Tel je nu de mensen in de Heineken Music Hal en in Pathe Arena ook mee?quote:20 Jaar vele kansen creërend voor het eerst in Ajax spelend voor 50,000 man
da's toch normaal? Wij winnen en ZIJ spelen slechtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan de negatieve reacties...![]()
Er is nog een return. Dit Praag is echt wel te pakken hoor... Als t volgende keer wat meer mee zit. Gewoon triest dat iedereen zn hoofd direct laat zakken. Maar ja dat zal wel aan mij liggen....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat moet je dan na zo'n wedstrijd?
'he jammer jongens, leuk gespeeld'?
En die laten jullie ons zomaar kopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef knep het volgende:
[..]
Daarom noemden we hem bij PSV vaker frommelpaal.
Smaakt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Bij de 0-1 zo trek ik een biertje open
Inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wie gaat ze erin schieten dan, dat is een klein probleempje..
Die grap was al gemaakt jungskequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie je nou wel dat de arbitrage-commissie gelijk had wat betreft die sportieve verbetering van Fc Groningen tov ajax.
Dat is waar. Die genieten alleen van een achterstand bij Ajax...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's toch normaal? Wij winnen en ZIJ spelen slecht
Successupporters zijn dat!
Wat dat betreft respect voor Feyenoord supporters... die hebben dat succesgedeelte slechts zeeeeeer zelden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Tel je nu de mensen in de Heineken Music Hal en in Pathe Arena ook mee?
Die hebben er niet voor niets voor gestudeerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie je nou wel dat de arbitrage-commissie gelijk had wat betreft die sportieve verbetering van Fc Groningen tov ajax.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Nouja, oordelend over deze wedstrijd lijkt het mee een flinke domper.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er is nog een return. Dit Praag is echt wel te pakken hoor... Als t volgende keer wat meer mee zit. Gewoon triest dat iedereen zn hoofd direct laat zakken. Maar ja dat zal wel aan mij liggen....
Ach wij spelen tenminste zoiezo Europeesquote:
zo'n heksenketel is dat niet hoor... Als je nu gewoon blijft hopen, dat helptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nouja, oordelend over deze wedstrijd lijkt het mee een flinke domper.
Uit in die heksenketel zie ik ze ook niet snel winnen.
Dat word Utrecht alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax kan maar beter met een paar goede aankopen komen, anders worden ze 7de dit seizoen.
Het lijkt wel Evert in zn beste azijnzeiktijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Flikker toch op kut Roelfs, negatieve zak hooi... ga lekker fappen op je maatje Hiddink
Idd, Ajax schaam je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Begroting nog kleiner dan Heracles
Dan wordt Utrecht 6de.quote:
t zou een user uit dit topic kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Flikker toch op kut Roelfs, negatieve zak hooi... ga lekker fappen op je maatje Hiddink
Kuch suc6supporters kuchquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef DarkShine het volgende:
't Is alweer leeg in de ArenA, maar dat zijn we gewend bij dergelijke standen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |