Ik let er nooit zo op, maar de verhalen die mij ter ore komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
huhu...![]()
of in hun fietstas... serieus, ik zie er hier in het dorp wel een. altijd zonnebril op en grote fles sherry mee. Treurig...
Wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Groter kan écht niet hoor![]()
[afbeelding]
ah, senks beeb.. perky dus...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
perky... zoiets als parmantig, maar voor borsten zou je ook pront kunnen zeggen.
ik heb een tenniskringspierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, leidt alleen maar de aandacht af, en ik moet het tenslotte over TENNIS gaan hebben...![]()
ik moet die linkjes toch ook maar eens vastleggen. telkens als ik ze nodig heb kan ik je niet vinden...quote:
Disana was me (weer) voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar is het wandelend woordenboekthanks Leandra
![]()
vertelvertel...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik let er nooit zo op, maar de verhalen die mij ter ore komen![]()
Damn, open een gemiddelde SC en ik sta erin.. anders is de FB altijd een vrij goed topic om me te vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet die linkjes toch ook maar eens vastleggen. telkens als ik ze nodig heb kan ik je niet vinden...![]()
![]()
ik mis de tepelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
De boezems, de voorgevel, de bos hout, de tetten van Lobasca![]()
![]()
dan moet ik moeite doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, open een gemiddelde SC en ik sta erin.. anders is de FB altijd een vrij goed topic om me te vinden
in Volendam??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hee mijn oma ligt daar ergens![]()
Oh d'r jopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
De boezems, de voorgevel, de bos hout, de tetten van Lobasca![]()
![]()
Versabommie! ben jij het?quote:
een echte meezingertquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mN-iLy-IoSQ
Als je maar niet zo'n enge sevice hebt als Boom Boom Becker..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een tenniskringspiermag dat ook
![]()
ik heb mijn bril niet opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, die horen er wél op te zitten... kijk nog eens goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |