Ja, daar gaan we potten breken tegen een best wel ok spelend team met thuispubliek en geen zin om te voetballen.....quote:
Bremen met Slavia vergelijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt onder de indruk van Werder Bremen.
Nee, die amateur is nog zeker 2 maanden weg....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef peaceman het volgende:
Is Davids al terug bij de return?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME
Erg slim die Youriquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Chivu het volgende:
Overigens is het allemaal wel erg, maar zeker niet onmogelijk om daar twee goals te maken. Wat Youri zegt, twee weken verder met het elftal en twee competitiewedstrijden extra ingespeeld.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME
Slavia is al bezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Erg slim die Youri
Hij vergeet alleen dat Slavia dan ook 2 weken is ingespeeld
- Bij de NOS werken presentatoren die Engels moeten leren sprekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:54 schreef peaceman het volgende:
De conclusies na deze dramatisch verlopen wedstrijd:
- het was de wedstrijd van het net niet
- team is nog totaal niet ingesteld op het ontbreken van Sneijder
- wie heeft Gabri gezien in de wedstrijd? Hij schijnt meegedaan te hebben.
- Suarez kan heel goed worden, maar laat ie die nare valtrekjes aub achterwege
- Huntelaar moet flink oefenen op penaltys
- Colin was tot de 60ste minuut dramatisch, daarna werd het beter
- Rommedahl? onzichtbaar
- Heitinga? Te weinig rendement
- Vermaelen prima
- Urby onder de maat
- Stam voldoende
- Steek goed
- Kennedy redelijk
- Waarom geen Maduro
- Veel supporters blijken toch successupporters helaas....
- Team moet ingespeeld raken!!!!!!!
- Jan Roelfs is de slechtste commentator sinds tijden!
- is het al verloren? Nee, maar ze moeten op hun tellen passen.
Heitinga was prima..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:54 schreef peaceman het volgende:
De conclusies na deze dramatisch verlopen wedstrijd:
- het was de wedstrijd van het net niet
- team is nog totaal niet ingesteld op het ontbreken van Sneijder
- wie heeft Gabri gezien in de wedstrijd? Hij schijnt meegedaan te hebben.
- Suarez kan heel goed worden, maar laat ie die nare valtrekjes aub achterwege
- Huntelaar moet flink oefenen op penaltys
- Colin was tot de 60ste minuut dramatisch, daarna werd het beter
- Rommedahl? onzichtbaar
- Heitinga? Te weinig rendement
- Vermaelen prima
- Urby onder de maat
- Stam voldoende
- Steek goed
- Kennedy redelijk
- Waarom geen Maduro
- Veel supporters blijken toch successupporters helaas....
- Team moet ingespeeld raken!!!!!!!
- Jan Roelfs is de slechtste commentator sinds tijden!
- is het al verloren? Nee, maar ze moeten op hun tellen passen.
Nou dan zijn ze nog meer op elkaar ingespeeldquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Chivu het volgende:
Henk die wil zich gewoon richten op de competitie natuurlijk.
Maar wij hebben wel 50 miljoen! PWNT!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef LongOne het volgende:
Je hebt van die avonden, dan weet je van te voren gewoon dat je op zeker naar 020 moet gaan kijken. Vanavond was zo'n avond.
je moet niet op die billentikkers ingaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Madine het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel 50 miljoen! PWNT!
Wij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Madine het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijk. Na een seizoen vol met zware competitiewedstrijden mag je dan als je succesvol bent eindelijk als beloning daarvoor de CL in. Die weg is veel makkelijker dan twee wedstrijdjes tegen fucking Slavia Praag goed doorstaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Chivu het volgende:
Henk die wil zich gewoon richten op de competitie natuurlijk.
En ik een reden om een biertje te drinkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Madine het volgende:
[..]
0-4, of bedoelde je die wedstrijd vorig jaar oktober niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Happel het volgende:
Hoeveel is het geworden dan?
En jij denkt dat Ajax zijn goede spelers niet zal verkopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef VoreG het volgende:
We hoeven tot 2013 iig niemand meer te verkopen om te overleven. De club is tot dan iig gezond met het geld dat we nu hebben.
Toch fijn om te weten....
Daar hebben we niks aan voor de return, maar die Van Geel mag inderdaad eindelijk wel eens tonen dat hij ballen heeft bij het kopen van spelers. Desnoods lult 'ie alsnog Defour om de komende 24 uur. Braaf blijven luisteren naar spelers die "nee" zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef koningdavid het volgende:
Allemachtig, wat een drama. Gewoon verliezen van een ploeg met dezelfde begroting als Excelsior.![]()
Er was gewoon te weinig creativiteit om iets te forceren. Suarez was de enige die een beetje creatief bezig was maar vergat te scoren. Verder mogen we Huntelaar nooit meer een penalty laten nemen. Al de derde die hij mist voor Ajax.
Graag 1 of 2 creatieve middenvelders Van Geel.![]()
doei!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
We hadden beter AZ kunnen laten spelen, die hebben veel meer recht op de CL dan dit kutteam.
Welke goede spelers? Colin?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ajax zijn goede spelers niet zal verkopen?
hele goede reden. En nu zijn voetbalkwaliteiten analyseren graag.quote:
Ik wil Huntelaar zsm weg.quote:
Sowieso het aankoopbeleid: Babel, linksbuiten vertrekt. Worden als vervangers 2x een rechtsbuiten aangetrokken. En Suarez is geen linksbuiten, je hebt nu gewoon geen linksbuiten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan voor de return, maar die Van Geel mag inderdaad eindelijk wel eens tonen dat hij ballen heeft bij het kopen van spelers. Desnoods lult 'ie alsnog Defour om de komende 24 uur. Braaf blijven luisteren naar spelers die "nee" zeggen
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijk. Na een seizoen vol met zware competitiewedstrijden mag je dan als je succesvol bent eindelijk als beloning daarvoor de CL in. Die weg is veel makkelijker dan twee wedstrijdjes tegen fucking Slavia Praag goed doorstaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef LongOne het volgende:
[..]
En ik een reden om een biertje te drinken![]()
iemand met een juiste visiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik wil Huntelaar zsm weg.
Suarez zal ook wel snel bijdraaien
Heitinga
Stekelenburg
En vast nog een paar spelers
quote:
50 miljoen krijg ik ook een harde plasser vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.
Iedereen blij, behalve de supporters![]()
ajb zeg. Had az vorig jaar tegen Ajax maar beter moeten spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Door AJAX komen de CL-plaatsen in gevaar, ik denk iets verder vooruit dan jij
Ja want dadelijk moet zelfs de kampioen van Nederland nog voorronde spelen en dan komen ze nooit meer in het toernooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Door AJAX komen de CL-plaatsen in gevaar, ik denk iets verder vooruit dan jij
en zo is het.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.
Iedereen blij, behalve de supporters![]()
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen isquote:
op basis van 1 wedstrijd zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Waarom halen jullie die Janda niet, die maakte veel indruk
dat is onzin. KJH wordt gewoon verkeerd gebruiktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen is
Omdat die gozer amper op z'n benen kon staan. Ik heb Suarez nog minder zien vallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Dat bedoel ik ja. De enige manier voor Ajax om in de CL te komen is blijkbaar kampioen worden. Maarja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja want dadelijk moet zelfs de kampioen van Nederland nog voorronde spelen en dan komen ze nooit meer in het toernooi
Wie moet je als vervanger halen dan? Dan heb je wel zo'n 70 miljoen, moet toch iets leuks van te halen zijn. Je kunt toch niet ook nog Huntelaar weg doen, normaal gesproken ook een zekere factor. Dan zijn Sneijder en Babel en Huntelaar weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen is
Speelde onzettend goed inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Zelfs Piet Klaasen van FC Gezelschapsteam maakt nog indruk tegenover Colinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Is nu niet meer Europees inzetbaar voor ons.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Het was een serieuze vraag, maar hé. als jij je pleziertje maar hebt gehad voor vanavond.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
0-4, of bedoelde je die wedstrijd vorig jaar oktober niet?
Ach, als dit niet recht gezet wordt dan hoef je daar bij nieuwe aankopen ook geen rekening meer mee te houden. Wat boeit het nou of je iemand in de UEFA in kunt zetten of niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is nu niet meer Europees inzetbaar voor ons.
Het wordt wel tijd dat Van Geel de centen laat wapperen nu.
Colin heeft wel minuten gemaakt bij PSVquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het doodzonde dat ajax heeft verloren, maar daaat is deels aan hunzelf te wijten naar mijn mening:
Ajax zet ons als Nederland zijnde gewoon zo keihard voor lul in voetballend Europa.
Vroeger stelden de spelers van Ajax nog wat voor maar tegenwoordig zijn de prestaties zo ver onder de maat om over het aankoopbeleid nog maar te zweigen. Ajax heeft exact hetzelfde aankoopbeleid als feyenoord:
Collin: Nooit in het eerste van PSV gespeelt en Ajax dat nota bene met PSV gaat strijden koopt hemHad bij NAC al grote moeite een fatsoenelijke wedstrijd te spelen.
Uraiz: Een bejaarde opa uit Spanje die bij Bilbao speelde dat bijna degradeerde. Is veelste sloom voor Ajax en is ook een miskoop.
Delorge: Presteerde goed bij Ado, maar om hem dan gelijk naar Ajax te halen vind ik zwaar overdreven, kwam in Belgie ook niet verder als Lierse SK.
Kennedy: Was uitblinker bij Twente maar dat team is toch onder Ajax. Kan bij een topclub als Ajax echt geen pottenbreken. Ajax kocht deze ganzengraver omdat hij 1 seizoen goed speelde bij Twente.
Rommedahl: Was bij PSV aardig maar ook geen wereldster. Gaf vaak goede voorzetten daar op Kezman maar daarna in England hebben we niks meer van hem gehoort. Owh ja hij degradeerde met Charlton
Suarez: Is de enige goede aankoop naar mijn inzien. Alhoewel Suarez een type Huntelaar is en pure killer lijkt het me overbodig dat ze hem gehaald hebben
Kortom Ajax heeft perfect in/verkocht om dit seizoen te voelen wat Feyenoord de afgelopen seizoennen voelde. Een slecht seizoen is bij deze gegarandeert. Ajax lay is oke dit seizoen![]()
Er is een manier om Huntelaar te gebruikenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is onzin. KJH wordt gewoon verkeerd gebruikt
Even op fucking teletekst kijken komt zeker niet in je op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, maar hé. als jij je pleziertje maar hebt gehad voor vanavond.
waarom ben je blij met paniek aankopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef Chivu het volgende:
Overigens, hopelijk komen er nu wel wat paniekaankopen. Als het op het dooie akkertje van nu moet gebeuren dan hebben we volgend jaar maart nog geen enkele speler erbij.
Een paniekaankoop is in elk geval een aankoop. Niet elke paniekaankoop is per definitie slecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom ben je blij met paniek aankopen?
haha dat klopt ook weer.. maja dat er 2 man bij moeten is duidelijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een paniekaankoop is in elk geval een aankoop. Niet elke paniekaankoop is per definitie slecht.
Zeer herkenbaar, ik heb met volle teugen genoten. Vooral toen die onterechte penalty gemist werd door Huntelaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef LongOne het volgende:
Je hebt van die avonden, dan weet je van te voren gewoon dat je op zeker naar 020 moet gaan kijken. Vanavond was zo'n avond.
ik moest lachenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Chivu het volgende:
Waarom zou Janda naar een club willen die UEFA Cup speelt?
Te lui voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Even op fucking teletekst kijken komt zeker niet in je op?
Die penalty was gewoon terecht. Die penalty van Slavia was ook terecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, ik heb met volle teugen genoten. Vooral toen die onterechte penalty gemist werd door Huntelaar.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die penalty was gewoon terecht. Die penalty van Slavia was ook terecht.
uhmmm...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens Henk ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hou gvd dan gewoon je handen thuis, je weet dat het niet mag, klaar.quote:
aha dus volgens jou zouden er 20 penalty's per wedstrijd gegeven moeten worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hou gvd dan gewoon je handen thuis, je weet dat het niet mag, klaar.
Lijkt wel of er steeds meer homo's in het veld komen die per se met hun handen overal aan moeten zitten
Tja je ziet ze alleen in hun eigen niet-bestaande internationale wedstrijden-topic.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef twi het volgende:
Goh, Feyenoorders. Bestonden die nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |