Laat me nou ff dromenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, dat benne schone handdoeken(oh, wel in verhuisdozen!)
sorry - ik ben er ook helemaal niet zeker van dat daar handdoeken in zitten. droom lekker verder kanjertquote:
geen eikel... een pannekoekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:23 schreef neehe het volgende:
Wat voor eikel zit er achter de knoppen bij 10 ?
Dit is echt niet normaal.
Ach het is 6 - 2 dus er kan wel iemand weg uit dat groepje van zes. Opgeruimd staat netjes. Ik had voor een schaker wel beter zetten verwacht dan dat wat ie nu laat zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef farceman het volgende:
Echt jammer dat ze dit nu niet normaal kunnenn oplossen.
Vind Huub en jaaps samen de enige reden om nog te kijken nl.
Als zij ruzie krijgen is voor mij DGK ten einde
Met het vertrek van Natasia is het al 5 - 2 gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het is 6 - 2 dus er kan wel iemand weg uit dat groepje van zes. Opgeruimd staat netjes. Ik had voor een schaker wel beter zetten verwacht dan dat wat ie nu laat zien.
dat vind ik nog t ergste, die andere doen t liefste helemaal niets en hopen gewoon zo de eindstreep te halenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Die andere kunnen weer lekker uitrusten en Huub moet weer aan de bak.Laat Jaap toch eens Dennis ofzo pakken.Of liever eens Brian en Amanda.Dat stel voelt zich de koning en koningin van de villa en denken dat ze al de hoofdprijs hebben zonder er iets voor te doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het vertrek van Natasia is het al 5 - 2 geworden
Ah gossiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog steeds nachtmerries van haar. ik durf nu langzaam maar zeker weer de tv uitzendingen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |