de zak met geld staat er, alleen wil niemand komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef TAV74 het volgende:
ik vrees dat het ordinair gebrek aan kwaliteit is
Ja van dat bier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Ricard0j het volgende:
Wat is die wet ook alweer, als iets fout gaat dat daarna alles fout gaat?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
AZ had gewoon kampioen moeten worden met PSV als tweede. (Of AZ had tweede moeten worden) Hadden we al dit gezeik niet gehad.
quote:
Zoiets staat me ook bij , haal er eens wat quotes bijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het zou toch easy 4-0 worden? Haha arrogante joden.![]()
Jep, Ajax loopt er in Praag zo over heen . Wordt wel 0-7 ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Wat een gezeik we heben nog 10 minuten en anders zetten we het uit wel recht.l Die kerelds zijn één keer voor het doel geweest. Normaal had het 4-1 gweest.
Heb jij de kansen niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Blind aanvallen heeft Ajax gedaan.
Tactisch klopte er niks van bij Ajax
Die mooie verhalen van ten cate ook met zijn vrije man enzo
Mensen die elke kans als doelpunt tellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Wat een gezeik we heben nog 10 minuten en anders zetten we het uit wel recht.l Die kerelds zijn één keer voor het doel geweest. Normaal had het 4-1 gweest.
Houdt Danny Blind hierbuiten ja! Die wist Ajax nog leuk te laten spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Blind aanvallen heeft Ajax gedaan.
CL-voorronde ] AFC Ajax - SK Slavia Praag # 2 Op naar de 4-0quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoiets staat me ook bij , haal er eens wat quotes bij
De return wordt niet gespeeld ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar Kopenhagen
Dit jaar Slavia
Volgend jaar Debrecen, Elfsborg of BATE.
Ajax is Europees gezien gewoon een lachertje geworden.
Welke kansewn van de tegenparij ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mensen die elke kans als doelpunt tellenEn dat bij de kansen van de tegenpartij niet doen
Was je toen eigenlijk al fan van AZ of niet? Of was dat post-Blind?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Houdt Danny Blind hierbuiten ja! Die wist Ajax nog leuk te laten spelen.
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan die TV beter uit het raam tossen, hekker nog een bietsje lol an.
Zo kwam Slavia er ook doorhheen.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan die TV beter uit het raam tossen, hekker nog een bietsje lol an.
Deed hij de eerste wedstrijd tegen Kopenhagen ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Cheiron het volgende:
Wat is Vermealen toch goed zeg. Foutloze wedstrijd gespeeld.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Schitterende actie van Sneijder!!!!![]()
![]()
Oww sorry, verkeerde topic![]()
Schitterende actie van Sneijder!!!!![]()
![]()
Ze hebben toch echt 1x gescoord, of m'n tv vertoond kuren. Ajax dacht ik niet. Tenzij de kansen opeens ook als doelpunt worden gerekend. Oftewel: het rendement van Ajax is vandaag kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kansewn van de tegenparij ?
Die pingel..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar erger ik me nog het meest aan vanavondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef peaceman het volgende:
Wat een zeikstraal is die Roelofs zeg'!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Henk ten Cate's onderschatting, deel 1
[afbeelding]
Ook keek Ten Cate met ‘een goed gevoel’ vooruit naar de wedstrijd van woensdagavond, tegen Slavia Praag. “Ik heb alle vertrouwen in deze groep en de groep is erg gretig.”
Die gast heeft geen drugs nodigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie belt er een ambulance voor BonJovi
[..]
Die foto.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Henk ten Cate's onderschatting, deel 1
[afbeelding]
Ook keek Ten Cate met ‘een goed gevoel’ vooruit naar de wedstrijd van woensdagavond, tegen Slavia Praag. “Ik heb alle vertrouwen in deze groep en de groep is erg gretig.”
SCHITTERENDE actie van Sneijder!!!!![]()
![]()
Op het klimrek ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef PinhoSouza het volgende:
Ow cool, Belaid speelde vorig jaar nog bij PSV
Ik erger me rot aan de negatieve reacties...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef trepper het volgende:
Stelletje ongelofelijke kutprutsers bij Ajax.![]()
Komend seizoen gewoon bannen uit die playoffs voor CL. We bereiken er helemaal niks mee.
Hij speelde toch helemaal nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef PinhoSouza het volgende:
Ow cool, Belaid speelde vorig jaar nog bij PSV
Daarom noemden we hem bij PSV vaker frommelpaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben trouwens niet gecharmeerd van de aankopen van Ajax. Kennedy, Suárez van het type net niet, roekeloos, zelfzuchtig en slordig in de afronding/eindpass. Rommedahl was nog erger, hij heeft niet 1 keer echt goed kunnen profiteren van zijn snelheid.
Wat moet je dan na zo'n wedstrijd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan de negatieve reacties...![]()
Schot gepakt door stekelenburgquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
offtopic: daar had Go Ahead vorige week vrijdag geen last van.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Ze hebben toch echt 1x gescoord, of m'n tv vertoond kuren. Ajax dacht ik niet. Tenzij de kansen opeens ook als doelpunt worden gerekend. Oftewel: het rendement van Ajax is vandaag kut.
Ik ook. Kritisch is prima, maar negatief voor de een en positief voor de ander is niet reeel en dus ben je dan een slechte commentator.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, daar erger ik me nog het meest aan vanavond
20 Jaar vele kansen creërend voor het eerst in Ajax spelend voor 50,000 man. Doelgericht technisch geweldig en net het beetje geluk missens. Wereldspeler wordt dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben trouwens niet gecharmeerd van de aankopen van Ajax. Kennedy, Suárez van het type net niet, roekeloos, zelfzuchtig en slordig in de afronding/eindpass. Rommedahl was nog erger, hij heeft niet 1 keer echt goed kunnen profiteren van zijn snelheid.
Uit tegen Slavia spelen ze vast met 5 aanvallersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Ja die scheids he die penalty voor ons was gerechtvaardigd maar voor Slavia niet !
En dan dat veld he, oh oh dat was zo slecht. Volgens mij waren ze vergeten te sproeien
En Sneijder deed niet mee, die missen we toch erg vandaag
Nouja bij de return komt het allemaal goed hoor..
Effectief heeft dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Schot gepakt door stekelenburg
verder wat voorzetten maar weggekopt door Stam of Vermealen
Deze reactie slaat nergens op, zonder playoffs had Ajax ook voorronde CL gespeeld, want we waren tweede.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef trepper het volgende:
Stelletje ongelofelijke kutprutsers bij Ajax.![]()
Komend seizoen gewoon bannen uit die playoffs voor CL. We bereiken er helemaal niks mee.
Jong PSV, gehuurd van Inter (geen flauw idee waarom)quote:
50.000 man met een lege 2de ring? Dus daar halen jullie die toeschouwersaantallen vandaan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
20 Jaar vele kansen creërend voor het eerst in Ajax spelend voor 50,000 man. Doelgericht technisch geweldig en net het beetje geluk missens. Wereldspeler wordt dat.
wie gaat ze erin schieten dan, dat is een klein probleempje..quote:
Tel je nu de mensen in de Heineken Music Hal en in Pathe Arena ook mee?quote:20 Jaar vele kansen creërend voor het eerst in Ajax spelend voor 50,000 man
da's toch normaal? Wij winnen en ZIJ spelen slechtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan de negatieve reacties...![]()
Er is nog een return. Dit Praag is echt wel te pakken hoor... Als t volgende keer wat meer mee zit. Gewoon triest dat iedereen zn hoofd direct laat zakken. Maar ja dat zal wel aan mij liggen....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat moet je dan na zo'n wedstrijd?
'he jammer jongens, leuk gespeeld'?
En die laten jullie ons zomaar kopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef knep het volgende:
[..]
Daarom noemden we hem bij PSV vaker frommelpaal.
Smaakt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Bij de 0-1 zo trek ik een biertje open
Inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wie gaat ze erin schieten dan, dat is een klein probleempje..
Die grap was al gemaakt jungskequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie je nou wel dat de arbitrage-commissie gelijk had wat betreft die sportieve verbetering van Fc Groningen tov ajax.
Dat is waar. Die genieten alleen van een achterstand bij Ajax...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's toch normaal? Wij winnen en ZIJ spelen slecht
Successupporters zijn dat!
Wat dat betreft respect voor Feyenoord supporters... die hebben dat succesgedeelte slechts zeeeeeer zelden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Tel je nu de mensen in de Heineken Music Hal en in Pathe Arena ook mee?
Die hebben er niet voor niets voor gestudeerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie je nou wel dat de arbitrage-commissie gelijk had wat betreft die sportieve verbetering van Fc Groningen tov ajax.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Nouja, oordelend over deze wedstrijd lijkt het mee een flinke domper.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er is nog een return. Dit Praag is echt wel te pakken hoor... Als t volgende keer wat meer mee zit. Gewoon triest dat iedereen zn hoofd direct laat zakken. Maar ja dat zal wel aan mij liggen....
Ach wij spelen tenminste zoiezo Europeesquote:
zo'n heksenketel is dat niet hoor... Als je nu gewoon blijft hopen, dat helptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nouja, oordelend over deze wedstrijd lijkt het mee een flinke domper.
Uit in die heksenketel zie ik ze ook niet snel winnen.
Dat word Utrecht alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax kan maar beter met een paar goede aankopen komen, anders worden ze 7de dit seizoen.
Het lijkt wel Evert in zn beste azijnzeiktijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Flikker toch op kut Roelfs, negatieve zak hooi... ga lekker fappen op je maatje Hiddink
Idd, Ajax schaam je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Begroting nog kleiner dan Heracles
Dan wordt Utrecht 6de.quote:
t zou een user uit dit topic kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Flikker toch op kut Roelfs, negatieve zak hooi... ga lekker fappen op je maatje Hiddink
Kuch suc6supporters kuchquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef DarkShine het volgende:
't Is alweer leeg in de ArenA, maar dat zijn we gewend bij dergelijke standen.
Die Tsjechen zijn al een tijdje in competitie, we hebben geen geluk gehad, bla bla bla... zoiets zal het wel worden.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Pek het volgende:
[..]
En die laten jullie ons zomaar kopen?![]()
Als het balletje net niet goed valt en je mist een pingel dan krijg je dit soort schijtresultaten... Huntelaar straalt ook niks meer uit vind ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef golfer het volgende:
Wat een afgang.
Van dit soort middelmatige ploegen moet je toch makkelijk met een paar doelpunten verschil kunnen winnen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een GODVERDOMD KUTTEAM is dit ook
Ik vond hem wel redelijk sterk aan de bal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Damzkieee het volgende:
Vooral Huntelaar was onthutsend vond ik.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaa, daat sta je dan, met 41 miljoen 50 miljoen in je pokket, maar geen draak die een bal kan raken.
Wanneer leren ze het nou af?quote:Ik verwacht een uiterst gemotiveerd Ajax dat Slavia Praag met 4-0 van de mat speelt.
Laat die PSV'ers dan ook maar lekker ongelukkig zijn, aangezien elke lamp op dat netwerkje daar zit te zeiken dat Ajax eruit moet vliegen, omdat hun dan weer al dat marketing-geld kunnen opstrijken.
Laat die grote bekken zelf eerst maar eens wat beter voetballen, anders gaan ze weer met 1-5 af in Eindhoven.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een GODVERDOMD KUTTEAM is dit ook
Die gasten hebben 2,5 kans gehad... beetje lompe actie van Emanuelson en je bent bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Droopie het volgende:
Wie of wat zal Henk de schuld geven, de verdediging stond als een blok zei hij voor het begin.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef paultjuhhh het volgende:
" Het kan dooien het kan vriezen "
Altijd leuk in een half gevulde Arena tegen ploegen als Litex Lovech of Dinamo Tbilisi UEFA Cup spelen, ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach wij spelen tenminste zoiezo Europees![]()
Die penal was onterecht en te makkelijk gegeven menquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een stoeptegel die Colin, anders was het 0-0 en niets aan de hand.
Ach heb je ook 's iets te vieren hequote:
Die van Suarez was nog lachwekkender.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die penal was onterecht en te makkelijk gegeven men
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Al verwacht ik gewoon 1-3 in Praag maar goed.
True beide gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van Suarez was nog lachwekkender.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Ajax Netwerk:
[..]
Wanneer leren ze het nou af?
Jij hebt een beter verhaal wou je zeggen?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ had daar moeten staan, die zijn altijd tof in Europa
Jij moet eens met Espanyol gaan praten, die kunnen daar nog wat leuks over vertellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Niks aan de hand komt wel goed. Ajax verloor ooit thuis met 0-3 van Benfica wonnen we uit gewoon met 0-3. Dit gaat nu ook gebeuren
Jij moet weten hoe dat voelt inderdaad, voor ons is dat wennen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Altijd leuk in een half gevulde Arena tegen ploegen als Litex Lovech of Dinamo Tbilisi UEFA Cup spelen, ja.![]()
Flesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt een beter verhaal wou je zeggen?
Hoi Karel
Wat zou toch bedoelen met dat de Rabobank "hier" is? Haar eigen gleufquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Niks aan de hand komt wel goed. Ajax verloor ooit thuis met 0-3 van Benfica wonnen we uit gewoon met 0-3. Dit gaat nu ook gebeuren
Hoe kan dat dan? Ze moeten helemaal niet tegen Benficaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Die zal ook wel niet een al te grote bek hebben gezien onze eindklassering vorig jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef BigFire het volgende:
pff m'n bijdehandte feyenoord collega morgen![]()
maar toen stond er kwaliteit in het veldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ze zijn wel wat gewend hoor in europa van onsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef djstoffel het volgende:
wat een afgang!! een blamage voor het nederlandse voetbal.
Die hebben eigen goals van Donkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ had daar moeten staan, die zijn altijd tof in Europa
Ook een pilsje?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach heb je ook 's iets te vieren he
Want van Roda en dat Belgische clubje hoef je het ook niet te hebben
Jij hebt je aardig laten zien andersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zal ook wel niet een al te grote bek hebben gezien onze eindklassering vorig jaar
''We wensen je heel veel succes bij Real''quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Sneijder tegen Calderon: Mooi dat ik bij Ajax weg ben.
Calderon tegen Sneijder: Dat is je geraden, hier spelen we tenminste CL.
Op papier had t ook 3-0/4-0 moeten zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Joden lijden weer eens aan enorme zelfoverschatting zoals altijd. "Oh dat Slavia Praag dat zetten we wel ff met 3-0, 4-0 opzij" "FC Kopenhagen? Nooit van gehoord, dat doen we met 2 vingers in de reet"
Henkie kan zich weer lekker opmaken voor de UEFA Cup
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Sneijder tegen Calderon: Mooi dat ik bij Ajax weg ben.
Calderon tegen Sneijder: Dat is je geraden, hier spelen we tenminste CL.
Jij hebt duidelijk de voorbereiding niet gevolgd. Zo en nu terug naar je eigen topic.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Joden lijden weer eens aan enorme zelfoverschatting zoals altijd. "Oh dat Slavia Praag dat zetten we wel ff met 3-0, 4-0 opzij" "FC Kopenhagen? Nooit van gehoord, dat doen we met 2 vingers in de reet"
Henkie kan zich weer lekker opmaken voor de UEFA Cup
Grapjas, PSV zal de eer wel weer hoog houden in Europa.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Klopt, geen heel veel vooraf al fout....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar deze tegengoal kun je Urby niet verwijten in ieder geval.
Miljoenen voor PSVquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef djstoffel het volgende:
wat een afgang!! een blamage voor het nederlandse voetbal.
Eigen topic?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de voorbereiding niet gevolgd. Zo en nu terug naar je eigen topic.
ja dat kan ik altijd nog gebruiken maar hij heeft al weer wekenlang praatjes sinds de aankopen en degelijke partij tegen Liverpool..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zal ook wel niet een al te grote bek hebben gezien onze eindklassering vorig jaar
Het zou vandaag ook gewoon 4-0 worden. Zelfs na deze wedstijd is je Ajax-ego nog aan het typen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |