wat is daar mee?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
Miss_s Esprit????
Helaas ben ik niet gewicht verloren toen ik met de pil stoptequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:01 schreef Levitation het volgende:
Mijn huisarts raadde mij laatst ook aan om eens te stoppen met de pil, kijken of ik dan makkelijker gewicht kwijt raak. Ik ben ook erg aangekomen toen ik de pil ging slikken (was toen ook ongeveer 17 of 18). Heb alleen niet zo'n zin om te stoppen met de pil, ben bang voor de menstruatiepijnen.![]()
Dat is op zich wel zonde. Je zou op zich eens kunnen proberen om weer een paar weken enkel dingen te eten van onze eerste 6 weken lijst en een beetje streng te zijn voor jezelf wat hoeveelheden, kijken of je wellicht nog wat afvalt, want dan zullen ze toch echt ook moeten afvallen. Bij mij was het ook eerst omvang en daarna pas cup.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Steil haar heb ik al en kleinere tieten wil ik ookDie van mij zijn niet gekrompen sinds ik afgevallen ben, ze hangen alleen wel ergens ter hoogte van mijn navel
wat lukt niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja jeetje, sorry, ligt misschien ook aan mij...
Iedereen wil *een zeker persoon* zo graag iets aan haar verstand peuteren... Over studentenleven, BH-maten, kleine topjes... Maar het lukt gewoon echt niet
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef ColdFeet het volgende:
DAT ZEI IK TOCH!!
Nou ja, misschien moet ik erover ophouden. Ga jij maar lekker elke dag om 7 uur een verantwoorde maaltijd eten in je studententijd, en daarna twee uur sporten en dan naar bed. Echt een tof studentenleven
dat liever dan elke avond zuipen en pizza vreten en 20 kilo aankomen jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH!!
Nou ja, misschien moet ik erover ophouden. Ga jij maar lekker elke dag om 7 uur een verantwoorde maaltijd eten in je studententijd, en daarna twee uur sporten en dan naar bed. Echt een tof studentenleven
je hebt het dus niet gelezen< esprit heeft cupmaat 70E tot 85E in hun collectie, dus misschien moet je eens op www.esprit.nl kijken???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is daar mee?
als je bedoelt dat daar mijn sje vandaan komt of bh's nee want ik heb eigenlijk niets van de esprit behalve een jurkje
Mijn omvang is keurig afgenomen. Ik ben gewoon overal afgevallen, op mijn borsten na. Zou handig zijn als je zelf invloed had op waar je afvaltquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:15 schreef Troel het volgende:
Dat is op zich wel zonde. Je zou op zich eens kunnen proberen om weer een paar weken enkel dingen te eten van onze eerste 6 weken lijst en een beetje streng te zijn voor jezelf wat hoeveelheden, kijken of je wellicht nog wat afvalt, want dan zullen ze toch echt ook moeten afvallen. Bij mij was het ook eerst omvang en daarna pas cup.
FOTO!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef locutus51 het volgende:
Wat een gedoe hier weer over een S-je als maat... nog ff en ik post een foto met mijzelf in een S-je.. pff.. (hmm lijkt me toch niet echt een prettig gezicht...)
Joh, ik heb het helemaal niet over jouw (BH)maat gehad, het interesseert me ook vrij weinig welke maat jij nou precies draagt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat lukt niet?
wat wil je mij duidelijk maken
dat ik geen 75E heb?
of dat ik geen Sje aan kan?
Geloof me, dat wil je echt niet zienquote:
thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je hebt het dus niet gelezen< esprit heeft cupmaat 70E tot 85E in hun collectie, dus misschien moet je eens op www.esprit.nl kijken???
Ghe, als je zelf moet gaan koken, stuk vaker de stad in trekt lekker biertje drinken op een terras niet meer sporten... Die 10 a 20kg zitten er zo aan vastquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik studeer al 2 jaar
en begin nu met een nieuwe opleiding en nee ga niet op kamers
en de focus ligt niet op lijnen maar toch kom je niet zomaar 10 kilo aan
Lezen!! Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over een druk sociaal leven... Maar ik geloof niet dat je dat hebt gelezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat liever dan elke avond zuipen en pizza vreten en 20 kilo aankomen ja
sorry
ik vind het alleen maar grappig dat jullie allemaal beter denken te weten wat voor maat ik hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Joh, ik heb het helemaal niet over jouw (BH)maat gehad, het interesseert me ook vrij weinig welke maat jij nou precies draagt.
Wel een beetje jammer dat je zo pissig reageert op m.i. goede tips, zoals die van Octo, die er toch volgens mij wel vestand van heeft.
een sociaal leven gaat ook gewoon goed samen met een gezond levenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lezen!! Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over een druk sociaal leven... Maar ik geloof niet dat je dat hebt gelezen.
cammen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je echt niet zien
Ja, daat weet ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn omvang is keurig afgenomen. Ik ben gewoon overal afgevallen, op mijn borsten na. Zou handig zijn als je zelf invloed had op waar je afvaltIk heb overigens 13 september een afspraak met Nienke ten Hoor
Dat is op de dag dat ik ook naar Dr. Schweitzer moet.
you're welcomequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
thanks
ik heb op het moment geen nieuwe nodig maar zal het onthouden
en toch zijn het keuzes die je maaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, als je zelf moet gaan koken, stuk vaker de stad in trekt lekker biertje drinken op een terras niet meer sporten... Die 10 a 20kg zitten er zo aan vast. Bij mij gingen de eerste 10kg erbij toen ik op mezelf ging wonen. De volgende 10kg toen ik ging werken en met auto naar werk ging (deur uit - auto in - auto uit - kantoor in en vice versa savonds.)
Kan ook met de camera in de boekenkast hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Ik kan mezelf niet full body op de foto zetten, ik heb geen statief
Ga eens fietsen, dan val je nog sneller af! Extra beweging is goed voor je. Neem gewoon de extra tijd die je nodig hebt om te fietsen in plaats van te rijden. Is alleen maar goed voor je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch zijn het keuzes die je maakt
dat biertje hoef je niet te pakken en zelf koken kan ook heel makkelijk gezond (En ja ik kook nu ook al)
en ik ga nu ook al elke dag met de auto dus daar zal geen verschil in komen
Ik viel af met 2 keer per week 10 glazen bier wegtikkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:25 schreef blue_funk het volgende:
Over het studentenleven, ik zat zelf niet aan de pizza's, patat en andere meuk (dat kwam pas later), maar als je een beetje gevoelig bent voor alcohol zitten er ook zo wat kilo's (zeker bier) bij hoor. En probeer daar maar eens vanaf te blijven tijdens je studententijd. Tenzij je natuurlijk nooit een druppel drinkt... Tja, dan heb je geluk.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje dames, wat hebben jullie allemaal een geweldige voorgevels! Ik wil eigenlijk ook altijd grotere borsten, maar ja, volgens mij is dat dus net zo als met krullen of steil haar: als je het een hebt, wil je het andere
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch zijn het keuzes die je maakt
dat biertje hoef je niet te pakken en zelf koken kan ook heel makkelijk gezond (En ja ik kook nu ook al)
en ik ga nu ook al elke dag met de auto dus daar zal geen verschil in komen
Zit nu te werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook met de camera in de boekenkast hoor
zo moeilijk is het dus ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:24 schreef Pandorah het volgende:
Dat over keuzes maken weten we nou onderhand wel![]()
Dan ben je er zo een waar het schijnbaar minder invloed heeft. Mazzelaar. Ik moet echt geen bier drinken. Dan ben ik binnen no time formaat Erica Terpstraquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik viel af met 2 keer per week 10 glazen bier wegtikken![]()
Ik vreet juist meer als ik gedronken hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Troel het volgende:
Als je maar genoeg drinkt om zo katerig te zijn dat je de hele week niets eet, kun je inderdaad goed afvallen
Kzie net dat je leerling IC verpleegkundige bent! Leuk zeg, ik ben leerling verpleegkundige, nog 2,5 jaar te gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
you're welcomezijn echt hele fijne setjes te krijgen namelijk...
ik ga zo maar eens ff in beweging komen, ff op de crosstrainer, heb vanmiddag weer late dienst..
nog een weekje en dan lekker eindelijk vakantie!
heb je weer bier opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb er een beetje moeite mee om het voor Miss_S op te nemen omdat ze me nogal eens ongevraagd en ongenuanceerd loopt af te bitchen, maar toch: iedereen is anders. En ik heb er bij haar behoorlijk veel vertrouwen in dat ze niet aan komt als ze op zichzelf gaat wonen. En ik weet dat iedereen het hier altijd beter weet (ja, ik doe het zelf ook regelmatig) maar zij is zij en jij bent jij en je kunt dus geen directe oorzaak - gevolg lijn trekken. Als dat wel zo was, waren we allemaal hetzelfde namelijk.
Amen.
Bij mij hielp het goed om pittige gewichttraining te doen. Als je lid bent bij een sportschool: bovenarmen, borstspieren en schouders trainen op die apparaten. ANders gewoon lekker push-uops doen, vrees ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:27 schreef ymme het volgende:
Ik ben zeer tevreden over mijn verhouding van borsten en lichaam. Ik heb een c-cup.
Alleen zouden mijn borsten heel iets steviger mogen zijn
Waar slaat deze opmerking nou weer op?quote:
Oh, dat geloof ik zeker! Ik haak alleen in op het commentaar van Miss_S op de opmerking van Sjeen over aankomen in je studententijd. Ik probeerde t gezellig te doen, door te vertellen waarom ik vaak onregelmatig at. Maar goed, ik geef de discussie op. Ik word hier een beetje simpel van.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb er een beetje moeite mee om het voor Miss_S op te nemen omdat ze me nogal eens ongevraagd en ongenuanceerd loopt af te bitchen, maar toch: iedereen is anders. En ik heb er bij haar behoorlijk veel vertrouwen in dat ze niet aan komt als ze op zichzelf gaat wonen. En ik weet dat iedereen het hier altijd beter weet (ja, ik doe het zelf ook regelmatig) maar zij is zij en jij bent jij en je kunt dus geen directe oorzaak - gevolg lijn trekken. Als dat wel zo was, waren we allemaal hetzelfde namelijk.
Amen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Zorgen dat je als je stopt snel zwanger wordt, maar dan werkt helaas het testen of je afvalt wat minder
Ben de pil gaan slikken ivm menstruatiepijn... heb echt geen zin om iedere maand 2 dagen ziek te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:08 schreef teigan het volgende:
Levitation, misschien dat je menstruatie ook minder blijft als je ooit weer zou stoppen met de pil?
tja, keuzes maken he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liever (nog) niet...
![]()
[..]
Ben de pil gaan slikken ivm menstruatiepijn... heb echt geen zin om iedere maand 2 dagen ziek te zijn.Dan maar dik
![]()
Het was dan ook absoluut geen persoonlijke flamequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik zeker! Ik haak alleen in op het commentaar van Miss_S op de opmerking van Sjeen over aankomen in je studententijd. Ik probeerde t gezellig te doen, door te vertellen waarom ik vaak onregelmatig at. Maar goed, ik geef de discussie op. Ik word hier een beetje simpel van.
Oeh, of neem een beschuit met aardbeien! Dat is ongeveer het lekkerste wat er is, als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef Pandorah het volgende:
Nu even wat anders dan over voorgevels en zeuren over keuzes.
Ik heb freecell's dieettip eens overgenomen en eens begonnen met meer fruit te gaan eten. Dus ik heb voor straks aardbeien op mijn brood![]()
Een woord: nuvaringquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liever (nog) niet...
![]()
[..]
Ben de pil gaan slikken ivm menstruatiepijn... heb echt geen zin om iedere maand 2 dagen ziek te zijn.Dan maar dik
![]()
heb ik ook gedaan hoor, maar toen ik een paar maanden stopte voordat mijn spiraaltje geplaatst werd, toen was het een stuk minder dan voor die tijd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liever (nog) niet...
![]()
[..]
![]()
Is ook weer voor iedereen anders, ik kreeg er juist vreetbuien van en enorme hoofdpijn, nu weer aan de pil, nog steeds hoofdpijn en vreetbuien, maar beide wel een stuk minder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Een woord: nuvaring
Een stuk minder hormonen en het werkt als een tierelier.
^quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Een woord: nuvaring
Een stuk minder hormonen en het werkt als een tierelier.
quote:
dat was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Waar slaat deze opmerking nou weer op?
SQ maakt een goede opmerking! Iedereen maakt zijn eigen keuzes!
Beschuit is een goede tip! Ik ga zo eens kijken of ze dat in de kantine verkopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, of neem een beschuit met aardbeien! Dat is ongeveer het lekkerste wat er is, als je 't mij vraagt.
Ik ben sowieso wel een fruiteter: 't is goed tegen zoete trek. Vandaag 2 minneola's en een appel bij me.
zit ook minder kcal in dan een banaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zo een banaan van Sonja. Maar die ben ik natuurlijk vergeten bij het boodschappen doen. Dus wordt het een dikke vette peer
Oeh, die Sonja. Staat er in haar boek: alle fruit mag behalve mango, want dat heeft een hoge GI. Euhm... was dit een GI-dieet dan? En wel gewoon sultana's eten, zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zo een banaan van Sonja. Maar die ben ik natuurlijk vergeten bij het boodschappen doen. Dus wordt het een dikke vette peer
Tsja, voor mij is gewichtsverlies iets belangrijker dan een beetje irritatie over een opvatting, en het werkt, dus ga ik er mee doorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, die Sonja. Staat er in haar boek: alle fruit mag behalve mango, want dat heeft een hoge GI. Euhm... was dit een GI-dieet dan? En wel gewoon sultana's eten, zeker
Of: avocado bevat teveel calorieen. Ja... en gezonde vetten en vitamines....
Ik wéét dat je er makkelijk van afvalt, maar dit soort dingen hè, daar stoor ik me zo aan dat ik er nooit aan zou beginnen.![]()
Ach weet je, als je maar oppast dat je erna niet teveel gaat jojo'en, kan het ook echt prima. Wel verstandig om er een bescheiden voedingssupplement bij te slikken; Sonja slaat zo nu en dan wat mineralen en vitamines over.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, voor mij is gewichtsverlies iets belangrijker dan een beetje irritatie over een opvatting, en het werkt, dus ga ik er mee doorPlus dat ik prima mijn eigen opvattingen met die van Sonja kan vermengen tot een leefbaar eetpatroon
En je mag wel mango, alleen niet elke dag, net als met bananen. Je mag ook niet elke dag sultana's eten.
Boek twee. En ik geloof niet dat er mensen bestaan die genoeg van alles binnen krijgen. Voorlopig voel ik me prima gezondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach weet je, als je maar oppast dat je erna niet teveel gaat jojo'en, kan het ook echt prima. Wel verstandig om er een bescheiden voedingssupplement bij te slikken; Sonja slaat zo nu en dan wat mineralen en vitamines over.
Heb je het eerste of het tweede boek?
precies er zijn maar heel weinig mensen die overal genoeg van binnen krijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boek twee. En ik geloof niet dat er mensen bestaan die genoeg van alles binnen krijgen. Voorlopig voel ik me prima gezond
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk! Doen we! Wanneer gaan we? Kom jij naar Den Haag? Ik zit niet zo ruim in mijn tijd de komende weken en jij hebt nog een paar weken vakantie.
[
ik meet niet zo snelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik quote mezelf gewoon nog een keer voor Miss S!
[..]
Ik vind het prima te doen, behalve dan dequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
precies er zijn maar heel weinig mensen die overal genoeg van binnen krijgen
en is het ook een beetje lekker eten eigenlijk?
Jij stelt voor om bh's te gaan shoppen, ik niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik meet niet zo snel
ik moest gister ook al mee naar de sauna
Nou, zullen wij dan maar samen BH's gaan shoppen, Liejannuh? Lekker elkaars tieten bekijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij stelt voor om bh's te gaan shoppen, ik niet.
Dus nu verwacht ik wel wat van je ook.
Weet je, toen ik jong was vond ik uiterlijk ook héél belangrijk en niets en niemand had mij kunnen vertellen dat dat niet zo was. Nu weet ik wel beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Afgezien van er gezond eten in stoppen heb ik daar geen tijd voor en ook niet veel zin in. Zoals gezegd, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Maar dat leer je nog wel.
Sauna zou psychisch heel goed voor je zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
ik meet niet zo snel
ik moest gister ook al mee naar de sauna
Nou ja, dat is de voornaamste reden waarom ik never zou gaan Sonjabakkeren... Ik vind haar recepten echt vies.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het prima te doen, behalve dan deandijvie
van gisteren, maar ik ben geen goede referentie want ik lust vrijwel alles
psychisch komt het toch niet meer goed met mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sauna zou psychisch heel goed voor je zijn(en dat meen ik oprecht!) Maar ik zou ook niet voor het eerst met mensen in een sauna meeten
Verder zijn we totaal niet eng en komen er héél veel meetings aan, dus waarom spreek je niet gewoon een keer af? We gaan wandelen op de Veluwe, we gaan naar de Efteling en we gaan zelfs nog buikdansen
![]()
Dat houd je met het hier posten ook niet tegen, dus dat vind ik een non-argument.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
en hier zitten er nu ook niet echt veel van mijn leeftijd
Dank voor de tipquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef Troel het volgende:
Pan, Elina hier in Ijsselstein. Daar meten ze je goed op en hebben ze alle soorten en maten.
Best wel. Ik in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn er hier eigenlijk veel mensen van mijn leeftijd (25)?
Ik ben ook 25... Maar nog maar 30 dagen... Dan ben ik 26..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben sinds een paar jaar gestopt met tellen, en ben in mijn hoofd dus 25. Telt dat ook?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik nog 28 dagenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben ook 25... Maar nog maar 30 dagen... Dan ben ik 26..
ach, ik blijf mijn hele leven maagd, is wel leuk om te roepen soms..quote:
Stimmtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:34 schreef teigan het volgende:
[..]
ach, ik blijf mijn hele leven maagd, is wel leuk om te roepen soms..
Maar dan ben jij de 12de jarig dus?
ach ik krijg zo vaak naar mijn hoofd hier dat ik maar moet wachten tot ik ouder benquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Pandorah het volgende:
Wat een onzin zeg, van je leeftijd. We zitten hier met een groepje van 18 - 40 jaar en we hebben lol. Leeftijd doet er niet toe![]()
Ligt er aan, op welke helft van de 25quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Levi, als je 25 bent, in welke categorie val je dan?
Het is van - tot. Met 25 val je dus in dezelfde groep als ik: 25-30quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Levi, als je 25 bent, in welke categorie val je dan?
Jawel, als je ouder wordt leer je beter te relativeren. Dat werkt echt zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
psychisch komt het toch niet meer goed met me
en waarom niet met jullie afspreken? denk dat daar meer dan genoeg redenen voor zijn
en hier zitten er nu ook niet echt veel van mijn leeftijd
het gaat ook meer om de fases in het leven dan de leeftijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
Leeftijd is inderdaad niet alles. Wel merk je vaak dat het makkelijkst is om af te spreken met mensen in dezelfde fase in hun leven als jij... Mensen met kinderen vind ik bijvoorbeeld lastig
Ondanks het feit dat veel van mijn vrienden samen wonen en rond de dertig zijn hebben ze geen van allen kinderen... praise the lord sing hallelujah!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
Leeftijd is inderdaad niet alles. Wel merk je vaak dat het makkelijkst is om af te spreken met mensen in dezelfde fase in hun leven als jij... Mensen met kinderen vind ik bijvoorbeeld lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |