Hij speelde toch helemaal nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef PinhoSouza het volgende:
Ow cool, Belaid speelde vorig jaar nog bij PSV
Daarom noemden we hem bij PSV vaker frommelpaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben trouwens niet gecharmeerd van de aankopen van Ajax. Kennedy, Suárez van het type net niet, roekeloos, zelfzuchtig en slordig in de afronding/eindpass. Rommedahl was nog erger, hij heeft niet 1 keer echt goed kunnen profiteren van zijn snelheid.
Wat moet je dan na zo'n wedstrijd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan de negatieve reacties...![]()
Schot gepakt door stekelenburgquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kansewn van de tegenparij ?
offtopic: daar had Go Ahead vorige week vrijdag geen last van.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Ze hebben toch echt 1x gescoord, of m'n tv vertoond kuren. Ajax dacht ik niet. Tenzij de kansen opeens ook als doelpunt worden gerekend. Oftewel: het rendement van Ajax is vandaag kut.
Ik ook. Kritisch is prima, maar negatief voor de een en positief voor de ander is niet reeel en dus ben je dan een slechte commentator.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, daar erger ik me nog het meest aan vanavond
20 Jaar vele kansen creërend voor het eerst in Ajax spelend voor 50,000 man. Doelgericht technisch geweldig en net het beetje geluk missens. Wereldspeler wordt dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben trouwens niet gecharmeerd van de aankopen van Ajax. Kennedy, Suárez van het type net niet, roekeloos, zelfzuchtig en slordig in de afronding/eindpass. Rommedahl was nog erger, hij heeft niet 1 keer echt goed kunnen profiteren van zijn snelheid.
Uit tegen Slavia spelen ze vast met 5 aanvallersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Ja die scheids he die penalty voor ons was gerechtvaardigd maar voor Slavia niet !
En dan dat veld he, oh oh dat was zo slecht. Volgens mij waren ze vergeten te sproeien
En Sneijder deed niet mee, die missen we toch erg vandaag
Nouja bij de return komt het allemaal goed hoor..
Effectief heeft dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Schot gepakt door stekelenburg
verder wat voorzetten maar weggekopt door Stam of Vermealen
Deze reactie slaat nergens op, zonder playoffs had Ajax ook voorronde CL gespeeld, want we waren tweede.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef trepper het volgende:
Stelletje ongelofelijke kutprutsers bij Ajax.![]()
Komend seizoen gewoon bannen uit die playoffs voor CL. We bereiken er helemaal niks mee.
Jong PSV, gehuurd van Inter (geen flauw idee waarom)quote:
50.000 man met een lege 2de ring? Dus daar halen jullie die toeschouwersaantallen vandaan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
20 Jaar vele kansen creërend voor het eerst in Ajax spelend voor 50,000 man. Doelgericht technisch geweldig en net het beetje geluk missens. Wereldspeler wordt dat.
wie gaat ze erin schieten dan, dat is een klein probleempje..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |