Zal je ook nooit zitten, omdat ik je een oprechte lieverd vindt en ik wel houd van oprechte lieverds met een goudenhart en een liefde voor Demins met een hekel aan huishouden en 3 kindjes die achterin lawaai maken enz. enz.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
leuk! beter dan verwacht. hier en daar wat apen en beren gezien vantevoren, en die bleken er niet te zijn.![]()
ik vind je zelfs gemeen wel lief, maar goed ik zat deze keer niet in de schopstoel...![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal je ook nooit zitten, omdat ik je een oprechte lieverd vindt en ik wel houd van oprechte lieverds met een goudenhart en een liefde voor Demins met een hekel aan huishouden en 3 kindjes die achterin lawaai maken enz. enz.![]()
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb lekker een verzoek bij FOK ingediend, binnenkort heb ik ook iets tussen haakjes achter mijn naam staan, net als Ian.
Wat is een tagje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Blijft je tagje nog geheim Peet ?
Volgens mij is dat zo'n blauw ding naast je naamquote:
Nee, dat is de datum.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n blauw ding naast je naam![]()
ohquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg mijn tagje niet.![]()
Gelukkig werd het antwoord niet gemotiveerd, die confrontatie blijft me iig bespaard.
Ik vind het niet gepast over MIJN tagje te gaan communiceren terwijl Jappie jarig is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wil je verklappen wat het was, of mag ik raden ?
Je bent in gedachten van Flugeltje vervuldquote:
Ok, dan ga ik je wel uithoren onder het genot van een tostiquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast over MIJN tagje te gaan communiceren terwijl Jappie jarig is.
Ik weet lekker Jappies leeftijd.![]()
Ik heb haar zien groeien van normale user naar administrator (met tagjes-bevoegdheid).quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent in gedachten van Flugeltje vervuld![]()
ik ook!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb haar zien groeien van normale user naar administrator (met tagjes-bevoegdheid).
ow, nou ja, dan zal ik maar uit de kast komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 13-08-2007 18:34 (vaudtju) ]
Peter, je hebt helemaal gelijk Laten we maar snel weg gaan dan, ik moet trouwens toch aardappels schillen en boontjes doppen. Ik ga eens gek doen en eet vandaag een keer geen spinazie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
KZ, we nemen geloof ik de hele SC over, niemand durft er meer tussen te komen.![]()
Ze wil ik helemaal niet zijn.![]()
Jawel hoor, ik welquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
KZ, we nemen geloof ik de hele SC over, niemand durft er meer tussen te komen.![]()
Geen spinazie op maandag, voor het eerst sinds 26 mei 2003.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peter, je hebt helemaal gelijk Laten we maar snel weg gaan dan, ik moet trouwens toch aardappels schillen en boontjes doppen. Ik ga eens gek doen en eet vandaag een keer geen spinazie.![]()
Of je kijkt even in Jappie z'n profiel en ziet uit welk jaar hij isquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik je wel uithoren onder het genot van een tosti![]()
Ik heb op een andere site waar hij ook post gekeken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je kijkt even in Jappie z'n profiel en ziet uit welk jaar hij is
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peter, je hebt helemaal gelijk Laten we maar snel weg gaan dan, ik moet trouwens toch aardappels schillen en boontjes doppen. Ik ga eens gek doen en eet vandaag een keer geen spinazie.![]()
En je wilt nu een schouderklopje omdat je minder efficiënt te werk bent gegaan??quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op een andere site waar hij ook post gekeken.
Ik heb dus meer speurwerk dan jou verricht.
Sorryquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo laat nog...
ben ook aan t koken, durf het bijna niet meer te zeggen..![]()
![]()
Nee hoor, maar ik merk gewoon dat ik er veel voldoening uitput/ uit put.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je wilt nu een schouderklopje omdat je minder efficiënt te werk bent gegaan??
Heel veel succes & plezier met deze zeer bijzondere maandag-maaltijd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Ik ben echt een malle in neem een keer een tartaatje erbij![]()
Kee... rechter hand over linker schouder dan maar, en geef jezelf even een schouderklopjequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik merk gewoon dat ik er veel voldoening uitput/ uit put.
ja, goeie prioriteitenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik moet Tim eerst afkijken![]()
En zeg maar gerust dat je aan het koken bent hoor lieverd, dat geeft helemaal niks ( zo lang je niet in de COS post)![]()
![]()
you should have told mequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
In de vorige [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks werden de plaatjes steeds ondeugender... om over de verhaaltjes maar niet te spreken![]()
[afbeelding]
Gegapt van Disana
[..]
[..]
[..]
Gevolg: anarchie![]()
[..]
En tevens de felicitaties voor Soury die Jarig is!!!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=97V8DcbDOOs
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Dan eten we vandaag hetzelfde, spinazie a la creme, met een tartaartje, gebakken met bosuitjes...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Ik ben echt een malle in neem een keer een tartaatje erbij![]()
Probeer de spinazie met boursin eens van Iglo. Als je al gek bent op a la creme, vind je die misschien ook wel om te smullen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan eten we vandaag hetzelfde, spinazie a la creme, met een tartaartje, gebakken met bosuitjes...![]()
Eet iedereen vandaag spinazie met tartaar????? Toevallig ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan eten we vandaag hetzelfde, spinazie a la creme, met een tartaartje, gebakken met bosuitjes...![]()
Ik weet nu al dat ik het niet lust, zelfde als van die Iglo-wokschotels en magnetron maaltijden, waar ze zo'n soort van kruidenboter bij doen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Probeer de spinazie met boursin eens van Iglo. Als je al gek bent op a la creme, vind je die misschien ook wel om te smullen.
Kom toch 'ns achter die pokertafel vandaan..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef PC eend het volgende:
Heel wat relletjes gemist geloof ik
Jullie doen het er gewoon om he?
Gezellie... had ik net zo goed bij jou kunnen aanschuiven....quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Eet iedereen vandaag spinazie met tartaar????? Toevallig ik ook![]()
![]()
![]()
Dat doe ik al een tijdjequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kom toch 'ns achter die pokertafel vandaan..![]()
![]()
nou je 't zegt..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat doe ik al een tijdje![]()
Wat ben je dik trouwens?![]()
Hoeveel calorieen zitten er in boursin?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef PC eend het volgende:
Jullie wachten gewoon met rellen totdat ik weer weg ben![]()
![]()
genoeg om het héél lekker te maken denk ik?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoeveel calorieen zitten er in boursin?
hoi Eend,quote:
Sssssstquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi Eend,ik zie je heus wel...
![]()
OWJA, SORRYquote:
hiquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Goodevening.
That's what I need at the moment..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
Goedeavond![]()
![]()
[afbeelding]
Nog steeds zo saai in de kooi ?
Lekker Senseotjequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That's what I need at the moment..![]()
![]()
Na Amsterdams Peilquote:
Nee, niet Hi, niet low, gewoon normaalquote:
ohhh, recht door zeequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, niet Hi, niet low, gewoon normaal
misschien was er een lok eendquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OWJA, SORRY![]()
Goh, raar dat eend nou zomaar wegging...![]()
Ook datquote:
moet haast wel. of iemand met een lokfluitje in de fbquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien was er een lok eend![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien was er een fok eend![]()
quote:
Servernerd!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
Goedeavond![]()
![]()
[afbeelding]
Nog steeds zo saai in de kooi ?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Servernerd!Ja, het is saai, en de uitzending ging ook 95% over stelletjes-gedoe.
quote:
Helaas begint de COS ook steeds meer een hangplek te worden... geen inspiratiequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ja het was idd weer veel over de stelletjes en ik ben bang dat dat nog wel een paar weken duurt, aangezien er niets is om uit te zenden![]()
but what is the answer...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Thats the question![]()
Vraag je dat aan mij?quote:
Koffie in een beker graagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding]
Thats the question![]()
Koffie![]()
dan ken jij wim ookquote:
Als je het in je sidebar hebt, kun je ook gewoon kijken via mijn paginaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Talitha het volgende:
Ik heb gewoon DGK-streams in m'n sidebar.Best kans dat ik het zo weer een beetje ga volgen.
dit is wimquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dan ken jij wim ook![]()
![]()
![]()
hij doet aan fok programma's
aha ok, vragen naar de bekende wegquote:
Ik wil je niet afWimpelen, maar ik geloof niet dat ik hem kenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil je niet afWimpelen, maar ik geloof niet dat ik hem ken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
'navond!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
'navond!
de koffie is al gezet..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
aha ok, vragen naar de bekende weg![]()
![]()
hoi What the Fuckquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
'navond!
quote:
Of het filmpje?quote:
iets met heersende elementen over de geestquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je het in je sidebar hebt, kun je ook gewoon kijken via mijn pagina(of een ander)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik keek altijd op mijn andere laptop, omdat ik daar heb betaald. Kan nu dus op beide.
goeie medley!! thanks, ff polonaise gedaan met me 7 broertjes, was lachuhquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=YGvTVj-WO9o![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goeie medley!! thanks, ff polonaise gedaan met me 7 broertjes, was lachuh![]()
zit je m nou para te maken?quote:
alles goe!met u ook? hebben wat kinderen uitgeleend aan opa's en oma's. ik hou gewoon tijd over nu..quote:
tekst in foto doet me denken aan een zwaar depressieve zanger/schrijver, weet z'n naam niet meer...anyways, z'n voicemailboodschap van telefoon ging als volgt:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef Polonium-120 het volgende:
iemand wil ons emochanteren via eend![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tekst in foto doet me denken aan een zwaar depressieve zanger/schrijver, weet z'n naam niet meer...anyways, z'n voicemailboodschap van telefoon ging als volgt:
hi, this is duckies answering machine, you can leave a message after the gunshot
[..]
tekst in foto doet me denken aan een zwaar depressieve zanger/schrijver, weet z'n naam niet meer...anyways, z'n voicemailboodschap van telefoon ging als volgt:
hi, this is duckies answering machine, you can leave a message after the gunshot
[..]
ben je zwanger of viel het weekend zwaar op de maagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
pom pie dom pie
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
pom pie dom pie
ik wacht nog steeds op de verwekker van de liefdesbabyquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben je zwanger of viel het weekend zwaar op de maag![]()
quote:
dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef Polonium-120 het volgende:
Laten wij ons dus allen ontkleden
Naakt als de stenen, de dieren in het veld
Het wegdek van verlaten wegen
Laten wij het licht van de wereld
Op de huid van onze lichamen ontvangen
De huid die inzicht en troost zal schenken
De huid die verlichting zal brengen
Erkenning en rijkdom doen niet meer ter zake
Voor schaamte is nu geen plaats
Het licht wacht
De waarheid is hier
Samen zijn wij een
![]()
![]()
dus tegenwoordig ben je voor je het weet zwangerquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op de verwekker van de liefdesbaby![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef Polonium-120 het volgende:
Laten wij ons dus allen ontkleden
Naakt als de stenen, de dieren in het veld
Het wegdek van verlaten wegen
Laten wij het licht van de wereld
Op de huid van onze lichamen ontvangen
De huid die inzicht en troost zal schenken
De huid die verlichting zal brengen
Erkenning en rijkdom doen niet meer ter zake
Voor schaamte is nu geen plaats
Het licht wacht
De waarheid is hier
Samen zijn wij een
![]()
![]()
Jij denkt dat ik de King of Para nog iets kan leren?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zit je m nou para te maken?![]()
doe mij eens inlichten anders
jij eerder dan ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dus tegenwoordig ben je voor je het weet zwanger![]()
het is niet zozeer de informatie als wel de betekenis die ons inspireertquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus.
bedankt, maar er is zoiets als too much information![]()
![]()
Volgens mij had ik die gister al gepostquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ID_N7rv-iN8
Speciaal voor HiDiHo, kon er vannacht niet opkomen, maar vanmiddag op de fiets, has ik 'um opeens
dat moet een knappe vrouw zijn die mij zwannger maaktquote:
"..and drink some cherry wine yeahyeah...". ook daarom kon je er eerderquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ID_N7rv-iN8
Speciaal voor HiDiHo, kon er vannacht niet opkomen, maar vanmiddag op de fiets, has ik 'um opeens
geen probleem ik kom morgen wel ff langsquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat moet een knappe vrouw zijn die mij zwannger maakt![]()
Nee, jij had iets met de titel "You don't have to take...."quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die gister al gepost![]()
Ja, ik had al het idee dat het de verkeerde wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, jij had iets met de titel "You don't have to take...."
ga ik slapen danquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"..and drink some cherry wine yeahyeah...". ook daarom kon je er eerderniet opkomen, zuipschuit
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga ik slapen dan? nu al...
![]()
ik heb m'n koffie nog geeneens op![]()
ik ga ff terug lezen. kan me niet herinneren dat ik naar bed ging hoor...quote:
ben een beetje van slagquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
http://www.pokerstars.com , de bekendstequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
Weet iemand een leuke poker site waar je geen creditcard voor nodig hebt ?
heb zondag een tournooi en heb het bijna nooit gedaan
ploon had iets gepost, daar reageerde ik op, toen dacht ik opeens te zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga ff terug lezen. kan me niet herinneren dat ik naar bed ging hoor...![]()
Oepsquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ploon had iets gepost, daar reageerde ik op, toen dacht ik opeens te ziendat jij dat gepost had.....
![]()
![]()
![]()
Er gaat vast wel 'iemand' slapenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste. weet niet wie, maar truste![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik had braaf L d'r lead gevolgd toen zij truste wenste n.a.v. Polo z'n gedicht met![]()
aan t eind...
WB Buuv![]()
![]()
![]()
ow bah, puntje van mijn tong...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
wie weet uit welk nummer deze tekst komt, ik zelf dacht iets in de trant van Simon en Garfunkel...
You don't know, how to ease my pain
Ben best wel trots op Lquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik had braaf L d'r lead gevolgd toen zij truste wenste n.a.v. Polo z'n gedicht met![]()
aan t eind...
WB Buuv![]()
![]()
![]()
please, help me!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow bah, puntje van mijn tong...![]()
kun je beter niet aan beginnen. als je aanleg hebt voor verslaving lijkt het me link om op internet(lekker dichtbij)de ins en outs te leren etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
Weet iemand een leuke poker site waar je geen creditcard voor nodig hebt ?
heb zondag een tournooi en heb het bijna nooit gedaan
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.pokerstars.com , de bekendste![]()
zie postje hierboven. die is het?quote:
10cc cry ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
wie weet uit welk nummer deze tekst komt, ik zelf dacht iets in de trant van Simon en Garfunkel...
You don't know, how to ease my pain
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Brainwave!
Godley and cream... cry
http://www.youtube.com/watch?v=B1Z8pSXCNFI
-edit-deze dus
t is m...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
You don't even know how to say goodbye..
Oiiii das mooi !!! en gave clipquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Brainwave!
Godley and cream... cry
http://www.youtube.com/watch?v=B1Z8pSXCNFI
-edit-deze dus
10 cc heeft ook goeie nrs...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
10cc cry ?
http://lyrics.doheth.co.uk/songs/10cc/very-best-of-10cc/cry.php
Ik heb geen aanleg voor verslaving, heb een zeer stoute jeugd gehad en ben nergens bij blijven hangen (op nicotine naquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kun je beter niet aan beginnen. als je aanleg hebt voor verslaving lijkt het me link om op internet(lekker dichtbij)de ins en outs te leren etc.
dus geef hem niets kein info, je bent namelijk medeplichtig als het fout gaaT!!
Als je iets wilt weten over pokerstars kun je me eventueel PM'enquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb geen aanleg voor verslaving, heb een zeer stoute jeugd gehad en ben nergens bij blijven hangen (op nicotine na)
En ik zal nooit op internet met geld bezig zijn.
Maar bedankt voor je bezorgdheid![]()
vraag me ook wel af, hoe jij aan je info komt..quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kun je beter niet aan beginnen. als je aanleg hebt voor verslaving lijkt het me link om op internet(lekker dichtbij)de ins en outs te leren etc.
dus geef hem niets kein info, je bent namelijk medeplichtig als het fout gaaT!!
Boeffie!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb geen aanleg voor verslaving, heb een zeer stoute jeugd gehad en ben nergens bij blijven hangen (op nicotine na)
ik: you're welcome!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat is mijn script!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik: you're welcome!
jij: what time?
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cHgVUPmyqpw
10CC
gokken vind ik stom, nooit gedaan. of bedoel je m.b.t. je schoenmaat, assepoester! (mt 46quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vraag me ook wel af, hoe jij aan je info komt..
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=30AVhf-ZLwM
Bowie
slechte kwaliteit, sorry slecht nr. sorry, slechte kledingkeuze bowie, sorry, kutclip sorry und so weiterhaha![]()
je doet niet anders...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geintje, ik zou je toch niet willen kwetsen, schatteboutje![]()
zo zou nadia er uit zien als ze heur haar niet zou stijlen. echt waar!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mTZ5LTMDawU
mj
In welk gedeelte van NL woon jij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Pavement het volgende:
Het lukt HiDiHo kom je ook ? hahaha leuk dit pokeren
PM!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo zou nadia er uit zien als ze heur haar niet zou stijlen. echt waar!
Dan moet ik wel heel veel tegelijk doen hequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Pavement het volgende:
Het lukt HiDiHo kom je ook ? hahaha leuk dit pokeren
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel veel tegelijk doen he![]()
Vinnik zo'n fout zwijmel nummer...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TL8rlRc4uWI![]()
tsja alleen vrouwen konden geloof ik meerdere dingen tegelijk doenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel veel tegelijk doen he![]()
Al dat gesmoes achter de sc omquote:
ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Al dat gesmoes achter de sc om![]()
ben nieuwschierig
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
tsja alleen vrouwen konden geloof ik meerdere dingen tegelijk doen
ps al 700 verloren![]()
ik ook niet, das het probleem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben heul ffies weg, en snap er gelijk geen reet meer van...![]()
![]()
is een zoet nummer, maar toch ook weer erg leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TL8rlRc4uWI![]()
Komt geen einde aanquote:
ik ook niet meerquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben heul ffies weg, en snap er gelijk geen reet meer van...![]()
![]()
Nou, ik geniet nog ff mee, het laatste uurtjevan je verjaardag, PROOSTquote:
Oud genoeg om te mogen zuipenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muiz! hoe oud ben je nu?
het mooiste gedeelte natuurlijk op de veluwe (sinds kort dan, kom uit rotterdam)quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In welk gedeelte van NL woon jij?
quote:
ff een hele ergequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ook niet, das het probleem.
Jij weet vast nog wel een muzikale aanrader.
Pave en Heidi zijn aan het stripboeken lezen, en WeeJee draait alleen maar Bowie..
Okee, wat ver weg..quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
het mooiste gedeelte natuurlijk op de veluwe (sinds kort dan, kom uit rotterdam)
Niet foutquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff een hele erge
http://www.youtube.com/watch?v=zqqXMXpyAkE
Ja verdomdquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, ik geniet nog ff mee, het laatste uurtjevan je verjaardag, PROOST![]()
Valt wel meequote:
ik ook! ik voel me gelijk weer 14 en verliefd als ik het hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet foutWas ik in die tijd helemaal weg van
![]()
van de levi's reklame? die in dat bad ging zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
En die gozer die in een clip van Madonna acteerde, en later ook een hitje had, zo'n verschrikkelijkke mooiboy, wie was dat ook alweer?
Elke keer als ik de maan zie, ben je dichtbij mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Valt wel mee
als je naar de maan kijkt zien we allebij dezelfde![]()
![]()
Hmmmm die werd toch acteur? Alex nog iets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
En die gozer die in een clip van Madonna acteerde, en later ook een hitje had, zo'n verschrikkelijkke mooiboy, wie was dat ook alweer?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van de levi's reklame?
met de moedervlek...
Vind het nog steeds wel een aardig nummerquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet foutWas ik in die tijd helemaal weg van
![]()
Minder bekend bij mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook! ik voel me gelijk weer 14 en verliefd als ik het hoor...
http://www.youtube.com/watch?v=7XRpuhc9dgU
en nog een met ongeveer hetzelfde effect..
en je adresquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
het mooiste gedeelte natuurlijk op de veluwe (sinds kort dan, kom uit rotterdam)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm die werd toch acteur? Alex nog iets.
Alex McArthur
nick nogwat...quote:
deze ken je wel denk ik... http://www.youtube.com/watch?v=sxjo28Jmy_cquote:
deze, ben ik nog wel is voor uitgescholden rond m'n 20e hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van de levi's reklame? die in dat bad ging zitten.
met de moedervlek... gut hoe heette die vent toch...![]()
NOu ben alweer door alles heen, duurt een uur voorat ik weer verder mag (chips) wat een noob ben ik ook, maarja eens moet je het lerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vind het nog steeds wel een aardig nummer![]()
gewoon kamen dus..quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze, ben ik nog wel is voor uitgescholden rond m'n 20e haha
http://www.youtube.com/watch?v=fLZpx3OluSE
Kennut wel, is niet mijn smaak, wel een toepasselijk nummer, voor jullie dan....?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deze ken je wel denk ik... http://www.youtube.com/watch?v=sxjo28Jmy_c
manlief kan m niet meer horen. was ons liedje, daarna ff een break...![]()
Dat is um!!! die gozer was echtquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze, ben ik nog wel is voor uitgescholden rond m'n 20e haha
http://www.youtube.com/watch?v=fLZpx3OluSE
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kennut wel, is niet mijn smaak, wel een toepasselijk nummer, voor jullie dan....?
ik vond m echt eng... toenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mLfpian_dCQ
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Oooooooh Nick Kamen, die vond ik toen wel super!
mag ik meeschudduh?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Pavement het volgende:
En ..............schudde met de billen dames http://nl.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A ik hou van schuddende billuh![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij heeft het nooit meer gedraaid...![]()
ff denken... herinneringen....
herinnert u zich deze nognognognognog....
http://www.youtube.com/watch?v=V1YkdCVg9Qs
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef Soury het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=2W4pxy3MGQc
Word het toch nog gezellig Reeds![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Pavement het volgende:
En ..............schudde met de billen dames http://nl.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A ik hou van schuddende billuh![]()
Mag ik deze dans van u?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Pavement het volgende:
Maar hij was tequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.... wat een lekkertje was dat![]()
![]()
![]()
Zwijmel![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=iQhh4Xs8RcMquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
Music, maistro please...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Pavement het volgende:
Toen een relatie van me uitging een tijd terug, hoorde ik dit op mn walk man http://nl.youtube.com/watch?v=iQhh4Xs8RcM midden in de bus natuurlijk
jajaja ik ben een mietje maar ja zeg nu zelf wat een nummer wat een tijd
Als een relaasie uit gaat, lijkt elk nummer voor je geschreven te zijn,,,quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Pavement het volgende:
Toen een relatie van me uitging een tijd terug, hoorde ik dit op mn walk man http://nl.youtube.com/watch?v=iQhh4Xs8RcM midden in de bus natuurlijk
jajaja ik ben een mietje maar ja zeg nu zelf wat een nummer wat een tijd
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9NWyu42zl0w
Je moet er van houden
PM!!! Laatste keer!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
ladies, cinque cento uno
http://nl.youtube.com/watch?v=kuV9zbPc4oQ&mode=related&search=
vind ik echt oprecht een mooi nr, ben meer van de alternatieve hippie en punk sjit maar dit nummer prachtigquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Lobasca het volgende:
Je moet er van houden
vind ik echt oprecht een mooi nr, ben meer van de alternatieve hippie en punk sjit maar dit nummer prachtigquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Lobasca het volgende:
Je moet er van houden
ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
vind ik echt oprecht een mooi nr, ben meer van de alternatieve hippie en punk sjit maar dit nummer prachtig
Kijk je wel ondertussen naar de maan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
vind ik echt oprecht een mooi nr, ben meer van de alternatieve hippie en punk sjit maar dit nummer prachtig
zit nu hard mee te zingen![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk je wel ondertussen naar de maan?
Ik naar de vallende sterren..
Sjesusquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyUquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk je wel ondertussen naar de maan?
Ik naar de vallende sterren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |