Die mag dan toch niet spelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja er mag wel een erg goede 10 bij voor over 2 weken.
Fixedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Atletico, Arsenal, Rangers, Falkirk. Dat zijn toch serieuze test-cases.
Dat gebeurt toch iedere dag, tijdens de spits?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef Jasza het volgende:
Vind je het gek dat er gevochten word als je met 200 man voor een metro staat te wachten?
Nja ik vind het jammer dat zoiets niet normaal kan gaan ja.. magoed.. dat is jammer genoeg een utopiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef Jasza het volgende:
Vind je het gek dat er gevochten word als je met 200 man voor een metro staat te wachten?
Stoerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:43 schreef w00h00 het volgende:
godverdomme. ben net thuis. Heb in me eentje de arena naar de kut geholpen, zodat er voorlopig niet meer van dat afbraakvoetbal gespeeld hoeft te worden.
Vroeger in de Meer.....
Inderdaad, eventuele aankopen zullen pas in de groepsfase van de CL (of in UEFA Cup) speelgerechtigd zijn.quote:
Je weet wel wta ik bedoelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch iedere dag, tijdens de spits?
Huntelaar heeft zich bewezen. Al vind ik overigens niet dat Huntelaar het waardeloos doet, die penalty was dramatisch, maar heeft hij ook maar 1 fatsoenlijke voorzet gekregen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar wie laat dat nu wel zien dan? Huntelaar is ook al weken aan het zwemmen om er maar 1 te noemen.
Zelf hoorde ik Arno Vermeulen () klagen over Colin misschien dat het daardoor komt maar geef die jongen wat tijd.
Dan moet hij eens vaker IN de bal komen, zodat er ruimte om hem heen komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:45 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Huntelaar heeft zich bewezen. Al vind ik overigens niet dat Huntelaar het waardeloos doet, die penalty was dramatisch, maar heeft hij ook maar 1 fatsoenlijke voorzet gekregen?
Hetgene wat we ook van Das Phantom kunnen zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar was vrij onzichtbaar. Rijmt
Maar Das Phantoom scoort, Der Hunter niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hetgene wat we ook van Das Phantom kunnen zeggen.
Ajax mist Wesley Sneijder, niet alleen KJH. Ook al is het verlies van vanavond niet vanwege het vertrek van Sneijder, ook zonder hem hadden we gewoon moeten kunnen winnen en over twee weken ook!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:49 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd of we complottheorieën krijgen dat Huntelaar Sneijder mist.
Want vorig seizoen werd gezegd dat die twee nooit samen konden spelen.
Robert Fuchs schijnt Sneijder op te gaan volgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag wordt een nieuwe aankoop gepresenteerd, aldus de Pers. Iemand hier een bevestiging van?
You are joking, right?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Robert Fuchs schijnt Sneijder op te gaan volgen.
Linkie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag wordt een nieuwe aankoop gepresenteerd, aldus de Pers. Iemand hier een bevestiging van?
Scoorde wel een prima goal tegen Omniworldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Robert Fuchs schijnt Sneijder op te gaan volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |