WJ houdt van bosjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
uhm, kz, de nieuwe pc is er nog niet..... ik reanimeer de oude gewoon iedere keer...![]()
zolang dat nog lukt, no sweat. anders ben ik er over twee weken weer
precies!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, geeft niks, voor een huisvrouw![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
pijp-yvonne-op-de-camping
[afbeelding]
Doe maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil een ava met racket,, Disana maar even streng lief aankijken![]()
Wie gaat paddy even testenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Je hebt het wel hoog in je bol KZ, moet # 257 zijn![]()
![]()
Lieve lieve lieve Disana, als je tijd en zin hebt, wil je dan voor mij een ava met racket maken? Is speciaal voor het TennisTopic..quote:
De inhoud raakt de kern niet, maar het komt in de buurt... zo zijn wij allen: afkomstig uit de kern, op weg naar die kern, maar onderweg raakt de kern vaak zoek...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, een naamtopic.![]()
![]()
![]()
Das lang geleden.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
Kleinzusje heeft er in haar enthousiasme maar vast 10 topics bij opgeteld?
Dus deze ava met een racket? Geen tennispakje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve Disana, als je tijd en zin hebt, wil je dan voor mij een ava met racket maken? Is speciaal voor het TennisTopic..![]()
![]()
Zal alvast mijn zonneklep opzetten![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, een naamtopic.![]()
![]()
![]()
Das lang geleden.
het herentoilet is de ander kant opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Talitha het volgende:Er loopt een vreemde man door mijn bos! Het lijkt Jappie wel??
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag je van mij uitleven skeet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus deze ava met een racket? Geen tennispakje?
thxquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Lobasca het volgende:
Prachtige OP!
Mooi, hopelijk vanavond nog. Enneh... niet zoveel smileys achter elkaar hoor, anders wordt kleinzusje onpasselijk en ik ook een beetjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag je van mij uitleven skeet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik wel boven de bril hangen, rij is altijd korter..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het herentoilet is de ander kant op![]()
Ik vind het lekker om uitgekafferd te worden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk vanavond nog. Enneh... niet zoveel smileys achter elkaar hoor, anders wordt kleinzusje onpasselijk en ik ook een beetje![]()
uhm, kz, de nieuwe pc is er nog niet..... ik reanimeer de oude gewoon iedere keer...quote:
het herentoilet is sinds kort opgefrist met een bedrijfsfilm over schone knoppenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik wel boven de bril hangen, rij is altijd korter..![]()
Ok, OP is aangepastquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm, kz, de nieuwe pc is er nog niet..... ik reanimeer de oude gewoon iedere keer...![]()
zolang dat nog lukt, no sweat. anders ben ik er over twee weken weer
dat vind ik een hele belangrijke positiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik wel boven de bril hangen, rij is altijd korter..![]()
Ik ben sowieso een beetje panisch op elk ander toilet dan het mijne...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het herentoilet is sinds kort opgefrist met een bedrijfsfilm over schone knoppen![]()
net als ronnie brandstquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat vind ik een hele belangrijke positie![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk vanavond nog. Enneh... niet zoveel smileys achter elkaar hoor, anders wordt kleinzusje onpasselijk en ik ook een beetje![]()
kraantjes zijn viesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een beetje panisch op elk ander toilet dan het mijne...![]()
Na het handen wassen, doe ik met een papiertje de deur open...![]()
die deed het niet op het toilet...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net als ronnie brandstedert!
maar dat is de alcohol die ronnie scheef doet hangen boven de potquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net als ronnie brandstedert!
Ron was de pot!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
maar dat is de alcohol die ronnie scheef doet hangen boven de pot![]()
nee, maar hing er graag onderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die deed het niet op het toilet...
Zie mijn vorige berichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, maar hing er graag onder![]()
heb ik nooit begrepen hoever die arm van Van duin bij ronnie er in gingquote:
Gaat dit weer over mijn toekomstige liefdesbaby?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
had ik jullie al verteld dat er lelijke babies zijn en moeders hun kinderen eng vinden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TT fix
Jij ja, blijf het wonderbaarlijk vinden dat jij als een boer kunt typen...quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat dit weer over mij toekomstige liefdesbaby?![]()
Beetje jouw gebitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kweetniet deze is net vers ontrokken uit het baarmoedervocht
[afbeelding]
sommige moeders lopen altijd zo hard met die lelijke babies in de kinderwagen door de stadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
had ik jullie al verteld dat er lelijke babies zijn en moeders hun kinderen eng vinden![]()
![]()
[/quote
vertel!
arme paddyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TT fix
wouwwwwwwwwwwwwwwquote:
kijk je in de wagen en red je je met: leuke lakentjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sommige moeders lopen altijd zo hard met die lelijke babies in de kinderwagen door de stad![]()
haha, is dat geen mishanedling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kweetniet deze is net vers ontrokken uit het baarmoedervocht
[afbeelding]
Hij hapert Bertje..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
si, clip wordt je wel wakker van, uit de dikke van dale
http://nl.youtube.com/watch?v=xymVxcLQVT8&mode=related&search=
of "trekt dat schele oog nog bij?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kijk je in de wagen en red je je met: leuke lakentjes!![]()
of "het is net een gesmolte ET"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kijk je in de wagen en red je je met: leuke lakentjes!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
pijp-yvonne-op-de-camping
[afbeelding]
die in het midden niet, maar voor de linker en de rechter hebben we goede hoopquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
of "trekt dat schele oog nog bij?"![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
of "het is net een gesmolte ET"![]()
Een krat vol kattenvoer is voldoendequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
Wederom geweldig Disaantje!!![]()
U maakt aanspraak op mijn erfenis!![]()
Kaviaar is onderweg darling..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Een krat vol kattenvoer is voldoende![]()
Je bent de grootst beboezemde speelster, dus dat kan echt niet missenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Andy me nu niet ziet staan...
Ik kan ze heel goed imiteren, muziek isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MzCqFq2NO7Q
kwik kwek en kwak met volgestopte onderfuiken
bij het zien van deze lelijke baby, legde de toenmalige vader (Arie 42 jaar en broer van Rietje, de buurvrouw van de wapenhandelaar op 48) het lootje... hij werd in alle stilte begraven aan de voet van de Holterberg in de Sallandse bossen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, is dat geen mishanedling?![]()
321 o' empty bottles!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
Wederom geweldig Disaantje!!![]()
U maakt aanspraak op mijn erfenis!![]()
sweet like cherry winequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent vals... Wacht maar... Mijn wraak is zoet...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die in het midden niet, maar voor de linker en de rechter hebben we goede hoop![]()
ergens op de wereld is het altijd vijf uur... drink je sherry en het wordt gezelligquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Lobasca het volgende:
KZ het is toch niet alleen maar serieus op het TennisTopic he?
Dan ken jij Serena Williams nog niet...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent de grootst beboezemde speelster, dus dat kan echt niet missen![]()
maar die van jou zijn nog purky...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ken jij Serena Williams nog niet...![]()
![]()
Sherry is voor stiekeme drinkers....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ergens op de wereld is het altijd vijf uur... drink je sherry en het wordt gezellig![]()
hee mijn oma ligt daar ergensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hkxpJsMsjBM
Ik was nog klein, maar vind het de enige leuke plaat die ze gemaakt hebben
Oh mijn god... ik heb haar even gegoogled. Zo hee, wat een stevige dame is dat. Daar heb je nog een hele klus aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ken jij Serena Williams nog niet...![]()
![]()
ow ik dacht wodkaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sherry is voor stiekeme drinkers....
Op deze ava heb ik nog minder dan Liekequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar die van jou zijn nog purky...![]()
kersentaart nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sherry is voor stiekeme drinkers....
maar wel purky...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op deze ava heb ik nog minder dan Lieke![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hee mijn oma ligt daar ergens![]()
Dat is zo. Maar je kent toch wel de 'verhalen' van de vrouwtjes die de sherry onderin het keukenkastje hebben staan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow ik dacht wodka(schijn je niet te ruiken op je adem)
doeik al die jaren iets verkeerd..![]()
Als ik het tegen mijn ex over Andy had, begon hij altijd met Serena te dreigen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mijn god... ik heb haar even gegoogled. Zo hee, wat een stevige dame is dat. Daar heb je nog een hele klus aan.
huhu...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar je kent toch wel de 'verhalen' van de vrouwtjes die de sherry onderin het keukenkastje hebben staan...
Hoeft ook niet, leidt alleen maar de aandacht af, en ik moet het tenslotte over TENNIS gaan hebben...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Groter kan écht niet hoor![]()
[afbeelding]
prontquote:
Ik let er nooit zo op, maar de verhalen die mij ter ore komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
huhu...![]()
of in hun fietstas... serieus, ik zie er hier in het dorp wel een. altijd zonnebril op en grote fles sherry mee. Treurig...
Wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Groter kan écht niet hoor![]()
[afbeelding]
ah, senks beeb.. perky dus...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
perky... zoiets als parmantig, maar voor borsten zou je ook pront kunnen zeggen.
ik heb een tenniskringspierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, leidt alleen maar de aandacht af, en ik moet het tenslotte over TENNIS gaan hebben...![]()
ik moet die linkjes toch ook maar eens vastleggen. telkens als ik ze nodig heb kan ik je niet vinden...quote:
Disana was me (weer) voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar is het wandelend woordenboekthanks Leandra
![]()
vertelvertel...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik let er nooit zo op, maar de verhalen die mij ter ore komen![]()
Damn, open een gemiddelde SC en ik sta erin.. anders is de FB altijd een vrij goed topic om me te vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet die linkjes toch ook maar eens vastleggen. telkens als ik ze nodig heb kan ik je niet vinden...![]()
![]()
ik mis de tepelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
De boezems, de voorgevel, de bos hout, de tetten van Lobasca![]()
![]()
dan moet ik moeite doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, open een gemiddelde SC en ik sta erin.. anders is de FB altijd een vrij goed topic om me te vinden
in Volendam??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hee mijn oma ligt daar ergens![]()
Oh d'r jopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
De boezems, de voorgevel, de bos hout, de tetten van Lobasca![]()
![]()
Versabommie! ben jij het?quote:
een echte meezingertquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mN-iLy-IoSQ
Als je maar niet zo'n enge sevice hebt als Boom Boom Becker..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een tenniskringspiermag dat ook
![]()
ik heb mijn bril niet opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, die horen er wél op te zitten... kijk nog eens goed![]()
Ik dacht dat het lobasca was met d'r nieuwe door Disana ontworpen jetsen.quote:
Ik ben meer van de 20 %%, zonder gene..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vertelvertel...
ik heb volgens mij nog nooit sherry gedronken...rode wijn daarentegen
![]()
![]()
mijn enige handicap zijn de lijnen waarbinnen het allemaal moet plaatsvindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n enge sevice hebt als Boom Boom Becker..
uhm, versabommie is een usert die het ook altijd over jopen had..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het lobasca was met d'r nieuwe door Disana ontworpen jetsen.![]()
misschien is honkbal een optie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn enige handicap zijn de lijnen waarbinnen het allemaal moet plaatsvinden![]()
Ik weet wie versabommie isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
uhm, versabommie is een usert die het ook altijd opver jopen had..![]()
zit nu veel op vol geleuf ik...
Ben één keer in Lloret geweest, wil best nog wel een keer..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
met jan keizer op 't strand van llllorettemar
Echt? how come? ik heb m echt al in geen maanden gezien..quote:
Da's een oudjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=j9J9rTZJBmw
nostalgie![]()
en, zo valt mij op, iemand die ook door Disana onder handen genomen zou kunnen worden, boobwise![]()
patty werd toendertijd door de mannen flink onder handen genomen... haar sexleven ging er op vooruit, maar haar borstjes hingen als broze besjes aan haar lichaamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=j9J9rTZJBmw
nostalgie![]()
en, zo valt mij op, iemand die ook door Disana onder handen genomen zou kunnen worden, boobwise![]()
of JUIST wel..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet dood gevonden willen worden, gaat dan ook niet meer op..![]()
na drie keer wijd mag je mijn portie aan fikkie gevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien is honkbal een optie?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn enige handicap zijn de lijnen waarbinnen het allemaal moet plaatsvinden![]()
Ik post al best wat jaartjes op fok hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Echt? how come? ik heb m echt al in geen maanden gezien..
en wie denk je dat de titel 'the mummy returns' bedacht heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet dood gevonden willen worden, gaat dan ook niet meer op..![]()
Ian heeft me ontmaagd... Pietje heeft de eerste chirurgische ingrepen toegepast..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's een oudje![]()
Als ik me trouwens goed herinner was het poster Pietje Puk (god hebbe zijn ziel, zou hij ooit nog terugkomen) die als eerste grote boobies op Lobasca schilderde; evenals het zonneklepje. Ik heb eroverheen geschilderd![]()
Erger nog: je accountnummer is minder dan de helft van dat van buuv en mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik post al best wat jaartjes op fok hoor![]()
You tell me.. the pink panther?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en wie denk je dat de titel 'the mummy returns' bedacht heeft![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik post al best wat jaartjes op fok hoor![]()
toen was het geen film en het boek moest nog geschreven wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
You tell me.. the pink panther?Kijk geen films..Lees boeken..
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: je accountnummer is minder dan de helft van dat van buuv en mij
Pffff.. Watje.. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga naar bed![]()
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.![]()
![]()
En toch heb jij veeeeeel meer postings op je naam staanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
Erger nog: je accountnummer is minder dan de helft van dat van buuv en mij
Wat dan? Maak mij wijzer!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
toen was het geen film en het boek moest nog geschreven worden![]()
schaam jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat Versa alleen in BB actief was, en kon me jou daar niet van herinneren...
Ik heb daar wel is wat gepost. Maar eigenlijk nooit in de SC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ik dacht dat Versa alleen in BB actief was, en kon me jou daar niet van herinneren...
ik was toen al een sc-slet...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb daar wel is wat gepost. Maar eigenlijk nooit in de SC.
Ik zit hier met allemaal mensen met 6 cijfertjesquote:
zit je nou een rel uit te lokken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
liever een watje dan een eend![]()
Dit schiet niet op...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn opagod hebbe ook zijn ziel
![]()
666quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit hier met allemaal mensen met 6 cijfertjes![]()
![]()
deed íe 't maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zit je nou een rel uit te lokken?![]()
Truste Poloquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga naar bed![]()
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.![]()
![]()
Het lijkt er wel op hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
onze mascotte is er toch nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jij duivels lekker ding: zullen we samen dansen?quote:
Dat was het onderwerp nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toch heb jij veeeeeel meer postings op je naam staan![]()
ik ga naar bedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh jij duivels lekker ding: zullen we samen dansen?![]()
Pmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, was effe druk in de weer. kompt ie an
http://nl.youtube.com/watch?v=77MKpU77Xj0
nee da's ook weer waar...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
onze mascotte is er toch niet![]()
Truste!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
liever een watje dan een eend![]()
truste polo!quote:
i know!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die leest alles terug. [afbeelding]
D'r zit een duivels kantje aan de buuvrouw. Altijd al geweten.quote:
truste en rustig an...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, dan ga ik ook maar slapen!![]()
![]()
![]()
zal ik het licht aanlaten voor de nachtploeg?![]()
Ik was even een glaasje cola pakken:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, dan ga ik ook maar slapen!![]()
![]()
![]()
zal ik het licht aanlaten voor de nachtploeg?![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook maar is op tijd onder de klamboe. truste iedereen!
Hier is het droog, maar het raam staat wel te klapperen van de windquote:
Kom ook net binnenvallen hoor. Leek drukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
hoiiiii hehe
Ineens ging iedereen naar bedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
Kom ook net binnenvallen hoor. Leek druk![]()
Tis ook al weer laat.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
Mijn opa is vandaag jarig.
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Feli !!!quote:
Hoi hoi hoi gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
Mijn opa is vandaag jarig.
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Mmmmmquote:
Nooit gedacht dat ie het zou halen. Maar hij is 72quote:
Ik geloof d'r niks vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Ik zat in de COS streamlock dag brian!!!!![]()
echt wel ik ben nu in titelloosquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof d'r niks van [afbeelding]
Eeh...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
echt wel ik ben nu in titelloos
Wel een beetje blijven opletten hèquote:
Ik geef heel eerlijk toe dat de COSsen me op het moment niks doen. Ik sap er in een rap tenmpo door heen. Maar d'r staat nooit is wat in.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
Wel een beetje blijven opletten hè
[COS # 2278] Toch niet titelloos
Daarna komt:
[COS 2279] Waarin Kinga gestrekt op de stoelen gaat!
En zojuist is deze geopend:
[COS 2280] Streamlock na streamlock
Nu snap ik je pas.... Je bent aan het bijlezen... Hmmquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog 2 te gaan dus ik zit nu in kinga![]()
ehm Blont, gezopen, slaap ????quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nu snap ik je pas.... Je bent aan het bijlezen... Hmm![]()
Blont en afgeleidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
ehm Blont, gezopen, slaap ????
Hahah, ik ga me bed in lekker luisteren naar de regen tegen me raam!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blont en afgeleid
Ik zit stiekem meer naar de regen buiten te kijken dan dat ik oplet![]()
Het is zo'n lekker geluidje en het is gewoon eigenlijk mooi om te zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
Hahah, ik ga me bed in lekker luisteren naar de regen tegen me raam!!!![]()
![]()
Ik vind het ook wel leuk (onweer)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is zo'n lekker geluidje en het is gewoon eigenlijk mooi om te zien![]()
Truste![]()
Onweer doet me niks eigenlijk. Hooguit dat het me uit me slaap houd of voorkomt dat ik de dijk op kan om de hond uit te laten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
Ik vind het ook wel leuk (onweer)
Truste Peet
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onweer doet me niks eigenlijk. Hooguit dat het me uit me slaap houd of voorkomt dat ik de dijk op kan om de hond uit te laten.
Maar regen... Dat is gewoon mooi om te zien, net als sneeuw en hagel. Beide zo prachtig.
Zodra er 1 cm sneeuw ligt ren ik op me blote voeten door de tuin (ja elke gek zijn gebrek).
Zon is zo saaaai![]()
Moet je gewoon is doen joh (als je nog is de kans krijgt hier in nederland).quote:
Klinkt niet verkeerd hoor ! Maar denk dat mijn buren raar staan te kijken. Met regen heb ik ook geen probleem. Ik heb zelfs geen plu.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet je gewoon is doen joh (als je nog is de kans krijgt hier in nederland).
In veel landen waar het geregeld sneeuwt geloven ze dat het goed is voor je lichaam en geest. Het zorgt voor een betere doorbloeding. Verder is het gewoon een heeeeel apart gevoel aan je voetenOverigens geen uren vol houden maar gewoon paar minuutjes
![]()
Wat kunnen de buren jou nou schelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
Klinkt niet verkeerd hoor ! Maar denk dat mijn buren raar staan te kijken. Met regen heb ik ook geen probleem. Ik heb zelfs geen plu.![]()
quote:Veulen - woensdag 15 augustus 2007 @ 01:00
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
Paverment
I put the sexy in dyslexia
www.demetro.nl Gewoon altijd leuk.
Leandra
Is onmogelijk
Leandra - woensdag 15 augustus 2007 @ 01:01
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
Hee chicken
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Hebben ze deze speciaal voor Soury gemaakt?
[afbeelding]
Hahaha die is leuk iid ik pik um ffquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Hebben ze deze speciaal voor Soury gemaakt?
[afbeelding]
Hier http://www.downer.nl/smilies.php komt ie vandaan. Moet je ook even onderaan de pagina kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha die is leuk iid ik pik um ff
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Disana Pavement een smakelijk hapje vindt?![]()
![]()
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En dezepast misschien wel bij jou.
Whahahahahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier http://www.downer.nl/smilies.php komt ie vandaan. Moet je ook even onderaan de pagina kijken.
Even zoeken hoor... hier is alvast een Dennis smiley:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vinden
Hoe kom je daar nou op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
En deze [afbeelding] past misschien wel bij jou.
We kunnen hem toch delen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Disana Pavement een smakelijk hapje vindt?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
We kunnen hem toch delen? [afbeelding]
Deze is wel leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vinden
Ik snapte het zelfsquote:
Dat je dat onthouden hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Jij was een tijdje geleden toch op een uitje in de natuur?
Ik snapte hem wel (tenminste hij klopt wel erg bij mij)quote:
Duh... je weet toch dat Disana de überlurker is.... ook in de SC.... al maandenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel (tenminste hij klopt wel erg bij mij)
Maar ik zat me er over te verbazen hoe Disana dat wist.
En ik ? wat voor emoticon krijg ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Okee, de perfecte heb ik nog niet, maar dit vind ik wel een Leandra:
[afbeelding]
Beware the Leandra!!!
Zeker kutjes genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde dat het hier kutgezellig is?
LOLquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Okee, de perfecte heb ik nog niet, maar dit vind ik wel een Leandra:
Beware the Leandra!!!
Klopt, maar niet zo frequent als ik het heb laten lijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... je weet toch dat Disna de überlurker is.... ook in de SC.... al maanden
Dacht dat dat wel mee viel. Hoe erg kan een mens zich vergissenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
Duh... je weet toch dat Disna de überlurker is.... ook in de SC.... al maanden
Die past idd beter bij me... jammer dat ie t hier niet lijkt te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
Voor Leandra deze (andere site)
[afbeelding]
Je bent lekker consequent Jorisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde dat het hier kutgezellig is?
Zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
En ik ? wat voor emoticon krijg ik![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo [afbeelding] zie je eruit als je naar Johnny Rotten luistert.
Vaag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
Die past idd beter bij me... jammer dat ie t hier niet lijkt te doen![]()
Dat komt door de Peugeot reclame... als je IE 7.0 hebt staat de oplossing in de OP van deze SC:quote:
was de huis dj natuurlijkquote:
Kun je nagaan wat voor een reputatie je hebt. Nou, ik niet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
En dan te bedenken dat iemand vroeger in een chatbox als hij het moeilijk kreeg al riep: pas op of ik laat Leandra los
Psst of hier [FB # 12] 2 Feedback or not 2 Feedbackquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
Dat komt door de Peugeot reclame... als je IE 7.0 hebt staat de oplossing in de OP van deze SC:
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Als je een andere browser hebt staat ie hier wel ergens: Die Peugeot banner...
Oh bedankt want ik ga het terug draaien Word gek van de balk boveninquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt door de Peugeot reclame... als je IE 7.0 hebt staat de oplossing in de OP van deze SC:
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Als je een andere browser hebt staat ie hier wel ergens: Die Peugeot banner...
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
was de huis dj natuurlijk
En toch blijf ik altijd beschaafd... ordinair schelden is nooit mijn ding geweest, maar ik heb het wel in me om iemand zo af te zeiken dat ze het zelf amper doorhebben.... sterker nog: ze vinden het lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een reputatie je hebt. Nou, ik niet hoor
Met die peugot banner happert alles bij mij, en zit te pokeren online (geen echt geld) heb het ff ontdektquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies
Vond het zo stil zonder al je leuke music suggesties dat ik er maar een cd heb ingestopt.
Gimme more babequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch blijf ik altijd beschaafd... ordinair schelden is nooit mijn ding geweest, maar ik heb het wel in me om iemand zo af te zeiken dat ze het zelf amper doorhebben.... sterker nog: ze vinden het lekker
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pave boefwas aant joetjoepen.. tennis lukt niet
![]()
Je had in de SM moeten gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch blijf ik altijd beschaafd... ordinair schelden is nooit mijn ding geweest, maar ik heb het wel in me om iemand zo af te zeiken dat ze het zelf amper doorhebben.... sterker nog: ze vinden het lekker
D'r staan hierboven links hoe je van die kut banner af komtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
Met die peugot banner happert alles bij mij, en zit te pokeren online (geen echt geld) heb het ff ontdekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |