is een zoet nummer, maar toch ook weer erg leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TL8rlRc4uWI![]()
Komt geen einde aanquote:
ik ook niet meerquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben heul ffies weg, en snap er gelijk geen reet meer van...![]()
![]()
Nou, ik geniet nog ff mee, het laatste uurtjevan je verjaardag, PROOSTquote:
Oud genoeg om te mogen zuipenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muiz! hoe oud ben je nu?
het mooiste gedeelte natuurlijk op de veluwe (sinds kort dan, kom uit rotterdam)quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In welk gedeelte van NL woon jij?
quote:
ff een hele ergequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ook niet, das het probleem.
Jij weet vast nog wel een muzikale aanrader.
Pave en Heidi zijn aan het stripboeken lezen, en WeeJee draait alleen maar Bowie..
Okee, wat ver weg..quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
het mooiste gedeelte natuurlijk op de veluwe (sinds kort dan, kom uit rotterdam)
Niet foutquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff een hele erge
http://www.youtube.com/watch?v=zqqXMXpyAkE
Ja verdomdquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, ik geniet nog ff mee, het laatste uurtjevan je verjaardag, PROOST![]()
Valt wel meequote:
ik ook! ik voel me gelijk weer 14 en verliefd als ik het hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet foutWas ik in die tijd helemaal weg van
![]()
van de levi's reklame? die in dat bad ging zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
En die gozer die in een clip van Madonna acteerde, en later ook een hitje had, zo'n verschrikkelijkke mooiboy, wie was dat ook alweer?
Elke keer als ik de maan zie, ben je dichtbij mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Valt wel mee
als je naar de maan kijkt zien we allebij dezelfde![]()
![]()
Hmmmm die werd toch acteur? Alex nog iets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
En die gozer die in een clip van Madonna acteerde, en later ook een hitje had, zo'n verschrikkelijkke mooiboy, wie was dat ook alweer?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van de levi's reklame?
met de moedervlek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |