de zak met geld staat er, alleen wil niemand komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef TAV74 het volgende:
ik vrees dat het ordinair gebrek aan kwaliteit is
Ja van dat bier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Ricard0j het volgende:
Wat is die wet ook alweer, als iets fout gaat dat daarna alles fout gaat?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
AZ had gewoon kampioen moeten worden met PSV als tweede. (Of AZ had tweede moeten worden) Hadden we al dit gezeik niet gehad.
quote:
Zoiets staat me ook bij , haal er eens wat quotes bijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het zou toch easy 4-0 worden? Haha arrogante joden.![]()
Jep, Ajax loopt er in Praag zo over heen . Wordt wel 0-7 ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Wat een gezeik we heben nog 10 minuten en anders zetten we het uit wel recht.l Die kerelds zijn één keer voor het doel geweest. Normaal had het 4-1 gweest.
Heb jij de kansen niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Blind aanvallen heeft Ajax gedaan.
Tactisch klopte er niks van bij Ajax
Die mooie verhalen van ten cate ook met zijn vrije man enzo
Mensen die elke kans als doelpunt tellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Wat een gezeik we heben nog 10 minuten en anders zetten we het uit wel recht.l Die kerelds zijn één keer voor het doel geweest. Normaal had het 4-1 gweest.
Houdt Danny Blind hierbuiten ja! Die wist Ajax nog leuk te laten spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Blind aanvallen heeft Ajax gedaan.
CL-voorronde ] AFC Ajax - SK Slavia Praag # 2 Op naar de 4-0quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoiets staat me ook bij , haal er eens wat quotes bij
De return wordt niet gespeeld ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Vorig jaar Kopenhagen
Dit jaar Slavia
Volgend jaar Debrecen, Elfsborg of BATE.
Ajax is Europees gezien gewoon een lachertje geworden.
Welke kansewn van de tegenparij ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mensen die elke kans als doelpunt tellenEn dat bij de kansen van de tegenpartij niet doen
Was je toen eigenlijk al fan van AZ of niet? Of was dat post-Blind?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Houdt Danny Blind hierbuiten ja! Die wist Ajax nog leuk te laten spelen.
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan die TV beter uit het raam tossen, hekker nog een bietsje lol an.
Zo kwam Slavia er ook doorhheen.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan die TV beter uit het raam tossen, hekker nog een bietsje lol an.
Deed hij de eerste wedstrijd tegen Kopenhagen ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Cheiron het volgende:
Wat is Vermealen toch goed zeg. Foutloze wedstrijd gespeeld.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Schitterende actie van Sneijder!!!!![]()
![]()
Oww sorry, verkeerde topic![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Schitterende actie van Sneijder!!!!![]()
![]()
Oww sorry, verkeerde topic![]()
Ze hebben toch echt 1x gescoord, of m'n tv vertoond kuren. Ajax dacht ik niet. Tenzij de kansen opeens ook als doelpunt worden gerekend. Oftewel: het rendement van Ajax is vandaag kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kansewn van de tegenparij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |