quote:Ik heb hier over de praxis-kasten gelezen
en vannacht dus gewoon gedroomd dat de praxis hier in het dorp (die er niet is!)
nog véééél van die leuke kasten in de zaak had !
Ik heb dus vannacht voor jullie alsnog kasten gekocht.
Lief he ?!
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef Vicky het volgende:
Ik vind ze echt geweldig die kastjes maar heb er sowieso even geen ruimte voor..
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:25 schreef klein_spookje het volgende:
De praxis kastjes zijn er nog bij de praxis bij de hoornbrug in rjiswijk tegen het plaspoelpolder aan.
Wij hebben er 1 gescoord en er lagen er nog een stuk of 10
Is dat een leuke dierentuin? Ik ben er nog nooit geweest. Is het een beetje ruim opgezet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:42 schreef E.T. het volgende:
De hele maand september betaal je voor Diergaarde Blijdorp maar een tientje entree ipv 18,50![]()
Onwijs ruim, zo ruim dat Iris af en toe vroeg of er wel dieren nog zouden komen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is dat een leuke dierentuin? Ik ben er nog nooit geweest. Is het een beetje ruim opgezet?
Duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Onwijs ruim, zo ruim dat Iris af en toe vroeg of er wel dieren nog zouden komen.
Het is mooi daar LB, en ook het Oceaneum is fantastisch voor kinderen.
Oh leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Blijdorpmeet! Over 2 weken zijn de kinderen 3 dagen vrij dus dan kan ik er mooi heen met ze
quote:Een kind kan nooit genoeg mooie, praktische broeken hebben. Daarom geven wij nu ¤ 10,-- korting bij aankoop van minimaal 3 kinderbroeken. Wij hebben een duidelijk overzicht gemaakt, zodat je makkelijk kunt vinden wat je nodig hebt. Zoek jouw favorieten tussen de meest trendy broeken van dit najaar! Klassieke en gekleurde jeans, rib broeken, soepel vallende katoenen broeken en stevige cargobroeken. Er is voor elk kind wat wils, in alle maten, voor alle weersomstandigheden, voor school of om lekker in te spelen! Deze aanbieding geldt alleen voor de H&M Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Vul kortingnummer 7798 in als je online bestelt. Deze aanbieding geldt tot 13-09-2007.
Mijn moeder had zo'n tafelstoel voor mijn jongste broertje. Ze hebben een glazen eettafel, heel strak, en het ding heeft nooit enige krassen of wat dan ook achtergelaten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:50 schreef appelsap het volgende:
Heeft iemand ervaring met zo'n tafelhangstoel? Lijkt me heel handig maar wij hebben een nieuwe tafel, ben bang dat hij er krassen of deuken in maakt!
Op wat voor tafels niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Oja. En die past ook niet aan elke tafel.
Volgens mij is dit enkel als je ook dat pasje van de jongegezinnen hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:44 schreef Ticootje het volgende:
http://www.jongegezinnen.(...)ice/flessenset07.htm
Ik weet niet of dit onder spam valt. Maar ik kreeg dus een mailtje met deze link. Misschien wat voor de aankomende moeders..
Daar wordt niet om gevraagd hoor. Dat heb ik ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 13:59 schreef Pruk het volgende:
[..]
Volgens mij is dit enkel als je ook dat pasje van de jongegezinnen hebt.
Ze hebben ook onwijs lieve stampertje knuffels!quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:12 schreef Lois het volgende:
Stampertje Tshirts! Wauw*gelijk gaat zoeken of we zoiets in de buurt hebben*
Lief! We hebben zelf een hans textiel ergens achter in de stad zag ik tot mijn verbazing, maar bedankt voor je aanbod.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef YPPY het volgende:
Als je een lijstje maakt, ga ik morgen voor je shoppen Lois.
En er zijn weer bonnenboekjes van Lekker Leven verspreid met daarin een kortingsbon (althans, niet in elke heb ik gemerkt!) waarmee je ook weer 10 euro korting krijgt op 3 pakken pampers! Dan heb je dus 3 pakken voor 8,95!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:30 schreef E.T. het volgende:
mensen met een c1000 in de buurt; pampers 3 voor nog geen 19 euro(scheelt toch weer 6 euro met de AH-aanbieding
)
Ja en wat doe ik dus? Ik probeerde het boekje uit het cellofaan te verwijderen en het bleef plakken. Ik ruk eens flink, bon doormiddenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En er zijn weer bonnenboekjes van Lekker Leven verspreid met daarin een kortingsbon (althans, niet in elke heb ik gemerkt!) waarmee je ook weer 10 euro korting krijgt op 3 pakken pampers! Dan heb je dus 3 pakken voor 8,95!
ik vroeg me af of die dingen ook werken op aanbiedingen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En er zijn weer bonnenboekjes van Lekker Leven verspreid met daarin een kortingsbon (althans, niet in elke heb ik gemerkt!) waarmee je ook weer 10 euro korting krijgt op 3 pakken pampers! Dan heb je dus 3 pakken voor 8,95!
Elders hebben moeders ze idd al ingeleverd, ze moeten ze ook accepteren op de aanbiedingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik vroeg me af of die dingen ook werken op aanbiedingen..
Weet iemand trouwens waar die dingen vandaan komen? Waar heb ik me voor opgegeven dat mijn adres aan hun heeft verkocht? (ik vind 't trouwens wel prima om die kortingsbonnen te ontvangen)
Ik heb er nog wel eentje voor je liggen. Wij gebruiken toch geen pampers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:43 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ja en wat doe ik dus? Ik probeerde het boekje uit het cellofaan te verwijderen en het bleef plakken. Ik ruk eens flink, bon doormidden![]()
Oh. ik zie nu dat ik het verkeerd begrepen heb. Ik dacht dat jij ze niet gekregen had en daarom vroeg waar ze vandaan kwamenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:27 schreef E.T. het volgende:
Ik heb voorlopig ook genoeg hoor![]()
Heb gister 3 pakken gehaald, en kan er dus nog 6 halen met korting![]()
Als ik nog een setje krijg, zal ik ze naar jou sturen danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb de blije doos ook wel gehad, maar geen bonnenboekjes.....damn
Ynske (of iemand anders): kan iemand me vertellen hoe deze in het echt eruit ziet? Of het een beetje goed afgewerkt is en of de kwaliteit van het hout een beetje goed is? Zit te twijfelen of ik hem via de website moet bestellen zonder hem in het echt gezien te hebben..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Ynske het volgende:
Een ontzettend lieve en mooie poppenwagen in de aanbieding bij de Hema, voor 25 euro
quote:Op zondag 4 november 2007 18:18 schreef Vivi het volgende:
Leuk Pruk, alleen als ze over de rand leunen kiept ie leijk om lijkt me? Maar ik ga hem toch halen
oeh bedankt voor de tip!quote:Op zondag 4 november 2007 15:54 schreef E.T. het volgende:
Aankomende dinsdag is bij BartSmit een extra koopavond van 17.00 tot 21.00 met 10% korting op alles(er zullen vast wel voorwaarden aan zitten.. zal vast niet op alles zijn). (zie net dat het niet geldt voor cadeapasjes en Diddle-spullen, maar verder echt op alles).
Staat op de voorkant van de nieuwe folder, als je op de site zoekt zie je het dus ook alleen maar als je de folders gaat bekijken
15% zelfs, geloof ik!quote:Op zondag 4 november 2007 15:54 schreef E.T. het volgende:
Aankomende dinsdag is bij BartSmit een extra koopavond van 17.00 tot 21.00 met 10% korting op alles![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:08 schreef Ireth het volgende:
Duurt tot 12 uur Tex! Kwam daarnet op de site ineens in beeld toen ik ff beeld kreeg![]()
Kloptquote:Op woensdag 7 november 2007 16:46 schreef zout-droppie het volgende:
Omdat bart smit gisteren grote problemen had op de site hebben ze de kortings actie verlengd t/m 18.00 uur vandaag. Dit is mij verteld toen ik belde.
In eerste instantie zie je dit nergens staat op de site , maar als je een product in je mandje zet zie je wel dat je korting berekend word.
Voor degene die het dus net zoals mij gisteren niet lukte om de site te pakken te krijgen , je hebt nu nog een kans.
tnx!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:46 schreef zout-droppie het volgende:
Omdat bart smit gisteren grote problemen had op de site hebben ze de kortings actie verlengd t/m 18.00 uur vandaag. Dit is mij verteld toen ik belde.
In eerste instantie zie je dit nergens staat op de site , maar als je een product in je mandje zet zie je wel dat je korting berekend word.
Voor degene die het dus net zoals mij gisteren niet lukte om de site te pakken te krijgen , je hebt nu nog een kans.
http://www.eplay.nl/quote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Noli. het volgende:Website met goedkope LEGO en Playmobil
Ik heb daar de jubilariston Duplo voor ¤20,99 i.p.v. de ¤21,21 (incl. 15% korting) bij Bart Smit.
Misschien had jij wel de laatstequote:Op woensdag 28 november 2007 09:52 schreef lcicle het volgende:
Ik denk eerst na voordat ik iets op een forum schrijf en controleer of een tip die ik geef ook daadwerkelijk klopt. De kolf staat hier naast me.
Ja, het was inderdaad wel even lekker kijken. Ga er nog even goed overnadenken, want het is nog maar af te wachten op de borstvoeding inderdaad gaat lukken, maar anders is er altijd wel weer een ander blij met een borstkolf. Ik ben in ieder geval blij met de hintquote:Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef lcicle het volgende:
Dus eigenlijk zit je altijd goed daar
Dat maakt voor het kind niet uit, dus in de reclame hebben ze wel gelijk. Blije baby's... Of was dat pampers?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Moonah het volgende:
Die Huggies zijn heel vaak bij de Etos in de aanbieding (3 voor de prijs van 2). Nou, ik heb ze één keer gekocht. Wat een flutluiers.
(Zit geen elastiek aan de achterkant, waardoor de stront lekker omhoog kan kruipen... ).
Neem gewoon de goedkoopste van de aldi of van de lidl. Die houden hier de boel wel droog. Die dure merken is Mikael ook altijd nat 's ochtends.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De pampers zijn ook niet alles hoor, Meike is kleddernat sochtends. Heb nog geen luier gevonden die haar nachtelijke plasacties aankan. Overigens geheel OT
AH! Dáár komt het doorquote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Moonah het volgende:
Die Huggies zijn heel vaak bij de Etos in de aanbieding (3 voor de prijs van 2). Nou, ik heb ze één keer gekocht. Wat een flutluiers.
(Zit geen elastiek aan de achterkant, waardoor de stront lekker omhoog kan kruipen... ).
Foto!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Moonah het volgende:
Oh, en ik wil Pruk nog bedanken voor de ballenbadtip van Kruidvat!
Ik heb gehoord dat die van het huismerk van de kruitvat ook goed te doen zijn...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Neem gewoon de goedkoopste van de aldi of van de lidl. Die houden hier de boel wel droog. Die dure merken is Mikael ook altijd nat 's ochtends.
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die van het huismerk van de kruitvat ook goed te doen zijn...
Op de creche van mijn dochter gebruiken ze alleen maar kruidvat luiers.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die van het huismerk van de kruitvat ook goed te doen zijn...
Hier juist al jaaaaren Lidl luiers om de billetjes!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:11 schreef bixister het volgende:
kruidvat, etos, trekpleister, allemaal prima hier. die van de AH zijn ook wel OK. Lidl niet, trouwens, daar kregen/krijgen ze hier uitslag van.
Kad laatst die aanbieding vande Huggies bij Etos meegenomen en het viel me meteen op dat miniminimonster het regelmatig niet de hele nacht droog hield! Is me met die van de Lidl nog niet zo vaak overkomen!quote:Op maandag 3 december 2007 23:19 schreef Icaä het volgende:
Lidl-luiers bevallen hier het best
En niet alleen omdat ik een cheapie ben hoor
ik heb de link naar de uitnodiging net op het bankje gepostquote:Op maandag 28 januari 2008 10:03 schreef Jelief het volgende:
as woensdagavond is het weer 15% korting bij de hema. Je hebt wel een uitnogdiging nodig (die krijg je als je mail krijgt van de hema en volgens mij ook wel in de winkel.
shi*... Net deze week onze babyfoon stuk en toen maar de 88 aangeschaft. Die was wel effekes 100 eus!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:50 schreef E.T. het volgende:
Bij Blokker is de Alecto DBX85 in de aanbieding voor 49 euro. Door velen geroemd in het babyfoon-topic.
(normaal kost deze zo'n 79 euro geloof ik) .
Hier krijg je dukaten bij, en met die dukaten kun je weer het LittlePeople Drukke Daghuis halen die met drie dukaten in plaats van 44,95 ineens 29,95 kost![]()
(wel even apart afrekenen dus)
En ik op het roze plonszwempakjequote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef Troel het volgende:
Nee, maar ik ben wel helemaal verliefd op het plonszwembroekje
Ik ookquote:
daarintegen kan je je vent wel weer in zo'n "stoer" shirt hijsenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef ik80 het volgende:
Ja maar van maat 92 hebben ze niet meer zoveel, jammer jammer
Nou.. oudste hier klaagde na zwemles vaak over de sluiting van de kurkgordel dus die heeft al een paar jaar een zwempak (met pijpjes). En die swimsafe achtige drijfzwempakken waar ze op sommige plaatsen in lessen zijn toch ook zwempakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef texelonia het volgende:
Ik ookEn hoewel Noah zegt dat ie ook een badpak wil
leek me dat toch wel sneu...
Ik weet waar ik van de zomer ben als het warm isquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je mag hem wel bij ons in de tuin zetten hoor LadyS
Maar voor de zekerheid haal ik er zelf ook wel een
quote:
Hoe lang zou ik er over fietsen?quote:
volgens mij staat diezelfde fiets nu bij de Hema voor 299,- in de folderquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef Troel het volgende:
het is erg mooi weer in de meivakantie, weer om te fietsen:
Bij Speurders is vandaag een Moederfiets in de aanbieding voor 309 euro:
http://www.speurders.nl/dagknaller/product.php?meer&ito=dk11
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij staat diezelfde fiets nu bij de Hema voor 299,- in de folder(ze lijken iig verdomd veel op elkaar, de kleur van de speurders-aanbieding is de kleur van de vorige collectie Hema-fietsen)
Morgenavond is weer zo'n kortingsavond, dan kan je wel met korting kopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:40 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip ET!
Hmm.. ook stom, die 15% geldt ook voor de online shop, maar daar kan je die fiets weer niet bestellen
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk - ik wilde 'm dan graag online bestellen (want korting geldt ook voor webshop), omdat ik morgen niet naar de winkel kan, maar die hele fiets staat niet in de webshopquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Morgenavond is weer zo'n kortingsavond, dan kan je wel met korting kopen.
Ja, dat kan ook wel, maar bij nader inzien wil 'm dan ook weer niet zo graag, zeg maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:09 schreef texelonia het volgende:
Kun je niet iemand anders vragen die fiets voor je te halen jellyrose?
98?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeie tip Ireth!
Alvast wat leuke dings besteld in maatje 98Voor als dat dieten me ooit gaat lukken
Ghehehe zoiets dacht ik al wel... Maar ik vond het er zo drastisch staan... Jij in maat 98, voor als het dieet wel zou lukken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zit in de herfst wel in die maat, bedoel ik vampie
Ik had gewoon zin om over mijn mislukte dieet te beginnen in dit topic!![]()
zo lang die nog niet verstuurd kun je dingen er bij plakkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz jammer heb net een paar dagen geleden bij de H&M dingen besteld.
Oeh, wat heerlijk vals!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
zo lang die nog niet verstuurd kun je dingen er bij plakkenen ook wwer verwijderen
nieuwe bestelling erbij doen dus met korting en dan morgen weer dingen cancellen
Weet niet zeker of het truukje nu ook lukt met het cancellen, maar anders stuur je de teveel dingen gewoon terrugquote:
heb ik weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:09 schreef huuphuup het volgende:
Dan nog even een tipje van mij in navolging van Ireth en de H&M
H&M vult op weekdagen smorgens vroeg de "schappen" bij. Als je rond zeven uur of half acht in de outlet kijkt dan staan alle geretourneerde producten enzo er weer in, en ook bij zwangerschapskleding (en de gewone dameskleding.) T is het echt waard want dan zitten er leuke koopjes bij voor 3 of 4 euro. 's avonds is het vaak een stuk leger.
Ik kijk altijd in het groeiboekje bij de curves om daar achter te komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef Nijna het volgende:
Ik zie bij de babyspulletjes niet zoveel leuks staan bij H&M... en om nu al maatje 86 te gaan kopen daar twijfel ik wat over... Al heb ik wel een leuk vestje en truitje gezien... Ga er nog ff over nadenken.
Hoe oud zijn ze gemiddeld met maat 86?
Damiën wordt eind juni 2 en heeft 74, heeeel soms 80 met zn broekjes en 92 met zn truitjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef bixister het volgende:
anna is inderdaad een kleintje, yppy. onze anna zat rond haar eerste verjaardag in 80-86. nu (ruim 3jr) in 104.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef bixister het volgende:
sjonge! zo kun je wel lekker lang met kleren doen.
Maar volgens mij zolang je spullen nog niet onderweg zijn kan je gewoon tussentijds je bestelling nog wijzigen met van alles, je kan gewoon aan je winkelmandje komen zeg maar.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Webkim het volgende:
G*dgloeiende!![]()
Ik denk bij mezelf Yaaaay: kortingscode, sla ijverig aan het bestellen, want alles is me te klein geworden
(), vergeet ik bij het afronden die code in te vullen. Ik heb ze maar even gemaild of ze het alsnog willen verrekenen.
Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:43 schreef Llewella het volgende:
Hehe, eindelijk weer voedingstop in mijn maat in de H&M webwinkel, verder nog 2 dingetjes voor de kleine, en wat voor m'n vriend, en 2x de 10,- kortingscode gebruikt.
Bedankt Ireth!
Ik heb overigens zelf nog een kortingscode liggen omdat ze vorige keer een product verkeerd hadden verpakt, maar die gebruik ik de volgende keer wel weer (die is langer geldig en op naam).
XLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.
Wil je die nog kwijt? En zoja, welke zijn het en wat wil je ervoor?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.
Ook in de winkels zelf!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
Vanavond heeft de HEMA van 18 tot 21 uur 15% korting via de website
heb een meel gekregen dat bij alles dat je online besteld die korting erop zit. bij mijn weten is de Hema hier in t winkelcentrum niet open, maar dat kan ik ook verkeerd hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ook in de winkels zelf!
(of bedoel je dat het toegangsbewijs via de site te krijgen is?)
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
Vanavond heeft de HEMA van 18 tot 21 uur 15% korting via de website
Hier vandaag besteld; eind juni leveren, maar wel met korting.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef Koosje het volgende:
Hebben jullie je H&M bestellingen al ontvangen?
Ik werd eergisteren geblokkeerd, terwijl mijn bestelling al 'doorgegeven' was (probeerde nog een code in te voeren, of zoiets, weet het niet meer). Nu kijk ik op mijn pagina bij ongeleverde bestellingen, krijg ik de spullen pas eind juni (in plaats van midden juni, wat er eerst stond) en zie ik de korting niet meer staan.
die heb ik ook. je moet ze de eerste 10 keer of zo NIET in de droger stoppen, dan begint 't ergens op te lijken. (sorry, ik weet dat je een fanatieke droger-gebruiker bent, maar 't is volgens mij 't enige dat helpt).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef lily het volgende:
Ik heb ze al (2x) gewassen (en nog drogen ze niet)
De badkleding valt kleinquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand hoe Lief valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |