Damiën wordt eind juni 2 en heeft 74, heeeel soms 80 met zn broekjes en 92 met zn truitjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef bixister het volgende:
anna is inderdaad een kleintje, yppy. onze anna zat rond haar eerste verjaardag in 80-86. nu (ruim 3jr) in 104.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef bixister het volgende:
sjonge! zo kun je wel lekker lang met kleren doen.
Maar volgens mij zolang je spullen nog niet onderweg zijn kan je gewoon tussentijds je bestelling nog wijzigen met van alles, je kan gewoon aan je winkelmandje komen zeg maar.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Webkim het volgende:
G*dgloeiende!![]()
Ik denk bij mezelf Yaaaay: kortingscode, sla ijverig aan het bestellen, want alles is me te klein geworden
(), vergeet ik bij het afronden die code in te vullen. Ik heb ze maar even gemaild of ze het alsnog willen verrekenen.
Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:43 schreef Llewella het volgende:
Hehe, eindelijk weer voedingstop in mijn maat in de H&M webwinkel, verder nog 2 dingetjes voor de kleine, en wat voor m'n vriend, en 2x de 10,- kortingscode gebruikt.
Bedankt Ireth!
Ik heb overigens zelf nog een kortingscode liggen omdat ze vorige keer een product verkeerd hadden verpakt, maar die gebruik ik de volgende keer wel weer (die is langer geldig en op naam).
XLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.
Wil je die nog kwijt? En zoja, welke zijn het en wat wil je ervoor?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan? Ik heb voor 2 weken terug 4 voedingstops bij de H&M gehaald en ze hadden alle maten. Ik ben zo stom geweest om niet te passen, dus ik heb er nu 3 in maat L, maar ik ben nu zoveel afgevallen dat ze eigenlijk te groot zijn.
Ook in de winkels zelf!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
Vanavond heeft de HEMA van 18 tot 21 uur 15% korting via de website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |