abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:58:15 #76
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52407372
Mijn CD's zijn klaar, mijn bier staat klaar. Ik ben nu de drank aan het pré-mixen
Morgen nog een partytent scoren en we kunnen op weg
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:05:00 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52407632
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:55 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat kan geregeld worden.
*lakenzakje weer uit backpack tieft
pi_52407736
Now youre talking.

Ik heb trouwens nog niks ingepakt, en mijn tas en slaapzak weet ik ook al niet waar die liggen.
Maar goed, dat doe ik morgen wel.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:58:02 #79
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_52411246
Ik heb altijd zo een gevoel dat ik teveel mee neem. Ik heb een redelijke sporttas met daarin 2 broeken, 2 driekwartbroeken, 5 shirts, 4 onderbroeken, 5 paar sokken, 2 handdoekjes, slaapzak. Verder nog 1 weggooibbq, 1 rugtas met eten en drinken. Dan nog een tas met een grote tent. Verder nog in die rugtas wat dingen als shampoo, tandpasta en tandenborstel, deo, e.d. En nog wat kleine dingen.
Het klinkt zo wel weinig, maar het lijkt hier best veel te zijn.
pi_52413587
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik ook niet Lange rijen, gore douches. Mijn troef:

[afbeelding]
Niet schoon, wel fris
idd, 1 van de dingen die ik niet ga vergeten.
Are you nuts??
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:05:37 #81
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_52413633
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef whosvegas het volgende:
Wie gaat er zich douchen op Lowlands?
Ik ga al vrij lang naar festivals, kan me niet herinneren dat ik me ooit gedoucht heb op een festival
IK ga me douchen. Chemisch douchen. Met axe deo. Verder niet Het is een festival, iedereen stinkt
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_52414962
iemand nog een tip waar je een goede, niet te dure partytent kunt scoren??
pi_52415535
Ik heb van die verfrissingsdoekjes gehaald.. de rest doet de deo wel.
En eventueel een douche.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_52415589
Xenos
pi_52415763
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik ook niet Lange rijen, gore douches. Mijn troef:

[afbeelding]
Niet schoon, wel fris
"Shower-in-a-can"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_52415881
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef peterfan het volgende:
gamma 15/20 euro
underground forever baby
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:32:32 #87
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52415921
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef peterfan het volgende:
Die bestaan niet. Wij gaan altijd voor de duurdere want die vallen niet direct om
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:56:08 #88
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_52418142
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:58 schreef TechXP het volgende:
Ik heb altijd zo een gevoel dat ik teveel mee neem. Ik heb een redelijke sporttas met daarin 2 broeken, 2 driekwartbroeken, 5 shirts, 4 onderbroeken, 5 paar sokken, 2 handdoekjes, slaapzak. Verder nog 1 weggooibbq, 1 rugtas met eten en drinken. Dan nog een tas met een grote tent. Verder nog in die rugtas wat dingen als shampoo, tandpasta en tandenborstel, deo, e.d. En nog wat kleine dingen.
Het klinkt zo wel weinig, maar het lijkt hier best veel te zijn.
Neem zelf drie tassen mee. Een op me rug, de ander over me schouder, en een stevige boodschappentas vol met eten/bier. Mijn maten waren geschokt toen ze dat hoorden, maar ik vertrouw dat het goed komt. Gewoon blijven tillen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:25:59 #89
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_52419039
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Hythloth het volgende:
Neem zelf drie tassen mee. Een op me rug, de ander over me schouder, en een stevige boodschappentas vol met eten/bier. Mijn maten waren geschokt toen ze dat hoorden, maar ik vertrouw dat het goed komt. Gewoon blijven tillen.
Voor ik bij de camping ben ben ik dan denk al erg bezweet
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:26:40 #90
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52419069
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:25 schreef TechXP het volgende:

[..]

Voor ik bij de camping ben ben ik dan denk al erg bezweet
Ik ben er ook bang voor

Ik word zo opgepikt...dus...toedels!
pi_52419102
'Ik ga naar lowlands en ik vergeet...'
Waarschijnlijk heel veel .
Tap tap tap
pi_52419222
Ik hoor net dat we een ritje naar Lowlands gefixt hebben.
Nu ga ik dus echt alles volstouwen met eten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:07:13 #93
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_52420262
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoor net dat we een ritje naar Lowlands gefixt hebben.
Nu ga ik dus echt alles volstouwen met eten
Een vriend van me had een paar jaar terug een hele weekendtas meegenomen met eten, waaronder eieren en spek, pannekoekenmix en een pakje boter. ''Ja, want dan kan ik 's ochtends gebakken eieren met spek maken.'' Hij sleepte ook een koekepan, fluitketel en steelpan mee. Door het gesmijt en gesjouw met de bagage waren natuurlijk een paar eieren gesneuveld op de heenweg. Voordat hij z'n tent opzette kon hij eerst de weekendtas uitspoelen. Ik geloof dat hij het hele weekend een paar keer wat water voor soep/koffie had gekookt en dat de rest (nagenoeg alles) onaangeroerd (nou ja, door de eieren geroerd) weer mee terug ging .
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_52420467
Ach ik ga al jaren naar lowlands. Ik heb er altijd plezier van gehad.
Maar wat heb ik dan bij me:
-3 blikken knakworsten, altijd goed.:9
- zak bolletjes voor bij de knakworsten
- potje pindakaas en een pakje hagelslag
- instant soep
- oploskoffie
- bier
- een bak macaroni voor vanavond, opwarmen en eten

Valt me alles mee.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_52427061
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Herriestopper doen waar de naam voor staat. Herrie stoppen. Dan hoor je weinig muziek meer kan ik je vertellen. Voor 35 euro heb je al een setje Alpine doppen (bij iedere muziekzaak te koop) en die doen het prima.
25 euro inderdaad, te koop bij muziekhandels.

En voor de mensen die zeggen dat ze geen oordoppen inwillen, een muziektechnicus op mijn werk heeft me een keer verteld dat je zonder oordoppen, in een gemiddelde disco of bij een gemiddeld concert (in een zaal) je na een kwartier, zo niet nog korter, al permanente gehoorbeschadiging oploopt. Nou merk je daar niks van, tenzij de gehoorbeschadiging echt langer doorgaat. Dan ga je een piep horen. Na een dag is die piep weg, lijkt het, maar die is er nogsteeds, je hersens hebben alleen de frequentie van de piep uit je gehoorervaring gefilterd. Die piep is er continue, en dat is de gehoorbeschadiging. Je merkt het alleen niet.

Los van de gehoorbeschadiging, waar je helaas niet echt van kan merken dat je het hebt, tenzij je dus die piep hoort/gehoord hebt, zijn oordoppen om meerdere redenen aan te raden. Wie is het niet overkomen dat een vriend keihard in je oor gaat schreeuwen om je over de muziek iets te kunnen vertellen, maar schreeuwt te hard, direct in je oor, waardoor jij je kapotschrikt omdat hij zo hard schreeuwt ? Dat heb je dus ook niet met oordoppen. Je hoort de stemmen van mensen naast je beter door de muziek heen, zonder dat de muziek aan klankkleur verliest, wat dus wel het geval is bij herriestoppers. Je ervaart de geluiden om je heen rustiger en evenwichtiger dan zonder doppen, en dat vind ik zelf erg fijn.

Ik geef toe, de eerste avond dat je met doppen in ergens bent zal het zeker wennen zijn. Je bent je opeens heel erg bewust van je plaats in de ruimte waar je bent, omdat het niet meer 1 muur van geluid en herrie om je heen is. Dat is raar, en als je danst lijkt het soms alsof iedereen op je let. Maar, dat is 1 avondje, en als je het eenmaal gewend bent, wil je niks anders meer.

En mensen, echt waar, gehoorbescherming is geen grap, en HEEL ERG NODIG als je naar een concert of disco gaat, of het nou binnen of buiten is.
It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:12:04 #96
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52455315
ik zou een paar slippers meenemen trouwens, je wilt geen voetschimmel oplopen in die douches daar
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_52455672
kilo's bier en drank en natuurlijk heel veel wiet en een waterpijp
pi_52522893
kut zeg, had ik maar van die doppen gekocht, ik heb een heel raar dof 'gevoel' in m'n linkeroor .
Tap tap tap
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:22:21 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52523147
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

En mensen, echt waar, gehoorbescherming is geen grap, en HEEL ERG NODIG als je naar een concert of disco gaat, of het nou binnen of buiten is.
Na deze editie van LL ben ik hiervan ook stellig overtuigd. Ik ga ze nog deze week halen.
pi_52523209
voor volgend jaar wil ik ze ook. en ik wil ook zo'n werptentje. tent opzetten en afbreken is niet m'n grootste talent .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')