Mensen die elke kans als doelpunt tellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Wat een gezeik we heben nog 10 minuten en anders zetten we het uit wel recht.l Die kerelds zijn één keer voor het doel geweest. Normaal had het 4-1 gweest.
Houdt Danny Blind hierbuiten ja! Die wist Ajax nog leuk te laten spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Blind aanvallen heeft Ajax gedaan.
CL-voorronde ] AFC Ajax - SK Slavia Praag # 2 Op naar de 4-0quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoiets staat me ook bij , haal er eens wat quotes bij
De return wordt niet gespeeld ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar Kopenhagen
Dit jaar Slavia
Volgend jaar Debrecen, Elfsborg of BATE.
Ajax is Europees gezien gewoon een lachertje geworden.
Welke kansewn van de tegenparij ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mensen die elke kans als doelpunt tellenEn dat bij de kansen van de tegenpartij niet doen
Was je toen eigenlijk al fan van AZ of niet? Of was dat post-Blind?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Houdt Danny Blind hierbuiten ja! Die wist Ajax nog leuk te laten spelen.
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan die TV beter uit het raam tossen, hekker nog een bietsje lol an.
Zo kwam Slavia er ook doorhheen.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan die TV beter uit het raam tossen, hekker nog een bietsje lol an.
Deed hij de eerste wedstrijd tegen Kopenhagen ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Cheiron het volgende:
Wat is Vermealen toch goed zeg. Foutloze wedstrijd gespeeld.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Schitterende actie van Sneijder!!!!![]()
![]()
Oww sorry, verkeerde topic![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Schitterende actie van Sneijder!!!!![]()
![]()
Oww sorry, verkeerde topic![]()
Ze hebben toch echt 1x gescoord, of m'n tv vertoond kuren. Ajax dacht ik niet. Tenzij de kansen opeens ook als doelpunt worden gerekend. Oftewel: het rendement van Ajax is vandaag kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kansewn van de tegenparij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |