Van Hooijdonkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact!
Suarez was overigens volgens HtC op....
Ik stel mezelf net als verleden jaar wel deze vraag: is HtC wel zo'n goede trainer???
Blind hoefde van mij niet weg.... Wie moet HtC volgend jaar opvolgen nadat we de beker hebben gewonnen, een paar rondjes UEFA hebben gespeeld (als het tegen zit) en misschien ook nog een tijdje meedoen om het kampioensschap?
Gooien we Frank de Boer voor de leeuwen?

Adriaanse is beschikbaar heh..!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact!
Suarez was overigens volgens HtC op....
Ik stel mezelf net als verleden jaar wel deze vraag: is HtC wel zo'n goede trainer???
Blind hoefde van mij niet weg.... Wie moet HtC volgend jaar opvolgen nadat we de beker hebben gewonnen, een paar rondjes UEFA hebben gespeeld (als het tegen zit) en misschien ook nog een tijdje meedoen om het kampioensschap?
Gooien we Frank de Boer voor de leeuwen?

Denk je dat Riquelme trek heeft in een avontuurtje Ajax, als hij dit heeft gezien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef HeatWave het volgende:
Ajax.... het lachertje in Europa...
maar wel bakken met geld! tof!
Haal fucking Riquelme dan maar ofzo, dan maar scheve verhoudingen..

Goh, riep ik 2 weken geleden al niet dat de selectie veels te dun is???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Omdat ie geen drol op de bank had.

Hoe kun je hem nu een "quote:

Het gezegde 'na mij de zondvloed' is je onbekend?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, maar hij zal er niet wakker van liggen, hij speelt mooi CL.

die gast traint 4 dagen mee....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef Mooi_boy het volgende:
Suárez het lijkt Robben wel, maar dan nog 10 keer erger!

Maar vandaag wanneer hij er moet staan heeft hij jammerlijk genoeg gefaald, al die missers in de voorbereidingen doen me geen moer. MAAR hij had nu MOETEN scoren gewoon, een fucking onterechte penalty hoe veel makkelijker wil je het krijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Huntelaar is een hele goede spits, hij wordt alleen COMPLEET verkeerd neergezet en gebruikt. Huntelaar moet je niet ballen laten kaatsen, je moet hem gewoon compleet vrij laten, hij heeft dat instinct wel om die goals te maken, dat heeft hij allang bewezen bij Heerenveen, en daarna het halfjaar bij Ajax.

Suarez ging eruit voor Urzaiz, logische wissel. Suarez kon echt geen stap meer zetten, hij sjokte gewoon over dat veld. Ďs ook logisch na 3 trainingen. In Praag zal hij gewoon de hele wedstrijd spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt ten Cate ja, maar die brengt in een rolstoel nog meer dan zo'n klein fucking ventje als Sarpong.. Wat voor kut wissel is dat???

Goh..zou jij als speler in Spanje naar Nederland komen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, riep ik 2 weken geleden al niet dat de selectie veels te dun is???
Bite me als ik achteraf lul, maar elke debiel kan zien dat deze selectie het niet gaat brengen, en dat is nu duidelijk!

Roger en Gabri deden het...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Goh..zou jij als speler in Spanje naar Nederland komen?
Denk het niet he..

Die is weggepest toen hij een wereldteam aan het bouwen was, die komt echt niet meerquote:

zoals wie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
Suarez speelde prima, alleen jammer van die 2 kansen, onwennigheid, dat kan gebeuren. Maar die fucking instelling van sommige spelers ook

Exact ben echt niet onder de indruk van Slavia, in tegendeel...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Chivu het volgende:
Overigens is het allemaal wel erg, maar zeker niet onmogelijk om daar twee goals te maken. Wat Youri zegt, twee weken verder met het elftal en twee competitiewedstrijden extra ingespeeld.
ALLEEN DAN GODVERDOMME 4-4-2 !!!!!

Zijn achterlijke smoel / gedrag.. Ajax onwaardig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoe kun je hem nu een "" geven?

Was met andere voorzitter. Van geel en adriaanse = 2 handen op 1 buikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die is weggepest toen hij een wereldteam aan het bouwen was, die komt echt niet meer

Ik was ook niet echt onder de indruk van Werder Bremen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Exact ben echt niet onder de indruk van Slavia, in tegendeel...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |