Misschien had jij wel de laatstequote:Op woensdag 28 november 2007 09:52 schreef lcicle het volgende:
Ik denk eerst na voordat ik iets op een forum schrijf en controleer of een tip die ik geef ook daadwerkelijk klopt. De kolf staat hier naast me.
Ja, het was inderdaad wel even lekker kijken. Ga er nog even goed overnadenken, want het is nog maar af te wachten op de borstvoeding inderdaad gaat lukken, maar anders is er altijd wel weer een ander blij met een borstkolf. Ik ben in ieder geval blij met de hintquote:Op woensdag 28 november 2007 10:47 schreef lcicle het volgende:
Dus eigenlijk zit je altijd goed daar
Dat maakt voor het kind niet uit, dus in de reclame hebben ze wel gelijk. Blije baby's... Of was dat pampers?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Moonah het volgende:
Die Huggies zijn heel vaak bij de Etos in de aanbieding (3 voor de prijs van 2). Nou, ik heb ze één keer gekocht. Wat een flutluiers.
(Zit geen elastiek aan de achterkant, waardoor de stront lekker omhoog kan kruipen... ).
Neem gewoon de goedkoopste van de aldi of van de lidl. Die houden hier de boel wel droog. Die dure merken is Mikael ook altijd nat 's ochtends.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De pampers zijn ook niet alles hoor, Meike is kleddernat sochtends. Heb nog geen luier gevonden die haar nachtelijke plasacties aankan. Overigens geheel OT
AH! Dáár komt het doorquote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Moonah het volgende:
Die Huggies zijn heel vaak bij de Etos in de aanbieding (3 voor de prijs van 2). Nou, ik heb ze één keer gekocht. Wat een flutluiers.
(Zit geen elastiek aan de achterkant, waardoor de stront lekker omhoog kan kruipen... ).
Foto!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Moonah het volgende:
Oh, en ik wil Pruk nog bedanken voor de ballenbadtip van Kruidvat!
Ik heb gehoord dat die van het huismerk van de kruitvat ook goed te doen zijn...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Neem gewoon de goedkoopste van de aldi of van de lidl. Die houden hier de boel wel droog. Die dure merken is Mikael ook altijd nat 's ochtends.
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die van het huismerk van de kruitvat ook goed te doen zijn...
Op de creche van mijn dochter gebruiken ze alleen maar kruidvat luiers.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die van het huismerk van de kruitvat ook goed te doen zijn...
Hier juist al jaaaaren Lidl luiers om de billetjes!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:11 schreef bixister het volgende:
kruidvat, etos, trekpleister, allemaal prima hier. die van de AH zijn ook wel OK. Lidl niet, trouwens, daar kregen/krijgen ze hier uitslag van.
Kad laatst die aanbieding vande Huggies bij Etos meegenomen en het viel me meteen op dat miniminimonster het regelmatig niet de hele nacht droog hield! Is me met die van de Lidl nog niet zo vaak overkomen!quote:Op maandag 3 december 2007 23:19 schreef Icaä het volgende:
Lidl-luiers bevallen hier het best
En niet alleen omdat ik een cheapie ben hoor
ik heb de link naar de uitnodiging net op het bankje gepostquote:Op maandag 28 januari 2008 10:03 schreef Jelief het volgende:
as woensdagavond is het weer 15% korting bij de hema. Je hebt wel een uitnogdiging nodig (die krijg je als je mail krijgt van de hema en volgens mij ook wel in de winkel.
shi*... Net deze week onze babyfoon stuk en toen maar de 88 aangeschaft. Die was wel effekes 100 eus!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:50 schreef E.T. het volgende:
Bij Blokker is de Alecto DBX85 in de aanbieding voor 49 euro. Door velen geroemd in het babyfoon-topic.
(normaal kost deze zo'n 79 euro geloof ik) .
Hier krijg je dukaten bij, en met die dukaten kun je weer het LittlePeople Drukke Daghuis halen die met drie dukaten in plaats van 44,95 ineens 29,95 kost![]()
(wel even apart afrekenen dus)
En ik op het roze plonszwempakjequote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef Troel het volgende:
Nee, maar ik ben wel helemaal verliefd op het plonszwembroekje
Ik ookquote:
daarintegen kan je je vent wel weer in zo'n "stoer" shirt hijsenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef ik80 het volgende:
Ja maar van maat 92 hebben ze niet meer zoveel, jammer jammer
Nou.. oudste hier klaagde na zwemles vaak over de sluiting van de kurkgordel dus die heeft al een paar jaar een zwempak (met pijpjes). En die swimsafe achtige drijfzwempakken waar ze op sommige plaatsen in lessen zijn toch ook zwempakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef texelonia het volgende:
Ik ookEn hoewel Noah zegt dat ie ook een badpak wil
leek me dat toch wel sneu...
Ik weet waar ik van de zomer ben als het warm isquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je mag hem wel bij ons in de tuin zetten hoor LadyS
Maar voor de zekerheid haal ik er zelf ook wel een
Hoe lang zou ik er over fietsen?quote:
volgens mij staat diezelfde fiets nu bij de Hema voor 299,- in de folderquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef Troel het volgende:
het is erg mooi weer in de meivakantie, weer om te fietsen:
Bij Speurders is vandaag een Moederfiets in de aanbieding voor 309 euro:
http://www.speurders.nl/dagknaller/product.php?meer&ito=dk11
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij staat diezelfde fiets nu bij de Hema voor 299,- in de folder(ze lijken iig verdomd veel op elkaar, de kleur van de speurders-aanbieding is de kleur van de vorige collectie Hema-fietsen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |