sweet like cherry winequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent vals... Wacht maar... Mijn wraak is zoet...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die in het midden niet, maar voor de linker en de rechter hebben we goede hoop![]()
ergens op de wereld is het altijd vijf uur... drink je sherry en het wordt gezelligquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Lobasca het volgende:
KZ het is toch niet alleen maar serieus op het TennisTopic he?
Dan ken jij Serena Williams nog niet...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent de grootst beboezemde speelster, dus dat kan echt niet missen![]()
maar die van jou zijn nog purky...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ken jij Serena Williams nog niet...![]()
![]()
Sherry is voor stiekeme drinkers....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ergens op de wereld is het altijd vijf uur... drink je sherry en het wordt gezellig![]()
hee mijn oma ligt daar ergensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hkxpJsMsjBM
Ik was nog klein, maar vind het de enige leuke plaat die ze gemaakt hebben
Oh mijn god... ik heb haar even gegoogled. Zo hee, wat een stevige dame is dat. Daar heb je nog een hele klus aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ken jij Serena Williams nog niet...![]()
![]()
ow ik dacht wodkaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sherry is voor stiekeme drinkers....
Op deze ava heb ik nog minder dan Liekequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar die van jou zijn nog purky...![]()
kersentaart nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sherry is voor stiekeme drinkers....
maar wel purky...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op deze ava heb ik nog minder dan Lieke![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hee mijn oma ligt daar ergens![]()
Dat is zo. Maar je kent toch wel de 'verhalen' van de vrouwtjes die de sherry onderin het keukenkastje hebben staan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow ik dacht wodka(schijn je niet te ruiken op je adem)
doeik al die jaren iets verkeerd..![]()
Als ik het tegen mijn ex over Andy had, begon hij altijd met Serena te dreigen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mijn god... ik heb haar even gegoogled. Zo hee, wat een stevige dame is dat. Daar heb je nog een hele klus aan.
huhu...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar je kent toch wel de 'verhalen' van de vrouwtjes die de sherry onderin het keukenkastje hebben staan...
Hoeft ook niet, leidt alleen maar de aandacht af, en ik moet het tenslotte over TENNIS gaan hebben...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Groter kan écht niet hoor![]()
[afbeelding]
prontquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |