die Jandingus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:30 schreef Jasza het volgende:
Bij dit Praag was Kopenhagen nog een wereldploeg hoor, wat een jokers, ik voetbal nog beter
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:30 schreef Scorpie het volgende:
Het toppunt was wel de "aanname" van Emanuelsson over de zijlijn, dat was echt het niveau FC Kutteclub.
Hoezo, wil je dat Ajax weer 7 plekken boven Feyenoord eindigt in de competitie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef LongOne het volgende:
Ten Cate mag daar echt 10 jaar blijven
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef StarGazer het volgende:
50 miljoen is de shit, CL niet,
Ik ben Maarten Fontein, Ik ben Ajacied.
Kan toch niet als Feyenoord in de top-5 eindigtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Hoezo, wil je dat Ajax weer 7 plekken boven Feyenoord eindigt in de competitie?
Oprotten kakkerlak nu even geen grapjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef LongOne het volgende:
Ten Cate mag daar echt 10 jaar blijven
weer de typische grote bekken 020 logica.....een beetje minder hoog van de toren blazen lijkt me wel op zn plaats nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef El_Bassie het volgende:
Ach kom, we gaan daar gewoon winnen.
Zou Fontein 2 jaar CL mislopen kunnen opvangen met de 40 miljoen die hij nu heeft opgestreken? Ik denk het wel. Hij maakt zich geen zorgen, de aandeelhouders zijn tevreden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef StarGazer het volgende:
50 miljoen is de shit, CL niet,
Ik ben Maarten Fontein, Ik ben Ajacied.
Haha ja Colin, zelfs die prutsers van Praag hadden door dat Colin niks kon, dat was nog het mooiste!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind dat we nog meer spelers als Colin moeten halen! Misschien dat Musampa inderdaad een goede is om Sneijder op te volgen? En Mendoza dan voor Babel.. Die kosten vast niet veel!
Wellicht kunnen we dan Huntelaar nog voor 25 mln verkopen! En dan halen we Brutil Hose weer even van stal en dan zijn we klaar voor komend seizoen![]()
Fucking niet normaal dit!
We zitten tot 2013 zelfs veilig dus ik reken nergens meer op de komende jaren..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou Fontein 2 jaar CL mislopen kunnen opvangen met de 40 miljoen die hij nu heeft opgestreken? Ik denk het wel. Hij maakt zich geen zorgen, de aandeelhouders zijn tevreden.
Denk dat we met 1-0 voor komen.. en dat Colin de bal in de 90e minuut achter Stekelenburg werkt!quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou Fontein 2 jaar CL mislopen kunnen opvangen met de 40 miljoen die hij nu heeft opgestreken? Ik denk het wel. Hij maakt zich geen zorgen, de aandeelhouders zijn tevreden.
Tom Sier van stal halen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind dat we nog meer spelers als Colin moeten halen! Misschien dat Musampa inderdaad een goede is om Sneijder op te volgen? En Mendoza dan voor Babel.. Die kosten vast niet veel!
Wellicht kunnen we dan Huntelaar nog voor 25 mln verkopen! En dan halen we Brutil Hose weer even van stal en dan zijn we klaar voor komend seizoen![]()
Fucking niet normaal dit!
Furby.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie veroorzaakte de penalty tegen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
weer de typische grote bekken 020 logica.....een beetje minder hoog van de toren blazen lijkt me wel op zn plaats nu.
iedereeen mag alleen maar hopen dat ze het nog gaan redden. Aan de andere kant vraag ik me af wat ze in de cl te zoeken hebben
Dat hoeven we toch al niet. Komende jaren worden we toch gewoon kampioen. Waar is die arrogantie gebleven?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef TIM-846 het volgende:
Als we niet door komen is het voordeel wel dat NL waarschijnlijk geen tweede CL-plaats meer heeft binnenkort.. Dan hoeven we de komende jaren mooi geen voorronde te spelen
Wie was die Argentijn ook alweer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Pak gelijk Marcio dos Santos, John Veldman en fucking Ledezma
oja.. helemaal vergeten. Zitten we volgend jaar wel in pot 3 of 4 bij de loting van de CL!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat hoeven we toch al niet. Komende jaren worden we toch gewoon kampioen. Waar is die arrogantie gebleven?
Mariano Juan, ook zo'n toppertje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Wie was die Argentijn ook alweer?
"Juan" ofzo .. rond '96![]()
Of ze kopen een speler (Riera) voor 15 miljoen terwijl die eigenlijk maar 7,5 miljoen waard isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
Morgen:
Ten Cate en Van Geel: "We gaan het vertrek van Sneijder intern oplossen."
Geen CL-seizoen, we hebben 50 miljoenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben rood, ik ben wit enige wat bij ons telt is geldbezit.
Intussen met zijn tweeën van de duikplank in het bad met geld springend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
Morgen:
Ten Cate en Van Geel: "We gaan het vertrek van Sneijder intern oplossen."
Dan gaat die roepen dat ze alles op de competitie gooienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
Stel dat de CL niet bereikt wordt, zal Henk ten Cate dan meteen zijn conclusies trekken of maakt hij wel het seizoen af? Volgens mij is hij er gek genoeg voor om meteen plaats te maken, voor bijvoorbeeld Co Adriaanse.
In deze tijd moet je juist achter de club gaan staan. Met spandoeken en spreekkoren help je je club alleen maar naar de klote.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef TIM-846 het volgende:
Ben benieuwd naar de spandoeken tegen de graafschapZitten al aardig wat leuke tussen
quote:Ajax probeerde Defour vorig seizoen ook al te halen, maar slaagde toen evenmin. 'Steven heeft Ajax gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is kapitein en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik.'
Stefani is te spreken over de handelwijze van Ajax. 'Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag.'
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
In deze tijd moet je juist achter de club gaan staan. Met spandoeken en spreekkoren help je je club alleen maar naar de klote.
Jol? Ik heb nog liever Erwin Koeman dan Jol!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij is hij er ook wel gek genoeg voor. Maargoed, liever zie ik Co niet komen. Kunnen we niet wachten tot Jol z'n conge heeft gekregen?
Overigens, zo voor het slapen gaan nog iets wat leuk is om te lezen: Interview met Jaap Stam.
Je zag het vorig jaar in Rotterdam. Nu staan al die jongens die vorig jaar het hardste schreeuwen vooraan het trainingshek omdat ze dit jaar kans maken. Daar is een smiley als deze wel goed voorquote:
Toen huntelaar em ging nemen had ik al zon gevoel! en die smile van suarez.. rofl.. iets te vroeg!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Mindstate het volgende:
Ach ach, natuurlijk was het een kutwedstrijd, maar als huntelaar die bal erin had geschoten en het 1-0 was geworden was het allemaal al weer heel anders. Dan hoorde je echt niet iedereen zeuren over geldbezit enzo.
In Praag pakken we ze gewoon!
Het zou met niet eens verbazen dat bij uitschakeling alle stoppen doorslaan bij Henk. Tenzij hij perse zijn werk af wil maken en af wil sluiten met een titel die dan veel goed maakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
Stel dat de CL niet bereikt wordt, zal Henk ten Cate dan meteen zijn conclusies trekken of maakt hij wel het seizoen af? Volgens mij is hij er gek genoeg voor om meteen plaats te maken, voor bijvoorbeeld Co Adriaanse.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
Het 'goeie' nieuws: we hoeven maar 1x te scoren in Praag, en op dat moment zijn wij in het voordeel, want vanaf dan tellen onze goals zwaarder. Misschien kun je maar beter 0-1 thuis verliezen de eerste wedstrijd, dan 1-0 uit.
Tegen wie moest Feyenoord ook alweer Europees? Oh wacht....quote:
'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jol? Ik heb nog liever Erwin Koeman dan Jol!
Het liefst Adriaanse natuurlijk, die was gewoon goed bezig (mwah goed.. Er stond wel een team!)
UEFA is ook leuk hoor! Alle kans!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tegen wie moest Feyenoord ook alweer Europees? Oh wacht....
Misschien moet jij eens begrijpend gaan lezen ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1-0 thuis verliezen komt toch op hetzelfde neer als 1-0 uit winnen?![]()
Uefa cup kun je ook veel punten verdienen... Ook meer passend bij het huidige niveau van Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:00 schreef Grimm het volgende:
Hoe gaat Ajax dit managen
Godverdomme nog aan toe man, dit kost gruwelijk veel uefa punten.
Dan kunnen we meteen die playoffs afschaffen, wordt diegene die 2e wordt ook gewoon 2e...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef TIM-846 het volgende:
Als we niet door komen is het voordeel wel dat NL waarschijnlijk geen tweede CL-plaats meer heeft binnenkort.. Dan hoeven we de komende jaren mooi geen voorronde te spelen
Heb je veel aan nuquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
We zijn gewoon altijd zo de zak met kansen verneuken, het had makkelijk 2/3-0 kunnen zijn![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:59 schreef leolinedance het volgende:
jammer jongens..
Is dit niks voor Ajax?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:47 schreef DIGGER het volgende:
Martin Fenin van Teplice naar Atalanta of Fiorentina of Lazio
Interesseert me geen fuck, blijkbaar heb je dan onvoldoende kwaliteit anders vliegen ze er wel in. Ajax is al jaren net niet, en het ziet er naar uit dat het dit seizoen weer precies hetzelfde zal gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:05 schreef De_Ananas het volgende:
We zijn gewoon altijd zo de zak met kansen verneuken, het had makkelijk 2/3-0 kunnen zijn![]()
Ik vind het toch vreemd. Wel winnen van PSV met 5-1 en de fruitschaal binnenhalen (terecht). En dan tegen zo'n ploeg zo matig spelen waar PSV Real Madrid en AC Milan verlaat. En PSV presteerd sowieso goed in de CL de afgelopen jaren. Hoe zou het komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Interesseert me geen fuck, blijkbaar heb je dan onvoldoende kwaliteit anders vliegen ze er wel in. Ajax is al jaren net niet, en het ziet er naar uit dat het dit seizoen weer precies hetzelfde zal gaan.
Inderdaad ja. Dit verdienen ze gewoon niet. In Praag moet het godverdomme echt goed worden gemaakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zou dit alleen al kut zijn voor Jaap Stam en Edgar Davids, wat een kut-einde van hun voetbalcarričre.
ik welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef pascalheister het volgende:
Zien jullie het nog zitten in de return?
Er zijn nog mogelijkheden natuurlijk. Helemaal als je kijkt naar vorig jaar. En zo denderend was Slavia vandaag toch niet. Ajax hoeft helemaal niet te verliezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef pascalheister het volgende:
Die 5-1 van vorig seizoen bedoel je? Ja toen stond er ook een gelijkwaardige elftal als die van nu hé?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd. Wel winnen van PSV met 5-1 en de fruitschaal binnenhalen (terecht).
Misschien dat e dan nog een beetje willen voetballenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef Houniet het volgende:
alleen Smicer is er de volgende keer ook bij, dus hebben zij meer voetballende kwaliteiten lopen dan vandaag
ja tuurlijk er is nog genoeg kans, maarja moet het afwerken wel een stuk beter.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef pascalheister het volgende:
is toch ernstig ofniet danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien dat e dan nog een beetje willen voetballen![]()
Stam wilde naar Ajax, kon ook naar PSV of bij Milan blijven. Davids liet zich leiden door nostalgie, nooit goed. Jammer voor beiden, vooral voor Davids.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zou dit alleen al kut zijn voor Jaap Stam en Edgar Davids, wat een kut-einde van hun voetbalcarričre.
Ach ja met de nieuwe aankopen. Komop, Ajax zou Slavia Praag toch moeten kunnen verslaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die 5-1 van vorig seizoen bedoel je? Ja toen stond er ook een gelijkwaardige elftal als die van nu hé?![]()
Ben het totaal met je eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij hebben we de onderschatting nu al achter de rug, vorig jaar werd dat pas de tweede wedstrijd pas afgestraft en dan kan je er niks meer aan doen!
Inderdaad erg jammer dat ze Sarpong erin laten komen, sowieso, waarom Suarez gewisseld werd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef ericajax het volgende:
Als je iemand als Sarpong hier moet inbrengen, drama. het middenveld ontbrak, rechtervleugel met Rommedahl was drama, Stam speelde zelfs zwak, Huntelaar drama, Urby drama, Colin drama (wat doet zo iemand bij ons?)
ai ai, kwist nie dat we Babel en Sneijder zo erg zouden missen...
Stam mag van mij door de stront zakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Stam wilde naar Ajax, kon ook naar PSV of bij Milan blijven. Davids liet zich leiden door nostalgie, nooit goed. Jammer voor beiden, vooral voor Davids.
Suarez was kapot.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:22 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer dat ze Sarpong erin laten komen, sowieso, waarom Suarez gewisseld werd?
Dat roep ik pas 2 maanden ofzo...quote:
Waar was je man?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat roep ik pas 2 maanden ofzo...
Martin Fenin
hij wilde zich TE graag bewijzen liep elke keer het gat aan de buitenkant dicht door er naar toe te gaan, de bal halen, hij neemt dan 3 verdedigers mee en dan komt weer het tikkie terug!quote:
dat sluipt er vanzelf wel in.. ik vond em vandaag boven verwachting!..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hij wilde zich TE graag bewijzen liep elke keer het gat aan de buitenkant dicht door er naar toe te gaan, de bal halen, hij neemt dan 3 verdedigers mee en dan komt weer het tikkie terug!
de bal moet zichzelf brengen, je moet hem niet halen!
zeker ik heb em ook zelfs een staande ovatie gegeven, maarja bij ajax mag dit zeker niet meer dan eens gebeuren!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
dat sluipt er vanzelf wel in.. ik vond em vandaag boven verwachting!..
Welnee, we gebruiken al het geld van Sneijder gewoon om het mislopen van de CL aan onze aandeelhouders goed te maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het hele financiele plaatje? Het wederom niet halen van de CL zal natuurlijk de nodige financiele gevolgen hebben op de financiele situatie van Ajax. Ook op het beschikbare bedrag voor aankopen? Is er uberhaupt bekend hoeveel Ajax van het geld dat de laatste weken is binnengekomen kan uitgeven?
Verdedigend is hij wel goed, maar opbouwend is het eht niks en dat moet een RB bij Ajax wel hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef heiden6 het volgende:
Die Colin is sowieso echt een matige speler. Onbegrijpelijk dat die een contract heeft gekregen. Volgens mij heeft hij Martin van Geel gepijpt ofzo.
hij is een vriendje van henkie, vriendje van henkie!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef heiden6 het volgende:
Die Colin is sowieso echt een matige speler. Onbegrijpelijk dat die een contract heeft gekregen. Volgens mij heeft hij Martin van Geel gepijpt ofzo.
Klopt, maar de 1-5 afslachting van vorig seizoen erbij halen is achterlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja met de nieuwe aankopen. Komop, Ajax zou Slavia Praag toch moeten kunnen verslaan?
Metro, vóór de wedstrijd al.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:29 schreef Noshiba het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=869036/sc=2634cf
WAAR? ik heb t gemist?
Eerste helft was dramatisch, veel balverlies en weinig zelfvertrouwen. Tweede helft vond ik hem beter, kwam wat meer naar voren en zorgde ook met een belangrijke interceptie ervoor dat Slavia niet kon scoren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik dan de enige die Jurgen Colin helemaal niet zo dramatisch vond spelen?
Welnee, zolang hij verdedigt is het geen ramp, alleen qua opbouw is het helemaal niks.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik dan de enige die Jurgen Colin helemaal niet zo dramatisch vond spelen?
Maar wie laat dat nu wel zien dan? Huntelaar is ook al weken aan het zwemmen om er maar 1 te noemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:33 schreef Mindstate het volgende:
Verdedigend valt Colin nog wel mee, maar het is gewoon niet iemand met genoeg kwaliteiten voor Ajax. In ieder geval, hij heeft het nog niet laten zien, veel te onzeker.
Weken aan het zwemmen. Er zijn net twee serieuze wedstrijden gespeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Huntelaar is ook al weken aan het zwemmen om er maar 1 te noemen.
Atletico, Arsenal, Rangers, Falkirk. Dat zijn toch serieuze test-cases.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weken aan het zwemmen. Er zijn net twee serieuze wedstrijden gespeeld.
Nou de manier waarop hij geel kreeg was verdedigend wel erg zwak. Ik vond het wel redelijk verdedigend maar niet denderend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:34 schreef M0NTANA het volgende:
Jurgen Colin is best te vergelijken met Michael Reiziger, zijn verdedigende taken voert hij sober maar goed uit, maar bij balbezit moet hij de bal absoluut niet krijgen.
Die mag dan toch niet spelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja er mag wel een erg goede 10 bij voor over 2 weken.
Fixedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Atletico, Arsenal, Rangers, Falkirk. Dat zijn toch serieuze test-cases.
Dat gebeurt toch iedere dag, tijdens de spits?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef Jasza het volgende:
Vind je het gek dat er gevochten word als je met 200 man voor een metro staat te wachten?
Nja ik vind het jammer dat zoiets niet normaal kan gaan ja.. magoed.. dat is jammer genoeg een utopiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef Jasza het volgende:
Vind je het gek dat er gevochten word als je met 200 man voor een metro staat te wachten?
Stoerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:43 schreef w00h00 het volgende:
godverdomme. ben net thuis. Heb in me eentje de arena naar de kut geholpen, zodat er voorlopig niet meer van dat afbraakvoetbal gespeeld hoeft te worden.
Vroeger in de Meer.....
Inderdaad, eventuele aankopen zullen pas in de groepsfase van de CL (of in UEFA Cup) speelgerechtigd zijn.quote:
Je weet wel wta ik bedoelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch iedere dag, tijdens de spits?
Huntelaar heeft zich bewezen. Al vind ik overigens niet dat Huntelaar het waardeloos doet, die penalty was dramatisch, maar heeft hij ook maar 1 fatsoenlijke voorzet gekregen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar wie laat dat nu wel zien dan? Huntelaar is ook al weken aan het zwemmen om er maar 1 te noemen.
Zelf hoorde ik Arno Vermeulen () klagen over Colin misschien dat het daardoor komt maar geef die jongen wat tijd.
Dan moet hij eens vaker IN de bal komen, zodat er ruimte om hem heen komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:45 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Huntelaar heeft zich bewezen. Al vind ik overigens niet dat Huntelaar het waardeloos doet, die penalty was dramatisch, maar heeft hij ook maar 1 fatsoenlijke voorzet gekregen?
Hetgene wat we ook van Das Phantom kunnen zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar was vrij onzichtbaar. Rijmt
Maar Das Phantoom scoort, Der Hunter niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hetgene wat we ook van Das Phantom kunnen zeggen.
Ajax mist Wesley Sneijder, niet alleen KJH. Ook al is het verlies van vanavond niet vanwege het vertrek van Sneijder, ook zonder hem hadden we gewoon moeten kunnen winnen en over twee weken ook!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:49 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd of we complottheorieën krijgen dat Huntelaar Sneijder mist.
Want vorig seizoen werd gezegd dat die twee nooit samen konden spelen.
Robert Fuchs schijnt Sneijder op te gaan volgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag wordt een nieuwe aankoop gepresenteerd, aldus de Pers. Iemand hier een bevestiging van?
You are joking, right?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Robert Fuchs schijnt Sneijder op te gaan volgen.
Linkie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag wordt een nieuwe aankoop gepresenteerd, aldus de Pers. Iemand hier een bevestiging van?
Scoorde wel een prima goal tegen Omniworldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Robert Fuchs schijnt Sneijder op te gaan volgen.
De Graafschap heb de beelden van vandaag ook goed bekeken natuurlijk. Zal nog niet zo makkelijk worden dit weekend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:54 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in Klaas. Het is niet best, maar hem wisselen zou helemaal niet bevordelijk zijn voor het team. Er is trouwens helemaal niemand om op zijn plaats te zetten. Gewoon weer effe vertrouwen tanken tegen De Graafschap, ingespeeld raken met Suárez en dan moet het lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |