quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Neuh![]()
Lieve mensen, kan iemand anders even een nieuw topic aanmaken? Ik val om van de slaap, niet echt een moment om een nieuw topic te gaan openen.
Tnx!
nee dat klopt nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet. de E zegt echt alleen iets over de borst zelf. Als je de foto van Sjeen ziet, dan zie je een echte volle borst (vind ik mooi trouwens!) Dat is wat de E maakt. Dus zelfs met jouw smalle onderwijdte had je dan toch zo'n borst moeten hebben. Ben ik nog begrijpelijk??
*eens is* Ook bij 85kg is SQ een mooie meidquote:
Ook eerlijk kun je op een tactvolle manier zijn... Maar goed dat is niet iedereen gegeven. En heej, dat mijn borsten lager hangen dan die van iemand die ruim 12 jaar jonger is en daarbij ook geen moeder, lijkt me logischquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dat klopt niet
een 75E is niet zo groot/vol etc als een 95E
maar goed ik heb een 75E, dat dus niet gigantisch groot is
en in een S en kindermaatje 170 past
en verder wil ik het niet over borsten hebben
en over mijn tact, tja als mensen hier fotos posten en dan om meningen vragen ben ik gewoon eerlijk
ja en is ook niets mis mee, toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook eerlijk kun je op een tactvolle manier zijn... Maar goed dat is niet iedereen gegeven. En heej, dat mijn borsten lager hangen dan die van iemand die ruim 12 jaar jonger is en daarbij ook geen moeder, lijkt me logisch
Tnx, ik vind dat zelf ook, ik denk dat mevrouw S een beetje aan het muggenziften isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef freecell het volgende:
ik wilde nog zeggen:
Ik wilde trouwens nog even zeggen dat ik Sjeen én SQ er beide heel tof uit vind zien en dat ik bij Jseen eerst het haar (gedurfd en leuk, staat bij veel mensen niet, bij jou wel) zag en bij SQ de stoere houding zag.
Dus geen "vet" of "lage borsten" En als ik terugscrol zie ik dat beide nog steeds niet.
Ter bemoediging en ik meen het ook nog
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Levitation het volgende:
Oja, ik wilde hier nog even op reageren:
[..]
*eens is* Ook bij 85kg is SQ een mooie meid![]()
Zo... weltrusten!![]()
Ah, je hebt kinderen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
en mijn borsten hangen ook hoor en waarschijnlijk erger dan de jouwe
Ik vrees dat je een heel erg vertekend beeld van je eigen lichaam hebt en dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
en mijn borsten hangen ook hoor en waarschijnlijk erger dan de jouwe
Om daar even op door te gaan... Hadden/Hebben jullie ook last van wat ik 'omgekeerde anorexia' noem? Toen ik 105 kilo woog, vond ik mezelf eigenlijk helemaal zo dik niet. En dat straalde ik ook uit geloof ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een heel erg vertekend beeld van je eigen lichaam hebt en dat vind ik jammer.
Ja. Ik vind mezelf nooit dik totdat ik mezelf op een foto zie. Heel stom eigenlijk. Zelfs in de spiegel zie ik het niet echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Om daar even op door te gaan... Hadden/Hebben jullie ook last van wat ik 'omgekeerde anorexia' noem? Toen ik 105 kilo woog, vond ik mezelf eigenlijk helemaal zo dik niet. En dat straalde ik ook uit geloof ik
Ja, daar heb ik heel erg last vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:
Om daar even op door te gaan... Hadden/Hebben jullie ook last van wat ik 'omgekeerde anorexia' noem? Toen ik 105 kilo woog, vond ik mezelf eigenlijk helemaal zo dik niet. En dat straalde ik ook uit geloof ik
Het is wel mollig, maar nog wel stevig rond en niet uitgezakt, alsof je veel sport. Klopt dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij werd er net gevraagd om een 88 kilo foto, nou hier dan![]()
Gelukkig staat mijn gezicht er niet op i.v.m. eventuele chantage
gedeeltelijk heb je daar misschien gelijk inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een heel erg vertekend beeld van je eigen lichaam hebt en dat vind ik jammer.
Ik fiets elke dag 70 minuten en loop 40 minuten en ik ga regelmatig zwemmenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is wel mollig, maar nog wel stevig rond en niet uitgezakt, alsof je veel sport. Klopt dat?
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee dankjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef freecell het volgende:
-
Miss_s, heb je in om een keer mee te gaan naar de sauna? (serieus verzoek!)
idem dito hier. Ik denk dat als je in de spiegel kijkt je misschien onwillekeurig je buik intrekt of rechtop gaat staan. Ofzo. Ik schrik me altijd dood als ik foto's zie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Serieus! ga eens mee naar de sauna! Heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd (ten goede). Ik kwam er pas in de sauna achter hoe uitgezakt de gemiddelde mensch is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
vond me toen ik 98 kilo woog helemaal niet dik
en nu nog steeds niet dik maar ook echt niet slank
Werd je gepest dan met je grote borstenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Miss_S het volgende:
maar ik had altijd grote borsten maar schaamde me als kinder er voor (ik was 9) en heb daarom jaren lang geen bh gedraagt
We bijten niet, we zijn heel gezellig en leukquote:
ze peste me niet gelukkig (ben nooit gepest behalve 2 keer een opmerking van iemand ooit eens op school gehad)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werd je gepest dan met je grote borstenKinderen kunnen heel wreed zijn als je 'afwijkt'.
Ik hoop oprecht dat je overdrijft en dat het wel meevalt met je borsten hoorJe bent nog zo jong en it's downhill from now on en dan kan je beter niet 'beginnen' met hangborsten
![]()
ja maar ik houd van die schoonheid van de mediaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Serieus! ga eens mee naar de sauna! Heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd (ten goede). Ik kwam er pas in de sauna achter hoe uitgezakt de gemiddelde mensch is.
De media beinvloedt je vaak meer dan je denkt!
En kleren verhullen ook meer dan je denkt. Aan elk mens is wel iets lelijks, maar vooral ook iets moois te ontdekken in de sauna.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Serieus! ga eens mee naar de sauna! Heeft mijn wereldbeeld behoorlijk veranderd (ten goede). Ik kwam er pas in de sauna achter hoe uitgezakt de gemiddelde mensch is.
De media beinvloedt je vaak meer dan je denkt!
En ze doet het ook nog! Klassequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Waarom wegrennen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ik houd van die schoonheid van de media
ik zou denk ik uit die sauna weg rennen
beidequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom wegrennen?
Omdat je zelf bloot bent, of om de mensen om je heen?
Ik moet naar de kapperquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef blue_funk het volgende:
[..]
En ze doet het ook nog! Klasse![]()
En dat is ook een mooie foto. Inderdaad nog stevig zoals iemand eerder al zei.
Nou dat wordt geen vriendje dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beide
nee ik hoef niet zo nodig mensen naakt te zien
die niet gephotoshopt zijn
is wel grappig om te zien hoe verschillend figuren zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Tnx, ik vind mezelf echt 110 kilo lijken op die foto namelijk. Foto's van jezelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Jojogirl het volgende:
SQ, ik zou je trouwens nooit 88 kilo gegeven hebben op die foto. Waarschijnlijk omdat je gewoon een goed verdeeld en sportief figuur hebt.
mijn slaap kamer hangt vol met 3 grote spiegelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nou dat wordt geen vriendje dusen ook geen grote spiegel in je badkamer/slaapkamer.
Wat jammer johquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beide
Tjezus... Misschien handig om back to reality te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beide
perfectie jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat jammer joh
Mensen zijn zo mooi van zichzelf al! Vaak mooier dan met photoshop.
Het beeld van nu is allemaal zo kunstmatig!
De realiteit is nou eenmaal dat vrouwen ronder zijn en hier en daar een deukje, litteken of ribbeltje hebben. En ik vind dat wel mooi eigenlijk
Jij streeft nu een onbereikbaar idee van perfectie na.
ja maar die vind ik vaak dus echt niet mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom vind ik dat programma "Looking good naked" ook zo briljant
Het toont gewoon echte mensen en niet van die opgepoederde modellen die 45 kilo wegen en waar ook nog de helft van wordt weggesoept![]()
Die kerel blijft koningquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom vind ik dat programma "Looking good naked" ook zo briljant
Het toont gewoon echte mensen en niet van die opgepoederde modellen die 45 kilo wegen en waar ook nog de helft van wordt weggesoept![]()
Wie niet, die modellen of die echte mensen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar die vind ik vaak dus echt niet mooi
maar dat kan ook door mijn leeftijd komen
Gokquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die kerel blijft koning
[afbeelding]
Zou je naar kunstmatige ingrepen grijpen om je lichaam perfecter (dwz. naar photoshop maatstaven) te maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar die vind ik vaak dus echt niet mooi
maar dat kan ook door mijn leeftijd komen
Perfectie is ALTIJD onbereikbaar! Tenminste wel op deze aardbol. Er zit altijd nog wel ergens een kwabje, je ziet pas dat je neus scheef staat als er geen vet meer om zit, of je houdt geen kont over, er staat een tand scheef of iets anders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
perfectie ja
en onbereikbaar weet ik niet
die mensen uit dat programmaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie niet, die modellen of die echte mensen?
neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zou je naar kunstmatige ingrepen grijpen om je lichaam perfecter (dwz. naar photoshop maatstaven) te maken?
Nou, zal ik je dan maar even vertellen dat het gemiddelde fotomodel ongeveer dat lichaamsgewicht heeft? En playboymodellen wegen gemiddeld 50, die zijn wat vollerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die mensen uit dat programma
en modellen van 45 kilo vind ik ook niet mooi hoor
Wat ga je laseren?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef freecell het volgende:
Over perfectie gesproken: ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de plastisch chirug voor laseren
Wel extreem spannend allemaal, en eigenlijk wil ik wel en toch ook niet, maar ik krijg nu binnen drie weken een brief wanneer ik aan de beurt benDus nu MOET ik wel
Succes, eerste week is het zwaar, maar daarna is het heerlijk om een ritme te hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, ik ga slapen, morgen me eerste werkdag, ben benieuwd. en zal zo wie zo weer even moeten wennen, om van 9 tot 5 te werken, in plaats van eerst uitslapen, dan lekker luieren en zo de dag doorkomen.
nee maar je kan wel het beste uit je lichaam proberen te halenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Perfectie is ALTIJD onbereikbaar! Tenminste wel op deze aardbol. Er zit altijd nog wel ergens een kwabje, je ziet pas dat je neus scheef staat als er geen vet meer om zit, of je houdt geen kont over, er staat een tand scheef of iets anders.
Maar perfectie kan simpelweg niet.
Perfectie nastreven is dan toch een beetje jammer van je tijd
Hoe ouder je wordt, hoe minder perfect je wordt. Wordt jij dan ook steeds meer ongelukkig?
*Lipjes getuit, tietjes vooruit!*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Perfectie is ALTIJD onbereikbaar! Tenminste wel op deze aardbol. Er zit altijd nog wel ergens een kwabje, je ziet pas dat je neus scheef staat als er geen vet meer om zit, of je houdt geen kont over, er staat een tand scheef of iets anders.
Maar perfectie kan simpelweg niet.
Perfectie nastreven is dan toch een beetje jammer van je tijd
Hoe ouder je wordt, hoe minder perfect je wordt. Wordt jij dan ook steeds meer ongelukkig?
ik ben niet zo van de modellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, zal ik je dan maar even vertellen dat het gemiddelde fotomodel ongeveer dat lichaamsgewicht heeft? En playboymodellen wegen gemiddeld 50, die zijn wat voller
Die vrouwen die 50 wegen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de modellen
of het moeten FHM modellen zijn die vind ik vaak wel mooi
zal sowieso heel erg zwaar worden de eerste 2 weken. eigenlijk kan mijn lichaam geen 40 uur per week aan, en waarschijnlijk moet ik eerst 2 weken 40 uur werken voordat ik naar de 24 uur kan gaan. maar is gewoon even afwachten, het kan ook meevallen, dat ik niet meteen 40 uur hoef te werken (ik kan het wel, maar ben dan echt gesloopt in het weekeind en kan dan ook echt helemaal niets meer)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Succes, eerste week is het zwaar, maar daarna is het heerlijk om een ritme te hebben
Dan kan ik je nu al vertellen dat de focus naar perfectie verloren tijd is en veel frustratie op gaat leveren. Zonder van de tijd. Zonde van je leven. Ga gewoon een leuk leven leiden. Waar mensen je waarderen om wat je bent (hehequote:
Hoezo kan je dat niet aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zal sowieso heel erg zwaar worden de eerste 2 weken. eigenlijk kan mijn lichaam geen 40 uur per week aan, en waarschijnlijk moet ik eerst 2 weken 40 uur werken voordat ik naar de 24 uur kan gaan. maar is gewoon even afwachten, het kan ook meevallen, dat ik niet meteen 40 uur hoef te werken (ik kan het wel, maar ben dan echt gesloopt in het weekeind en kan dan ook echt helemaal niets meer)
ik heb het chronisch vermoeidheids syndroom, en zolang ik er zelf rekening mee houd (dus geen 40 uur werken) gaat het best, maar zodra het meer word kan je me opvegen. heb tijdens mijn stage 6 weken lang 32 uur gewerkt in de vakantie, en was daarna gewoon toe aan de vakantie, om mijn lichaam weer rust te geven.quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan kan ik je nu al vertellen dat de focus naar perfectie verloren tijd is en veel frustratie op gaat leveren. Zonder van de tijd. Zonde van je leven. Ga gewoon een leuk leven leiden. Waar mensen je waarderen om wat je bent (hehe).
Da's zo kut, een goede vriendin van me heeft dat al 8 jaar en kan daardoor alleen maar van die callcenter kutbaantjes nemen, omdat geen ander bedrijf haar voor 16 uur flexibel aan wil nemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb het chronisch vermoeidheids syndroom, en zolang ik er zelf rekening mee houd (dus geen 40 uur werken) gaat het best, maar zodra het meer word kan je me opvegen. heb tijdens mijn stage 6 weken lang 32 uur gewerkt in de vakantie, en was daarna gewoon toe aan de vakantie, om mijn lichaam weer rust te geven.
Wat jij in de FHM ziet welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee hoor
niet iedereen die slank is heeft anorexia of weegt onder de 60 kilo
Ben je daar dan ooit mee klaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee hoor
het beste uit je lichaam willen halen is een mooi doel
ik ga nu ook werken voor een callcenter, gewone bedrijven willen alleen maar fulltimers of mensen met ervaring. en mijn leven is hierdoor nu ook al 8 jaar vern**kt. hele pubertijd eigenlijk verknalt erdoor, want ja, wie wil nou vrienden zijn met iemand die meteen na school naar huis gaat, en in het weekeind ook nog eens niet gaat stappen ook niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's zo kut, een goede vriendin van me heeft dat al 8 jaar en kan daardoor alleen maar van die callcenter kutbaantjes nemen, omdat geen ander bedrijf haar voor 16 uur flexibel aan wil nemen![]()
Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor dit probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik ga nu ook werken voor een callcenter, gewone bedrijven willen alleen maar fulltimers of mensen met ervaring. en mijn leven is hierdoor nu ook al 8 jaar vern**kt. hele pubertijd eigenlijk verknalt erdoor, want ja, wie wil nou vrienden zijn met iemand die meteen na school naar huis gaat, en in het weekeind ook nog eens niet gaat stappen ook niet.
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, alleen ziet maar 0,001 procent van de mensen er ongeveer zo uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee hoor
en zelfs al wegen ze 50
daar is niets mis mee als het bij hun bouw past
me to, of dat ik net zoals renate dorrestein eroverheen groei (of zoiets) is trouwens misschien ook een aanrader voor je vriendin, vond dat boek wel heel leuk om te lezen, veel herkenbare dingen erin (alles aflopen van huisarts tot homeopaat). de titel van dat boek is trouwens Heden ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden voor dit probleem
Ik zal het haar zeggenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
me to, of dat ik net zoals renate dorrestein eroverheen groei (of zoiets) is trouwens misschien ook een aanrader voor je vriendin, vond dat boek wel heel leuk om te lezen, veel herkenbare dingen erin (alles aflopen van huisarts tot homeopaat). de titel van dat boek is trouwens Heden ik.
van mijn leeftijd zien er genoeg zo uit hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, alleen ziet maar 0,001 procent van de mensen er ongeveer zo uit
Ook naakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
van mijn leeftijd zien er genoeg zo uit hoor
dat duurt ook maar een jaar of twee. Hooguit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
van mijn leeftijd zien er genoeg zo uit hoor
nou dat duurt wel langer dan tot je 21ste hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat duurt ook maar een jaar of twee. Hooguit.
Jij hebt echt zo'n onrealistisch mensbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou dat duurt wel langer dan tot je 21ste hoor
moet toch wel lukken tot je 30ste
en naakt wil ik het niet weten
Nietes, ik heb een blobquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook naakt?
Mijn punt is, dat ik zeer weinig mensen ken die er zo uitzien, om de eenvoudige reden dat echte mensen niet gefotoshopt zijn. Echte mensen hebben ribbeltjes waar hun bikinibroekje ophoudt, en in ieder geval een ribbeltje als ze gaan zitten. (Ja, dat heeft IEDEREEN)
Jazekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef conleche het volgende:
@ Stormqueen: is jouw avatar+onderschrift uit "It" van Stephen King??
Niet als je gaat studeren... Geloof me, dat lukt echt niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou dat duurt wel langer dan tot je 21ste hoor
moet toch wel lukken tot je 30ste
en naakt wil ik het niet weten
77 kilo op mijn weke pens laten landen?quote:
Bezorgt mij nog steeds nachtmerries...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef conleche het volgende:
@ Stormqueen: is jouw avatar+onderschrift uit "It" van Stephen King??
Ja!! Wil d'r weer eens eentje lezen, was er vroeger dol op!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JazekerVolgens mij heb ik jou ook in het SK topic zien posten?
Ik ben redelijk op weg, zit ongeveer op de helft, maar die man heeft zo almachtig veel geschrevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Wil d'r weer eens eentje lezen, was er vroeger dol op!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
77 kilo op mijn weke pens laten landen?
Nee, dan moet ik eerst nog wat meer buikspieroefeningen doen
Je mag wel op mijn airbags springen, daar zitten toch botten onder. Is ook lekker zachtquote:
Miss S lijkt wel gephotoshopte magazine-vrouwen na te strevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef freecell het volgende:
Jij streeft nu een onbereikbaar idee van perfectie na.
Succesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:38 schreef gothic-blackie het volgende:
goeiemorgen dames, ik ben bijna klaar om richting mijn werk te gaan, ben benieuwd of ik het leuk ga vindentot vanavond.
Succes!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:38 schreef gothic-blackie het volgende:
goeiemorgen dames, ik ben bijna klaar om richting mijn werk te gaan, ben benieuwd of ik het leuk ga vindentot vanavond.
en toch kan je op je 30ste er lekker uit zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n onrealistisch mensbeeld
Op je dertigste er nog uit zien als een FHM-model, dat is wereldwijd echt maar voor 6 vrouwen weggelegd![]()
dat vind ik echt zo stomquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet als je gaat studeren... Geloof me, dat lukt echt niet.
en toch zoals je zelf zegt moet je er tijd en aandacht aan bestedenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:33 schreef Rewimo het volgende:
Zelfs al zou ik een prachtig figuur hebbendan ben ik nog niet perfect omdat ik vitiligo heb. Ik heb allang afgeleerd om mensen op hun uiterlijk te beoordelen (maar ja ik ben ook al hartstikke oud natuurlijk). Uiterlijk is zó onbelangrijk, wat niet betekent dat je er dan maar geen aandacht aan hoeft te besteden uiteraard. Ik geloof dat de meesten van jullie inmiddels ook wel door hebben dat uiterlijk alleen maar een schilletje is.
Er zitten hier zoveel mensen die oprecht mooi zijn, al is hun buitenkant niet perfect
ik vind het lichaam dat je elke dag moet gebruiken en dan heb ik het niet over alleen uiterlijk neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien van er gezond eten in stoppen heb ik daar geen tijd voor en ook niet veel zin in. Zoals gezegd, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Maar dat leer je nog wel.
Nou, dan geloof je het niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo stom
dat het jouw of andere niet lukt wil niet zeggen dat het niet lukt
het is een keuze die je maakt
Ze hebben er geen cup DD/E bij staan, maar ik denk dat ze daar "heel erg zeer grote borstmaat" mee bedoelen.quote:BH
A-cup = Kleine borstmaat. B-cup = Middelgrote borstmaat.
C-cup = Grote borstmaat. D-cup = Zeer grote borstmaat.
je hoeft niet elke nacht tot 5 uur op te blijven en liters bier te zuipenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dan geloof je het niet!
Studeren, op kamers, een totaal ander patroon van eten en slapen en stappen... Het doet wel iets met je lichaam. En daarnaast word je steeds ouder. Ik ben pas 25, maar merk nu al dat mijn lijf ouder wordt.
Afhankeliljk van je huidtype begin je rond die leeftijd al rimpels te krijgenTenzij je echt een vette huid hebt.
75E is ook een heel aparte bh maatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef Liejannuh het volgende:
Heel veel succes vandaag Gothic Blackie! Ik hoop dat het leuk is en meevalt!
En ik ben misselijk van de yoghurt en 4 koppen thee.
Wel onwijs veel gedaan op de TU bieb gister. En vanmiddag/vanavond weer een sessie.
Zou het ooit goedkomen?![]()
Speciaal voor Miss S van de H&M site:
[..]
Ze hebben er geen cup DD/E bij staan, maar ik denk dat ze daar "heel erg zeer grote borstmaat" mee bedoelen.
Absoluut! Het is ook tamelijk kansloos als je dat echt jarenlang zo doet, don't get me wrong.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je hoeft niet elke nacht tot 5 uur op te blijven en liters bier te zuipen
je hoeft niet pizza op te warmen
zijn allemaal gewoon keuzes die je kan maken
mijn bh maat is er ook nauwelijksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:00 schreef locutus51 het volgende:
pff. dames.. zijn we nog steeds bezig over de bh/kleding maten.. ? a/b/c/d/e zijn allemaal nog klein wanneer ik naar mijn vriendin kijk, die heeft nu echt moeite met het vinden van een bh, die heeft G! of zelfs al H, maar dat weet ik niet zeker...
Ik heb zelf 80D. Toen ik 19 was, had ik 70DD, ze zijn daarna nog wat groter geworden, ik heb ze kleiner laten maken en nu heb ik dus 80D. Ook met 70DD had ik een flinke bos hout voor de deur zoals mannen dat zo mooi weten uit te drukken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
75E is ook een heel aparte bh maat
maar als je denkt dat ik zeer grote borsten heb mag je dat denken hoor![]()
als je dat dan ook ff tegen de mannen vertelt die ik tegenkom
altijd gezond gegeten? en die friet dan, en op het srand zal ook wel het nodige gegeten wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Absoluut! Het is ook tamelijk kansloos als je dat echt jarenlang zo doet, don't get me wrong.
Maar dat is niet wat ik bedoelde. Even vanuit mijn eigen situatie: het gebeurde bij mij, zeker de eerste paar jaar, bijna altijd dat je 's morgens nog niet wist wat je de rest van de dag ging doen. Heerlijk.
Daarnaast, ik maakte stapels nieuwe vrienden die ook niet zo'n heel strak dagschema hadden. Dus vaak bij elkaar eten (en dat is niet altijd even goed/regelmatig), naar het strand en daarna friet eten.... Of ineens met z'n allen naar een andere studentenvereniging... Of, of...
Echt, ik heb altijd van gezond eten gehouden en zelden pizza gegeten. Maar de onregelmatigheid en onvoorspelbaarhei maken dat je toch niet altijd even goed eet. En dan heb ik het nog niet eens gehad over drank....
Ik vind het idd belachelijk dat men nog steeds geen rekening kan houden met grote maten. Ik heb het zelf alleen maar met broeken gehad, waardoor ik de merken die ik lekker vind zitten niet kon kopen of nog duurdere merken moest gaan dragen omdat die dan wel in mijn maat waren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn bh maat is er ook nauwelijksecht stom
het is niet goed verkrijgbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb zelf 80D. Toen ik 19 was, had ik 70DD, ze zijn daarna nog wat groter geworden, ik heb ze kleiner laten maken en nu heb ik dus 80D. Ook met 70DD had ik een flinke bos hout voor de deur zoals mannen dat zo mooi weten uit te drukken.
75E is geen kleine cupmaat. Echt niet. En het is ook niet gemiddeld. Het is ter compensatie wel heel goed te verkrijgen.
*komt uit meidt-de-discussie-modus*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je hoeft niet elke nacht tot 5 uur op te blijven en liters bier te zuipen
je hoeft niet pizza op te warmen
zijn allemaal gewoon keuzes die je kan maken
dus jij komt zomaar 10 kilo aan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
*komt uit meidt-de-discussie-modus*
Lieverd, ik heb geen van de dingen gedaan die je hier boven noemt. Ik sportte tijdens mijn studie en at thuis (de eerste 3 jaar van mijn studie) gewoon met mijn ouders mee, het zelfde voedsel dat ik mijn hele leven al at. En tóch ben ik tijdens mijn studie 10kg aangekomen. Je hebt veel in de hand, maar niet alles... zo is het leven.
*keert terug in meidt-de-discussie-modus*
nee het verschil van je onder omvang en je borsten dat zorgt voor de letterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:07 schreef locutus51 het volgende:
Hmm, ik ben man maar volgens mij zit het toch zo met BH's dat het getal voor de omvang is en de cijfer voor de grote van de borsten zelf? In dat geval is een 75E toch grote borts bij een kleine omvang? maar een E is toch altijd groter dan D?
Ja, want jij kan het weten, met je 19 jaar!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch kan je op je 30ste er lekker uit zien
strak en geen overgewicht
en dat kan al helemaal als je begin 20 bent
dat is echt helemaal niet zo raar hoor
ja ik werk veel met mensen van in de 20 en 30quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want jij kan het weten, met je 19 jaar!!!!
Lees eens goed wat ik nu heb geschreven? Ik had ooit 70DD. Dat is nog iets smaller dan jouw 75E. Ik kon destijds gewoon bh's kopen bij de Hunkemöller. Dus dat niet kunnen vinden, dat geloof ik niet. Anders moet je maar eens naar een echte lingeriewinkel gaan. Daar kun je bh's uitzoeken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is niet goed verkrijgbaar
en ik heb echt kleinere borsten dan iemand die bijvoorbeeld een 85C heeft en dat is toch redelijk gemiddeld volgens mij
mijn verschil met onder en bovenwijdte is wel veel maar mijn onderwijdte is al zo smal dat het daarboven niet heel groot is, snap je?
ik ben gister nog in de hunkemoller geweest en geen een bh in mijn maat dus je mag me wel een keer meenemenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lees eens goed wat ik nu heb geschreven? Ik had ooit 70DD. Dat is nog iets smaller dan jouw 75E. Ik kon destijds gewoon bh's kopen bij de Hunkemöller. Dus dat niet kunnen vinden, dat geloof ik niet. Anders moet je maar eens naar een echte lingeriewinkel gaan. Daar kun je bh's uitzoeken!
En met 75E heb je gewoon echt behoorlijk grote borsten. Echt waar, geloof me maar, ik heb zelf ook ooit die maat gehad.
Ow, en Locutus, het is wel mogelijk om mooie goed passende bh's te vinden in grote maten. De gespecialiseerde lingeriewinkel is je vriendje en Prima Donna nog meer.Kost wel wat meer dan 20 euro trouwens, maar het zit ook geweldig.
Zo, dan ga ik nu eens aan het werk.
Meidt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
*komt uit meidt-de-discussie-modus*
Lieverd, ik heb geen van de dingen gedaan die je hier boven noemt. Ik sportte tijdens mijn studie en at thuis (de eerste 3 jaar van mijn studie) gewoon met mijn ouders mee, het zelfde voedsel dat ik mijn hele leven al at. En tóch ben ik tijdens mijn studie 10kg aangekomen. Je hebt veel in de hand, maar niet alles... zo is het leven.
*keert terug in meidt-de-discussie-modus*
Miss S heeft inderdaad gelijk. Ik heb altijd een D-E gehad, ook met die BH die op mijn hoofd pastequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee het verschil van je onder omvang en je borsten dat zorgt voor de letter
anders had je inderdaad gelijk
Mijn vriendin heeft het zelfs nog erger gehad. is meer dan 20 kg aangekomen in 1 jaar tijd, terwijl het we niet anders zijn gaan eten, minder zijn gaan sporten. Zelfs dieeten vanuit het ziekenhuis hielpen niet, ze kwam nog steeds aan... dus het kan idd... en het juist heel frustrerend omdat je niet weet waardoor het komt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus jij komt zomaar 10 kilo aan?
je at tussendoor niet anders, je dronk niet meer?
je bewoog niet minder?
dat is inderdaad wel heel apart
Ik zeg niet dat ik altijd gezond ahaaat. Ik zeg dus juist dat dat gewoon niet altijd lukte. Lezen is niet je sterkste punt, of wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
altijd gezond gegeten? en die friet dan, en op het srand zal ook wel het nodige gegeten worden
het zal vast niet makkelijk zijn maar het kan wel
gewoon op letten en echt gezond eten en zeker niet teveel drinken
Tip: livera. en vriendin van me heeft 70E en die kan ook haast niks vinden in de Hunkemoller, maar als je naar een lingeriezaak gaat die ook wat meer op de rijpere vrouw is gericht is er genoeg te vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben gister nog in de hunkemoller geweest en geen een bh in mijn maat dus je mag me wel een keer meenemen
Ik weet het, mijn vriendin is voor een bh al gauw 80 euro kwijt, en dan hebben we het over traditioneel wit. Als je echt wat spannends wilt, dan ben je een kapitaal kwijt (heb het er wel voor over hoor...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en Locutus, het is wel mogelijk om mooie goed passende bh's te vinden in grote maten. De gespecialiseerde lingeriewinkel is je vriendje en Prima Donna nog meer.Kost wel wat meer dan 20 euro trouwens, maar het zit ook geweldig.
De letter staat voor het aantal centimeters verschil tussen je onder- en bovenwijdte.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:07 schreef locutus51 het volgende:
Hmm, ik ben man maar volgens mij zit het toch zo met BH's dat het getal voor de omvang is en de cijfer voor de grote van de borsten zelf? In dat geval is een 75E toch grote borts bij een kleine omvang? maar een E is toch altijd groter dan D?
't Is vroeg... naziquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
't Is vroeg... naziKon echt even niet meer verzinnen hoe ik 't moest schrijven... vond dit wel cool staan.
Gaan we vanavond zwemmen? Heb mijn spulletjes meegenomen!
![]()
Dus als je erg breed bent van boven kun je zelf een grote cupmaat hebben zonder grote borsten te hebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
De letter staat voor het aantal centimeters verschil tussen je onder- en bovenwijdte.
Het gaat om het verschil. maar je kan je voorstellen dat een meisje met bovenwijdte 65 en tietomvang 85 kleinere tieten heeft dan een meisje met bovenwijdte 100 en tietomvang 120.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:21 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Dus als je erg breed bent van boven kun je zelf een grote cupmaat hebben zonder grote borsten te hebben?
aha, ik begin het te snappen... pff... wat een gedoe....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat om het verschil. maar je kan je voorstellen dat een meisje met bovenwijdte 65 en tietomvang 85 kleinere tieten heeft dan een meisje met bovenwijdte 100 en tietomvang 120.
De discussie is ook zinloos. Als Miss_S alleen onderwijdte heeft verloren, maar haar tieten zijn even groot gebleven als voor het afvallen, krijgt ze inderdaad een hoger lettertje en een lager cijfertje![]()
Hoe groter het verschil tussen de omtrek onder je borsten en de omtrek over je borsten heen, hoe groter de cup.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:21 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Dus als je erg breed bent van boven kun je zelf een grote cupmaat hebben zonder grote borsten te hebben?
Meten is weten. Zo doe ik het meestalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:28 schreef locutus51 het volgende:
[..]
aha, ik begin het te snappen... pff... wat een gedoe....
Ach, daar groei je als meisje/vrouw vanzelf inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:28 schreef locutus51 het volgende:
[..]
aha, ik begin het te snappen... pff... wat een gedoe....
ach.. ik meet wel eens, maar dan zonder centimeterband erbij...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meten is weten. Zo doe ik het meestal
zo doet mijn vriend dat ook het liefstquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef locutus51 het volgende:
[..]
ach.. ik meet wel eens, maar dan zonder centimeterband erbij...![]()
![]()
![]()
Da's gek, jij hebt duidelijk grotere borsten dan ik en toch hebben we de zelfde maat??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo doet mijn vriend dat ook het liefstIk schijn maat "lekker" te hebben
Zelfs dan... Ik draag iets van 80C momenteel, maar dan nog kan het zo verschillen. Ik heb vrij brede borsten (gewichthefferstietenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, daar groei je als meisje/vrouw vanzelf inBelangrijkste is dat je als vrouw je eigen maat weet.
Dat is blijkbaar dan een vaak voorkomende maat...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo doet mijn vriend dat ook het liefstIk schijn maat "lekker" te hebben
Misschien heeft jouw vriend kleinere handen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's gek, jij hebt duidelijk grotere borsten dan ik en toch hebben we de zelfde maat??Of ligt 't dan weer aan de persoon die het "meet"?
![]()
![]()
Zou dat 't zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien heeft jouw vriend kleinere handen?
mag ik er nog even een devies aan toevoegen? De borsten van een vrouw veranderen best veel gedurende haar leven. Zeker als je veel schommelt met gewicht. Laat je daarom liefst elk jaar even opmetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfs dan... Ik draag iets van 80C momenteel, maar dan nog kan het zo verschillen. Ik heb vrij brede borsten (gewichthefferstieten) en het gebeurt mij dus vaak dat de beugels van een BH te smal zijn en dan krijg je zo'n vetwab onder je oksel.
Nee, mijn devies is: als je een goedzittende BH vindt, koop er dan meteen twee of drie!
Vitiligo is een huidziekte waarbij je pigment verdwijnt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:53 schreef ColdFeet het volgende:
@Rewimo: wat is vitiligo?
Dat is ook een goeie!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:35 schreef octopussy het volgende:
[..]
mag ik er nog even een devies aan toevoegen? De borsten van een vrouw veranderen best veel gedurende haar leven. Zeker als je veel schommelt met gewicht. Laat je daarom liefst elk jaar even opmeten![]()
en dat gebeurt met elke studentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:16 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft het zelfs nog erger gehad. is meer dan 20 kg aangekomen in 1 jaar tijd, terwijl het we niet anders zijn gaan eten, minder zijn gaan sporten. Zelfs dieeten vanuit het ziekenhuis hielpen niet, ze kwam nog steeds aan... dus het kan idd... en het juist heel frustrerend omdat je niet weet waardoor het komt...
eindelijk iemand die het snaptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat om het verschil. maar je kan je voorstellen dat een meisje met bovenwijdte 65 en tietomvang 85 kleinere tieten heeft dan een meisje met bovenwijdte 100 en tietomvang 120.
De discussie is ook zinloos. Als Miss_S alleen onderwijdte heeft verloren, maar haar tieten zijn even groot gebleven als voor het afvallen, krijgt ze inderdaad een hoger lettertje en een lager cijfertje![]()
Mijn zusje (haar vriend heeft vitiligo) werkte bij een zonnebankcentrum waar op een dag een moeder met haar dochter binnen kwam. Dochter had net van de huisarts de diagnose vitiligo gekregen... moeder vond dat het eenvoudig op te lossen was door haar dochter onder een pigmentbank te laten gaan. (Zonnebank die de aanmaak van pigment extra stimuleert). Mijn zusje heeft de vrouw toen uitgelegd dat dat zinloos was en eerder schadelijk voor de dochter dan dat het iets zou oplossen. Ze heeft ze naar huis gestuurd met het advies zich eerst maar eens goed in te lezen en zonnebrandcreme factor 60 te kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vitiligo is een huidziekte waarbij je pigment verdwijnt.
Dit idee
[afbeelding]
Maar dat heb ik dan dus overal, die vlekken.
Natuurlijk niet, in dit geval ging ze niet eens meer naar school, ze werkte al. Maar ik wil alleen maar aantonen dat er "rare" gevallen zijn. Tot op heden is er nog geen enkele arts geweest die kon achterhalen waar het vandaan komt, en we hebben toch verschillende experts/dieetisten/bloedtesten etc gehad. Maar het maakt ons nu ook niet meer uit, we hebben eindelijk een dieet gevonden waarbij ze afvalt en nu het eraf is komt ze niet meer aan.. dus misschien heeft dat dieet lichamelijk iets gedaan, of is ze geestelijk verandert... we weten het niet.. maar het werkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat gebeurt met elke student
zomaar zonder aanleiding 10 tot 20 kilo aankomen
ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoort maar lijkt me wel interessant om onderzoek naar te doen
Ah OK, dat heb ik vaker gezien ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vitiligo is een huidziekte waarbij je pigment verdwijnt.
Dit idee
[afbeelding]
Maar dat heb ik dan dus overal, die vlekken.
ik heb ze niet laten meten bij hunkemoller daar koop ik eigenlijk alleen maar broekjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef octopussy het volgende:
wat hebben jullie weer gepraat als brugman tegen dovemansoren
![]()
Gisteren naar de film geweest. Helaas kreeg ik tijdens de film barstende koppijn waardoor ik echt heb zitten wachten op het einde![]()
Over die BH-maten: ik heb bij Hunkemoller gewerkt. Cup 85C is ZEKER niet hetzelfde als 75E. Miss_S zou er goed aan doen om zich eens op te laten meten bij een goede lingeriezaak (kan niet meer bij hunkemoller). Van foto's zou ik haar een 80B-C schatten. Redelijk breed van boven en geen bovengemiddelde cup.
Miss_S, had je niet eens een bikini gekocht bij H&M laatst? Die gaan echt niet verder dan C-D volgens mij!
Niet met allemaal maar wel met veel. Natuurlijk scheelt het wel als je voordat je op kamers gaat al veel van voeding af weet. Zo loop jij wat minder risico om aan te komen dan iemand die thuis elke dag zijn complete menu door moeders opgediend krijgt en geen idee heeft wat hij/zij nu eigenlijk aan het eten is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoort maar lijkt me wel interessant om onderzoek naar te doen
Neehee! Geez, jij kunt doordrammen, zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn huisarts raadde mij laatst ook aan om eens te stoppen met de pil, kijken of ik dan makkelijker gewicht kwijt raak. Ik ben ook erg aangekomen toen ik de pil ging slikken (was toen ook ongeveer 17 of 18). Heb alleen niet zo'n zin om te stoppen met de pil, ben bang voor de menstruatiepijnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef octopussy het volgende:
Ik ben zelf veel aangekomen toen ik mijn vriend leerde kennen en aan de pil ging (17). We woonden allebei nog thuis en ik ben niet anders gaan eten dan voorheen, of minder gaan bewegen.
Ik geloof dat hormonen behoorlijke invloed hebben op gewicht!
Laat haar maar... als ze dramt, gewoon negeren... werkt 't beste...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neehee! Geez, jij kunt doordrammen, zeg.
In je studententijd ligt je focus vaak niet op je lijn, maar op heel wat andere dingen. Daardoor eet je niet altijd gezond en komen mensen dus vaak aan, OK?
Regelmatig en gezond eten is gewoon niet altijd reëel, als je een druk sociaal leven hebt.
Maar hoe zit dat nou met jou? Ga je bijna studeren en op kamers?
Leuk! Doen we! Wanneer gaan we? Kom jij naar Den Haag? Ik zit niet zo ruim in mijn tijd de komende weken en jij hebt nog een paar weken vakantie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben gister nog in de hunkemoller geweest en geen een bh in mijn maat dus je mag me wel een keer meenemen
Ik heb gister tot 22.15 uur in de bibliotheek gezeten en echt heel erg veel gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:20 schreef Pandorah het volgende:
Hee Liejannuh, druk met studeren?
Hopelijk hebben ze in de bieb van de TU niet zoveel theepauzes als in de KB waar ik vaak ging studeren toen ik nog in Leiden studeerde. Is dat stuk over Ad Visser uit de Volkskrant? Zo ja, dan ken ik hem want daar kwam een collega mee aan. Ja! Een theatertournee!
Misschien wel grappig om heen te gaan (na wat rosé
)
![]()
Hèhè, ik ben vooral bang voor zwangerschap, eigenlijk (ben net gestopt). Menstruatiepijn viel bij mij reuze mee, ik had toen ik de pil slikte vooral echt heel duidelijk PMS-klachten (lees: kuthumeur)... Ik zou het daarvoor niet laten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn huisarts raadde mij laatst ook aan om eens te stoppen met de pil, kijken of ik dan makkelijker gewicht kwijt raak. Ik ben ook erg aangekomen toen ik de pil ging slikken (was toen ook ongeveer 17 of 18). Heb alleen niet zo'n zin om te stoppen met de pil, ben bang voor de menstruatiepijnen.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok ff een foto van mijn 75-80Een neej zoals je ziet gaat dat nooit in een S-je passen
[afbeelding]
je bent mijn woorden aan het verdraaien. De oplopende cupmaat en omvang is helaas niet te vatten in een lineair verband. Het is niet zo dat bij elke afname van omvangsmaat dezelfde cupmaat ineens een maat kleiner wordt. Iemand met een 90A kan niet een 80D aan en andersom. Er is een klein verschil in cupmaat bij verschillende omvangmaten, maar dat kan je hoogstens toepassen op 1 cupmaat groter of kleiner dan je 'basis-maat'. Bovendien moet je dan ook nog eens letten op de breedte van de cups. Hoe groter de omvang, hoe breder de cups zijn. Als de cups in je oksels prikken of je hebt 4 borsten dan is je cupbreedte niet goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ze niet laten meten bij hunkemoller daar koop ik eigenlijk alleen maar broekjes
en ik zeg ook niet dat hetzelfde is maar het is geen gigantisch verschil
of wil jij zeggen dat iemand met 75E net zo grote borsten heeft als iemand met 90E ? want dan zou ik als ik jou was niet meer in een lingeriezaak gaan werken
Zorgen dat je als je stopt snel zwanger wordt, maar dan werkt helaas het testen of je afvalt wat minderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn huisarts raadde mij laatst ook aan om eens te stoppen met de pil, kijken of ik dan makkelijker gewicht kwijt raak. Ik ben ook erg aangekomen toen ik de pil ging slikken (was toen ook ongeveer 17 of 18). Heb alleen niet zo'n zin om te stoppen met de pil, ben bang voor de menstruatiepijnen.![]()
Nah, ik zou toch geen steil haar en kleine tietjes willenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje dames, wat hebben jullie allemaal een geweldige voorgevels! Ik wil eigenlijk ook altijd grotere borsten, maar ja, volgens mij is dat dus net zo als met krullen of steil haar: als je het een hebt, wil je het andere
Laat ze vergrotenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje dames, wat hebben jullie allemaal een geweldige voorgevels! Ik wil eigenlijk ook altijd grotere borsten, maar ja, volgens mij is dat dus net zo als met krullen of steil haar: als je het een hebt, wil je het andere
Normaliter heb ik een C-cupje, dus dat valt toch wel mee. Beter dan die prammen G die ik eerst hadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
ja maar dan eet je toch inderdaad verkeerd, op verkeerde momenten, verkeerd samengesteld etcquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet met allemaal maar wel met veel. Natuurlijk scheelt het wel als je voordat je op kamers gaat al veel van voeding af weet. Zo loop jij wat minder risico om aan te komen dan iemand die thuis elke dag zijn complete menu door moeders opgediend krijgt en geen idee heeft wat hij/zij nu eigenlijk aan het eten is.
Ik heb het allebei gedaan, aankomen en afvallen toen ik op kamers ging. Maar het afvallen ging pas goed toen ik geen relatie meer had met een eetgrage halve fransoos
ik ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, ik zou toch geen steil haar en kleine tietjes willen
DAT HEEFT OOK NIEMAND BEWEERDquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dan eet je toch inderdaad verkeerd, op verkeerde momenten, verkeerd samengesteld etc
je maakt me niet wijs dat je zomaar uit het niets 10 tot 20 kilo aankomt
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, ik zou toch geen steil haar en kleine tietjes willen
ja maar jouw borsten zijn ook groterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb je mijn tip gelezen MIss-S?
en uh ik heb dus wel 75-80 E en ik vind niet dat ik kleine borsten heb hoor..... en die passen niet in een s-je... zelfs al zou ik een BMI van 20 hebben.....
Tieten zijn okee olee oleequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Laat ze vergroten
Ik heb ook maar een 80B hoor... Ze hoeven wat mij betreft ook niet groter (maar ook niet kleiner!).
En wat hebben jullie toch met tieten? Volgens mij hebben we het er nu al 2 dagen over!
Ja jeetje, sorry, ligt misschien ook aan mij...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Zorgen dat je als je stopt snel zwanger wordt, maar dan werkt helaas het testen of je afvalt wat minder
Wat een enorm gezeik hier trouwens weer. Bah bah bah.
Ik heb me vorige week weer laten opmeten bij de lingeriezaak omdat ik uit mijn bh's knalde, zit nu weer op 85 E. Best wel grappig dat deze bh goedkoper was dan de normale bh's die ik altijd heb.
Ik zou dat niet willen nee, want dan zou ik SQ niet meer zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
En bedankt he
Ik zou best wat grotere borsten willen, ik heb een C-cup, maar als ik af ga vallen (en dat is de bedoeling) worden ze echt wel kleiner![]()
ik studeer al 2 jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neehee! Geez, jij kunt doordrammen, zeg.
In je studententijd ligt je focus vaak niet op je lijn, maar op heel wat andere dingen. Daardoor eet je niet altijd gezond en komen mensen dus vaak aan, OK?
Regelmatig en gezond eten is gewoon niet altijd reëel, als je een druk sociaal leven hebt.
Maar hoe zit dat nou met jou? Ga je bijna studeren en op kamers?
maar dat gaat soms ook wel een klein beetje te fel IMOquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja jeetje, sorry, ligt misschien ook aan mij...
Iedereen wil *een zeker persoon* zo graag iets aan haar verstand peuteren... Over studentenleven, BH-maten, kleine topjes... Maar het lukt gewoon echt niet
Ach, houd voor de gein eens een overzichtje bij van dingen die allemaal net niet kloppen en je kan een heel leven opschrijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iedereen wil *een zeker persoon* zo graag iets aan haar verstand peuteren... Over studentenleven, BH-maten, kleine topjes... Maar het lukt gewoon echt niet
Steil haar heb ik al en kleinere tieten wil ik ookquote:
Maak me gekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Steil haar heb ik al en kleinere tieten wil ik ookDie van mij zijn niet gekrompen sinds ik afgevallen ben, ze hangen alleen wel ergens ter hoogte van mijn navel
DAT ZEI IK TOCH!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar dan eet je toch inderdaad verkeerd, op verkeerde momenten, verkeerd samengesteld etc
je maakt me niet wijs dat je zomaar uit het niets 10 tot 20 kilo aankomt
wat is daar mee?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
Miss_s Esprit????
Helaas ben ik niet gewicht verloren toen ik met de pil stoptequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:01 schreef Levitation het volgende:
Dat is op zich wel zonde. Je zou op zich eens kunnen proberen om weer een paar weken enkel dingen te eten van onze eerste 6 weken lijst en een beetje streng te zijn voor jezelf wat hoeveelheden, kijken of je wellicht nog wat afvalt, want dan zullen ze toch echt ook moeten afvallen. Bij mij was het ook eerst omvang en daarna pas cup.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Steil haar heb ik al en kleinere tieten wil ik ookDie van mij zijn niet gekrompen sinds ik afgevallen ben, ze hangen alleen wel ergens ter hoogte van mijn navel
wat lukt niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef ColdFeet het volgende:
DAT ZEI IK TOCH!!
Nou ja, misschien moet ik erover ophouden. Ga jij maar lekker elke dag om 7 uur een verantwoorde maaltijd eten in je studententijd, en daarna twee uur sporten en dan naar bed. Echt een tof studentenleven
dat liever dan elke avond zuipen en pizza vreten en 20 kilo aankomen jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH!!
Nou ja, misschien moet ik erover ophouden. Ga jij maar lekker elke dag om 7 uur een verantwoorde maaltijd eten in je studententijd, en daarna twee uur sporten en dan naar bed. Echt een tof studentenleven
je hebt het dus niet gelezen< esprit heeft cupmaat 70E tot 85E in hun collectie, dus misschien moet je eens op www.esprit.nl kijken???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is daar mee?
als je bedoelt dat daar mijn sje vandaan komt of bh's nee want ik heb eigenlijk niets van de esprit behalve een jurkje
Mijn omvang is keurig afgenomen. Ik ben gewoon overal afgevallen, op mijn borsten na. Zou handig zijn als je zelf invloed had op waar je afvaltquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:15 schreef Troel het volgende:
Dat is op zich wel zonde. Je zou op zich eens kunnen proberen om weer een paar weken enkel dingen te eten van onze eerste 6 weken lijst en een beetje streng te zijn voor jezelf wat hoeveelheden, kijken of je wellicht nog wat afvalt, want dan zullen ze toch echt ook moeten afvallen. Bij mij was het ook eerst omvang en daarna pas cup.
FOTO!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef locutus51 het volgende:
Wat een gedoe hier weer over een S-je als maat... nog ff en ik post een foto met mijzelf in een S-je.. pff.. (hmm lijkt me toch niet echt een prettig gezicht...)
Joh, ik heb het helemaal niet over jouw (BH)maat gehad, het interesseert me ook vrij weinig welke maat jij nou precies draagt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat lukt niet?
wat wil je mij duidelijk maken
dat ik geen 75E heb?
of dat ik geen Sje aan kan?
Geloof me, dat wil je echt niet zienquote:
thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je hebt het dus niet gelezen< esprit heeft cupmaat 70E tot 85E in hun collectie, dus misschien moet je eens op www.esprit.nl kijken???
Ghe, als je zelf moet gaan koken, stuk vaker de stad in trekt lekker biertje drinken op een terras niet meer sporten... Die 10 a 20kg zitten er zo aan vastquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik studeer al 2 jaar
en begin nu met een nieuwe opleiding en nee ga niet op kamers
en de focus ligt niet op lijnen maar toch kom je niet zomaar 10 kilo aan
Lezen!! Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over een druk sociaal leven... Maar ik geloof niet dat je dat hebt gelezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat liever dan elke avond zuipen en pizza vreten en 20 kilo aankomen ja
sorry
ik vind het alleen maar grappig dat jullie allemaal beter denken te weten wat voor maat ik hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Joh, ik heb het helemaal niet over jouw (BH)maat gehad, het interesseert me ook vrij weinig welke maat jij nou precies draagt.
Wel een beetje jammer dat je zo pissig reageert op m.i. goede tips, zoals die van Octo, die er toch volgens mij wel vestand van heeft.
een sociaal leven gaat ook gewoon goed samen met een gezond levenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lezen!! Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over een druk sociaal leven... Maar ik geloof niet dat je dat hebt gelezen.
cammen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je echt niet zien
Ja, daat weet ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn omvang is keurig afgenomen. Ik ben gewoon overal afgevallen, op mijn borsten na. Zou handig zijn als je zelf invloed had op waar je afvaltIk heb overigens 13 september een afspraak met Nienke ten Hoor
Dat is op de dag dat ik ook naar Dr. Schweitzer moet.
you're welcomequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
thanks
ik heb op het moment geen nieuwe nodig maar zal het onthouden
en toch zijn het keuzes die je maaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, als je zelf moet gaan koken, stuk vaker de stad in trekt lekker biertje drinken op een terras niet meer sporten... Die 10 a 20kg zitten er zo aan vast. Bij mij gingen de eerste 10kg erbij toen ik op mezelf ging wonen. De volgende 10kg toen ik ging werken en met auto naar werk ging (deur uit - auto in - auto uit - kantoor in en vice versa savonds.)
Kan ook met de camera in de boekenkast hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Ik kan mezelf niet full body op de foto zetten, ik heb geen statief
Ga eens fietsen, dan val je nog sneller af! Extra beweging is goed voor je. Neem gewoon de extra tijd die je nodig hebt om te fietsen in plaats van te rijden. Is alleen maar goed voor je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch zijn het keuzes die je maakt
dat biertje hoef je niet te pakken en zelf koken kan ook heel makkelijk gezond (En ja ik kook nu ook al)
en ik ga nu ook al elke dag met de auto dus daar zal geen verschil in komen
Ik viel af met 2 keer per week 10 glazen bier wegtikkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:25 schreef blue_funk het volgende:
Over het studentenleven, ik zat zelf niet aan de pizza's, patat en andere meuk (dat kwam pas later), maar als je een beetje gevoelig bent voor alcohol zitten er ook zo wat kilo's (zeker bier) bij hoor. En probeer daar maar eens vanaf te blijven tijdens je studententijd. Tenzij je natuurlijk nooit een druppel drinkt... Tja, dan heb je geluk.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch zijn het keuzes die je maakt
dat biertje hoef je niet te pakken en zelf koken kan ook heel makkelijk gezond (En ja ik kook nu ook al)
en ik ga nu ook al elke dag met de auto dus daar zal geen verschil in komen
Zit nu te werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook met de camera in de boekenkast hoor
zo moeilijk is het dus ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:24 schreef Pandorah het volgende:
Dat over keuzes maken weten we nou onderhand wel![]()
Dan ben je er zo een waar het schijnbaar minder invloed heeft. Mazzelaar. Ik moet echt geen bier drinken. Dan ben ik binnen no time formaat Erica Terpstraquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik viel af met 2 keer per week 10 glazen bier wegtikken![]()
Ik vreet juist meer als ik gedronken hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Troel het volgende:
Als je maar genoeg drinkt om zo katerig te zijn dat je de hele week niets eet, kun je inderdaad goed afvallen
Kzie net dat je leerling IC verpleegkundige bent! Leuk zeg, ik ben leerling verpleegkundige, nog 2,5 jaar te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
you're welcomezijn echt hele fijne setjes te krijgen namelijk...
ik ga zo maar eens ff in beweging komen, ff op de crosstrainer, heb vanmiddag weer late dienst..
nog een weekje en dan lekker eindelijk vakantie!
heb je weer bier opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb er een beetje moeite mee om het voor Miss_S op te nemen omdat ze me nogal eens ongevraagd en ongenuanceerd loopt af te bitchen, maar toch: iedereen is anders. En ik heb er bij haar behoorlijk veel vertrouwen in dat ze niet aan komt als ze op zichzelf gaat wonen. En ik weet dat iedereen het hier altijd beter weet (ja, ik doe het zelf ook regelmatig) maar zij is zij en jij bent jij en je kunt dus geen directe oorzaak - gevolg lijn trekken. Als dat wel zo was, waren we allemaal hetzelfde namelijk.
Amen.
Bij mij hielp het goed om pittige gewichttraining te doen. Als je lid bent bij een sportschool: bovenarmen, borstspieren en schouders trainen op die apparaten. ANders gewoon lekker push-uops doen, vrees ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:27 schreef ymme het volgende:
Ik ben zeer tevreden over mijn verhouding van borsten en lichaam. Ik heb een c-cup.
Alleen zouden mijn borsten heel iets steviger mogen zijn
Waar slaat deze opmerking nou weer op?quote:
Oh, dat geloof ik zeker! Ik haak alleen in op het commentaar van Miss_S op de opmerking van Sjeen over aankomen in je studententijd. Ik probeerde t gezellig te doen, door te vertellen waarom ik vaak onregelmatig at. Maar goed, ik geef de discussie op. Ik word hier een beetje simpel van.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb er een beetje moeite mee om het voor Miss_S op te nemen omdat ze me nogal eens ongevraagd en ongenuanceerd loopt af te bitchen, maar toch: iedereen is anders. En ik heb er bij haar behoorlijk veel vertrouwen in dat ze niet aan komt als ze op zichzelf gaat wonen. En ik weet dat iedereen het hier altijd beter weet (ja, ik doe het zelf ook regelmatig) maar zij is zij en jij bent jij en je kunt dus geen directe oorzaak - gevolg lijn trekken. Als dat wel zo was, waren we allemaal hetzelfde namelijk.
Amen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Zorgen dat je als je stopt snel zwanger wordt, maar dan werkt helaas het testen of je afvalt wat minder
Ben de pil gaan slikken ivm menstruatiepijn... heb echt geen zin om iedere maand 2 dagen ziek te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:08 schreef teigan het volgende:
Levitation, misschien dat je menstruatie ook minder blijft als je ooit weer zou stoppen met de pil?
tja, keuzes maken he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liever (nog) niet...
![]()
[..]
Ben de pil gaan slikken ivm menstruatiepijn... heb echt geen zin om iedere maand 2 dagen ziek te zijn.Dan maar dik
![]()
Het was dan ook absoluut geen persoonlijke flamequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik zeker! Ik haak alleen in op het commentaar van Miss_S op de opmerking van Sjeen over aankomen in je studententijd. Ik probeerde t gezellig te doen, door te vertellen waarom ik vaak onregelmatig at. Maar goed, ik geef de discussie op. Ik word hier een beetje simpel van.
Oeh, of neem een beschuit met aardbeien! Dat is ongeveer het lekkerste wat er is, als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef Pandorah het volgende:
Nu even wat anders dan over voorgevels en zeuren over keuzes.
Ik heb freecell's dieettip eens overgenomen en eens begonnen met meer fruit te gaan eten. Dus ik heb voor straks aardbeien op mijn brood![]()
Een woord: nuvaringquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liever (nog) niet...
![]()
[..]
Ben de pil gaan slikken ivm menstruatiepijn... heb echt geen zin om iedere maand 2 dagen ziek te zijn.Dan maar dik
![]()
heb ik ook gedaan hoor, maar toen ik een paar maanden stopte voordat mijn spiraaltje geplaatst werd, toen was het een stuk minder dan voor die tijd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liever (nog) niet...
![]()
[..]
![]()
Is ook weer voor iedereen anders, ik kreeg er juist vreetbuien van en enorme hoofdpijn, nu weer aan de pil, nog steeds hoofdpijn en vreetbuien, maar beide wel een stuk minder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Een woord: nuvaring
Een stuk minder hormonen en het werkt als een tierelier.
^quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Een woord: nuvaring
Een stuk minder hormonen en het werkt als een tierelier.
quote:
dat was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Waar slaat deze opmerking nou weer op?
SQ maakt een goede opmerking! Iedereen maakt zijn eigen keuzes!
Beschuit is een goede tip! Ik ga zo eens kijken of ze dat in de kantine verkopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, of neem een beschuit met aardbeien! Dat is ongeveer het lekkerste wat er is, als je 't mij vraagt.
Ik ben sowieso wel een fruiteter: 't is goed tegen zoete trek. Vandaag 2 minneola's en een appel bij me.
zit ook minder kcal in dan een banaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zo een banaan van Sonja. Maar die ben ik natuurlijk vergeten bij het boodschappen doen. Dus wordt het een dikke vette peer
Oeh, die Sonja. Staat er in haar boek: alle fruit mag behalve mango, want dat heeft een hoge GI. Euhm... was dit een GI-dieet dan? En wel gewoon sultana's eten, zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zo een banaan van Sonja. Maar die ben ik natuurlijk vergeten bij het boodschappen doen. Dus wordt het een dikke vette peer
Tsja, voor mij is gewichtsverlies iets belangrijker dan een beetje irritatie over een opvatting, en het werkt, dus ga ik er mee doorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, die Sonja. Staat er in haar boek: alle fruit mag behalve mango, want dat heeft een hoge GI. Euhm... was dit een GI-dieet dan? En wel gewoon sultana's eten, zeker
Of: avocado bevat teveel calorieen. Ja... en gezonde vetten en vitamines....
Ik wéét dat je er makkelijk van afvalt, maar dit soort dingen hè, daar stoor ik me zo aan dat ik er nooit aan zou beginnen.![]()
Ach weet je, als je maar oppast dat je erna niet teveel gaat jojo'en, kan het ook echt prima. Wel verstandig om er een bescheiden voedingssupplement bij te slikken; Sonja slaat zo nu en dan wat mineralen en vitamines over.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, voor mij is gewichtsverlies iets belangrijker dan een beetje irritatie over een opvatting, en het werkt, dus ga ik er mee doorPlus dat ik prima mijn eigen opvattingen met die van Sonja kan vermengen tot een leefbaar eetpatroon
En je mag wel mango, alleen niet elke dag, net als met bananen. Je mag ook niet elke dag sultana's eten.
Boek twee. En ik geloof niet dat er mensen bestaan die genoeg van alles binnen krijgen. Voorlopig voel ik me prima gezondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach weet je, als je maar oppast dat je erna niet teveel gaat jojo'en, kan het ook echt prima. Wel verstandig om er een bescheiden voedingssupplement bij te slikken; Sonja slaat zo nu en dan wat mineralen en vitamines over.
Heb je het eerste of het tweede boek?
precies er zijn maar heel weinig mensen die overal genoeg van binnen krijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boek twee. En ik geloof niet dat er mensen bestaan die genoeg van alles binnen krijgen. Voorlopig voel ik me prima gezond
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk! Doen we! Wanneer gaan we? Kom jij naar Den Haag? Ik zit niet zo ruim in mijn tijd de komende weken en jij hebt nog een paar weken vakantie.
[
ik meet niet zo snelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik quote mezelf gewoon nog een keer voor Miss S!
[..]
Ik vind het prima te doen, behalve dan dequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
precies er zijn maar heel weinig mensen die overal genoeg van binnen krijgen
en is het ook een beetje lekker eten eigenlijk?
Jij stelt voor om bh's te gaan shoppen, ik niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik meet niet zo snel
ik moest gister ook al mee naar de sauna
Nou, zullen wij dan maar samen BH's gaan shoppen, Liejannuh? Lekker elkaars tieten bekijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij stelt voor om bh's te gaan shoppen, ik niet.
Dus nu verwacht ik wel wat van je ook.
Weet je, toen ik jong was vond ik uiterlijk ook héél belangrijk en niets en niemand had mij kunnen vertellen dat dat niet zo was. Nu weet ik wel beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien van er gezond eten in stoppen heb ik daar geen tijd voor en ook niet veel zin in. Zoals gezegd, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Maar dat leer je nog wel.
Sauna zou psychisch heel goed voor je zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
ik meet niet zo snel
ik moest gister ook al mee naar de sauna
Nou ja, dat is de voornaamste reden waarom ik never zou gaan Sonjabakkeren... Ik vind haar recepten echt vies.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het prima te doen, behalve dan deandijvie
van gisteren, maar ik ben geen goede referentie want ik lust vrijwel alles
psychisch komt het toch niet meer goed met mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sauna zou psychisch heel goed voor je zijn(en dat meen ik oprecht!) Maar ik zou ook niet voor het eerst met mensen in een sauna meeten
Verder zijn we totaal niet eng en komen er héél veel meetings aan, dus waarom spreek je niet gewoon een keer af? We gaan wandelen op de Veluwe, we gaan naar de Efteling en we gaan zelfs nog buikdansen
![]()
Dat houd je met het hier posten ook niet tegen, dus dat vind ik een non-argument.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
en hier zitten er nu ook niet echt veel van mijn leeftijd
Dank voor de tipquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef Troel het volgende:
Pan, Elina hier in Ijsselstein. Daar meten ze je goed op en hebben ze alle soorten en maten.
Best wel. Ik in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn er hier eigenlijk veel mensen van mijn leeftijd (25)?
Ik ben ook 25... Maar nog maar 30 dagen... Dan ben ik 26..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben sinds een paar jaar gestopt met tellen, en ben in mijn hoofd dus 25. Telt dat ook?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik nog 28 dagenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben ook 25... Maar nog maar 30 dagen... Dan ben ik 26..
ach, ik blijf mijn hele leven maagd, is wel leuk om te roepen soms..quote:
Stimmtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:34 schreef teigan het volgende:
[..]
ach, ik blijf mijn hele leven maagd, is wel leuk om te roepen soms..
Maar dan ben jij de 12de jarig dus?
ach ik krijg zo vaak naar mijn hoofd hier dat ik maar moet wachten tot ik ouder benquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Pandorah het volgende:
Wat een onzin zeg, van je leeftijd. We zitten hier met een groepje van 18 - 40 jaar en we hebben lol. Leeftijd doet er niet toe![]()
Ligt er aan, op welke helft van de 25quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Levi, als je 25 bent, in welke categorie val je dan?
Het is van - tot. Met 25 val je dus in dezelfde groep als ik: 25-30quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Levi, als je 25 bent, in welke categorie val je dan?
Jawel, als je ouder wordt leer je beter te relativeren. Dat werkt echt zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
psychisch komt het toch niet meer goed met me
en waarom niet met jullie afspreken? denk dat daar meer dan genoeg redenen voor zijn
en hier zitten er nu ook niet echt veel van mijn leeftijd
het gaat ook meer om de fases in het leven dan de leeftijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
Leeftijd is inderdaad niet alles. Wel merk je vaak dat het makkelijkst is om af te spreken met mensen in dezelfde fase in hun leven als jij... Mensen met kinderen vind ik bijvoorbeeld lastig
Ondanks het feit dat veel van mijn vrienden samen wonen en rond de dertig zijn hebben ze geen van allen kinderen... praise the lord sing hallelujah!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
Leeftijd is inderdaad niet alles. Wel merk je vaak dat het makkelijkst is om af te spreken met mensen in dezelfde fase in hun leven als jij... Mensen met kinderen vind ik bijvoorbeeld lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |