Ik dacht dat het lobasca was met d'r nieuwe door Disana ontworpen jetsen.quote:
Ik ben meer van de 20 %%, zonder gene..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vertelvertel...
ik heb volgens mij nog nooit sherry gedronken...rode wijn daarentegen
![]()
![]()
mijn enige handicap zijn de lijnen waarbinnen het allemaal moet plaatsvindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n enge sevice hebt als Boom Boom Becker..
uhm, versabommie is een usert die het ook altijd over jopen had..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het lobasca was met d'r nieuwe door Disana ontworpen jetsen.![]()
misschien is honkbal een optie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn enige handicap zijn de lijnen waarbinnen het allemaal moet plaatsvinden![]()
Ik weet wie versabommie isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
uhm, versabommie is een usert die het ook altijd opver jopen had..![]()
zit nu veel op vol geleuf ik...
Ben één keer in Lloret geweest, wil best nog wel een keer..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
met jan keizer op 't strand van llllorettemar
Echt? how come? ik heb m echt al in geen maanden gezien..quote:
Da's een oudjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=j9J9rTZJBmw
nostalgie![]()
en, zo valt mij op, iemand die ook door Disana onder handen genomen zou kunnen worden, boobwise![]()
patty werd toendertijd door de mannen flink onder handen genomen... haar sexleven ging er op vooruit, maar haar borstjes hingen als broze besjes aan haar lichaamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=j9J9rTZJBmw
nostalgie![]()
en, zo valt mij op, iemand die ook door Disana onder handen genomen zou kunnen worden, boobwise![]()
of JUIST wel..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet dood gevonden willen worden, gaat dan ook niet meer op..![]()
na drie keer wijd mag je mijn portie aan fikkie gevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien is honkbal een optie?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn enige handicap zijn de lijnen waarbinnen het allemaal moet plaatsvinden![]()
Ik post al best wat jaartjes op fok hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Echt? how come? ik heb m echt al in geen maanden gezien..
en wie denk je dat de titel 'the mummy returns' bedacht heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet dood gevonden willen worden, gaat dan ook niet meer op..![]()
Ian heeft me ontmaagd... Pietje heeft de eerste chirurgische ingrepen toegepast..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's een oudje![]()
Als ik me trouwens goed herinner was het poster Pietje Puk (god hebbe zijn ziel, zou hij ooit nog terugkomen) die als eerste grote boobies op Lobasca schilderde; evenals het zonneklepje. Ik heb eroverheen geschilderd![]()
Erger nog: je accountnummer is minder dan de helft van dat van buuv en mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik post al best wat jaartjes op fok hoor![]()
You tell me.. the pink panther?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en wie denk je dat de titel 'the mummy returns' bedacht heeft![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik post al best wat jaartjes op fok hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |