Als ze thuis al verliezen van fucking Slavia praag, waarom zouden ze uit dan wel winnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het is nog niet verneukt. Maar wel bijna.
Nee dank je.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse.
chagorijnigquote:
Klinkt nu al als een paniekaankoop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit Ajax gaat de playoffs niet halen, elke ploeg die een beetje inzet heeft gaat hiervan winnen.
Als V Geel niet met 2-3 hele grote namen gaat komen is het schluss..... dit team is niets.
We zijn net Real.... Elk jaar de trainer eruit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee dank je.
Maar dat er iets moet veranderen is zeker.
Daarom moet ie OOK weg, hij geeft altijd de ander de schuld, Ajax speelde als een amateurploeg, en tactisch is het volkomen bagger!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef Chivu het volgende:
Henk kan er nog wel om lachen...
Ik doe liever de helft van wat we nu hebben weer van de hand eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Klinkt nu al als een paniekaankoop.![]()
Omdat Suarez een lichtpuntje was?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ze thuis al verliezen van fucking Slavia praag, waarom zouden ze uit dan wel winnen?![]()
Dat wordt lekker voetballen tegen 11 man voor het doel![]()
Goede analyse...!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef peaceman het volgende:
De conclusies na deze dramatisch verlopen wedstrijd:
- het was de wedstrijd van het net niet
- team is nog totaal niet ingesteld op het ontbreken van Sneijder
- wie heeft Gabri gezien in de wedstrijd? Hij schijnt meegedaan te hebben.
- Suarez kan heel goed worden, maar laat ie die nare valtrekjes aub achterwege
- Huntelaar moet flink oefenen op penaltys
- Colin was tot de 60ste minuut dramatisch, daarna werd het beter
- Rommedahl? onzichtbaar
- Heitinga? Te weinig rendement
- Vermaelen prima
- Urby onder de maat
- Stam voldoende
- Steek goed
- Kennedy redelijk
- Waarom geen Maduro?
- Team moet ingespeeld raken!!!!!!!
- Jan Roelfs is de slechtste commentator sinds tijden!
- is het al verloren? Nee, maar ze moeten op hun tellen passen.
Ga weg man, die penalty was onhoudbaar, gewoon goed ingeschoten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoezo ''Steek goed'', hij mag zich ook wel eens bewijzen door een penalty te houden of zo hoor.
Dat is ten Napelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef peaceman het volgende:
De conclusies na deze dramatisch verlopen wedstrijd:
- het was de wedstrijd van het net niet
- team is nog totaal niet ingesteld op het ontbreken van Sneijder
- wie heeft Gabri gezien in de wedstrijd? Hij schijnt meegedaan te hebben.
- Huntelaar moet flink oefenen op penaltys
- Colin was tot de 60ste minuut dramatisch, daarna werd het beter
- Rommedahl? onzichtbaar
- Heitinga? Te weinig rendement
- Vermaelen prima
- Urby onder de maat
- Stam voldoende
- Steek goed
- Kennedy redelijk
- Waarom geen Maduro
- Veel supporters blijken toch successupporters helaas....
- Team moet ingespeeld raken!!!!!!!
- Jan Roelfs is de slechtste commentator sinds tijden!
- is het al verloren? Nee, maar ze moeten op hun tellen passen.
Die penalty was erg goed binnengeschoten.. Steek zat er bijna aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoezo ''Steek goed'', hij mag zich ook wel eens bewijzen door een penalty te houden of zo hoor.
HTCquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse.
Hij zat er echt dicht bij. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat Stekelenburg ook wel eens een goeie redding op een cruciaal moment mag maken in plaats een penalty te stoppen van Sjaak Polak.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga weg man, die penalty was onhoudbaar, gewoon goed ingeschoten.
Ja, zelfs voor dat zuchtje tegen Suarez! Scheids was niet slecht hoor, maar beide penalties waren te makkelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef SnakeNL het volgende:
Die overtreding was begon buiten het strafschop gebied.
En die scheids floot echt werkelijk voor alles.
Huntelaar is minder gaan spelen sinds HTC een kaatsende Ajax spits van hem wil maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Suarez
Huntelaar MOET gewoon weg.
Ik zeg het al meer dan een jaar...weg met Huntelaar
Scheids was een drama, hij floot werkelijk voor alles. Die teringtsjechen lagen om de 3 seconden op de grond te janken en geeft 2 penalties die nooit gegeven hadden mogen worden..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ja, zelfs voor dat zuchtje tegen Suarez! Scheids was niet slecht hoor, maar beide penalties waren te makkelijk.
Tenminste een bepalende speler, dat is Huntelaar niet meer zoals vroeger. Gewoon een grote middelmaat is het nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef HeatWave het volgende:
Ajax.... het lachertje in Europa...
maar wel bakken met geld! tof!
Haal fucking Riquelme dan maar ofzo, dan maar scheve verhoudingen..
Een goeie penalty is immers onhoudbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die penalty was erg goed binnengeschoten.. Steek zat er bijna aan.
Niet helaas, maar als ik de baas was bij Ajax had ik hem ontslagen na deze blunders..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef kevin85 het volgende:
Even hier neer zetten wat ik in het andere topic heb gezet:
Als Ajax geen CL haalt neemt Ten Cate neemt ontslag en Co neemt het roer over.
Hoe reeël is dit scenario?
Bullshit. Suarez zat er helemaal doorheen, die kon geen stap meer zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Suarez was de een prima wedstrijd aan het spelen en dan moet je KJH wisselen! En niet Suarez!
HtC snapt er echt niets van, ik ben niet iemand die meteen de trainer de schuld geeft maar dit is wanbeleid.
Neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Suarez was de een prima wedstrijd aan het spelen en dan moet je KJH wisselen! En niet Suarez!
HtC snapt er echt niets van, ik ben niet iemand die meteen de trainer de schuld geeft maar dit is wanbeleid.
Suarez was kapot.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
RBC Roosendaal zal zo ongeveer gelijk zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Chivu het volgende:
De Graafschap heeft geloof ik een grotere begroting dan Slavia Praag.
Heb je wel die pingel en een hoop vrije trappen aan te danken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef peaceman het volgende:
.
Henk gaf aan dat Suarez fysiek op was.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
En PSV?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Chivu het volgende:
20 minuten Urzaiz, te kort om te beoordelen laten we eerlink blijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Colin, Delorge, Urzaiz, allemaal prut.
AMEN!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Huntelaar is een hele goede spits, hij wordt alleen COMPLEET verkeerd neergezet en gebruikt. Huntelaar moet je niet ballen laten kaatsen, je moet hem gewoon compleet vrij laten, hij heeft dat instinct wel om die goals te maken, dat heeft hij allang bewezen bij Heerenveen, en daarna het halfjaar bij Ajax.
Dat zegt ten Cate ja, maar die brengt in een rolstoel nog meer dan zo'n klein fucking ventje als Sarpong.. Wat voor kut wissel is dat???quote:
En WAT hebben we vanavond geleerd? Begroting zegt he-le-maal niets als je mismanagedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Chivu het volgende:
Het lachertje van europaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef HeatWave het volgende:
0-2 was dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[sarcasme]
kom op mensen!!
waarom allemaal zo negatief??
we hebben het veel beter gedaan dan tegen Kopenhagen
toen 1-2 verloren nu maar met 0-1, een hele verbetering hoor
[/sarcasme]
Wie moest hij anders inzetten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt ten Cate ja, maar die brengt in een rolstoel nog meer dan zo'n klein fucking ventje als Sarpong.. Wat voor kut wissel is dat???
Dat is bij Ajax al jaren zo, ze halen een veel scorende spits en rammen hem in een keurslijf en dan faalt ie...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Huntelaar is een hele goede spits, hij wordt alleen COMPLEET verkeerd neergezet en gebruikt. Huntelaar moet je niet ballen laten kaatsen, je moet hem gewoon compleet vrij laten, hij heeft dat instinct wel om die goals te maken, dat heeft hij allang bewezen bij Heerenveen, en daarna het halfjaar bij Ajax.
Omdat ie geen drol op de bank had.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt ten Cate ja, maar die brengt in een rolstoel nog meer dan zo'n klein fucking ventje als Sarpong.. Wat voor kut wissel is dat???
Geloof ik niks van, maar hij zal er niet wakker van liggen, hij speelt mooi CL.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Sneijder lacht in z'n knuistje
Exact!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Een goeie penalty is immers onhoudbaar![]()
my badquote:
Nou, Huntelaar onder Blind speelde zeer goed, maakte veel doelpunten (liep 1 op 1).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is bij Ajax al jaren zo, ze halen een veel scorende spits en rammen hem in een keurslijf en dan faalt ie...
Van Hooijdonkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact!
Suarez was overigens volgens HtC op....
Ik stel mezelf net als verleden jaar wel deze vraag: is HtC wel zo'n goede trainer???
Blind hoefde van mij niet weg.... Wie moet HtC volgend jaar opvolgen nadat we de beker hebben gewonnen, een paar rondjes UEFA hebben gespeeld (als het tegen zit) en misschien ook nog een tijdje meedoen om het kampioensschap?
Gooien we Frank de Boer voor de leeuwen?
Adriaanse is beschikbaar heh..!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact!
Suarez was overigens volgens HtC op....
Ik stel mezelf net als verleden jaar wel deze vraag: is HtC wel zo'n goede trainer???
Blind hoefde van mij niet weg.... Wie moet HtC volgend jaar opvolgen nadat we de beker hebben gewonnen, een paar rondjes UEFA hebben gespeeld (als het tegen zit) en misschien ook nog een tijdje meedoen om het kampioensschap?
Gooien we Frank de Boer voor de leeuwen?
Denk je dat Riquelme trek heeft in een avontuurtje Ajax, als hij dit heeft gezien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef HeatWave het volgende:
Goh, riep ik 2 weken geleden al niet dat de selectie veels te dun is???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Omdat ie geen drol op de bank had.
Hoe kun je hem nu een "quote:
Het gezegde 'na mij de zondvloed' is je onbekend?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, maar hij zal er niet wakker van liggen, hij speelt mooi CL.
die gast traint 4 dagen mee....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef Mooi_boy het volgende:
Suárez het lijkt Robben wel, maar dan nog 10 keer erger!
Maar vandaag wanneer hij er moet staan heeft hij jammerlijk genoeg gefaald, al die missers in de voorbereidingen doen me geen moer. MAAR hij had nu MOETEN scoren gewoon, een fucking onterechte penalty hoe veel makkelijker wil je het krijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Suarez ging eruit voor Urzaiz, logische wissel. Suarez kon echt geen stap meer zetten, hij sjokte gewoon over dat veld. Ïs ook logisch na 3 trainingen. In Praag zal hij gewoon de hele wedstrijd spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh..zou jij als speler in Spanje naar Nederland komen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, riep ik 2 weken geleden al niet dat de selectie veels te dun is???
Bite me als ik achteraf lul, maar elke debiel kan zien dat deze selectie het niet gaat brengen, en dat is nu duidelijk!
Roger en Gabri deden het...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Goh..zou jij als speler in Spanje naar Nederland komen?
Denk het niet he..
Die is weggepest toen hij een wereldteam aan het bouwen was, die komt echt niet meerquote:
zoals wie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
Suarez speelde prima, alleen jammer van die 2 kansen, onwennigheid, dat kan gebeuren. Maar die fucking instelling van sommige spelers ook
Exact ben echt niet onder de indruk van Slavia, in tegendeel...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Chivu het volgende:
Overigens is het allemaal wel erg, maar zeker niet onmogelijk om daar twee goals te maken. Wat Youri zegt, twee weken verder met het elftal en twee competitiewedstrijden extra ingespeeld.
ALLEEN DAN GODVERDOMME 4-4-2 !!!!!
Zijn achterlijke smoel / gedrag.. Ajax onwaardig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoe kun je hem nu een "" geven?
Was met andere voorzitter. Van geel en adriaanse = 2 handen op 1 buikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die is weggepest toen hij een wereldteam aan het bouwen was, die komt echt niet meer
Ik was ook niet echt onder de indruk van Werder Bremen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Exact ben echt niet onder de indruk van Slavia, in tegendeel...
Dat is inderdaad echt stuitend..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Nashje het volgende:
Henk moet trouwens echt effe normaal gaan doen. Met z'n kut vriendjespolitiek. Al dat gedoe met Perez was al triest, maar dat Colin een contract heeft kunnen afdwingen slaat echt ALLES.
Nee, natuurlijk niet, en nu al helemaal niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Goh..zou jij als speler in Spanje naar Nederland komen?
Denk het niet he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |