Met dank aan SKa_BoSSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mijn lijstje (voor mij en mijn vriendin):
Must haves:
* Tentje
* Slaapzakken
* Matjes
* Portemonnee
* Centjes (Genoeg...)
* Kaartjes
* Plaid (?)
* Telefoons
* ID's
* Pil
* Oordopjes
Kleding (P.P):
* Lange broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* Korte broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* T-Shirts (4x) (waarvan 1 aan)
* Sokken (5x) (waarvan 1 paar aan)
* Dr. Martens / Goeie schoenen (aan)
* Trui (1x) (eventueel nog 1 aan)
* Ondergoed (5x) (Waarvan 1 aan)
* Zonnebril + Brillenkokert (1x)
* Petje / hoedje
Personal Hygiene:
* Gel
* Toothbrush + Toothpaste
* Borstel
* Douche-spul
* Handdoeken
* Plastuiten
* Rubbertjes
* Handenschoonmaakshizzle
* Paracetamol
* Tijgerbalsem
Shizzle om je droog te houden:
* Ducktape (in verband met het niet compleet waterdicht zijn van mijn Dr. Martens)
* Vuilniszakken (ook om op te zitten)
* Boterham- / Diepvrieszakjes (voor rond sokken eventueel)
* Regenponcho's Halfords (2x P.P.)
Food & Beverage:
* Sixpackje bier (1x P.P.) (voor in de rij en donderdagavond)
* Fles fris (Bullit?) (1x)
* Fles drank (1x)
* Worstjes in blikje (2x)
* Broodjes voor op de heenreis?
* Dextro Energy (2x 4-pack)
* Kauwgom (?)
Genotsmiddelen:
* Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
* Aanstekert
Overig:
* Zaklamp (?)
* Fototoestel (2x ?)
* Penlites (2x)
* Horloge
* Goed humeur
Je moet alles wat je op Lowlands aan medicijnen e.d. krijgt toch cash aftikken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef dribbel79 het volgende:
Kaart van je ziektekostenverzekering? Voor als je je te pletter zuipt/ valt
En als ze je afvoeren, als je trillend op de brancard komt te liggen??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je moet alles wat je op Lowlands aan medicijnen e.d. krijgt toch cash aftikken!
Jij gaat niet slapen wil je zeggen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het is godverdomme lowlands ... slapen is overrated !!!!!!!!!!!!!!![]()
Hij is een van die kneuzen die op zondag total loss in het gras/modder liggen te ronken terwijl de bandjes waar ze voor gekomen zijn aan het optreden zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij gaat niet slapen wil je zeggen?
Ah! Een liefhebber!quote:
Mja. Ik kan het me gewoon niet meer permiteren, ik heb al een oorsuis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Hm, herriestoppers heb ik ook net binnen, maar zijn muziekoordopjes echt nodig op lowlands? Bij mijn vorige festivals is het nooit echt zo luid geweest dat ik er last van kreeg. Misschien dat de Grolsch of Alpha slecht is voor mijn oren met NIN... though.
Nog even nadenken of ik morgen oordopjes haal voor muzikantjes.
Vergeet Au3 niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik neem mee:
Kampeerzooi:Tent Matje Slaapzak 2x vouwstoeltje Butagasbrandertje
Kleding:Twee truien Extra paar schoenen Lange broek Korte broek Ondergoed & sokken afgemeten op een dagelijkse verversing Vier t-shirts Toiletsspullen
Eten & drinkenZakjes soep Oploskoffie Eten voor donderdag en vrijdag (ja ik ben een sloeber) Knakworsten 12 stuks 'halve liter pilsner'
AndersoortingOordoppen zodat mijn reeds vernachelde oortjes blijven funtioneren Herriestoppers, zodat ik kan slapen wanner ik daar zin in heb zonder wakker gehouden te worden door 4 speed snuivende Limburgse crustpunkers die niet ophouden met rancid teksten citeren op 6 uur 's ochtends
Die gaat nietquote:
He je moet je wel legitimeren, anders krijg je een <16 polsbandje en kan je geen bier halenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat ID trouwens bij dat lijstje? Die kan je toch beter thuis laten lijkt me?
Je bent in Nederland verplicht je ten alle tijde te kunnen legitimerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat ID trouwens bij dat lijstje? Die kan je toch beter thuis laten lijkt me?
En herriestoppers werken niet goed genoeg op concerten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja. Ik kan het me gewoon niet meer permiteren, ik heb al een oorsuis.
Ze blokkeren niet veel, maar precies genoeg, plus dat ze het omgevingsgeroezemoes ook wat wegdrukken, ik hoor het vaak beter met doppen in.
Om je te identificeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |