Die pingel..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kansewn van de tegenparij ?
Inderdaad, daar erger ik me nog het meest aan vanavondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef peaceman het volgende:
Wat een zeikstraal is die Roelofs zeg'!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Henk ten Cate's onderschatting, deel 1
[afbeelding]
Ook keek Ten Cate met ‘een goed gevoel’ vooruit naar de wedstrijd van woensdagavond, tegen Slavia Praag. “Ik heb alle vertrouwen in deze groep en de groep is erg gretig.”
Die gast heeft geen drugs nodigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie belt er een ambulance voor BonJovi
[..]
Die foto.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Henk ten Cate's onderschatting, deel 1
[afbeelding]
Ook keek Ten Cate met ‘een goed gevoel’ vooruit naar de wedstrijd van woensdagavond, tegen Slavia Praag. “Ik heb alle vertrouwen in deze groep en de groep is erg gretig.”
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
SCHITTERENDE actie van Sneijder!!!!![]()
![]()
Oww sorry, verkeerde topic![]()
Op het klimrek ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef PinhoSouza het volgende:
Ow cool, Belaid speelde vorig jaar nog bij PSV
Ik erger me rot aan de negatieve reacties...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef trepper het volgende:
Stelletje ongelofelijke kutprutsers bij Ajax.![]()
Komend seizoen gewoon bannen uit die playoffs voor CL. We bereiken er helemaal niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |