Met dank aan SKa_BoSSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mijn lijstje (voor mij en mijn vriendin):
Must haves:
* Tentje
* Slaapzakken
* Matjes
* Portemonnee
* Centjes (Genoeg...)
* Kaartjes
* Plaid (?)
* Telefoons
* ID's
* Pil
* Oordopjes
Kleding (P.P):
* Lange broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* Korte broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* T-Shirts (4x) (waarvan 1 aan)
* Sokken (5x) (waarvan 1 paar aan)
* Dr. Martens / Goeie schoenen (aan)
* Trui (1x) (eventueel nog 1 aan)
* Ondergoed (5x) (Waarvan 1 aan)
* Zonnebril + Brillenkokert (1x)
* Petje / hoedje
Personal Hygiene:
* Gel
* Toothbrush + Toothpaste
* Borstel
* Douche-spul
* Handdoeken
* Plastuiten
* Rubbertjes
* Handenschoonmaakshizzle
* Paracetamol
* Tijgerbalsem
Shizzle om je droog te houden:
* Ducktape (in verband met het niet compleet waterdicht zijn van mijn Dr. Martens)
* Vuilniszakken (ook om op te zitten)
* Boterham- / Diepvrieszakjes (voor rond sokken eventueel)
* Regenponcho's Halfords (2x P.P.)
Food & Beverage:
* Sixpackje bier (1x P.P.) (voor in de rij en donderdagavond)
* Fles fris (Bullit?) (1x)
* Fles drank (1x)
* Worstjes in blikje (2x)
* Broodjes voor op de heenreis?
* Dextro Energy (2x 4-pack)
* Kauwgom (?)
Genotsmiddelen:
* Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
* Aanstekert
Overig:
* Zaklamp (?)
* Fototoestel (2x ?)
* Penlites (2x)
* Horloge
* Goed humeur
Je moet alles wat je op Lowlands aan medicijnen e.d. krijgt toch cash aftikken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef dribbel79 het volgende:
Kaart van je ziektekostenverzekering? Voor als je je te pletter zuipt/ valt
En als ze je afvoeren, als je trillend op de brancard komt te liggen??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je moet alles wat je op Lowlands aan medicijnen e.d. krijgt toch cash aftikken!
Jij gaat niet slapen wil je zeggen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het is godverdomme lowlands ... slapen is overrated !!!!!!!!!!!!!!![]()
Hij is een van die kneuzen die op zondag total loss in het gras/modder liggen te ronken terwijl de bandjes waar ze voor gekomen zijn aan het optreden zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij gaat niet slapen wil je zeggen?
Ah! Een liefhebber!quote:
Mja. Ik kan het me gewoon niet meer permiteren, ik heb al een oorsuis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Hm, herriestoppers heb ik ook net binnen, maar zijn muziekoordopjes echt nodig op lowlands? Bij mijn vorige festivals is het nooit echt zo luid geweest dat ik er last van kreeg. Misschien dat de Grolsch of Alpha slecht is voor mijn oren met NIN... though.
Nog even nadenken of ik morgen oordopjes haal voor muzikantjes.
Vergeet Au3 niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik neem mee:
Kampeerzooi:Tent Matje Slaapzak 2x vouwstoeltje Butagasbrandertje
Kleding:Twee truien Extra paar schoenen Lange broek Korte broek Ondergoed & sokken afgemeten op een dagelijkse verversing Vier t-shirts Toiletsspullen
Eten & drinkenZakjes soep Oploskoffie Eten voor donderdag en vrijdag (ja ik ben een sloeber) Knakworsten 12 stuks 'halve liter pilsner'
AndersoortingOordoppen zodat mijn reeds vernachelde oortjes blijven funtioneren Herriestoppers, zodat ik kan slapen wanner ik daar zin in heb zonder wakker gehouden te worden door 4 speed snuivende Limburgse crustpunkers die niet ophouden met rancid teksten citeren op 6 uur 's ochtends
Die gaat nietquote:
He je moet je wel legitimeren, anders krijg je een <16 polsbandje en kan je geen bier halenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat ID trouwens bij dat lijstje? Die kan je toch beter thuis laten lijkt me?
Je bent in Nederland verplicht je ten alle tijde te kunnen legitimerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat ID trouwens bij dat lijstje? Die kan je toch beter thuis laten lijkt me?
En herriestoppers werken niet goed genoeg op concerten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja. Ik kan het me gewoon niet meer permiteren, ik heb al een oorsuis.
Ze blokkeren niet veel, maar precies genoeg, plus dat ze het omgevingsgeroezemoes ook wat wegdrukken, ik hoor het vaak beter met doppen in.
Om je te identificeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Herriestopper doen waar de naam voor staat. Herrie stoppen. Dan hoor je weinig muziek meer kan ik je vertellen. Voor 35 euro heb je al een setje Alpine doppen (bij iedere muziekzaak te koop) en die doen het prima.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En herriestoppers werken niet goed genoeg op concerten?
Onder de 25 op dit moment bij Feedback.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herriestopper doen waar de naam voor staat. Herrie stoppen. Dan hoor je weinig muziek meer kan ik je vertellen. Voor 35 euro heb je al een setje Alpine doppen (bij iedere muziekzaak te koop) en die doen het prima.
Geen probleem hoor. Er wil wel eens een machine storen, maar dan zijn er nog andere. Bovendien pin je toch munten in plaats van geld en dat lukt altijd wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Goed idee ja, geld pinnen vóór ik naar Lowlands ga. Je weet nooit hoe het zit met pinnen daar.
Je hebt wel als je dingetjes wilt kopen in tentjes je soms alleen contant kan betalen. Had ik vorig jaar namelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Er wil wel eens een machine storen, maar dan zijn er nog andere. Bovendien pin je toch munten in plaats van geld en dat lukt altijd wel.
Dan waag ik het er toch maar op dat ze me boven de 15 schatten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:48 schreef DeGluurbuur het volgende:
[..]
He je moet je wel legitimeren, anders krijg je een <16 polsbandje en kan je geen bier halen![]()
ik heb oordoppen mee. als ik eenmaal ben vertrokken, slaap ik vrij vastquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah! Een liefhebber!![]()
Nou is uitslapen op lowlands wel zo goed als onmogelijk, of je moet het type zijn dat overal doorheen slaapt. Ik waarschuw maar even.
je mag je ook identificeren met je OV. Ik weet nog niet of ik m'n ID meeneem, kost een vermogen als ik hem kwijtraak daarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:48 schreef DeGluurbuur het volgende:
[..]
He je moet je wel legitimeren, anders krijg je een <16 polsbandje en kan je geen bier halen![]()
oh, als je er alleen muntjes kunt pinnen, sla ik ook even geld in. wil wel een tshirt van the killers hebben namelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je kan er toch ook ergens geld pinnen meen ik mij te herinneren?
Maar zelf pin ik ook altijd even vantevoren.
Dat gebeurt mij ook elk jaar, inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik was wel weer even vergeten dat 12 halve liters en drie blikken knakworsten tyfus zwaar zijn
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
En dan te bedenken dat ik ooit een koelbox met 48 33cl blikken mee heb gesleept.
Security: Hoeveel bier zit daarin?
Ik: 8 en veertig
Security: 8? Dat is prima. Loop maar door
Ik sleep die koelbox achter me aan hijg hijg hijg.
Bij iedere buitensport winkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef greatgonzo het volgende:
waar haal je waterzakken van pak hem beet 5 liter? Van die opvouwbare..
Die dingen zijn smerig joh, smaakt helemaal naar 't materiaal waar die zak van gemaakt is. 2 liter Barleduc ftw.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef greatgonzo het volgende:
waar haal je waterzakken van pak hem beet 5 liter? Van die opvouwbare..
Kan gewoon mee de camping op, zolang je hem maar op de camping laat !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
Score so far:
Overigens, bij het kamperen heb ik altijd een zwitsers zakmes. Beter thuislaten? Hij is namelijk verrekte handig.
Nu ben ik de laatste om m'n mond open te trekken over het overtreden van regeltjesquote:
Als ik de hele dag gezopen heb, slaapt het idd heerlijk. Maar nuchter slaapt het baggerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:44 schreef frame-saw het volgende:
Heerlijk slapen daar. Ik kan het alleen met keiharde muziek in mijn oren, die 24-uurstent en schreeuwende lui daar.
Dat dus. Paar wasjes aan het draaien, backpack en slaapmatje van zolder gehaald. Morgenavond na het werk de rest inpakken en klaar. Mijn troef dit jaar: mijn Xenos lakenzak! Ik verwacht dat die goed isoleert. Na tig festivals toch elke keer weer kleumen hoop ik dit jaar warme nachten te beleven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo, eindelijk eens bezig met de voorbereidingen.
Dat idd niet zoveel, ongeveer hetzelfde als wat ik mee ga nemenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Kleren;
Genoeg ondergoed&sokken ;p
1 3kwarts broek
1 lange broek (aan waarschijnlijk)
4 shirts (waarvan 1 aan, en 1 voor slapen)
1 vest (misschien aan, zie wel)
1 boxershort (voor slapen)
Eten&kampeerspul zorgt m;n ma wel voor :]
Overigen:
Aanstekers
Shag/peuken
Hasj
Longvloei
Tip
portomonnee met inhoud
voor de rest zie ik wel ;p
Hoezo vrouwen nemen teveel mee :]
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef whosvegas het volgende:
Wie gaat er zich douchen op Lowlands?
Ik ga al vrij lang naar festivals, kan me niet herinneren dat ik me ooit gedoucht heb op een festival
Juist.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:23 schreef RoaRRR het volgende:
Zijn toch allemaal butagasbranders die campingdingen..
Zolang het maar van die prikflesjes zijn is het goed.
Ben toch wel blij dat ik alles in één backpack heb gedaan. Wel 20 kilo maar heel handigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef Aventura het volgende:
Niet doen, alleen maar lastig. Vooral vanwege de loopbrug. Bovendien gaat door alle bulten en kuilen je tas alleen maar stuk.
Hoe neem je slaapmatjes mee? Of zijn dat van die flinterdunne die je oprolt en vastbindt op je rugzak?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik alles in één backpack heb gedaan. Wel 20 kilo maar heel handig![]()
Luchtbedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe neem je slaapmatjes mee? Of zijn dat van die flinterdunne die je oprolt en vastbindt op je rugzak?
Ik neem ook mijn backpack mee. Daar zit ook mijn luchtbed in. Mijn slaapzak bind ik eraan vast. Dan heb ik nog handjes vrij voor tentje en vouwstoeltje. Hoewel, misschien past mijn vouwstoeltje er ook wel in.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik alles in één backpack heb gedaan. Wel 20 kilo maar heel handig![]()
Ik keek zojuist naar mijn koffer en ik ben bang dat de wieltjes als ploegen gaan fungeren als het modderig is en ik de weg van ingang tot tent om ga ploegen. Ben ik wel makkelijk te vinden, maar dat is wel zweten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik neem ook mijn backpack mee. Daar zit ook mijn luchtbed in. Mijn slaapzak bind ik eraan vast. Dan heb ik nog handjes vrij voor tentje en vouwstoeltje. Hoewel, misschien past mijn vouwstoeltje er ook wel in.
Ik had mijn backpack bij de Aldi, maar dat was een tijdelijke aanbieding. Ben er heel tevreden over. Anders zijn die van Decathlon ook prima.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik keek zojuist naar mijn koffer en ik ben bang dat de wieltjes als ploegen gaan fungeren als het modderig is en ik de weg van ingang tot tent om ga ploegen. Ben ik wel makkelijk te vinden, maar dat is wel zweten.
Morgen maar naar de beversport oid om een fatsoenlijke rugtas te kopen met matjes en slaapzakken, want de ruimte is dan wel een heel stuk beperkter. Iemand tips voor goede, maar vooral ook betaalbare rugzakken? Beversport zal wel enorm duur zijn.
Dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat dus. Paar wasjes aan het draaien, backpack en slaapmatje van zolder gehaald. Morgenavond na het werk de rest inpakken en klaar. Mijn troef dit jaar: mijn Xenos lakenzak! Ik verwacht dat die goed isoleert. Na tig festivals toch elke keer weer kleumen hoop ik dit jaar warme nachten te beleven.
idd, 1 van de dingen die ik niet ga vergeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik ook nietLange rijen, gore douches. Mijn troef:
[afbeelding]
Niet schoon, wel fris
IK ga me douchen. Chemisch douchen. Met axe deo. Verder nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef whosvegas het volgende:
Wie gaat er zich douchen op Lowlands?
Ik ga al vrij lang naar festivals, kan me niet herinneren dat ik me ooit gedoucht heb op een festival
"Shower-in-a-can"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik ook nietLange rijen, gore douches. Mijn troef:
[afbeelding]
Niet schoon, wel fris
gamma 15/20 euroquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef peterfan het volgende:
iemand nog een tip waar je een goede, niet te dure partytent kunt scoren??
Die bestaan niet. Wij gaan altijd voor de duurdere want die vallen niet direct omquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef peterfan het volgende:
iemand nog een tip waar je een goede, niet te dure partytent kunt scoren??
Neem zelf drie tassen mee. Een op me rug, de ander over me schouder, en een stevige boodschappentas vol met eten/bier. Mijn maten waren geschokt toen ze dat hoorden, maar ik vertrouw dat het goed komt. Gewoon blijven tillen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:58 schreef TechXP het volgende:
Ik heb altijd zo een gevoel dat ik teveel mee neem. Ik heb een redelijke sporttas met daarin 2 broeken, 2 driekwartbroeken, 5 shirts, 4 onderbroeken, 5 paar sokken, 2 handdoekjes, slaapzak. Verder nog 1 weggooibbq, 1 rugtas met eten en drinken. Dan nog een tas met een grote tent. Verder nog in die rugtas wat dingen als shampoo, tandpasta en tandenborstel, deo, e.d. En nog wat kleine dingen.
Het klinkt zo wel weinig, maar het lijkt hier best veel te zijn.
Voor ik bij de camping ben ben ik dan denk al erg bezweetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Hythloth het volgende:
Neem zelf drie tassen mee. Een op me rug, de ander over me schouder, en een stevige boodschappentas vol met eten/bier. Mijn maten waren geschokt toen ze dat hoorden, maar ik vertrouw dat het goed komt. Gewoon blijven tillen.
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:25 schreef TechXP het volgende:
[..]
Voor ik bij de camping ben ben ik dan denk al erg bezweet
Een vriend van me had een paar jaar terug een hele weekendtas meegenomen met eten, waaronder eieren en spek, pannekoekenmix en een pakje boter. ''Ja, want dan kan ik 's ochtends gebakken eieren met spek maken.'' Hij sleepte ook een koekepan, fluitketel en steelpan mee. Door het gesmijt en gesjouw met de bagage waren natuurlijk een paar eieren gesneuveld op de heenweg. Voordat hij z'n tent opzette kon hij eerst de weekendtas uitspoelen. Ik geloof dat hij het hele weekend een paar keer wat water voor soep/koffie had gekookt en dat de rest (nagenoeg alles) onaangeroerd (nou ja, door de eieren geroerd) weer mee terug gingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoor net dat we een ritje naar Lowlands gefixt hebben.
Nu ga ik dus echt alles volstouwen met eten
25 euro inderdaad, te koop bij muziekhandels.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herriestopper doen waar de naam voor staat. Herrie stoppen. Dan hoor je weinig muziek meer kan ik je vertellen. Voor 35 euro heb je al een setje Alpine doppen (bij iedere muziekzaak te koop) en die doen het prima.
Na deze editie van LL ben ik hiervan ook stellig overtuigd. Ik ga ze nog deze week halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En mensen, echt waar, gehoorbescherming is geen grap, en HEEL ERG NODIG als je naar een concert of disco gaat, of het nou binnen of buiten is.
Die overmaatse frisbees bedoel je? Was voor het eerst dat ik die zag, zijn die echt zo handig?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:25 schreef CherryLips het volgende:
voor volgend jaar wil ik ze ook. en ik wil ook zo'n werptentje. tent opzetten en afbreken is niet m'n grootste talent.
nou, wij waren ons koepeltentje aan het opzetten voor het eerst in ons leven, en in de tijd dat wij het grondzeil hadden uitgevouwen was er een Belg naast ons komen staan, flikkerde hij die ring van z'n rug, even kloppen, en klaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die overmaatse frisbees bedoel je? Was voor het eerst dat ik die zag, zijn die echt zo handig?
Ervaring mee of van horen zeggen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef Aventura het volgende:
Schijnt dat ze met invouwen opeens niet meer zo handig zijn
Je had toch wel mooie roze met bloemetjes?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef sessurea het volgende:
gotta love mijn regenlaarzen...zelfs zonder stortbuien zijn ze ideaal...mooi door alle ranzige greppeltjes/karnemelk-gevechten en 24uurstent-troep lopen !!
Sorry.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik en PastoorPeter stonden op camping 3 aan links dicht bij de ingang van de douches.
quote:
Post geedit, dus de wie stond achteraan camping 3 vraag was ook weg, waardoor jouw post niet meer zoveel sense maakt.quote:
haal filterzquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:58 schreef Roellio het volgende:
Deze ouwes gaat volgend jaar ook voor een setje oordoppen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:28 schreef MadSteven het volgende:
Je weet wel, die dingen die je gebruikt om te slapen... Suffe mensen die geen verstand hebben van goed geluid, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |