zo lang die nog niet verstuurd kun je dingen er bij plakkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz jammer heb net een paar dagen geleden bij de H&M dingen besteld.
Oeh, wat heerlijk vals!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
zo lang die nog niet verstuurd kun je dingen er bij plakkenen ook wwer verwijderen
nieuwe bestelling erbij doen dus met korting en dan morgen weer dingen cancellen
Weet niet zeker of het truukje nu ook lukt met het cancellen, maar anders stuur je de teveel dingen gewoon terrugquote:
heb ik weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:09 schreef huuphuup het volgende:
Dan nog even een tipje van mij in navolging van Ireth en de H&M
H&M vult op weekdagen smorgens vroeg de "schappen" bij. Als je rond zeven uur of half acht in de outlet kijkt dan staan alle geretourneerde producten enzo er weer in, en ook bij zwangerschapskleding (en de gewone dameskleding.) T is het echt waard want dan zitten er leuke koopjes bij voor 3 of 4 euro. 's avonds is het vaak een stuk leger.
Ik kijk altijd in het groeiboekje bij de curves om daar achter te komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef Nijna het volgende:
Ik zie bij de babyspulletjes niet zoveel leuks staan bij H&M... en om nu al maatje 86 te gaan kopen daar twijfel ik wat over... Al heb ik wel een leuk vestje en truitje gezien... Ga er nog ff over nadenken.
Hoe oud zijn ze gemiddeld met maat 86?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |