Die overmaatse frisbees bedoel je? Was voor het eerst dat ik die zag, zijn die echt zo handig?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:25 schreef CherryLips het volgende:
voor volgend jaar wil ik ze ook. en ik wil ook zo'n werptentje. tent opzetten en afbreken is niet m'n grootste talent.
nou, wij waren ons koepeltentje aan het opzetten voor het eerst in ons leven, en in de tijd dat wij het grondzeil hadden uitgevouwen was er een Belg naast ons komen staan, flikkerde hij die ring van z'n rug, even kloppen, en klaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die overmaatse frisbees bedoel je? Was voor het eerst dat ik die zag, zijn die echt zo handig?
Ervaring mee of van horen zeggen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef Aventura het volgende:
Schijnt dat ze met invouwen opeens niet meer zo handig zijn
Je had toch wel mooie roze met bloemetjes?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef sessurea het volgende:
gotta love mijn regenlaarzen...zelfs zonder stortbuien zijn ze ideaal...mooi door alle ranzige greppeltjes/karnemelk-gevechten en 24uurstent-troep lopen !!
Sorry.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik en PastoorPeter stonden op camping 3 aan links dicht bij de ingang van de douches.
quote:
Post geedit, dus de wie stond achteraan camping 3 vraag was ook weg, waardoor jouw post niet meer zoveel sense maakt.quote:
haal filterzquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:58 schreef Roellio het volgende:
Deze ouwes gaat volgend jaar ook voor een setje oordoppen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:28 schreef MadSteven het volgende:
Je weet wel, die dingen die je gebruikt om te slapen... Suffe mensen die geen verstand hebben van goed geluid, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |