Hij zat er echt dicht bij. Wat ik alleen maar wil zeggen is dat Stekelenburg ook wel eens een goeie redding op een cruciaal moment mag maken in plaats een penalty te stoppen van Sjaak Polak.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga weg man, die penalty was onhoudbaar, gewoon goed ingeschoten.

Ja, zelfs voor dat zuchtje tegen Suarez! Scheids was niet slecht hoor, maar beide penalties waren te makkelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef SnakeNL het volgende:
Die overtreding was begon buiten het strafschop gebied.
En die scheids floot echt werkelijk voor alles.

Huntelaar is minder gaan spelen sinds HTC een kaatsende Ajax spits van hem wil maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Suarez
Huntelaar MOET gewoon weg.
Ik zeg het al meer dan een jaar...weg met Huntelaar

Scheids was een drama, hij floot werkelijk voor alles. Die teringtsjechen lagen om de 3 seconden op de grond te janken en geeft 2 penalties die nooit gegeven hadden mogen worden..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ja, zelfs voor dat zuchtje tegen Suarez! Scheids was niet slecht hoor, maar beide penalties waren te makkelijk.

Tenminste een bepalende speler, dat is Huntelaar niet meer zoals vroeger. Gewoon een grote middelmaat is het nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef HeatWave het volgende:
Ajax.... het lachertje in Europa...
maar wel bakken met geld! tof!
Haal fucking Riquelme dan maar ofzo, dan maar scheve verhoudingen..

Een goeie penalty is immers onhoudbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die penalty was erg goed binnengeschoten.. Steek zat er bijna aan.

Niet helaas, maar als ik de baas was bij Ajax had ik hem ontslagen na deze blunders..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef kevin85 het volgende:
Even hier neer zetten wat ik in het andere topic heb gezet:
Als Ajax geen CL haalt neemt Ten Cate neemt ontslag en Co neemt het roer over.
Hoe reeël is dit scenario?

Bullshit. Suarez zat er helemaal doorheen, die kon geen stap meer zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Suarez was de een prima wedstrijd aan het spelen en dan moet je KJH wisselen! En niet Suarez!
HtC snapt er echt niets van, ik ben niet iemand die meteen de trainer de schuld geeft maar dit is wanbeleid.

Neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Suarez was de een prima wedstrijd aan het spelen en dan moet je KJH wisselen! En niet Suarez!
HtC snapt er echt niets van, ik ben niet iemand die meteen de trainer de schuld geeft maar dit is wanbeleid.

Suarez was kapot.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:

RBC Roosendaal zal zo ongeveer gelijk zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Chivu het volgende:
De Graafschap heeft geloof ik een grotere begroting dan Slavia Praag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |