Dat roep ik pas 2 maanden ofzo...quote:
Waar was je man?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat roep ik pas 2 maanden ofzo...
Martin Fenin
hij wilde zich TE graag bewijzen liep elke keer het gat aan de buitenkant dicht door er naar toe te gaan, de bal halen, hij neemt dan 3 verdedigers mee en dan komt weer het tikkie terug!quote:
dat sluipt er vanzelf wel in.. ik vond em vandaag boven verwachting!..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hij wilde zich TE graag bewijzen liep elke keer het gat aan de buitenkant dicht door er naar toe te gaan, de bal halen, hij neemt dan 3 verdedigers mee en dan komt weer het tikkie terug!
de bal moet zichzelf brengen, je moet hem niet halen!
zeker ik heb em ook zelfs een staande ovatie gegeven, maarja bij ajax mag dit zeker niet meer dan eens gebeuren!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
dat sluipt er vanzelf wel in.. ik vond em vandaag boven verwachting!..
Welnee, we gebruiken al het geld van Sneijder gewoon om het mislopen van de CL aan onze aandeelhouders goed te maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het hele financiele plaatje? Het wederom niet halen van de CL zal natuurlijk de nodige financiele gevolgen hebben op de financiele situatie van Ajax. Ook op het beschikbare bedrag voor aankopen? Is er uberhaupt bekend hoeveel Ajax van het geld dat de laatste weken is binnengekomen kan uitgeven?
Verdedigend is hij wel goed, maar opbouwend is het eht niks en dat moet een RB bij Ajax wel hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef heiden6 het volgende:
Die Colin is sowieso echt een matige speler. Onbegrijpelijk dat die een contract heeft gekregen. Volgens mij heeft hij Martin van Geel gepijpt ofzo.
hij is een vriendje van henkie, vriendje van henkie!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef heiden6 het volgende:
Die Colin is sowieso echt een matige speler. Onbegrijpelijk dat die een contract heeft gekregen. Volgens mij heeft hij Martin van Geel gepijpt ofzo.
Klopt, maar de 1-5 afslachting van vorig seizoen erbij halen is achterlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja met de nieuwe aankopen. Komop, Ajax zou Slavia Praag toch moeten kunnen verslaan?
Metro, vóór de wedstrijd al.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:29 schreef Noshiba het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=869036/sc=2634cf
WAAR? ik heb t gemist?
Eerste helft was dramatisch, veel balverlies en weinig zelfvertrouwen. Tweede helft vond ik hem beter, kwam wat meer naar voren en zorgde ook met een belangrijke interceptie ervoor dat Slavia niet kon scoren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik dan de enige die Jurgen Colin helemaal niet zo dramatisch vond spelen?
Welnee, zolang hij verdedigt is het geen ramp, alleen qua opbouw is het helemaal niks.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik dan de enige die Jurgen Colin helemaal niet zo dramatisch vond spelen?
Maar wie laat dat nu wel zien dan? Huntelaar is ook al weken aan het zwemmen om er maar 1 te noemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:33 schreef Mindstate het volgende:
Verdedigend valt Colin nog wel mee, maar het is gewoon niet iemand met genoeg kwaliteiten voor Ajax. In ieder geval, hij heeft het nog niet laten zien, veel te onzeker.
Weken aan het zwemmen. Er zijn net twee serieuze wedstrijden gespeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Huntelaar is ook al weken aan het zwemmen om er maar 1 te noemen.
Atletico, Arsenal, Rangers, Falkirk. Dat zijn toch serieuze test-cases.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weken aan het zwemmen. Er zijn net twee serieuze wedstrijden gespeeld.
Nou de manier waarop hij geel kreeg was verdedigend wel erg zwak. Ik vond het wel redelijk verdedigend maar niet denderend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:34 schreef M0NTANA het volgende:
Jurgen Colin is best te vergelijken met Michael Reiziger, zijn verdedigende taken voert hij sober maar goed uit, maar bij balbezit moet hij de bal absoluut niet krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |