Nee, niet Hi, niet low, gewoon normaalquote:
ohhh, recht door zeequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, niet Hi, niet low, gewoon normaal
misschien was er een lok eendquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OWJA, SORRY![]()
Goh, raar dat eend nou zomaar wegging...![]()
Ook datquote:
moet haast wel. of iemand met een lokfluitje in de fbquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien was er een lok eend![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien was er een fok eend![]()
quote:
Servernerd!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
Goedeavond![]()
![]()
[afbeelding]
Nog steeds zo saai in de kooi ?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Servernerd!Ja, het is saai, en de uitzending ging ook 95% over stelletjes-gedoe.
quote:
Helaas begint de COS ook steeds meer een hangplek te worden... geen inspiratiequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ja het was idd weer veel over de stelletjes en ik ben bang dat dat nog wel een paar weken duurt, aangezien er niets is om uit te zenden![]()
but what is the answer...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Thats the question![]()
Vraag je dat aan mij?quote:
Koffie in een beker graagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding]
Thats the question![]()
Koffie![]()
dan ken jij wim ookquote:
Als je het in je sidebar hebt, kun je ook gewoon kijken via mijn paginaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Talitha het volgende:
Ik heb gewoon DGK-streams in m'n sidebar.Best kans dat ik het zo weer een beetje ga volgen.
dit is wimquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dan ken jij wim ook![]()
![]()
![]()
hij doet aan fok programma's
aha ok, vragen naar de bekende wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |