abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:52:59 #1
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_52601633
Deeltje 5 alweer..
Ik zag dat ik ineens het topic had volgemaakt..

Concerten terugzien op 3voor12

Vorige deeltje

[ Bericht 66% gewijzigd door kciR op 22-08-2007 21:01:51 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 20:55:48 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52601727
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je foto's hebt?
een vriendin van me heeft er een filmpje van als het goed is, als ze terug is uit Rome post ik het wel
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef kciR het volgende:

[..]

Ja.. wtf! Dat heb ik gezien, overal lag die karnemelk! Er stond ook nog zo'n grote doos met keiharde kaiser broodjes, die gooiden ook goed..
dat was het vervolg ze ging struinen wat er nog te halen was bij de supermarkt toen heeft die vriend van me een doos voor 4,5 muntje gekocht dat gooide inderdaad prima
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52601765
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef steeg het volgende:
Welke held vond de saxofoon bij laurent garnier op het laatst vervelend??? (2 pagina's geleden gepost) Dat nummer was: 'the man with the red face', toch wel een klassiek nummer van Garnier. Daar kijken mensen wel het meest naar uit als hij langskomt.
Dat was ik waarschijnlijk. Klassiek of niet, het getetter vond ik te lang doorgaan. Ik had er geen geduld meer voor.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:57:30 #4
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_52601797
Mensen mensen help mij.

Damien Rice was geweldig (fuck de reviews)! Maar WAT was dat voor heerlijk geluid vlak voor het optreden? Het leken een aantal piano's door elkaar, erg minimal allemaal

Wie o wie??
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:57:40 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52601809
Wij kregen vandaag ook post van Jimmy Alter.
Toch netjes dat ze alsnog wat gestuurd hebben, al was het niet veel.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:58:14 #6
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52601829
*Goose terugluistert en ript*
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:58:15 #7
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_52601830
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat was het vervolg ze ging struinen wat er nog te halen was bij de supermarkt toen heeft die vriend van me een doos voor 4,5 muntje gekocht dat gooide inderdaad prima
Lowlands
pi_52601839
Als je nakaarten intypt in google is het vorige topic het eerste resultaat.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52601841
Zo, na een maandje Chili met direct aansluitend m'n 6e Lowlands alweer, vind ik het inmiddels ook maar even tijd voor een bandoverzicht

Na me te hebben verbaasd over de soepele rij op donderdag en het feit dat onze vertrouwde Camping 4 al om kwart voor 7 best vol stond, was het tijd om snel nog een lege groepsplek te claimen en verder de eventuele jetlag te verdrinken (nergens last van gehad). De donderdag was dus prima, de meet compleet vergeten en uiteindelijk nog redelijk tijdig gaan slapen.

Toen was het donderdag, barstte er een stortbui los, waardoor we maar gingen schuilen in het vogelnestiets bij de Grolsch. Jammer genoeg was die niet helemaal waterdicht, maar gelukkig duurde het allemaal ook niet zo lang en konden we rustig naar de India slenteren voor Alamo Race Track. Dit was dan zo'n typisch Nederlands bandje dat ik al jaren van naam kende, maar nu ook eens zag. En ik moet zeggen dat ik blij verrast was. Ze waren wat frisser dan de meeste Nederlandse bandjes en maakten er een feestelijke opening van. Vervolgens was het alweer zwerftijd, aangezien er wat jonkies eventjes bij de Heideroosjes wilden kijken. Wij maar rustig een biertje gepakt en nog een nummer van The Rakes gehoord, terwijl er buiten bessen gestampt werden, om daarna de Alpha op te zoeken voor de Editors. En ja, het was op zich allemaal best prima, maar weinig verrassend voor mijn gevoel. Precies zo'n band waar live niet zo heel veel toegevoegd wordt. Vond ik dan. Kasabian daarentegen vond ik buitengewoon geniaal! Het scheelde wellicht ook dat ik in een van de voorste vakken stond, maar daar was het dan ook een behoorlijke gekte met al die Britten. Heerlijk meegesleept door publiek en muziek. Ik vond het gaaf! Vervolgens nog enkele nummers van Eagles of Death Metal gehoord in het gras, waar vooral de praatjes tussendoor grappig waren om uiteindelijk weer de Alpha op te zoeken voor Damien Rice. Alle verhalen van een te grote tent en matig optreden daargelaten, vond ik het best fijn vanwege de herkenning van de muziek. Het blijven gewoon mooie nummers en daarom was ik best tevreden. Veel tevredener was ik echter over Basement Jaxx! Dat was een mooi feest! Enig puntje van kritiek was dat het tempo wel heel erg hoog lag, maar het was mooi. Gezellige nacht op de camping, in verwondering staan kijken naar iemand die in de 24-uurstent over zijn nek ging, kauwgom nam en weer verder dronk en rookte en nog wat geslapen...

Zaterdag was mijn chilldag, omdat er hier niet zoveel stond wat ik echt hoefde te zien. Dus via Games in Concert (Mario was het enige memorabele) naar The Rifles, wat ik weer zo'n typisch Engels bandje vond, waarvan ik er al teveel kende. Iemand wilde wat van After Forever horen, maar dat was ook weinig interessant. Het werd pas leuk bij Reverend and the Makers. Probeer Infadels-vergelijkingen te vergeten en dan kun je er best door meegesleept worden. Goed optreden dus. Daarna wilde ik Uffie nog even uitchecken, maar een propvolle X-Ray en een gebrek aan enthousiaste groepsgenoten, deden besluiten tot eten en Saybia. Nou was dat op zich niet onaardig, maar het erg enthousiaste publiek verbaasde me een beetje. Blijven hang bij de Grolsch voor Interpol met de vrees dat het net zo'n liveoptreden zou worden als de vorige keer op Lowlands. Gelukkig viel dat alles mee en waren ze strak, toch wat diverser geworden en kon je er heerlijk in opgaan. Gaaf optreden dus! Terwijl de rest besloot KC uit te checken, moest ik nu eindelijk Patrick Wolf maar eens aanschouwen. Dat was in ieder geval 'interessant' Zeker de vermakelijkste show van de dag, maar niet het beste optreden, hoewel 'Stars' erg mooi was. Best tevreden in ieder geval.. De nacht was extreem gaaf met de 90s Now, Balkan Beats en Dave Clarke! Dus vrij zat rond vijven de tent gehaald.

De zondagmiddag was ook nog niet heel interessant om tegen een relaxed opstaan op te wegen, dus begon die pas bij Loney, Dear. Dat was vooral op het eind erg ok, maar in het begin wist ik nou niet precies waarom ik hier zoveel mensen lyrisch over hoorde zijn. In het zonnetje geluisterd naar The Shins en dat was lekkere luistermuziek. Nine Inch Nails waren mijn verrassing van de dag. Ik had hier al veel mensen over gehoord en was blij verrast met de muziek en het optreden. Eindelijk eens wat stevigs! Erg fijn dus en een reden om het daarna een beetje rustig aan te doen, zowel Sonic Youth als Motörhead te missen, maar wel in het voorste vak te staan bij Arcade Fire. Een briljant optreden natuurlijk, maar het magische open-mond-gevoel van 2 jaar geleden miste een beetje. Wel erg fijn. Toen maakten we ons alweer op voor de afsluiter, TOOL en helaas stelden die een tikkeltje teleur. De show was wat rommelig en Maynard klonk niet helemaal ok, vond ik. Minste show die ik tot nu van ze heb gezien, maar ach, het is Tool en daar ben ik elke keer weer blij om. De nacht was gevuld met wat campingbier, wat Doesn't Smell Like 90s Now (hoewel het voor mijn gevoel niet heel veel verschilde van de dag ervoor) en 24-uurstent, zodat we pas in het ochtendschemer de tent inrolden. Weer een ontzettend gave Lowlands was omgevlogen!

Hmm, ik kan ook geen korte verslagen typen. Nou ja, voor de luiaards dan maar een top 5:

1. Kasabian
2. Basement Jaxx
3. Arcade Fire
4. Interpol
5. Nine Inch Nails
pi_52601850
is het al 2008?
pi_52602000
Vonden jullie Uffie ook wat tegenvallen? Zo knap is ze eigenlijk helemaal niet.

Die DJ daarvoor draaide wel lekker trouwens. Ook Feadz was erg ok!
pi_52602004
Waarom doet iedereen zo negatief over Tool .
Ze hebben me echt een uur lang kippenvel bezorgd .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:04:32 #13
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52602078

Maandagochtendtvp.
Tranquillo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:04:42 #14
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_52602086
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je nakaarten intypt in google is het vorige topic het eerste resultaat.
Hoera!
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
pi_52602119
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef peaceman het volgende:
Zijn jullie ook al depressief?
Depressief is een groot woord, maar ik had wel last van een aardige come down. Nu ben ik weer herstellende gelukkig.
pi_52602169
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat was ik waarschijnlijk. Klassiek of niet, het getetter vond ik te lang doorgaan. Ik had er geen geduld meer voor.
held

Hier toch een link voor je want ik wil een second opinion. Het is niet de Lowlands 2007 versie, die was inderdaad wat experimenteler (lees: rommeliger). Het is zo'n koningsnummer...

Enjoy
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 21:07:21 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52602176
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
Vonden jullie Uffie ook wat tegenvallen? Zo knap is ze eigenlijk helemaal niet.

Die DJ daarvoor draaide wel lekker trouwens. Ook Feadz was erg ok!
niet lekker? Ze was jummie ik vind dit alleen niet werken, Feadz draait uitstekend en dan krijg je ineens een langzame onderbreking van 5 liedjes en dan knalt Feadz weer. Zo komen ook de lekkere nummers van Uffie een beetje in de verdrukking........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:08:06 #18
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_52602211
Damn als zo door de topics lees hebben we echt de verkeerde camping uitgekozen (camping 2). Enige wat er te beleven was waren onze gare buren, aan de linkerkant mensen die volgens mij het hele weekend op het weggetje hebben gezeten om goedemorgen te roepen (ook midden in de nacht en smiddags), en aan de overkant lui die wilden groepsknuffelen. Zondag nog wat bierfonteintjes maar dat was het dan.
Volgende keer maar een andere plaats zoeken.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:13:36 #19
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52602491
pi_52602669
Onverkapte tvp.

Ik ben niet bij Uffie geweest, helemaal vcrgeten. Net als Eagles of Death Metal.
pi_52602692
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef UncleSam het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over Tool .
Ze hebben me echt een uur lang kippenvel bezorgd .
Het feit dat ik ze deze set al 3x eerder heb zien spelen, vermoed ik

Flood daarentegen was wel weer extreem gaaf!
pi_52602837
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef steeg het volgende:

[..]

held

Hier toch een link voor je want ik wil een second opinion. Het is niet de Lowlands 2007 versie, die was inderdaad wat experimenteler (lees: rommeliger). Het is zo'n koningsnummer...

Enjoy
Het is op zich best een oké nummer, maar op een gegeven moment ben ik gewoon klaar met die saxofoon. Beetje te hysterisch. Kwestie van smaak denk ik.

Maar bedankt voor je linkje.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:24:37 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52602882
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:05 schreef ruby het volgende:

[..]

Depressief is een groot woord, maar ik had wel last van een aardige come down. Nu ben ik weer herstellende gelukkig.
Maar het duurt nog zo lang voor het festivalseizoen weer begint
pi_52603044
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef steeg het volgende:

[..]

held

Enjoy
Blijft geweldig, hoe vaak ik hem ook hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')