quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goeie medley!! thanks, ff polonaise gedaan met me 7 broertjes, was lachuh![]()
zit je m nou para te maken?quote:
alles goe!met u ook? hebben wat kinderen uitgeleend aan opa's en oma's. ik hou gewoon tijd over nu..quote:
tekst in foto doet me denken aan een zwaar depressieve zanger/schrijver, weet z'n naam niet meer...anyways, z'n voicemailboodschap van telefoon ging als volgt:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef Polonium-120 het volgende:
iemand wil ons emochanteren via eend![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tekst in foto doet me denken aan een zwaar depressieve zanger/schrijver, weet z'n naam niet meer...anyways, z'n voicemailboodschap van telefoon ging als volgt:
hi, this is duckies answering machine, you can leave a message after the gunshot
[..]
tekst in foto doet me denken aan een zwaar depressieve zanger/schrijver, weet z'n naam niet meer...anyways, z'n voicemailboodschap van telefoon ging als volgt:
hi, this is duckies answering machine, you can leave a message after the gunshot
[..]
ben je zwanger of viel het weekend zwaar op de maagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
pom pie dom pie
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
pom pie dom pie
ik wacht nog steeds op de verwekker van de liefdesbabyquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben je zwanger of viel het weekend zwaar op de maag![]()
quote:
dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef Polonium-120 het volgende:
Laten wij ons dus allen ontkleden
Naakt als de stenen, de dieren in het veld
Het wegdek van verlaten wegen
Laten wij het licht van de wereld
Op de huid van onze lichamen ontvangen
De huid die inzicht en troost zal schenken
De huid die verlichting zal brengen
Erkenning en rijkdom doen niet meer ter zake
Voor schaamte is nu geen plaats
Het licht wacht
De waarheid is hier
Samen zijn wij een
![]()
![]()
dus tegenwoordig ben je voor je het weet zwangerquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op de verwekker van de liefdesbaby![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |