quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij staat diezelfde fiets nu bij de Hema voor 299,- in de folder(ze lijken iig verdomd veel op elkaar, de kleur van de speurders-aanbieding is de kleur van de vorige collectie Hema-fietsen)
 Bedankt voor de tip ET!
 Bedankt voor de tip ET! 

Morgenavond is weer zo'n kortingsavond, dan kan je wel met korting kopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:40 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip ET!
Hmm.. ook stom, die 15% geldt ook voor de online shop, maar daar kan je die fiets weer niet bestellen

Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk - ik wilde 'm dan graag online bestellen (want korting geldt ook voor webshop), omdat ik morgen niet naar de winkel kan, maar die hele fiets staat niet in de webshopquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Morgenavond is weer zo'n kortingsavond, dan kan je wel met korting kopen.

Ja, dat kan ook wel, maar bij nader inzien wil 'm dan ook weer niet zo graag, zeg maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:09 schreef texelonia het volgende:
Kun je niet iemand anders vragen die fiets voor je te halen jellyrose?
 Misschien dat ik donderdagavond maar eens bij de V&D ga koekeloeren voor een vergelijkend warenonderzoek
 Misschien dat ik donderdagavond maar eens bij de V&D ga koekeloeren voor een vergelijkend warenonderzoek   

)
 )

H&M
  H&M   

(waar dan veel weer niet op voorraad was in de gewenste maat, dus op die manier shifte het wel lichtelijk
 (waar dan veel weer niet op voorraad was in de gewenste maat, dus op die manier shifte het wel lichtelijk  )
 )

Shorts voor allebei. Die hadden we net nodig!
 Shorts voor allebei. Die hadden we net nodig!

Voor als dat dieten me ooit gaat lukken
 Voor als dat dieten me ooit gaat lukken  

98?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeie tip Ireth!
Alvast wat leuke dings besteld in maatje 98Voor als dat dieten me ooit gaat lukken

Ghehehe zoiets dacht ik al wel... Maar ik vond het er zo drastisch staan... Jij in maat 98, voor als het dieet wel zou lukken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zit in de herfst wel in die maat, bedoel ik vampie
Ik had gewoon zin om over mijn mislukte dieet te beginnen in dit topic!

Ik heb kleren voor mezelf gekocht
 Ik heb kleren voor mezelf gekocht  

Ik heb gewoon teveel leuke dingen gezien
 Ik heb gewoon teveel leuke dingen gezien  

7 artikelen voor nog geen 50 euro
 7 artikelen voor nog geen 50 euro  (waarvan 3 dingen voor mezelf
 (waarvan 3 dingen voor mezelf  )
 )

zo lang die nog niet verstuurd kun je dingen er bij plakkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz jammer heb net een paar dagen geleden bij de H&M dingen besteld.
 en ook wwer verwijderen
 en ook wwer verwijderen 

Oeh, wat heerlijk vals!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
zo lang die nog niet verstuurd kun je dingen er bij plakkenen ook wwer verwijderen
nieuwe bestelling erbij doen dus met korting en dan morgen weer dingen cancellen

Weet niet zeker of het truukje nu ook lukt met het cancellen, maar anders stuur je de teveel dingen gewoon terrugquote:

(of terugbrengen in de winkel, alleen krijg je dan een tegoedbon en geen geld terug
 (of terugbrengen in de winkel, alleen krijg je dan een tegoedbon en geen geld terug  )
 )

heb ik weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:09 schreef huuphuup het volgende:
Dan nog even een tipje van mij in navolging van Ireth en de H&M
H&M vult op weekdagen smorgens vroeg de "schappen" bij. Als je rond zeven uur of half acht in de outlet kijkt dan staan alle geretourneerde producten enzo er weer in, en ook bij zwangerschapskleding (en de gewone dameskleding.) T is het echt waard want dan zitten er leuke koopjes bij voor 3 of 4 euro. 's avonds is het vaak een stuk leger.

Vandeweek stonden ze er op de site niet bij (net als de MLP-shirtjes) en nu ineens weer wel
 Vandeweek stonden ze er op de site niet bij (net als de MLP-shirtjes) en nu ineens weer wel  

Ik kijk altijd in het groeiboekje bij de curves om daar achter te komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef Nijna het volgende:
Ik zie bij de babyspulletjes niet zoveel leuks staan bij H&M... en om nu al maatje 86 te gaan kopen daar twijfel ik wat over... Al heb ik wel een leuk vestje en truitje gezien... Ga er nog ff over nadenken.
Hoe oud zijn ze gemiddeld met maat 86?

. Dan zorg ik dat als ik wat aanschaf ik iets doe wat in elk jaargetijde bruikbaar is
. Dan zorg ik dat als ik wat aanschaf ik iets doe wat in elk jaargetijde bruikbaar is  . En ik zal een blik in het groeiboekje werpen, bedankt voor de tips
. En ik zal een blik in het groeiboekje werpen, bedankt voor de tips  .
.

Damiën wordt eind juni 2 en heeft 74, heeeel soms 80 met zn broekjes en 92 met zn truitjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef bixister het volgende:
anna is inderdaad een kleintje, yppy. onze anna zat rond haar eerste verjaardag in 80-86. nu (ruim 3jr) in 104.

. Zou het dus maar zo kunnen dat ze het wel tot haar verjaardag redt met 74... (ik mag van mezelf morgen even langs prenatal samen met mn dametje, want we komen er bijna langs onderweg naar haar speel-date
. Zou het dus maar zo kunnen dat ze het wel tot haar verjaardag redt met 74... (ik mag van mezelf morgen even langs prenatal samen met mn dametje, want we komen er bijna langs onderweg naar haar speel-date  ). Zag van de week in de Wij jonge ouders (om toch nog een beetje ontopic te blijven) weer eea aan aanbiedingen daar. Even kijken kan geen kwaad, toch
). Zag van de week in de Wij jonge ouders (om toch nog een beetje ontopic te blijven) weer eea aan aanbiedingen daar. Even kijken kan geen kwaad, toch  

quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef bixister het volgende:
sjonge! zo kun je wel lekker lang met kleren doen.

H&M
 H&M   

)
 )

, sla ijverig aan het bestellen, want alles is me te klein geworden
 , sla ijverig aan het bestellen, want alles is me te klein geworden  ), vergeet ik bij het afronden die code in te vullen. Ik heb ze maar even gemaild of ze het alsnog willen verrekenen.
 ), vergeet ik bij het afronden die code in te vullen. Ik heb ze maar even gemaild of ze het alsnog willen verrekenen.   

Maar volgens mij zolang je spullen nog niet onderweg zijn kan je gewoon tussentijds je bestelling nog wijzigen met van alles, je kan gewoon aan je winkelmandje komen zeg maar.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Webkim het volgende:
G*dgloeiende!
Ik denk bij mezelf Yaaaay: kortingscode, sla ijverig aan het bestellen, want alles is me te klein geworden
(), vergeet ik bij het afronden die code in te vullen. Ik heb ze maar even gemaild of ze het alsnog willen verrekenen.

Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:43 schreef Llewella het volgende:
Hehe, eindelijk weer voedingstop in mijn maat in de H&M webwinkel, verder nog 2 dingetjes voor de kleine, en wat voor m'n vriend, en 2x de 10,- kortingscode gebruikt.
Bedankt Ireth!
Ik heb overigens zelf nog een kortingscode liggen omdat ze vorige keer een product verkeerd hadden verpakt, maar die gebruik ik de volgende keer wel weer (die is langer geldig en op naam).

XLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.

Wil je die nog kwijt? En zoja, welke zijn het en wat wil je ervoor?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.

Ook in de winkels zelf!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
Vanavond heeft de HEMA van 18 tot 21 uur 15% korting via de website

heb een meel gekregen dat bij alles dat je online besteld die korting erop zit. bij mijn weten is de Hema hier in t winkelcentrum niet open, maar dat kan ik ook verkeerd hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ook in de winkels zelf!
(of bedoel je dat het toegangsbewijs via de site te krijgen is?)

quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
Vanavond heeft de HEMA van 18 tot 21 uur 15% korting via de website

Hier vandaag besteld; eind juni leveren, maar wel met korting.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef Koosje het volgende:
Hebben jullie je H&M bestellingen al ontvangen?
Ik werd eergisteren geblokkeerd, terwijl mijn bestelling al 'doorgegeven' was (probeerde nog een code in te voeren, of zoiets, weet het niet meer). Nu kijk ik op mijn pagina bij ongeleverde bestellingen, krijg ik de spullen pas eind juni (in plaats van midden juni, wat er eerst stond) en zie ik de korting niet meer staan.

die heb ik ook. je moet ze de eerste 10 keer of zo NIET in de droger stoppen, dan begint 't ergens op te lijken. (sorry, ik weet dat je een fanatieke droger-gebruiker bent, maar 't is volgens mij 't enige dat helpt).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef lily het volgende:
Ik heb ze al (2x) gewassen (en nog drogen ze niet)

De badkleding valt kleinquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje. Weet iemand hoe Lief valt?
 De shirtjes en broekjes vallen niet echt groot of klein. Yara past nu in maat 62 van kleding en ook in haar maat 62 kleding van lief!
 De shirtjes en broekjes vallen niet echt groot of klein. Yara past nu in maat 62 van kleding en ook in haar maat 62 kleding van lief!

Ze vertelde me ook dat degene van wie ik ze had ook maar moest bellen om die codes weg te laten halen bij de bestelling. Dus als je het zekere voor het onzekere wilt nemen moet je dus bellen (0900-1988 7,5 cent per gesprek).
 Ze vertelde me ook dat degene van wie ik ze had ook maar moest bellen om die codes weg te laten halen bij de bestelling. Dus als je het zekere voor het onzekere wilt nemen moet je dus bellen (0900-1988 7,5 cent per gesprek).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |